Relaties
alle pijlers
Ervaringen met de app Tinder?
dinsdag 5 november 2013 om 12:59
Dit is net als met andere datingapps/sites maar net afhankelijk van wie je tegenkomt. Al heb ik me laten vertellen dat het veelal om vlugge contacten gaat. Het is een vleeskeuring, heb wel van mensen begrepen dat ze er dates via hebben gehad maar heb nog van niemand gehoord dat er serieuze relaties uit zijn ontstaan.
dinsdag 5 november 2013 om 13:03
Ik heb Tinder. Vind het eigenlijk alleen leuk om te 'keuren'. Chats komen moeizaam op gang. Echt boeiend vind ik het niet. Ik ken 1 iemand die er een relatie aan over heeft gehouden.
Overigens erger ik me mateloos aan de profielen van mannen met vriendinnen en/of kinderen en sommige staan er zelfs op met hun trouwfoto's.
Overigens erger ik me mateloos aan de profielen van mannen met vriendinnen en/of kinderen en sommige staan er zelfs op met hun trouwfoto's.
dinsdag 5 november 2013 om 13:11
dinsdag 5 november 2013 om 13:19
@Nemesis, ik heb er toen ook een paar nerdy matches aan overgehouden en die heb ik voordat ze konden gaan chatten geblockt.
Ik heb nu 10 matches en ik chatte met twee. Een was wel leuk maar woont 200km verderop en die ander was een beetje suf, dus dat was snel klaar.
Ik ben zelf ook echt geen chatter dus hou het voornamelijk bij keuren.
Hier ook een vriend 'betrapt' met een relatie. Hij is er wel meteen mee gestopt toen ik aangaf hem gespot te hebben.
Ik heb nu 10 matches en ik chatte met twee. Een was wel leuk maar woont 200km verderop en die ander was een beetje suf, dus dat was snel klaar.
Ik ben zelf ook echt geen chatter dus hou het voornamelijk bij keuren.
Hier ook een vriend 'betrapt' met een relatie. Hij is er wel meteen mee gestopt toen ik aangaf hem gespot te hebben.
dinsdag 5 november 2013 om 13:25
dinsdag 5 november 2013 om 14:06
quote:Nemesis. schreef op 05 november 2013 @ 13:23:
Zo dom van die vriend. Werkelijk ie-der-een zit er op. Ik kwam ook een getrouwde kennis tegen overigens. Al kan het best zijn dat zijn vrouw dat gewoon weet, zoals Koettie ook al aangeeft.Ja, is hier gewoon puur voor de grap, vriend heeft het nu ook. Soms stuurt ie een foto door van een leuk meisje, of praat hij met iemand waarmee hij veel gemeen heeft (series, zijn favo bands). Gewoon voor de lol.
Zo dom van die vriend. Werkelijk ie-der-een zit er op. Ik kwam ook een getrouwde kennis tegen overigens. Al kan het best zijn dat zijn vrouw dat gewoon weet, zoals Koettie ook al aangeeft.Ja, is hier gewoon puur voor de grap, vriend heeft het nu ook. Soms stuurt ie een foto door van een leuk meisje, of praat hij met iemand waarmee hij veel gemeen heeft (series, zijn favo bands). Gewoon voor de lol.