Ex met rust laten

29-06-2014 21:27 1832 berichten
Bijna een jaar na de topic opening kan ik zeggen dat ik mijn ex een "rustplaats" heb gegeven.

Het gaat goed met me, heb veel bijgeleerd en heb natuurlijk mijn ups and downs maar dat is het leven!



Dank jullie wel allemaal voor jullie steun!



Special thanks aan Monroe, Pollewop etc etc.



Pollewop..nieuw topic mag geopend worden!!
Alle reacties Link kopieren
Ego post! Ik word gek van de onrust. De dag kruipt voorbij. Het gevoel van eenzaamheid en bang voor de toekomst wordt steeds sterker. Contact is er nog wel maar dat brengt me niets. Het idee dat hij de pijn die ik voel niet voelt! Niet leuk genoeg om van te houden, ai.
Alle reacties Link kopieren
Monroe: die angst herken ik. Zodra ik daar gedachten over krijg (toekomst, eenzaam) dan blok ik die. Per dag leven nu. Stap voor stap.
Alle reacties Link kopieren
Ja heel herkenbaar. Ben vandaag 60 km gaan fietsen om maar iets te doen te hebben maar zit nu alleen op de bank terwijl ik eel liever samen met hem hier zou zitten. Heb gister een appje gestuurd dat ik hem heel erg mis en daarna weer op de blokkeer gezet, kan hij ook niks mee maar ik mis hem gewoon. Ik weet echt nog niet hoe ik de komende vakantieweken door moet komen..
Alle reacties Link kopieren
Tomatensoep: die 60 km vind ik al een hele klus! En inderdaad: dan alleen thuiskomen... Ik zit nu ook alleen. Netflix maar weer dan.



Vandaag een redelijke dag. Niet gehuild, onrust alleen in de ochtend. Naar stad geweest, retail-therapy: bikini, badpak, jurkje en nagellak gekocht. Ben eigenlijk verbazingwekkend rustig nu. Morgen spullen uitwisselen. Ik zet me schrap...



Ik mis het samen zijn, samen op de bank een beetje je ding doen. Dat missen zo overweldigend kan zijn...



Hoe gaat het met de rest? Zazzel? Monroe? Real-Eyez? Maka? Rebaca? En alle anderen die ik in de chaos van mijn hoofd vergeet!
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me echt ergeren.. hij is aan het daten en ik zit eenzaam thuis. Na een relatie van bijna 4 jaar is hij weer aan het daten.

Hij zei letterlijk dat hij het verwerken even uitgesteld heeft, wat betekent dat nou? Snap niet waarom hij meteen naar de volgende gaat Alsof het niks betekend heeft.

Ik moet er niet aan denken om nu iemand te gaan daten. Zou verkeerd voelen.

Hij is geen type wat zijn gevoelens uitspreekt, terwijl ik hem al vaak gezegd heb hoe ik me voel. Komt over alsof hij al overheen is..

@Tomatensoep probeer sterk te blijven Als je hem appt dan wint hij. Ik heb zijn nummer verwijderd, kan ik hem ook niet appen.

Ik heb ook alle oude topics gelezen.. Ik voelde me meteen beter.



Ik ben zo bang dat ik hem dadelijk met een nieuwe vriendin tegenkom of zo..

Na tijdje niet appen hoopte ik dat hij het uit zichzelf zou doen, maar niet dus.

Het is echt voorbij.



Ik zag dat hij mij nog volgt op twitter, terwijl ik andere social media verwijderd heb.. Eigenlijk heb ik zin om iets te posten, iets over dat ik weer gelukkig ben en lol heb, maar het moet echt lijken en niet wanhopig of zo..
......
anoniem_147539 wijzigde dit bericht op 06-08-2014 01:53
Reden: weg ivm eventuele herkenbaarheid
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Het is zo stil vandaag, de tranen prikken in mijn ogen. Ik weet dat hij vandaag met "een vriendin" is en dat maakt me onrustig. Al het contact verbreken zou beter zijn maar dat lukt me niet.



Weer een fijne ego post, sorry.



voor jullie!
Alle reacties Link kopieren
Ik sterf van de zenuwen. Hij is op weg hierheen met mijn spulletjes. Die van hem staan klaar in tassen. Voel me bizar. Bijna drie weken geleden waren we nog samen, en nu voelt het alsof er een vreemde komt straks. Ik probeer sterk te blijven. Hou jullie op de hoogte...
Alle reacties Link kopieren
quote:pollewop75 schreef op 13 juli 2014 @ 13:26:

Ik sterf van de zenuwen. Hij is op weg hierheen met mijn spulletjes. Die van hem staan klaar in tassen. Voel me bizar. Bijna drie weken geleden waren we nog samen, en nu voelt het alsof er een vreemde komt straks. Ik probeer sterk te blijven. Hou jullie op de hoogte...



Heel veel sterkte! Zal wel even emotioneel zijn dadelijk als hij weggaat

@ Monroe: hou je sterk meid
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Pollewop, straks komt het moment dat je hem voor de laatste keer weg ziet lopen...



Ik denk aan je!
Alle reacties Link kopieren
Nou, dat was het dan. Heeft twee uur gereisd om hier een halfuurtje te zijn. Heeft een glaasje water gedronken, beetje koetjes kalfjes lopen lullen, mijn spullen heb ik uit zijn tas gehaald en hij die van hem ingepakt. Toen deed ie zijn rugzak weer op, en ging weer. Hij moest een trein halen om naar verjaardag van zijn oma te gaan.



Fakking hell... dit was het dus gewoon.... Hij zag een beetje bleek, beetje zenuwachtig maar verder: geen emotie. Ik ben echt flabbergasted.....
Alle reacties Link kopieren
Mannen zijn goed in poker-face..

Denk dat ie zich sterk hield voor je..
[quote]pollewop75 schreef op 13 juli 2014 @ 15:55:

Nou, dat was het dan. Heeft twee uur gereisd om hier een halfuurtje te zijn. Heeft een glaasje water gedronken, beetje koetjes kalfjes lopen lullen, mijn spullen heb ik uit zijn tas gehaald en hij die van hem ingepakt. Toen deed ie zijn rugzak weer op, en ging weer. Hij moest een trein halen om naar verjaardag van zijn oma te gaan.



Fakking hell... dit was het dus gewoon.... Hij zag een beetje bleek, beetje zenuwachtig maar verder: geen emotie. Ik ben echt flabbergasted.....[/quote





Ach meid houd vol. Weet niet wat te zeggen.
quote:maka22 schreef op 12 juli 2014 @ 08:16:

@rebaca, dat is klote. Had je verwacht dat hij niet ging scheiden of wel? Sterkte!





Ja hij wilt scheiden. Maar is heel onzeker. Hij is bang dat scheiding lang gaat duren in buitenland

We hebben elkaar gesproken op whats app. Ik ben geen stap vooruit. Ik ben onzeker, het is allemaal mijn schuld, was begin bang dat scheiding lang gaat duren. Deze woorden zegt hij al maanden tegen mij.
Alle reacties Link kopieren
Ik blijf erin. Huilen huilen huilen. Dit was het dan écht....
Alle reacties Link kopieren
Gooi het er allemaal uit pollewop. Hebben jullie afgesproken dat het contact nu verbroken wordt?
Alle reacties Link kopieren
Hij vroeg of we elkaar zouden zien na mijn vakantie, om wat te drinken. Heb gezegd dat we dat nog wel zien. Ik weet niet of ik dat kan. Ik denk het voorlopig niet... Het doet zo'n pijn.



Hoe ga jij vandaag?
Alle reacties Link kopieren
Dames, sorry voor mijn late reactie!

Ik heb het weekend bij familie gezeten en moet zeggen dat dat me goed heeft gedaan. Ik merkte dat ik minder met ex bezig was! Maar nu ben ik weer thuis en kon het weer niet laten om een kijkje op zijn fb te nemen.

Als ik jullie verhalen lees, voel ik zo de pijn mee!

Pollewop, ik denk inderdaad dat het het beste is dat jullie elkaar voorlopig niet zien. En als hij een beetje sociaal is, dan respecteert hij dat. Niet net zoals mijn ex, toch mij overhalen voor een afspraak en me vervolgens het bed in proberen te lullen, terwijl hij wist dat ik nog met mijn gevoelens voor hem zat. En dan twee weken later weer een ander wijf hebben. Bah, als ik dit zo lees, dan denk ik: Zazzel, wees blij dat je er vanaf bent. Maar dat zegt mijn verstand. Verstand en gevoel zitten op dit moment totaal niet op één lijn...
Alle reacties Link kopieren
Hey Zazzel, ik kan me voorstellen dat dat super pijn doet. Wat je zegt: gevoel en verstand op een lijn krijgen.... pff, maar hoe?



Mijn ex is geen lul hoor, en het laatste wat ie doet is mij het bed inlullen. Voor hem is het echt klaar. Nu moet ik ook uit die mindfuck komen, de fase waarin je alleen maar de fijne dingen ziet, alles mist, alles geweldig vond.



Ik heb hem (ik weet het: niet doen, maar het was te sterk) gisteravond laat nog een whap gestuurd. Niks dramatisch, maar gewoon: dat ik hoopte dat het een beetje ging en dat het me moeilijk leek om gezellig te moeten doen op een verjaardag.

Vanochtend een whap terug. Aardig, maar erg beheerst weer.

Begin langzaam te beseffen dat het dit dan echt was. Hij is klaar, hij vind dat we alles geprobeerd hebben. Hij zei gisteren nog: soms denk ik wel "Wat zonde!" maar meteen erachteraan denk ik dan: het was op, we hebben alles geprobeerd."

Ik hoop dat ik dat ook snel ga voelen. Gisteren veel gehuild, en vandaag valt het mee.



Ik ben alleen zo bang dat ik me nooit meer echt gelukkig ga voelen. Dat deze mood nog heel lang blijft: nergens echt zin in hebben. Zou dat nog goedkomen?



Ik vind het zo fijn jullie steun te lezen, doet me echt goed. Het is toch fijn om te weten dat jullie - ergens in Nederland, die mij helemaal niet kennen - aan me dachten. Dat voelt heel warm.

Ik sta ook in de ochtend op met de gedachten hoe het met jullie gaat. Wie heeft er een kutochtend? Wie is het gelukt weer een dag niks te sturen? Wie worstelt ook met intens missen... Dat soort dingen. Het voelt minder eenzaam, en het voelt minder alleen-zijn met deze gevoelens en dit proces.



Ik hou het doel voor ogen ladies: we gaan een keer een topic openen met dat we onze ex zo goed met rust hebben gelaten.
Alle reacties Link kopieren
quote:liekeroem schreef op 12 juli 2014 @ 22:20:



Ik ben zo bang dat ik hem dadelijk met een nieuwe vriendin tegenkom of zo..

Na tijdje niet appen hoopte ik dat hij het uit zichzelf zou doen, maar niet dus.

Het is echt voorbij.



..Dit gevoel heb ik ook heel erg, Liekeroem. Ik vrees de dag dat ik het zie, hoor, of merk.... Niet aan denken.
Alle reacties Link kopieren
Soms vraag ik me af he....we waren op elkaar verliefd, hadden de grootste toekomstplannen en voelden elkaar aan en toen opeens uit het niets was hij niet meer verliefd op mij en eigenlijk mist hij mij ook niet....Au, wat doet dat pijn! ...ik haaaaaaaat die mannelijke eerlijkheid! En het feit dat hij gevoelloos en zonder medelijden heel kil kan zeggen dat hij mij niet mist....



Geloven jullie dat een man van het een op het ander moment niet meer verliefd kan zijn zonder dat er een andere vrouw in het spel is?
I am just a girl.....standing in front of a boy...asking him to love her
Alle reacties Link kopieren
Dat vraag ik me ook wel eens af, iamjustagirl...
Alle reacties Link kopieren
Pff ik ga ook even spuien hier. Sinds een maand is het over, na vijf jaar. En op zich ben ik daar wel oke mee en gaat het ook wel goed met me, want het werkte gewoon niet meer. Maar het blijft lastig om hem los te laten, om je maatje kwijt te zijn. Soms mis ik hem zo, gewoon even met hem kletsen over onnozele dingen en slap te ouwehoeren. Het liefst zou ik hem nu opbellen of appen, maar dat doe ik niet. Ik wil mezelf losmaken van hem en ook hem de ruimte en rust geven. En ik heb ook geen zin om op dit tijdstip vrienden of familie te bellen om ze te storen met mijn verdriet, dus dan maar even hier... En dat lucht best op moet ik zeggen. :-)
Alle reacties Link kopieren
Gek word ik van dat gepieker over ons. Nog de hele dag spookt hij door mijn hoofd... Ik blijf maar hopen op een telefoontje dat hij me net zo erg mist als ik hem :(



Ik weet dat het niet mag maar ik voed mijn gedachten door z'n Facebook te checken, zijn whatsappjes nog eens te lezen. Kunnen jullie dat laten?



Deze week is mijn verjaardag en dat doet me terugdenken aan vorig jaar... Gezellig met zijn en mijn familie vieren.



Nu zit ik hier met mijn gebroken hart, nergens zin in, opa die er niet meer bij is want die is een paar maanden geleden overleden, ex dat niet meer naast me zit. Sorry voel me even heel zielig :(



En ik verheug me nu al op dat whatsappje dat hij me die dag gaat sturen. Whyyyy??? Als het mijn verjaardag niet zou zijn, zou hij ook niets sturen dus het is een soort verplicht berichtje. Hatelijk dat je ergens wel weet dat het over is rn BLIjFT maar ik voel dat ik na (6 maanden) nog altijd in de ontkenningsfase zit.





Morgen met vriendinnen iets drinken. Ene vriendin wil vieren dat ze een huis heeft gekocht met verloofde. Andere is vorige week in buitenland getrouwd. Al die trouw/kinderen/relatieverhalen maken me zo depri. Herkennen jullie dat?



Niet zo een leuke dag dus vandaag.
Je kan altijd leuke mensen ontmoeten, zolang je er maar voor open staat.
Alle reacties Link kopieren
Zwaar zwaar.



Denk aan jullie.



Bij komt momenteel niks uit m'n handen.

Depressief ten top.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven