Even mijn verhaal kwijt wat ben ik geschrokken

20-10-2014 15:08 156 berichten
Hallo, meiden (en mannen) van dit forum, ik moet even mijn verhaal kwijt omdat ik het met niemand wil/durf te bespreken.



Tekst weggehaald ivm herkenning
Alle reacties Link kopieren
Omdat je het ergens niet mee eens werd wordt hij boos, hij is je ex. Omdat hij boos is dreigt hij je dood te schieten? Aangifte doen wegens bedreiging. Je bent bang voor herkenning, volgens mij betekent dat dat er veel meer aan de hand is dan je hier kwijt wilt, begrijpelijk.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:bootje_op_de_golven schreef op 20 oktober 2014 @ 15:17:

Saszee, waarom heb jij nog contact met je ex?Ik quote mezelf maar even, volgens mij draaien we hier om de hete brei heen.
Alle reacties Link kopieren
Je moet wel aangifte doen.

Als hij je wat aan wil doen, kun je de politie bellen en hebben ze een dossier. Dan weten ze dat ze snel in actie moeten komen en dat het ernstig is.
Alle reacties Link kopieren
Ja en stel je doet geen aangifte en hij staat wél ineens voor je deur? Dan zou je willen dat je aangifte had gedaan!

Aangifte doen, desnoods iemand anders aangifte laten doen. Breng in ieder geval iemand in je omgeving op de hoogte hiervan!
quote:saszee schreef op 20 oktober 2014 @ 15:22:

Ik durf geen aangifte te doen, stel dat hij erachter komt.En wat als je geen aangifte doet? Dan ben je veiliger o.i.d.?
quote:bootje_op_de_golven schreef op 20 oktober 2014 @ 15:24:

[...]





Ik quote mezelf maar even, volgens mij draaien we hier om de hete brei heen.Hij belde mij, ik wist niet dat hij het was niet zijn vaste nummer
Alle reacties Link kopieren
En kun je de vraag van Bootje beantwoorden? Waarom heb je nog contact met hem?



Edit: zojuist beantwoord.



Maar dan nog: waarom ga je een gesprek met hem aan? Druk hem gewoon weg. Ik snap dit niet.
Alle reacties Link kopieren
Aangifte doen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Melding huiselijk geweld, zoek maar op in je laptop, en maak aub hier even een melding van, staat hij in ieder geval registreert.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:saszee schreef op 20 oktober 2014 @ 15:26:

[...]





Hij belde mij, ik wist niet dat hij het was niet zijn vaste nummerVoor de volgende keer: meteen ophangen. Jij moet niet met hem praten, want dat kun jij niet aan. Heb je nu niet zoveel aan, maar ik zeg het toch maar even.
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 20 oktober 2014 @ 15:27:

Melding huiselijk geweld, zoek maar op in je laptop, en maak aub hier even een melding van, staat hij in ieder geval registreert.Zij helpen jou verder op weg, voor vragen of wat dan ook..
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Je kan ook melding maken bij bijvoorbeeld de wijkagent... Dan weten ze er van en doe je geen aangifte. Als t weer gebeurd zou ik het overigens zeker wel dolen... Nu eigenlijk al wel.... Afspraak met wijkagent maken en leg het voor.......
..
Alle reacties Link kopieren
En meid, bedenk je maar...blaffende honden bijten niet zo snel.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Het is niet jouw schuld!!!



Doe aangifte, of maak in ieder geval melding bij de politie. Zij kunnen je verder helpen.
quote:elle5460 schreef op 20 oktober 2014 @ 15:28:

[...]



Zij helpen jou verder op weg, voor vragen of wat dan ook..



Ik ga even kijken



Kan het ook zo zodat hij er niet achter komt? Zodat hij niet weet dat ik dat gedaan heb?
Alle reacties Link kopieren
Vertel het juist aan je omgeving en maak hier een melding van! Je vriendinnen weten wat voor een man hij is, dus ze zullen je heus wel opvangen.

Het voordeel van een melding is dat hij in ieder geval bekend staat.



Heel vervelend dat hij je via een onbekend nummer heeft weten te bereiken. Kan je een ander nummer nemen?
Alle reacties Link kopieren
quote:saszee schreef op 20 oktober 2014 @ 15:31:

[...]





Ik ga even kijken



Kan het ook zo zodat hij er niet achter komt? Zodat hij niet weet dat ik dat gedaan heb?JA
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:saszee schreef op maandag 20 oktober 2014 15:22 Ik durf geen aangifte te doen, stel dat hij erachter komt.Dan hoort hij dat van de politie. Is dat erg? Nee!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Doe een melding ipv een aangifte, en zorg dat de politie in je telefoon staat, zodat je zodra het nodig is, meteen kunt bellen.



Is er niet iemand waar je heen kunt, of iemand die naar jou kan komen?
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 20 oktober 2014 @ 15:32:

[...]



JA

Geheel anoniem...zoals jij wil en of wenst.

En vooral rustig blijven...rustig ademhalen vanuit je buik.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Politie doet hier niks mee...helaas.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
TO, denk je dat het een loos dreigement is of zie je hem er toe in staat om je dood te schieten?
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op maandag 20 oktober 2014 15:32 Dan hoort hij dat van de politie. Is dat erg? Nee!



Dat is niet erg, maar ik kan me wel voorstellen dat TO dat wel erg vind.

En zolang er nog niks gebeurd is, doen ze volgens mij niks met de aangifte.
Eh vrouw, dit is dus niet jouw schuld he? Je kan en mag het ergens niet mee eens zijn en dat ook uiten. Dat geeft een ander niet het recht om je met de dood te bedreigen.



Als je bij de politie een melding doet (gaat op afspraak) komt je ex er niet achter, maar er wordt op deze manier wel alvast een dossier op gebouwd. Heb er helaas ervaring mee en diegene is er nooit achter gekomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven