Even van me af schrijven

17-09-2014 22:48 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik hebben nu 5 maanden officieel een relatie. Voor die tijd hebben we er ongeveer een half jaar omheen gedraaid. Hij werkt doordeweeks en moet eigenlijk 1 dag naar school. dat doet hij niet, hij moet dat zelf weten maar ik heb daar al heel duidelijk een mening overgegeven. Ik ga doordeweeks wel naar school en daardoor is voor mij alleen de mogelijkheid in het weekend te werken, als hij dus vrij is. Ik werk in de horeca want dat is handig omdat ik dan eventueel ook een avond in de week kan werken en overdag zou kunnen besteden aan opdrachten thuis voor school, mocht ik die hebben. Hij was daar niet zo blij mee dus hebben we geregeld dat we beide zondags altijd vrij zijn zodat we elkaar toch nog kunnen zien. We

Wonen ongeveer op een uur rijden dus dat zit ook niet mee. Toch bleek het lastig. Nu heb ik op het werk al geregeld dat ik op zaterdagen vroeg, 22:00nuur, klaar ben zodat ik naar hem kan of dat hij bij mij thuis niet lang alleen hoeft te zijn, mocht hij overdag komen. Hierdoor werk ik vrij weinig. Ik offer er veel voor op omdat ik ontzettend gelukkig ben met hem. Nu heb ik eindelijk een heel weekend vrij. Speciaal geregeld dat ik zaterdag niet hoefde en ik wist dat hij ook het hele weekend niks had. Nu komt de koning dit weekend in zijn dorp dus is het afgesloten daar

En moeilijk bereikbaar. Hierdoor kunnen we dus niet afspreken. Ik wou vrijdag dan al komen mawr hij moet werken tot 20;00 dus daarna is hij ook moe. Hij wil daarom dit hele weekend overslaan. Ik mis hem en vorig weekend had ik een kleine ruzie met hem. Daarom wil ik hem graag zien. En zeker nu ik vrij ben.Ik baal hier best van en heb dat ook tegen hem gezegd maar hij lijkt ook geen moeite te doen

Voor een oplossing te zorgen of te zeggen van kom anders zaterdagavond of juist zondag.



Ik wou het even van me afschrijven hier. Ik voel me er namelikk

Vet rot over. Ik snap dat hij vrijdag moe is en dat zaterdag dat dorp lastig te bereiken is, maar ik heb moeite gedaan voor oplossingen en voor een weekend vrij en hij lijkt dat niet te doen. Het lucht even op om hier alles te schrijven voordat ik zo ga slapen. Hebben jullie wel eens zoiets gehad?
Alle reacties Link kopieren
Maar het dorp kan toch niet helemaal afgesloten zijn van de buitenwereld? Lijkt mij dat je er toch nog wel moet kunnen komen.

In het begin van de relatie met mijn huidige vriend woonden we 3 uur met het OV bij elkaar vandaan en zagen we elkaar 1 dag doordeweeks en 1 dag in het weekend, ook niet heel veel dan eigenlijk, maar het kan wel als je duidelijke afspraken maakt. Bij ons was mijn vriend flexibeler en kwam dus vaker naar mij toe dan ik naar hem toe ging.

In ieder geval denk ik dat je er gewoon heen zou moeten gaan als hij dat leuk ook vindt, en dan kan je dan een oplossing bedenken voor hoe je dat dorp bereikt.
Als jij zoveel moeite doet voor hem, diensten verschuift en verzet en hij dan zegt dat je het weekend maar moet overslaan, dan zou ik hem helemaal gaan overslaan.



Jij past je telkens aan hem aan. Je offert meer op dan goed voor je is. Hij geeft je er niets voor terug, alles moet van jou komen.



Ik snap heel goed dat jij je rot voelt. Dit is geen lang leven beschoren, als jullie binnen 5 maanden, waarin alleen de zondag voor jullie is, hij op deze manier met een heel weekend om gaat!



Ik zou op zoek gaan naar iemand die jou en je acties wél waardeert, deze is niet goed voor je.
Eens met Doreia. Het lijkt erop dat jij alle moeite doet en dat het hem niet zoveel uitmaakt. Hoe oud zijn jullie?
Alle reacties Link kopieren
quote:madamepolish schreef op 17 september 2014 @ 22:59:

Eens met Doreia. Het lijkt erop dat jij alle moeite doet en dat het hem niet zoveel uitmaakt. Hoe oud zijn jullie?



Ik ben 18 en hij 19. Het is jong en ik weet verliefd zijn op deze leeftijd totaal anders is en vaak strand, maar toch. Ik word wel erg blij en gelukkig als ik hem zie of spreek, dat is voor mij een reden dat ik het nog een tijdje aanzie. Toen we van de week een beetje ruzie hadden merkte ik wel dar hij het niet leuk vond dat ik bols was op hem en dat hij mij volgens mij niet kwijt wil. Maar ik heb wel zoiets dat hij dan iets harder zn best mag doen. Als ik een lief briefje achterlaat op zn kamer of hem een maitje stuur krijg ik eigenlijk geen reactie daarop. Ik ben daar dus maar mee gestopt. Toch stuurt hij af en toe iets waardoor ik me weer gewaardeerd voel, maar toch ja...



Daarnaast lijkt het ook wel of zn werk haast belangrijker is dan ik voor hem. Zeker nu hij meer verantwoordelijk heeft gekregen en hij op zn stage een baan aangeboden heeft gekregen
Pyron, meid, echt waar. Je levert nu al meer in dan goed voor je is. Hou je bijbaan in de horeca. Plan er weer gewoon omheen. HIJ kan ook jou tegemoet komen. Als dat dorp zo lastig te bereiken is, dan kan hij ook naar jou komen Of kunnen jullie samen een hotel boeken ergens halverwege. Er zijn meer oplossingen dan: sorry, hek is dicht want Willem is er. Volgend weekend beter.



Jij mag iemand hebben die met je wil pronken, die met je samen wil zijn en die je mag om wie je bent en niet mag om wat je voor hem opoffert! En dat is niet anders als je 18, 28, 48 of 98 bent!
Alle reacties Link kopieren
Wanneer ga je je openingspost weer verwijderen ?
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Het is ook niet dat hij nu zegt van zullen we dan aankomend weekend zaterdagavond afspreken of alleen zondag? Zaterdag duurt dat gebeuren maar tot een uur of 18:00 en zondag is het weer over.

Ik word er alleen maar verdrietiger van. Ik ga snel slapen en het van me af zetten. Hij bekijkt het maar. Het is niet mijn schuld als hij weer klaagt dat hij me weinig ziet
Inderdaad. Laat je niet manipuleren in nog meer opgeven, terwijl hij dit niet zoveel doet. Het moet van 2 kanten komen.
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter van 18 even om advies gevraagd. Zij zegt dat de meeste jongens van die haar leeftijd op zaterdag met hun vrienden op stap willen en op zondag lekker met hun vriendin op de bank willen hangen of iets leuks doen. Je moet er vooral niet te veel achter zoeken (overslaan weekend). Je moet je vooral goed uitspreken, want hij snapt geen hints. En als jij niks zegt, vindt hij het al gauw best. Bovendien is een heel weekend met je vriendin misschien wel erg lang voor hem.
Alle reacties Link kopieren
je kan toch gewoon vrijdag avond na 8 uur bij hem komen? of dat je iets eerder komt, vinden zijn ouders vast geen probleem?
Drie dagen lid en twee topics geopend met relatiegedoe. Ik zou lekker een leuke vriend gaan zoeken, lijkt er namelijk niet op dat je die nu hebt.
Alle reacties Link kopieren
Een dorp wordt heus niet hermetisch afgesloten en onbereikbaar omdat de koning komt. Logischer zou juist zijn dat er extra bussen worden ingezet voor het publiek dat de knonig wil zien. Maar dat zo'n dorp afgesloten wordt is pertinent onzinnig, een verzinsel.
Alle reacties Link kopieren
Wat een onzin. De koning is zondag in Nijkerk geweest en we waren echt niet van de buitenwereld afgesloten hoor. Was vlak bij mijn huis maar nergens een grote afsluiting gezien. Wel was de straat afgesloten waar de kerk staat waar hij heenging maar dan alleen voor auto's. Stond vol met mensen
Ik had geen schoonmoeder. Ik had een trouwma.
Alle reacties Link kopieren
dubbel
Ik had geen schoonmoeder. Ik had een trouwma.
Alle reacties Link kopieren
Verliefd zijn is leuk. Geld verdienen belangrijk voor je zelfstandigheid, en eigen dingen blijven doen is belangrijk voor je eigenwaarde.



Zie je waar je nu zelf een beetje de mist in bent gegaan?

Niet balen maar je werkgever bellen, misschien kun je alsnog dit weekend aan de slag.



Oh, en trek je niet teveel aan van een boze kleuter die jou eerst beperkt in je planning (vrij op zondag terwijl je dan kunt verdienen) maar zelf zijn planning niet aanpast en daarna ruzie om niets maakt .
en Pyrrha verbrak als eerste de stilte met haar stem en weigerde aan het bevel van de godin te gehoorzamen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven