Welkom. Je laatste bezoek was maandag 21 mei 2012 12:12.

Snel inloggen of registreer jezelf - (Wachtwoord vergeten?)

1. Viva
  2. Forum
  3. Relaties
  4. Ex komt thuis met nieuwe vriendin..

Dit onderwerp heeft 94 reacties, en bestaat uit 4 pagina's. Je bent momenteel op pagina 1 van 4.
De laatste reactie is geplaatst op 16-02-2012 21:50.

[ Ex komt thuis met nieuwe vriendin.. - Pagina 1 ]

Ga naar een onderdeel

1. Dag dames,
    Het is een beetje laat maar ik moet t even van me afschrijven. Ik woon door omstandigheden nog samen met mijn ex, die mij op vrijwel alle wijzen t leven zuur probeert te maken in de hoop dat ik uit de woning vertrek.

Dacht dat hij vanacht niet thuis zou komen en werd plots wakker van een hele hoop gestommel, dacht dat het inbrekers waren dus ben in mn pyjama naar de keuken geslopen, waar ik 'm aantrof met z'n nieuwe vriendinnetje.. buh. Wie steekt mjj een hart onder de riem?

Now think of the happiest things. It is the same as having wings!

1. Wat een gore klootzak. Ik had hem en haar een klap verkocht. Wat denken ze wel niet.

2. Waarom sluip je in je eigen huis?

3. Ik bedoel, ik zou met veel geluid en licht wat uit de koelkast zijn gaan halen.

4. Inbrekers besluip ik, zodat wanneer ze eng zijn ik weer naar bed kan zonder dat ze weten dat ik er ben. Leek vrij logisch met mn slaaphoofd haha

5. :hug:

Die knuffel eerst...

Meid, been there, wat een horror. hele slechte herinneringen, ook al heb ik inmiddels met die ex wel weer goed contact. Las net onder je loepje dat de situatie al sinds november zo is.
    Heb je uitzicht op eigen woonruimte?

6. Verder zwaar waardeloos van hem. Ik zou er wat van gezegd hebben en dan met veel bombarie tv gaan kijken en wat lekkers zoeken (keukenkastjes open en dicht knallen) alleen om hem te pesten: Joehoeoeoe, ik ben er ook!!!!

7. Als het goed is moet ex weg. Hij heeft me voor de gek gehouden omtrent mijn rechten op het huis. ik loop op mn tandvlees door dat gesar van 'm, maar laat het natuurlijk niet merken.. ga nu jouw plan uitvoeren yette, ben toch klaar wakker haha. Tijd voor popcorn (stinkt zo lekker) en keiharde Disneyfilms.

8. Hij probeert je weg te pesten, duidelijk. Maar laat dat niet gebeuren, want als jij te lang weg bent dan heeft hij grotere kans op de woning te mogen houden.

Ik snap dat meisje ook niet, was allang weggeweest als ik ineens een inwonende ex aantrof in de keuken...

Voor klachten over deze posting/forummer kunt u terecht bij het dichtsbijzijnde HRS kantoor. Mvg, Partij Minny.

9. Denk dat hij een verhaal ophoud dat hij zn zielige manipulatieve heks-ex onderdak aanbiedt. Ik snap t meisje ook niet, ze is hier wel eerder geweest en toen heb ik er een drama van gemaakt (stond buitengesloten terwijl zij huilend op de bank zat omdat ik thuis kwam). Word er moedeloos van. An me niks schelen dat hij een nieuw meisje heeft. Hij is toch een leugenachtige zakkenwasser, maar het feit dat ik me onveilig voel in mn eigen huis is zo slopend.

10. Dat gevoel geeft hij je expres, hij probeert je weg te krijgen. Of op zijn minst te "straffen" omdat je niet braaf opdondert. Juist door drama te schoppen en hem te laten merken, door hard geluid te maken, dat je het onprettig vindt, geef je hem reden om door te gaan. Volgende keer, hoe moeilijk ook, gewoon zeggen "Joh, kan het ietsje zachter, je maakt me wakker, oke?" :) (<-- glimlach er dus ook bij) En dan schouders ophalen en terug naar bed gaan. Hoe meer hij merkt dat jij het vervelend vindt, hoe meer hij doorgaat.

Voor klachten over deze posting/forummer kunt u terecht bij het dichtsbijzijnde HRS kantoor. Mvg, Partij Minny.

11. Heb alleen de eerste keer een drama gemaakt.. stond al geruime tijd snachts buiten de keer erop kwam ze hier koken en slapen, gezegd dat t prima was en dat ik + goede vriend mee aten. De lol was er af voor hem :) fijn dat ik mn verhaal nog op dit tijdstip kwijt kan bij jullie, ben al een stuk rustiger..

12. Precies, zodra jij laat zien dat het je niet raakt, dan is het ineens niet meer leuk voor m. Hij wil jou raken, dat is duidelijk. Wat een galbak trouwens, als ik het zo lees...

13. Oh, ik benijd je niet....... vreselijk dit zeg!

Hopelijk snel uitzicht op betere situatie!

14. De volgende keer als hij dat doet,

alle lichten aan gooien, je voorstellen aan het nieuwe vriendinnetje.

"Ik ben Vele, wat leuk dat dat je er bent, wil je ook koffie?"

Doen alsof het de normaalste zaak van de Wereld is.

Wat Minny zegt. Als hij denkt dat het jou niet boeit stopt hij er vanzelf mee en verzint hij vast weer iets nieuws om je weg te pesten.

Succes

Ja, en?

15. Goh wat een rot situatie. Als ik er in had gezeten zal ik net als wat de andere Zeggen doen alsof het je niks uit maakt. Misschien is dat erg lastig maar doe het nou het is duidelijk dat hij je hier mee wilt raken. Wat een ongelooflijk kinderachtig figuur is het trouwens !!

16. Dan weet z'n nieuwe vriendin gelijk wat voor type* het is, moet je maar denken.

* Mag je door een ander scheldwoord vervangen.

Al het mooie in het leven is gratis

17. Ik hoop voor je dat je ex snel vertrekt Shumm. Laat je niet gek maken!

18. Ben je een beetje uitgerust? ;-) Zijn jullie getrouwd? Dan kun je voorlopige voorzieningen aanvragen bij de rechter en verzoeken om tijdelijke toewijzing van de woning.

Ga in therapie!

19. Hadden jullie er afspraken over gemaakt over evt nieuw vriend mee nemen?
    Wordt het nu tijd om op te stappen?

Als je het niet simpel kunt uitleggen, snap je het niet goed genoeg.

20. Gezellig aan de keukentafel gaan zitten en vriendin trakteren op een borrel en leuke "anekdotes" van toen jullie nog samen waren X-D

Ga in therapie!

21. quote:
    dubiootje schreef op 07 februari 2012 @ 08:34:
    Gezellig aan de keukentafel gaan zitten en vriendin trakteren op een borrel en leuke "anekdotes" van toen jullie nog samen waren X-D

:rofl:

Net als bij Two and half men ;-)

Als je het niet simpel kunt uitleggen, snap je het niet goed genoeg.

22. We hebben overal afspraken over gemaakt, vrij duidelijke ook. Zijn nooit getrouwd geweest of samenlevingscontract, zijn beiden nog student en ik dacht hem te vertrouwen op zijn blauwe ogen. Doe ik nooit meer. De afspraak was ook dat ik alle dingen in huis zou betalen (dwz, keuken, badkamer, vloeren, muren, deuren etc) en hij de meubels zodat mocht het uit gaan, hij kon vertrekken met zijn hachje. Opstappen doe ik sowieso niet, dat vermindert mijn rechten aanzienlijk. De gene die het eerst vertrekt is de gene die waarschijnlijk de woning moet verlaten, ondanks gemaakte afspraken. Ik denk dat hij daar ook op mikt. Ik hoef in iedergeval geen vent meer als deze de deur uit is. Ga lekker van het leven genieten met mijn katje, haha.
    't wordt wel een beetje awkward als ze straks wakker worden. Zal wel een bakje leut voor ze zetten, ghehe..

23. Haha, geniaal Dubiootje! Toen ze hier romantisch gingen koken heb ik mezelf uitgenodigd om mee te eten, had ook ongeveer 't zelfde effect ;) Ze durft alleen niet tegen me te praten 0_o En nu er vast een tandenborstel voor haar in de badkamer staat gaan al mn haren rechtovereind staan.. Iemand suggesties hoe ik hierover kan beginnen tegenover ex?

24. Even met haar en zijn tandenborstel in de wc dopen. Dan hoef je niets meer te zeggen tegen je ex te zeggen. Dat geeft meer voldoening dan iets tegen hem zeggen.lol