Een tijd alleen

19-10-2014 18:25 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Laatst besefte ik me dat ik echt een flinke tijd alleen wil zijn. Een man flirtte met me en in plaats van dat ik het vlijend vond, dacht ik alleen: "ga weg, ik heb hier geen zin in, niet weer drama". Ik heb een lange relatie achter de rug en nog eentje van een half jaar, en allebei zijn ze naar geeindigd. Ik wil natuurlijk, net als iedereen, liefde, maar de aanloop er naartoe vind ik zo onzeker dat ik er op dit moment gewoon de kracht niet meer voor heb. Iemand leuk vinden, hem uitvragen, eerste keer zoenen (als hij al ja zegt), daten, en dan maar hopen dat je een relatie krijgt. Die, zoals de meesten, gewoon weer strandt.



Natuurlijk kijk ik er nu ontzettend negatief naar, maar zo voel ik het op dit moment. Zijn er andere mensen die nu echt even totaal geen zin meer hebben in mannen?
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik ook. Ik denk dat iedereen deze tijden wel 's heeft. Ik vind het zelf juist gezond om ook tijden alleen te (willen) zijn. Je kunt pas gelukkig zijn met iemand anders, als je ook gelukkig kan zijn in je uppie.
Het leven is te kort om met lelijke mannen te dansen!
Alle reacties Link kopieren
Ja ik.

Maar wil er niet over praten.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Al jaren.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Heeft iedereen wel eens, niets mis mee.
Alle reacties Link kopieren
[zeurmodeus aan] Ik heb het idee dat de meeste mannen 25-35 alleen nog maar willen scharrelen in plaats van een serieuze, monogame relatie. Het lijkt wel alsof trouwen steeds minder voorkomt en een gezin stichten iets is wat steeds langer wordt uitgesteld.[/zeurmodus uit]
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het heerlijk om alleen te zijn nu. Ik had momenten waarop ik dacht iets te missen, maar steeds vaker heb ik dat gevoel niet. Misschien komt en gaat het, maar op dit moment ben ik eigenlijk heel gelukkig en kan ik me niet voorstellen een relatie te hebben. Ik heb allerlei leuke dingen op mijn agenda staan, die ik in m'n eentje prima aan kan, wat ook weer z'n charme heeft.

Het enige wat ik mis aan een relatie is de intimiteit, voor de rest heb ik er niet zoveel aan geloof ik, hoe raar dat ook klinkt.
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 19 oktober 2014 @ 18:30:

Ja ik.

Maar wil er niet over praten.

Ik heb een hele lieve gewone vriend, echt een schat..hij is er altijd voor me, ik zou eigenlijk met hem moeten gaan, hij'' zorgt'' eigenlijk al een beetje zo,n 9 jr voor me....

Ik heb alleen een probleem, ik kan niet met hem zoenen.

Maar ik weet dat ik het zo goed bij hem zou hebben, ik zou alles hebben bij hem....shit, maar ik kan het gewoon niet.

Maar hij is altijd te vertrouwen , voor mij.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Het leven wordt al een stuk leuker als je eerst maar eens blij wordt met/van jezelf, en een man niet ziet als drama/relatie maar gewoon als fun.



Dus ja ik heb zin in mannen maar dat beperkt zich toch echt wel tot de vleselijke lusten
Alle reacties Link kopieren
Ja, die intimiteit mis ik ook. Het zijn van een team. Maar ja, alle negatieve dingen die erbij komen kijken...
Mijn hufter ex heeft al mijn spaargeld er doorheen gejaagd, me met een schuld achtergelaten, ging op grote schaal vreemd en loog alles aan elkaar.

Ik vertrouw geen hond meer.
Alle reacties Link kopieren
quote:SilverShadow schreef op 19 oktober 2014 @ 18:36:

Mijn hufter ex heeft al mijn spaargeld er doorheen gejaagd, me met een schuld achtergelaten, ging op grote schaal vreemd en loog alles aan elkaar.

Ik vertrouw geen hond meer.Ik voel je.
Alle reacties Link kopieren
quote:ottertje87 schreef op 19 oktober 2014 @ 18:35:

Ja, die intimiteit mis ik ook. Het zijn van een team. Maar ja, alle negatieve dingen die erbij komen kijken...Oh, dat bedoelde ik niet met intimiteit. Iets simpeler dan dat.
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 19 oktober 2014 @ 18:34:

[...]



Ik heb een hele lieve gewone vriend, echt een schat..hij is er altijd voor me, ik zou eigenlijk met hem moeten gaan, hij'' zorgt'' eigenlijk al een beetje zo,n 9 jr voor me....

Ik heb alleen een probleem, ik kan niet met hem zoenen.

Maar ik weet dat ik het zo goed bij hem zou hebben, ik zou alles hebben bij hem....shit, maar ik kan het gewoon niet.

Maar hij is altijd te vertrouwen , voor mij.Niet doen dan. Ik heb hetzelfde maar word niet opgewonden van hem.
Alle reacties Link kopieren
quote:zonn schreef op 19 oktober 2014 @ 18:40:

[...]



Oh, dat bedoelde ik niet met intimiteit. Iets simpeler dan dat.Ik bedoelde ook seks. Maar ja, daar heb ik nu ook even geen zin meer in. Ik zie elke man als een bron van potentiele ziektes.
quote:SilverShadow schreef op 19 oktober 2014 @ 18:36:

Mijn hufter ex heeft al mijn spaargeld er doorheen gejaagd, me met een schuld achtergelaten, ging op grote schaal vreemd en loog alles aan elkaar.

Ik vertrouw geen hond meer.
quote:ottertje87 schreef op 19 oktober 2014 @ 18:43:

[...]



Ik bedoelde ook seks. Maar ja, daar heb ik nu ook even geen zin meer in. Ik zie elke man als een bron van potentiele ziektes.
Alle reacties Link kopieren
quote:ottertje87 schreef op 19 oktober 2014 @ 18:43:

[...]



Ik bedoelde ook seks. Maar ja, daar heb ik nu ook even geen zin meer in. Ik zie elke man als een bron van potentiele ziektes.

Oei. Ja, zo zou je het ook kunnen zien inderdaad.

Alle reacties Link kopieren
quote:shaniqa schreef op 19 oktober 2014 @ 18:44:

[...]





Je weet nooit waar zo'n varken zijn porkchop heeft ingehangen.
Ik kan hierbij aansluiten. Hoewel ik juli nog vrolijk een topic opende over kadasterissues, had meneer een week later een nieuwe vriendin en was het patsboem over. Voor dit heerschap nog een lange relatie gehad van 6,5 jaar en daar ben ik zeker een jaar mee bezig geweest om boven water te komen. Mijn juli-afknapper kwam 2 jaar daarna, maar: ik heb nu afgelopen maand een huis gekocht en ga nu lekker voor mijzelf en ben mijn soort-van-bucketlist nu aan het uitvoeren! Tot mijn grote reis naar Zuid-Amerika in juli/augustus ga ik voorlopig ook geen actie op datinggebied ondernemen tenzij het me overkomt, maar ik sta er nu ook niet voor open. Heerlijk om mijn keuzes te maken en vooral te genieten van het leven!
Ja, kan ik mij heel goed voorstellen. De momenten waarop ik 'liever alleen' was heb ik overigens veel vaker gehad dan de momenten waarop ik wel weer naar een partner verlangde. Uiteindelijk helemaal gesetteld en is ook helemaal goed, maar ik heb het nooit echt heel erg gevonden toen ik single was.
Alle reacties Link kopieren
wauw, heel herkenbaar dit! Ik kan niet eens meer aan zoenen en dergelijken denken zonder dat mijn maag zich omdraait. Daten vind ik ook maar niks want ik zie alleen mar de negatieve dingen van mensen op dit moment en ik ben de hele tijd gespannen van omg, straks probeert hij me te zoenen en dan voel ik me helemaal rot. Ik kom ook net 5 maanden geleden uit een hele heftige relatie die heel naar geëindigd is, Heel vervelend hoe ik mij voel. Niet dat het iets zou moeten uitmaken, maar het feit dat mijn ex al een ander heeft (waarmee hij tijdens onze relatie is vreemd gegaan) maakt het allemaal duizend keer erger voor mij. Voel mij ook echt super lelijk en onaantrekkelijk laatste tijd en kan mij ook niet zo goed voorstellen waarom iemand met mij zou willen zijn.. Misschien is dit ook een deel van het probleem.. Loop wel al bij een psycholoog, maar ik merk nog weinig verbetering :(
Alle reacties Link kopieren
Het is ook een grote snoepwinkel tegenwoordig met apps als Tinder. Er lopen altijd wel lijntjes parallel en de verleiding is er de hele tijd.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het zelf ook hoor. Die aanloop naar iets leuks, vasts en goeds is zo onzeker (altijd al geweest trouwens). Daar moet je maar net tegen kunnen. En als je dan teleurgesteld bent, of zelfs meerdere keren, dan ga je wel aan jezelf twijfelen. Lijkt mij een normale reactie op het feit dat je niet normaal bent behandeld.



En in een ander topic (hij date twee vrouwen) zei ik dat ik dat ook niet fijn vond en dat hij 'mij dan moest laten gaan'. Daarmee bedoelde ik dat ik dan niet verder wil daten met hem. Ik word daar zo wantrouwig van. Gewoon niet leuk. Zo dat heb ik even rechtgezet hoop ik.
Alle reacties Link kopieren
Helemaal herkenbaar, voor het eerst in mijn leven heb ik dat gevoel geen mannendrama te willen.

Ik denk soms dat ik er niet geschikt voor ben; geen relatiemateriaal.

En als je dan een relatie hebt, dan moet je ineens van alles; kennismaken met familie, leuk doen, sex, afhankelijk geneuzel.



Misschien komt het ooit wel weer, maar nu niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven