Ex is vreemdgegaan met mij

22-09-2014 20:52 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is al 2 jaar uit met deze ex. Hij heeft het een jaar geprobeerd.. om onze relatie van 3 jaar te redden, terwijl het gewoon al uit was. Voor mij was het heel duidelijk en cold turkey klaar(omdat hij mij de laatste 3 maanden van onze relatie steeds jaloers probeerde te maken, waardoor ik afstand nam) en heel het jaar heb ik hem keer op keer met veel schuldgevoel afgewezen. Met schuldgevoel omdat hij mij altijd het idee gaf dat het aan mij lag dat het tussen ons niet meer werkte. Volgens hem was ik vooral schuldig aan hem geen kans geven. Naja goed... het contact hebben we nooit verbroken omdat we gewoon goed met elkaar kunnen opschieten, hij me altijd opvrolijkt en de gesprekken gewoon rollen.



Nu heeft hij al een aantal maanden een relatie met een hele leuke lieve meid. Hij praatte altijd over haar tegen mij, ik was oprecht blij voor hem en vroeg om advies als het even niet goed ging. Gisterenavond kwam ik hem dus tegen en we raakten zoals gewoonlijk aan de praat en het gesprek verliep vlot. Hij maakte me zoals altijd veel aan het lachen maar ik merkte aan hem dat hij af en toe op een toon tegen me sprak die ik van hem nog niet kende. Iets van wrok naar mij toe ofzo. Ik vroeg er maar niet naar maar hij begon al snel over onze vroegere relatie. Hij zei dat hij me echt mocht als persoon en als een goede vriendin maar dat ik slecht voor hem was als zijn vriendin. Ik legde uit dat het door mijn verlatingsangst kwam, dat ik daar in me eentje aan moest werken en ik daar nu langzamerhand uitgegroeid ben. Hij had dat aan mij gemerkt zei hij, en dat hij het mooi vond om dat op een afstandje te hebben gezien. En ook hij is gegroeid als persoon.

We hadden al het oude zeer van onze relaties uitgepraat en het voelde goed. Het leek alsof we het nu _allebei_ echt achter ons hadden gelaten. Maar toen zei hij dat hij me nog altijd leuk vindt en dat altijd zal blijven doen. Dat hij nooit niet meer van me gehouden heeft als _zijn_ vriendin. Ik voelde hetzelfde maar sprak het niet uit. Ik werd er even stil van en zei dat hij een vriendin heeft en het niet eerlijk is naar haar toe. Precies toen ik dat zei zei hij dat hij zich schuldig voelt naar zijn vriendin toe door zulke dingen tegen mij te zeggen. Waarop ik zei dat we maar beter naar huis konden gaan en toen begon hij me te zoenen voor ik het wist was ik bij hem thuis en hebben we tot 7uur s ochtends sex gehad. Ik zal niet in details treden maar het was voor ons allebei de beste sex die we ooit hebben ervaren.



Elke keer tussendoor gepraat, gelachen en vroeg hij min of meer of ik opnieuw met hem wilde beginnen. Dat hij me miste en zoveel gevoelens voor me heeft. En ik zei hetzelfde. Dan begon ik over zijn vriendin en gaf hij toe dat het fout is wat we deden maar het goed voelde. Ik heb me de hele dag op werk schuldig gevoeld en de hele dag in een roes geweest en hij bleef maar appen hoe goed het voelde.



Ik voel me schuldig en een b*tch, dat hij die lieve meid wil laten gaan voor mij. Dat zij hierdoor gepijnigd zal worden. Ik wist niet dat ik in staat was om tussen 2 mensen in te komen. Maar ergens voelt het ook weer niet alsof ik dat heb gedaan. Alle gevoelens die ik vroeger voor hem had, zijn weer aangewakkerd en het liefst wil ik weer zijn vriendin zijn. Ik weet niet wat ik nu moet? Het mocht niet zo lopen, maar het is gebeurd. Ik weet het even niet meer. Wat vinden jullie dat ik moet doen?
Hou eens op met contact te hebben met je ex om te beginnen. Wie niet in je leven is, kan je ook niet beinvloeden. Jullie kunnen niet 'leuk' met elkaar opschieten, hij houdt contact om je over te halen hem terug te nemen en jij moet hem telkens, maar niet altijd, afwijzen.



Je veroorzaakt het zelf met je oh zo leuke contact...
Alle reacties Link kopieren
Wat jij moet doen? Je diep, diep schamen en hij ook. Als hij jou echt wil zal hij eerst zijn huidige relatie moet beëindigen. Besef echter ook dat je nu extra leuk bent omdat je verboden gebied was en hij jou als neukertje naast zijn vriendin kan houden omdat je alle slappe romantische hap van hem slikt.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Ja het voelt ook echt slecht. Hij appt nu steeds of ik verder wil met hem en dat hij het zijn vriendin sowieso gaat vertellen maar zonder te zeggen dat ik de andere persoon in het verhaal ben.
Alle reacties Link kopieren
Wat je nu moet doen?



Je realiseren dat je toch niet zo "uit je verlatingsangst gegroeid" bent dan je dacht.

Je houdt je vast aan een strohalm die je zelf nota bene opzet door het "leuke contact".

En je schuldgevoel naar zijn nieuwe vriendin is denk ik best wel op zijn plaats.



Het beste wat je nu kunt doen is jezelf afvragen: Is dit de vrouw die ik wil zijn of wil ik nu eindelijk de vrouw zijn die ik ECHT ben?
Dus hij vraagt voor zo ongeveer de 5847362849e keer om het nog eens te proberen?



Wanneer ben jij dit zat?
Alle reacties Link kopieren
quote:Chubbyxxl schreef op 22 september 2014 @ 21:02:

Wat je nu moet doen?



Je realiseren dat je toch niet zo "uit je verlatingsangst gegroeid" bent dan je dacht.

Je houdt je vast aan een strohalm die je zelf nota bene opzet door het "leuke contact".

En je schuldgevoel naar zijn nieuwe vriendin is denk ik best wel op zijn plaats.



Het beste wat je nu kunt doen is jezelf afvragen: Is dit de vrouw die ik wil zijn of wil ik nu eindelijk de vrouw zijn die ik ECHT ben?Ik was al bang dat dit met mijn verlatingsangst te maken heeft, maar ik begrijp nog niet precies hoe?
Alle reacties Link kopieren
quote:Doreia schreef op 22 september 2014 @ 21:03:

Dus hij vraagt voor zo ongeveer de 5847362849e keer om het nog eens te proberen?



Wanneer ben jij dit zat?Ik ben het nu niet meer zat. Het was zo fout maar het voelt echt alsof ik mijn maatje weer terug heb. Het voelt goed. Alleen het bedriegen van een ander zit me dwars waardoor ik niet volmondig kan zeggen ja ik wil verder met hem.
Alle reacties Link kopieren
Tja, ..lijkt mooi..maar is het niet.

Het gedrag van hem, zal jij altijd spiegelen aan jezelf....dus dit houd nooit op.

.

Hij nu met jou?...en zijn vriendin laat hij vallen?



Dan doet hij dat straks bij jou.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Wat een in en in misselijkmakende man.

.

Of is het jongetje?
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Zolang hij nog een vriendin heeft, ben jij leuk voor de neuk. Hij heeft precies wat hij wil... TWEE vriendinnetjes... eentje die niet los kan komen van hem en eentje die niet weet dat er nog eentje achter de hand is.



Ja, ik schrijf het even heel cru. Maar zo is het. Hij heeft een vriendin. Hij begon te zoenen en 'opeens' hebben jullie de beste seks ooit... Tja, je bent zijn respect allang kwijt, dit kan alleen maar mis gaan.
Alle reacties Link kopieren
Wat een slappe hap.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
quote:smoothie25 schreef op 22 september 2014 @ 21:10:

[...]





Ik ben het nu niet meer zat. Het was zo fout maar het voelt echt alsof ik mijn maatje weer terug heb. Het voelt goed. Alleen het bedriegen van een ander zit me dwars waardoor ik niet volmondig kan zeggen ja ik wil verder met hem.



Misschien moet je je daar eens op richten: Jij noemt een man die vreemdgaat "je maatje"?

Dat is geen maatje, meid.

Dat is een schoft.

Je laat misbruik van je maken.

Zoete woordjes, zwoele gebaren en HOP: Hij heeft je.

Wat moet je je rot voelen dat je zo makkelijk over te halen bent.

Je voedt een man die zichzelf en zijn zelfvertrouwen wil bevestigen door sex te hebben met zoveel mogelijk vrouwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Doreia schreef op 22 september 2014 @ 21:14:

Zolang hij nog een vriendin heeft, ben jij leuk voor de neuk. Hij heeft precies wat hij wil... TWEE vriendinnetjes... eentje die niet los kan komen van hem en eentje die niet weet dat er nog eentje achter de hand is.



Ja, ik schrijf het even heel cru. Maar zo is het. Hij heeft een vriendin. Hij begon te zoenen en 'opeens' hebben jullie de beste seks ooit... Tja, je bent zijn respect allang kwijt, dit kan alleen maar mis gaan.

Dit overigens n iet alleen..hij heeft haar zogenaamd ''terug''...niets mooier voor zijn ego..dan dit.

En daar was het hem om te doen?...wedden?
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:Doreia schreef op 22 september 2014 @ 21:14:

leuk voor de neuk. Hm, deze uitspraak heeft potentie voor een carnavalskraker komend jaar.
Alle reacties Link kopieren
En dan nog wat..weet je hoe dit soort dingen ook vaak werken?

Dat hij jou waardeloos vind..als vrouw.



Vrouwen vallen elkaar niet af....en dat, dat deed jij wel.

Dat gaat hem tegenstaan.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Waarom vind jij slappe griezels zo sexy?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Tja, als jij een relatie wilt beginnen met iemand die vreemd gaat dan moet je dat gewoon doen natuurlijk.

Kijk dan alleen niet vreemd op als hij jou ook weer belazert als hij weer "een beetje verder is gegroeid".
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 22 september 2014 @ 21:17:

[...]



Dit overigens n iet alleen..hij heeft haar zogenaamd ''terug''...niets mooier voor zijn ego..dan dit.

En daar was het hem om te doen?...wedden?Hier ben ik inderdaad bang voor. En niet dat hij me nu als een fuckbuddy ziet. Heb dit net naar een vriendin gekopieerd en zij zegt dat hij zijn trofeetje (mij) weer terug heeft. Dat hij me wil omdat ik in het algemeen goed in de smaak val bij de mannen. Dat hij ook echt gevoelens voor me heeft, maar het eerdere maakt dat onze relatie nooit volwaardig zal zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:smoothie25 schreef op 22 september 2014 @ 21:21:

[...]





Hier ben ik inderdaad bang voor. En niet dat hij me nu als een fuckbuddy ziet. Heb dit net naar een vriendin gekopieerd en zij zegt dat hij zijn trofeetje (mij) weer terug heeft. Dat hij me wil omdat ik in het algemeen goed in de smaak val bij de mannen. Dat hij ook echt gevoelens voor me heeft, maar het eerdere maakt dat onze relatie nooit volwaardig zal zijn.

In de smaak valt?....ik denk het niet .

Dat verbeeld jij je maar.

Uiterlijk schoon.......is maar uiterlijk, weinigzeggend, nooit bindend.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Nee, jij bent te gemakkelijk. Jij bent met een paar mooie woorden en lief aankijken al bereid met hem het bed in te duiken ook al heeft hij een vriendin.



Omdat jij niet alleen kunt zijn....



En daar maakt hij heel handig gebruik van. Jij bent erg goed voor zijn ego inderdaad. Jij bent een groupie die wat hij ook uitspookt, altijd fan van hem blijft. Hij kan je als speelgoed uit de doos halen wanneer hij daar zin in heeft, even mee spelen en als hij weer klaar is met je, mag je terug de kast in tot een volgende keer. En jij bent enthousiast en zit vol verwachting te wachten tot het deurtje van de kast weer opengaat en hij met je wil spelen.



Wil jij je leven zo inrichten?
Alle reacties Link kopieren
Voel me steeds schuldiger en het gouden randje aan dit verhaal vervaagt.
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 22 september 2014 @ 21:24:

[...]



In de smaak valt?....ik denk het niet .

Dat verbeeld jij je maar.

Uiterlijk schoon.......is maar uiterlijk, weinigzeggend, nooit bindend.Zelfs daar heeft hij je.....oeps.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Verlatingsangst my ass. Je bent gewoon een sl*t!
Alle reacties Link kopieren
Dat hij gevoelens voor je heeft, dat klopt wel denk ik.

Alleen dat zijn wat andere gevoelens dan die jij bedoelt....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven