Eerste date sinds lange tijd :)

01-10-2014 21:46 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Mijn relatie is uitgegaan in juli. We waren vier jaar samen. Ik was nog niet echt (op een man na dan maar dat ging nergens heen) op zoek naar een man. Maar afgelopen vrijdag tijdens een afscheidsfeestje van een collega is er een vonk overgeslagen, met die vertrekkende collega.



We hebben heerlijk gedanst samen, nog een drankje gedaan ergens anders met z'n tweeën en ik ben met hem mee naar huis gegaan. We waren allebei best tipsy, maar we hebben een hele leuke nacht gehad samen.



Omdat ik niet dacht dat deze man me écht leuk zou vinden, maar de seks wel erg fijn vond heb ik gevraagd of hij mijn bootycall wilde zijn. En dat wilde hij wel.



Maar nu blijkt dus (uit onze whats app gesprekken) dat hij me altijd al leuk vond. Onze date die ik als een bootycall zag wordt ineens een echte date! Hij heeft me gevraagd voor drinks&dinner. Ik heb ja gezegd, maar ik ben ineens zo zenuwachtig!



We kennen elkaar helemaal niet, ik dacht dat het alleen seks was, maar ook weer niet. Al weet ik wel dat ik bij hem ga blijven slapen.



Ik ben daten niet meer gewend. Ik ben zo nerveus! Wat moet ik aan bijvoorbeeld? Moet ik sexy zijn of gewoon, waar gaan we over praten? Hij zit in hetzelfde wereldje als ik dus daar kunnen we vast over praten. Maar zoen ik hem als ik hem zie (we hebben immers al gezoend).



Kortom, wie helpt me met deze date? In alle aspecten



Het is grappig, toen ik jonger was was daten veel makkelijker, ik ging er gewoon vanuit dat het leuk zou worden. Nu na vier jaar weet ik niet meer wat te verwachten.



Alvast bedankt voor jullie bijdrage. En ja, ik vind hem echt leuk.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Na 4 jaar weet je ineens niet meer hoe het moet.....?

Het bed induiken gaat je makkelijk af, maar een zinnig gesprek niet?

Ik vind je een beetje dramatisch overkomen.

geniet er gewoon van en doe zoals je 4 jaar geleden ook deed.
Alle reacties Link kopieren
Wel snel weer aan het daten dan he..?
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Oh ik ben helemaal niet dramatisch, en een goed gesprek gaat me sowieso makkelijk af. We werken allebei in hospitality dus daar zijn we op getraind. Ik ben gewoon zenuwachtig. Zonder drama.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 01 oktober 2014 @ 21:58:

Wel snel weer aan het daten dan he..?Is dat zo? Is er een geijkte periode voor daten na een relatie?
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Alle reacties Link kopieren
Als hij je dus al langer leuk vindt heb je die al binnen dus. Weet je waar jullie heen gaan op date? Wat zou je anders aantrekken, dan trek je dat toch aan? Alles tussen hoer en non is goed

Waarom zou je hem geen zoen geven als je hem weer ziet? je vindt hem toch leuk en je hebt het bed al gedeeld, zou heel verbaasd zijn als ik dan een slap handje kreeg.

En gesprek komt vanzelf op gang, zo niet dan vraag je hem wat je graag van hem wilt weten. Veel mannen horen zichzelf graag praten
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk! Geniet ervan. Ga op je gevoel af wat betreft het zoenen, vaak doet de man dan toch als eerste de move om te begroeten en als hij zoent kan je daar lekker in mee. (Ik zou em op zn bek pakken ;))
Alle reacties Link kopieren
Leuk toch?!?! Hij heeft een oogje op je dus je kan niet zoveel fout doen, in bed weet hij ook al hoe je bent, dus komt vast goed allemaal
Alle reacties Link kopieren
Heb je je vorige relatie goed afgesloten, woon je nog in het huis van je ex, is er een nieuwe roommate gekomen? Kortom ben je klaar voor iets nieuws? Zo niet, geniet er van maar verwacht niet te veel, vooral niet van je eigen gevoelens. Afsluiten en doorgaan kan alleen maar goed uitpakken als je daar ook alle verantwoordelijkheden bij neemt. Succes!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
quote:redchili schreef op 01 oktober 2014 @ 22:01:

Als hij je dus al langer leuk vindt heb je die al binnen dus. Weet je waar jullie heen gaan op date? Wat zou je anders aantrekken, dan trek je dat toch aan? Alles tussen hoer en non is goed

Waarom zou je hem geen zoen geven als je hem weer ziet? je vindt hem toch leuk en je hebt het bed al gedeeld, zou heel verbaasd zijn als ik dan een slap handje kreeg.

En gesprek komt vanzelf op gang, zo niet dan vraag je hem wat je graag van hem wilt weten. Veel mannen horen zichzelf graag praten We hebben in een hippe wijk hier in London afgesproken. Nog geen exacte plek. Wel dicht bij zijn huis ja misschien moet ik gewoon zoenen. Ik heb het voortouw al genomen anyways. (Als in, ik ben Nederlands dus ik ben recht door zee haha)
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Alle reacties Link kopieren
Joh adem in, adem uit.



Leuke avond gehad, hij vindt jou leuk, jij hem. Begroeting kus op mond (bed al gedeeld dus dat kan prima) en trek iets leuks, vrouwelijks aan, maar wel iets wat bij je past en comfortabel is. En vooral geniet!
Alle reacties Link kopieren
quote:Oudblond schreef op 01 oktober 2014 @ 22:07:

Heb je je vorige relatie goed afgesloten, woon je nog in het huis van je ex, is er een nieuwe roommate gekomen? Kortom ben je klaar voor iets nieuws? Zo niet, geniet er van maar verwacht niet te veel, vooral niet van je eigen gevoelens. Afsluiten en doorgaan kan alleen maar goed uitpakken als je daar ook alle verantwoordelijkheden bij neemt. Succes!Ja, ik woon nog in het huis van ex. Maar onder goede voorwaarden. De relatie is goed afgesloten en we praten. Ik ben wel toe aan genegenheid en gezelligheid van een man. Of ik toe ben aan liefde is wat anders. Dat komt met de tijd denk ik.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
quote:-Bladora- schreef op 01 oktober 2014 @ 22:11:

[...]





Ja, ik woon nog in het huis van ex. Maar onder goede voorwaarden. De relatie is goed afgesloten en we praten. Ik ben wel toe aan genegenheid en gezelligheid van een man. Of ik toe ben aan liefde is wat anders. Dat komt met de tijd denk ik.daar ben je nu al aan toe? En jullie wonen nog samen...kijken hoelang die goede voorwaarden nog werken...
Alle reacties Link kopieren
Ze wonen niet samen. TO is naar Engeland verhuisd voor haar vriend, eenmaal daar is hij vertrokken naar Verweggistan en nu is het uit maar zit ze nog wel in zijn woning.
quote:kerstklok schreef op 01 oktober 2014 @ 22:36:

Ze wonen niet samen. TO is naar Engeland verhuisd voor haar vriend, eenmaal daar is hij vertrokken naar Verweggistan en nu is het uit maar zit ze nog wel in zijn woning.Oh... tja, dan denk ik toch dat het een gevalletje rebound is, na zo'n traumatische breuk.
Alle reacties Link kopieren
Oeh spannend TO! Maar een heerlijke spanning. Daten of iets nieuws opstarten na een lange relatie is altijd onwennig. Niet teveel scenario's bedenken, die komen toch niet uit. Kus op de mond, wijntje erin en dan komt dat gesprek vanzelf wel. Qua kleding iets vrouwelijks, maar het moet wel 'jou' zijn.

Succes en geniet ervan!
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier alvast!
Alle reacties Link kopieren
Bladora, hoewel, ik het voorzichtig heel leuk voor je vind, kan ik me toch gewoon niet aan de indruk onttrekken dat je jezelf van de ene relatie in de andere stort. Je hebt jezelf nog zo weinig tijd gegund om alles eens op een rijtje voor jezelf te zetten, écht eens voor langere periode ( meer dan een jaar) op jezelf te zijn en op die manier te leven. Of misschien in de tussentijd wel.



Ik gun je zo vanalles, behalve weer die valkuil van niet alleen willen/kunnen zijn, ongeacht je excuses erover, weer wss.



Daten? Ja, leuk, kan hartstikke leuk zijn. Zie het ook in eerste instantie niet meer dan dat.
wij slapen nooit.
Ik ben de laatste tijd weer aan het forummen geslagen en heb je vorige topic nog niet uitgelezen bij wijze van, en zie deze nu.



Je bent niet op zoek naar een man, maar zit nog wel een beetje aan de vorige vast. En je bent er na die vervelende ex ook niet op zoek naar geweest - op degene na waarin in je je topic mee opent en waar het nergens heen ging - maar hebt nu wel een vraag over man. Dat is beetje gek natuurlijk.



Omdat je dacht dat hij je niet écht leuk vond, besloot je er een bootycall van te maken. In de hoop dat het uiteindelijk wel meer zou worden?



Ik gun het je, maar ben wel bang voor een volgend topic over een man die jij eigenlijk wel wil, maar jou een beetje aan het lijntje houdt. En wat moet jij dan, het was toch maar een bootycall?
quote:-Bladora- schreef op 01 oktober 2014 @ 22:00:

[...]





Is dat zo? Is er een geijkte periode voor daten na een relatie?

Nee natuurlijk niet, dat bepaal jij gewoon zelf.

De reactie van Elle komt voort uit haar eigen frustratie, moet je je dus niet zoveel van aantrekken.



Geniet ervan, neem je tijd en doe dit in je eigen tempo. Geniet van het moment, of het meer wordt of niet is iets wat niemand nog kan weten. Je kan hem natuurlijk best laten weten dat je hem leuk vindt, waarom niet? Is eng, dat snap ik. maar je weet al dat hij jou altijd al leuk vond.... dus je hebt al een streepje voor. Het risico voor afwijzing is er altijd, maar als je blijft volharden in het bootycall gebeuren, terwijl je hem eigenlijk ook wel heel leuk vindt dan loop je het risico dat hij ook dat alleen maar op de agenda gaat hebben.



Kledingadvies: in ieder geval iets waar jij je lekker in voelt. Maar wel enigszins vrouwelijk, dus geen jeans met gaten en een vaal verwassen tshirt (niet dat ik je zo inschat, maar als voorbeeld dus).



Zelfvertrouwen halen uit het feit dat er in ieder geval een date is, na de onverwachte uit de hand gelopen eerste keer. Je bent toch ook een leuke meid, niet dan?



Wees jezelf, als je zin hebt om hem bij de begroeting een kus op zijn mond te geven doe dat dan. Als dat niet goed voelt, hou het dan bij 3 zoenen op de wang.



Praten over werk kan als ijsbreker, maar zorg ervoor dat je daar niet in blijft hangen. Alleen praten over werk is natuurlijk wel veilig, maar het voorkomt dat het persoonlijk wordt en dan blijf je snel hangen in bootycall enz.



He leuk om te lezen dat jij gaat daten, have fun girl!
Alle reacties Link kopieren
Spannend hoor!

Ik zou hem wel een zoen geven bij het weerzien. Lijkt me een "logisch gevolg" van jullie vorige ontmoeting .

Verder: veel plezier en kijk gewoon hoe het uitpakt!

En doe iets aan waarin je je fijn voelt, dan straal je dat ook uit.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap de reacties wel richting Bladora gezien de laatste topics. En de wisselende wederkerigheid over en weer.



Maar uiteindelijk moet iedereen zelf weten wat ze doen.

En zoals het nu loopt beste Bladora denk ik niet dat je het heel subtiel hebt aangepakt. Maar wie weet, veel plezier.
Alle reacties Link kopieren
Hi iedereen!



Sorry voor het late reageren, maar ik had problemen met m'n 3G.



De date was super! Ik heb idd gewoon iets aangetrokken waar ik me fijn in voel en de hele date liep als vanzelf! Een goede zoen bij het weerzien en daarna met een drankje de hele avond gekletst over van alles en nog wat. Er waren geen ongemakkelijke momenten



Ik ben ook bij hem blijven slapen en naast heerlijke seks hebben we ook lekker tegen elkaar aangelegen en meer gekletst. Hij heeft ontbijt voor me gemaakt en ik ben pas om half vier vanmiddag weer naar huis gegaan. Vanavond was hij in de pub waar alle collega's altijd de vrijdag borrel doen en hij vroeg of ik ook kwam. Ik heb vriendelijk bedankt want ik wil ook niet te hard van stapel lopen.



Wel hebben we al gezegd elkaar komende week weer te zien, leuk!



Voor iedereen die zegt dat ik me weer in een relatie stort, dat denk ik niet. Ik ben nog niet toe aan het houden van iemand. Maar in de tussentijd vind ik dat ik het best leuk mag hebben met deze knappe, heerlijke man.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Alle reacties Link kopieren
leuk voor je Bladora! ik vind het prima dat je het pubbezoek met zijn maten nog even afhoudt. dan stort je je er juist niet in, toch? zorg wel dat je geen valse verwachtingen bij hem wekt, dat hij denkt dat jij al wel aan 'houden van' toe bent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven