En nu?

14-07-2014 13:16 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat jullie tips of ideeën hebben voor mij want ik weet niet wat ik nu moet doen....

Ik begin een man steeds leuker en leuker te vinden, maar....

Ik heb geen idee of dat ook wederzijds is en er is nog 1 probleempje....het is namelijk de zoon van mijn baas



Nu is het zo dat mijn baas vaak dingen organiseert waarbij hij mij ook uitnodigt en andere mensen of collega's. Maar elke keer als hij mij uitnodigt is zijn zoon er ook wat erg leuk is natuurlijk.

Met zijn zoon heb ik wel gepraat en hebben wij af en toe oog contact.

Of als we met een groep iets doen komt die soms naar me toe om een praatje te maken.

En als ik weg ga en iedereen gedag zeg waaronder zijn zoon die ik steeds leuker ga vinden....is het de normale 3 zoenen op de wang en tot snel.

Maar de laatste keer was het anders....hij kwam zelf op me af om gedag te zeggen met 3 zoenen en pakte mij vast bij mijn onder rug en zei rij voorzichtig en tot de volgende keer.



Ik krijg ook een beetje het idee dat mijn baas zijn zoon bewust uitnodigt, want echt elke keer als ik er ben is hij er ook....



Pppfffff als ik dit zo lees voel ik me net een puber....



Maar wat zouden jullie doen? Gewoon de stoute schoenen aantrekken en hem benaderen of niet? Ik heb hem al uitgenodigd op facebook wat hij binnen 10 minuten geaccepteerd heeft..



Ik ben niet zo een held met dit soort dingen zoals je misschien kunt zien
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het niet doen. Hij is de zoon van je baas.
Ik zou even rustig afwachten maar ik ben dan ook vreselijk ouderwets in die dingen.
Ik zou het ook niet doen.
Alle reacties Link kopieren
Als je gemakkelijk - indien nodig - van werk kunt veranderen, zeg ik doen!
Je kunt maar beter jezelf zijn, er zijn al genoeg anderen.
Alle reacties Link kopieren
Het maakt op zich niet zo heel veel uit (denk ik) dat hij de zoon van mijn baas is. Mijn baas is niet zoals vele andere zeg maar...

Dus van werk veranderen is niet echt nodig, denk ik....
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg: go for it!



Je laat een serieus leuke vent toch niet schieten?
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
quote:lady1988 schreef op 14 juli 2014 @ 13:16:

Maar wat zouden jullie doen? Gewoon de stoute schoenen aantrekken en hem benaderen of niet?

Go for it!



Waarom niet! Wat maakt het uit dat het de zoon van je baas is?
Alle reacties Link kopieren
Ik weet nee heb je en ja kun je krijgen, maar toch....

Zometeen heb ik het verkeerd opgevat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven