Even mijn verhaal kwijt wat ben ik geschrokken

20-10-2014 15:08 156 berichten
Hallo, meiden (en mannen) van dit forum, ik moet even mijn verhaal kwijt omdat ik het met niemand wil/durf te bespreken.



Tekst weggehaald ivm herkenning
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het ook wel eens ergens niet mee eens maar dan wil ik die ander nog niet meteen doodschieten. Je ex is gewoon een creep en ik zou direct aangifte doen van bedreiging.
Vervelende situatie. Ik heb wel het gevoel dat ik heel veel informatie mis.



Overigens is niks wat jij gedaan kan hebben verantwoordelijk voor zijn daden.



Hebben jullie kinderen samen?
liever niet quoten ik haal namelijk later mijn verhaal weer weg
Alle reacties Link kopieren
quote:saszee schreef op 20 oktober 2014 @ 15:08:

Het is trouwens wel mijn eigen schuld, ik had hem boos gemaakt omdat ik tegen hem had gezegd dat ik het ergens niet mee eens was. Dat had ik natuurlijk niet moeten doen.[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 20-10-2014 16:58
Reden: Trollhunten
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wow, jij moet geschrokken zijn!



Doe toch maar aangifte, als hij vervelend blijft heb je namelijk helemaal geen dossier als je niets meldt. Is het contact met ex te vermijden?



Is er iemand die even naar je toe kan komen om even met je te zitten?
Ik heb idd maar klein beetje verhaal neergezet omdat ik bang ben voor als hij het mocht lezen
Alle reacties Link kopieren
quote:myathra schreef op 20 oktober 2014 @ 15:12:

[...]



trololol.Nee. Op basis van jouw opmerking even geloept, wat een nare relatie!
Alle reacties Link kopieren
quote:saszee schreef op 20 oktober 2014 @ 15:08:

Het is trouwens wel mijn eigen schuld, ik had hem boos gemaakt omdat ik tegen hem had gezegd dat ik het ergens niet mee eens was. Dat had ik natuurlijk niet moeten doen.Als dit een beeld geeft van jouw relatie dan zou ik die per linea recta beëindigen. Dit is dan namelijk geen normale gelijkwaardige relatie met als basis respect, eerlijkheid en liefde.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
quote:myathra schreef op 20 oktober 2014 @ 15:12:

[...]



trololol.



Nou ik ben echt geen trol



Was het maar zo, dan zat ik hier nu niet trillend in de badkamer omdat ik me daar het veiligst voel
Sweetfirefly, het is dan ook een ex.
Alle reacties Link kopieren
Jouw schuld!? Doe ff normaal! Wat een engerd :s



Heeft hij vaker dit soort dreigementen gemaakt? Kan je vandaag naar iemand anders toe en daar blijven slapen? Ik vind dit wel heel eng..
Aangifte doen. Slachtofferhulp bellen. Behalve dat je daar gratis je verhaal kwijt kunt, heeft Slachtofferhulp heel veel tips voor je om je veiliger te voelen.
Alle reacties Link kopieren
Het zou wat zijn dat als iedereen waar je het niet mee eens bent gaat dreigen om je dood te schieten.

Misschien is het handig om melding te doen bij de politie.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
?
Alle reacties Link kopieren
Saszee, waarom heb jij nog contact met je ex?
Alle reacties Link kopieren
quote:ikeaverslaafde schreef op 20 oktober 2014 @ 15:15:

Sweetfirefly, het is dan ook een ex.Ja , klopt. Maar dan nog is het niet normaal dat TO denkt dat ze verantwoordelijk is voor zijn gedrag.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Jij hebt iets gezegd waardoor hij boos werd. Nu pakt hij je terug door iets waar hij jou mee heeft.



Ik zou het niet zo serieus nemen tenzij hij zich in het criminele millieu beweegt en daadwerkelijk een pistool heeft.
Alle reacties Link kopieren
TO, wat jij ook zegt of doet, nooit ben jij er de schuld van dat hij jou wil vermoorden. Die vent is gestoord en ik zou wel aangifte doen als ik jou was.
quote:sweetfirefly schreef op 20 oktober 2014 @ 15:14:

[...]



Als dit een beeld geeft van jouw relatie dan zou ik die per linea recta beëindigen. Dit is dan namelijk geen normale gelijkwaardige relatie met als basis respect, eerlijkheid en liefde.hij is inmiddels mijn ex
Het is niet je eigen schuld!



Ben je alleen thuis? Kan je iemand bellen om naar je toe te komen? Buiten dat zou ik zeker een melding bij de politie doen.
Alle reacties Link kopieren
Is dit serieus??



In dat geval: direct aangifte doen!

En zoek hulp voor jezelf. "Het was mijn eigen schuld" klinkt als iemand die zichzelf al behoorlijk is kwijtgeraakt.



Sterkte!
Ik moet helemaal niks!
Alle reacties Link kopieren
quote:saszee schreef op 20 oktober 2014 @ 15:18:

[...]





hij is inmiddels mijn exHouden zo en alle contact verbreken.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Tekst weggehaald ivm herkenning
Jeetje. Je gaat het toch ook niet zomaar ergens mee onééns zijn....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven