Ex met rust laten

29-06-2014 21:27 1832 berichten
Bijna een jaar na de topic opening kan ik zeggen dat ik mijn ex een "rustplaats" heb gegeven.

Het gaat goed met me, heb veel bijgeleerd en heb natuurlijk mijn ups and downs maar dat is het leven!



Dank jullie wel allemaal voor jullie steun!



Special thanks aan Monroe, Pollewop etc etc.



Pollewop..nieuw topic mag geopend worden!!
Haha...ik heb hier mijn nieuwe kleren en peperdure tas op een hangertje hangen en kijk er de hele dag naar. Deze week eens naar de kapper.
Alle reacties Link kopieren
@pollewop Als ik jou zo lees lijkt het wel alsof je er veel van geleerd hebt de afgelopen tijd.. Ik hoop dat je tegen de tijd dat je er klaar voor bent iemand vind die je zoekt..



Wat ik me afvraag, wat doen jullie als afleiding? In de weekenden avonden dat je eerst vaak samen was en op de momenten dat je niet altijd met anderen kunt afspreken.. Die alleen momenten vind ik zo moeilijk..
Alle reacties Link kopieren
Maka: nee geen hoop door die berichtjes. Daar zijn ze veels te algemeen voor. Dat kan ie echt naar iedereen sturen.



Brownie: tja, leren... ik deal met de situatie en probeer daar zo goed en zo kwaad mee om te gaan. Anders is het totaal zinloos....

Afleiding vind ik ook heel moeilijk, zeker op de dagen/momenten die jij ook noemt. Geen idee. moet zich nog gaan vullen denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Het is allemaal zo herkenbaar. Jullie gevoel, de loze appjes... Die mij wel hoop geven helaas. En toevallig keek ik vanmorgen rond in huis en dacht hier moet wat gebeuren. Grote schoonmaak en een beetje verandering zou goed zijn.



Sorry voor mijn korte en niet erg inhoudelijke post, tijdgebrek.



Een dikke voor de nieuwkomers.
Alle reacties Link kopieren
Pollewop, jij hebt ook kinderen toch? Mijn moeilijkste momenten zijn de momenten waarop ik de vrolijke moeder moet zijn.
Alle reacties Link kopieren
Heftig hoor louise, aan jezelf werken is altijd goed!



Ik heb gisteren ook een grote schoonmaak gehouden, alles weggegooid! Ook de lelijke dingen die ik van zijn familie heb gekregen. (heerlijk voelde dat)
Alle reacties Link kopieren
Heel goed liefss lekker doen waar je, je goed bij voelt!



Tja idd die afleiding komt wel maar toch vind ik het lastig zo alleen op de zondag ben iemand die graag bezig is en mensen en gezelligheid om zich heen heeft.. Morgen weer lekker aan het werk goede afleiding
Alle reacties Link kopieren
Monroe: nee, ik heb geen kinderen. Wij wilden ze allebei niet. Dat lijkt me echt heel zwaar, dat je ook nog moeder bent en dus moet doorgaan om het ook voor je kinderen een beetje leefbaar te houden. Ik ben wel heel bang dat ex wellicht toch in een nieuwe relatie kinderen gaat krijgen. Hij wil ze niet, maar in onze leeftijdscategorie (ik ben 39, hij 38) kom je toch veel vrouwen tegen die een laatste-kans-moeder willen worden. Of dan zgn een 'ongelukje' regelen. Zwarte gedachten van mij. Heeft ook niks met mijn niet-aanwezige kinderwens te maken. Meer met de angst dat hij ooit wel echt gaat kiezen voor een volwassen relatie.



Brownie: bij mij breekt het angstzweet ook af en toe uit hoor, met dat alleen zijn. Ik kan zeer goed alleen zijn, maar als ik denk aan hele weekenden alleen, dat ik alleen met het kassameisje praat bijvoorbeeld, dan... pffff. Nu wil ik ook wel graag alleen zijn, omdat ik aan mezelf genoeg heb qua gevoelens. Onrust, moodswings, enz. Ik kijk even hoe dat de komende tijd gaat verlopen. Anders zoek ik wel een manier om dingen te gaan doen.
Ik ken het, ook al ben ik een stuk jonger. 30 en hij 33. Dat hij dadelijk wel in een keer iemand vind waar hij binnen een jaar mee trouwt en kinderen mee krijgt...het kan... Hoewel ik ook weet dat hij dat niet wilt. Maar misschien dat een ander dat los maakt bij hem,,,,
Ik check weer uit. Voor vandaag. Dit maakt weer veel onrust los, al die gedachtens die ik hier herken.. Sterkte!!! Knuffel pollewop
Alle reacties Link kopieren
By the way, wie zin heeft (of geen zin vanwege liefdesverdriet, maar toch de loze dagen wil doorkomen ) eenieder die zin heeft is altijd welkom om een bak koffie te komen drinken. Echt. Ik ben volgens mij een best gezellig mens, niks raars aan me en de vrije zondagen kunnen best gevuld worden.



Kinders ook welkom hoor



We hebben in ieder geval 1 ding gemeenschappelijk
Alle reacties Link kopieren
Zou best leuk kunnen zijn pollewop, wildvreemden ontmoeten die ook in deze fase zitten.
Alle reacties Link kopieren
Ja, Monroe, het schept toch een band.
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat het hier weer wat drukker is! Fijn om te lezen dat het bij sommige wat beter lijkt te gaan!



Ben zo blij dat het weekend weer voorbij is..
Alle reacties Link kopieren
Knuffel voor jullie allen.



Up date : komt er ooit licht in de hel?



Lees al jullie verhalen wel x
Alle reacties Link kopieren
Real eyez! Ik dacht gisteren nog aan je, vroeg me af hoe het met je ging. Er komt licht aan het eind, echt. We zitten hier met zn allen in een rouwproces, en dat duurt gewoon een tijd. Ik heb vaker met dit verdriet gedeald, en nog veel heftiger. En ik beloof je dat het overgaat. Tot die tijd is het zwaar klote, dat weten we hier allemaal. Kom je wat vaker online? Misschien helpt schrijven je wat? Dat je het even kwijt bent?

Ik vandaag weer voor het eerst werken, na 5 weken vrij. Dubbel; wel zin, maar ook confronterend. Geen wakker worden appje, weer naar de stad waar hij woont, kijken nar het bankje op het werk waar hij het 7 weken geleden uitmaakte. Pffff. Gelukkig is hij nu twee weken vrij, kan hem dus niet tegenkomen.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Jullie doen het ontzettend goed! Uiteindelijk slijt het gevoel en zal de tijd alles uitmaken. Tot die tijd moet je er doorheen, hoe rot ook.



Ik heb net mijn ex gesproken, het was een leuk gesprek en hij vertelde veel over zijn dingen die hij nu doet. Hij gaf aan geen afspraakje te hebben gehad(zelfs niet met de persoon die hij leuk vindt). Ik merkte op dat ik totaal niet meer de behoefte had om iets uit te spreken. Alsof er een berusting bij mij was.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Pollewop! In ieder geval heb je nu lekker iets te doen overdag.. En die plekken zullen inderdaad confronterend zijn maar straks gaat het wel weer wennen denk ik. Over 2 weken ben jij alweer een stuk verder in het proces dus dan kan je het vast weer wat beter aan.. Stapje voor stapje..
Alle reacties Link kopieren
liefss, wat fijn voor je dat je de berusting voelde! Dat lijkt me een fijn gevoel en een overwinning op jezelf!
Alle reacties Link kopieren
Met mij gaat het vandaag wel OK, maar ik merk dat het echt per uur verschilt. Vanmorgen had ik zoiets van, ik ga ervoor, laat hem maar gelukkig worden met zijn nieuwe scharrel, ik red me wel in mijn uppie. Terwijl ik nu weer niet kan begrijpen dat het uit is en dat dit is wat hij wil.. We hadden het toch goed samen en ik hou gewoon zo veel van hem, ookal heeft hij ook minder leuke kanten. Maar die heb ik ook..

We waren al bijna 7 jaar samen, zijn op onze 15e en 16e bij elkaar gekomen dus hebben zoveel samen doorgemaakt. Al mijn herinneringen zijn met hem en ik dacht gewoon echt dat we samen oud zouden worden. Eigenlijk denk ik dat nog steeds, gewenning, hoop dat het nog goed komt. Maar ik weet ook dat ik mezelf voor de gek hou en dat ik moet wennen aan het feit dat dit niet gaat gebeuren.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me moeilijk Jennifer als je zolang samen bent geweest weet je niet beter meer. Veel succes!
Mis ik nou hem of meer de aanwezigheid van een vriend. Gisteren bij mijn schoonzusje langsgeweest voor een verjaardag en alles herinnert zich aan hem...zucht..volhouden dat ik hem niet in een keer ga bellen..
Alle reacties Link kopieren
Vandaag en gisteren aan het werk, dat scheelt wel. Alleen heb ik ook hetzelfde als jij Maka: het missen is zo groot. En heel de tijd de gedachte: maar ik WIL helemaal niemand anders! Zo vermoeiend....
Alle reacties Link kopieren
Ik schrijf ook weer mee! Ik heb (gelukkig) heel veel afleiding en heel veel begrip, maar het gevoel wordt niet minder . Ik huil niet meer, omdat ik hem mijn tranen echt niet gun en mijn hoofd weet dat dit beter is, maar toch het gemis is er echt. En ik doe alles om hem te ontwijken zelfs Facebook verwijderd zodat ik zelfs op zwakke momenten niet kan kijken. Maar toch al mijn vrienden gaan ook met hem om en nu merk ik dat ik hun ook ontwijk uit zelfbescherming. Ik weet eigenlijk niet waarom ik dit allemaal vertel. Maar sh*t wat een stom gevoel is dit, waarom gaan die knop niet om?
Het heeft geen zin om hem te mailen, appen of te bellen toch? Maakt het toch niet beter denk ik...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven