Ex met rust laten

29-06-2014 21:27 1832 berichten
Bijna een jaar na de topic opening kan ik zeggen dat ik mijn ex een "rustplaats" heb gegeven.

Het gaat goed met me, heb veel bijgeleerd en heb natuurlijk mijn ups and downs maar dat is het leven!



Dank jullie wel allemaal voor jullie steun!



Special thanks aan Monroe, Pollewop etc etc.



Pollewop..nieuw topic mag geopend worden!!
Dat drankje komt pas op zijn vroegst over een maand, hoop dat ik dan alweer wat verder ben..
Alle reacties Link kopieren
Maka, over wat je ex denkt/voelt heb jij geen controle, maar over je eigen geluk/gevoel heb je dat wel. Dus als jij zin hebt om over een tijdje een drankje met die man te gaan drinken, lekker doen!

Idd, over een maand gaat het vast weer een stukje beter dan op dit moment... En mocht het dan toch niet goed voelen zeg je het alsnog af toch.
ik weet het, het is even na 5 jaar weer wennen om in de "drankjes"circuit te komen... idd ik kan niet controleren wat hij denkt of doet... Maar missen doe ik hem nog steeds..
Alle reacties Link kopieren
Pfff. Wat een kutdag vandaag. Heb het echt even helemaal gehad. Veel malen en piekeren.
Hee Pollewop, wat gaat er in je hoofd om?
Alle reacties Link kopieren
Van alles, en alles doorelkaar heen. Dat hij vast vrolijk aan het daten is, dat hij een vriendin heeft, dat het hem geen zak interesseert hoe het met mij gaat, dat hij opgelucht is. Vandaag ook een hele slechte social media dag (ik). Ik ben webredacteur, en moet nu een nieuw contentmanagement-systeem onder de knie krijgen. En dat is erg veel werk en uitzoeken, en ik zit dus heel de tijd op fb
Alle reacties Link kopieren
En ik zie dus dat hij continu mobiel online komt enz. Ik word er gek van, totaal obsessed vandaag. Weekend hopenlijk doorkomen. Voel me gewoon eenzaam, en heel erg alleen... Mènnn, was ik maar klaar hiermee.
hmm....pollewop, toch maar uit je whatsapp gooien? Ik denk zeker dat hij niet vrolijk door huppelt. Misschien dat ie wel date maar dat hoeft ook niet leuk te zijn. Ik merk zelf dat aandacht van anderen fijn is maar toch ook heel verwarrend is. Kan zijn dat ie dat ook heeft. Veel op FB helpt je helaas ook niet. Je hebt in elk geval wel genoeg werk om daar op te richten.

Ik ben ook nog steeds geobsedeerd en heb hem nog bij Skype staan. Dus heel veel mag ik ook niet zeggen. Ik vrees dat we toch meer tijd nodig hebben voordat we een nieuwe topic kunnen gaan openen.
Alle reacties Link kopieren
Whap is het probleem niet, maar FB. Whap zit ie zelden op.
dan van FB af?...tijdelijk...hoeft niet voor altijd...misschien wel. Mij heeft het heel veel rust gegeven
na het nodige drama ;)
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Ik zag dit topic en dacht gelijk: JAAA, daar wil ik ook wat kwijt. Het is nogal een lang verhaal, maar ik zal proberen het in te korten.



Ik heb/had een relatie met een man voor ongeveer een half nu. Hij is een maand of 8 geleden uit elkaar gegaan met zijn ex vriendin en ze hebben samen 2 kinderen van 1 en 4. Ik heb zelf geen kinderen en weet ook niet of ik ze zou willen. Ik ben 30 trouwens. We zijn heel gek op elkaar, maar hij zit dus midden in allemaal 'gedoe'; het huis is verkocht, maar de sleutel nog niet overgedragen, het verdelen van de inboedel, maar bovenal is de omgangsregeling met de kinderen nog niet geregeld en daar gaan ze samen niet uit komen, dus er moet een mediator bij komen. Dit is natuurlijk allemaal heel veel voor hem (en voor haar) en hij woont ook nog eens een uur rijden bij mij vandaan. In de eerste paar maanden ging het heel goed. We waren zo verliefd dat het niks uitmaakte allemaal en we zouden samen gelukkig worden en alles zou goed komen.



Maar natuurlijk is het allemaal niet zo rooskleurig en vind ik het dus ook heel moeilijk. Met name dat niemand (behalve 1 vriend van hem) van mijn bestaan af weet. Zijn familie weet van niks en zijn ex ook niet, omdat hij panisch is dat zij de kinderen van hem wil afpakken. Op sommige momenten heb ik er vrede mee dat ik nu een soort van op de laatste plaats kom, maar op andere momenten maakt het me gek en word ik zo kwaad. We hadden de afspraak dat we in september samen op vakantie zouden gaan, maar nu blijkt ineens dat dat niet door kan gaan vanwege zijn financiën en gebrek aan tijd. Hij is daar niet zelf over begonnen (dat t niet door kon gaan), ik moest het echt uit hem trekken. Ik heb me er zo op verheugd en nu blijkt het dus niet door te gaan. Wat ik ook zo moeilijk vind, is dat hij geen enkel idee heeft wanneer we echt samen kunnen zijn...dus wanneer het bekend mag worden en ik bijvoorbeeld ook zijn kinderen kan zien. Het voelt voor mij als een soort van halve relatie en ik voel me tekort gedaan. Ik begrijp zijn situatie ook. Maar het doet me zo'n pijn allemaal. Al meerdere keren heb ik gedacht om er een punt achter te zetten, maar ik kan het niet omdat ik echt veel van hem hou. Maar soms vraag ik me ook af of ik niet gewoon heel bang ben om alleen over te blijven.



Mijn excuses voor het toch nogal lange verhaal...maar ik wilde het heel graag even kwijt.

Misschien zijn er nog meer meiden die in een soortgelijke situatie zitten of hebben gezeten?
Alle reacties Link kopieren
Sorry, bedenk me nu net dat het eigenlijk een beetje asociaal is om in iemand anders haar topic zo uitgebreid mijn eigen verhaal te doen. Ik zal een eigen topic aanmaken.

Excuses!
je hebt toch nog geen ex Siefh? Ik denk dat je heel veel geduld moet hebben. Meer dan nu. Anders ben je een mooie rebound.

Zijn familie, ex en kinderen zullen waarschijnlijk niet dol enthousiast zijn met je komst. Dus denk dat je beter gedeisd kan houden.
oh Siefh, nu wel, sterkte, en je kunt nu wel mee schrijven over hoe nu verder zonder hem...
Alle reacties Link kopieren
Ladies sorry dat jullie weinig van me horen.

Kamp momenteel met grote lichamelijke ongemakken. Ziekenhuis in, uit etc



En van alles vind ik nog het ergst dat ik hem zo mis en terug wil.



Hou jullie sterk



Ik ga ff slapen en zal morgen reageren
Alle reacties Link kopieren
Ik heb helaas weer een baaldag kan iemand mij even oppeppen? Ik heb nu al sinds het uit is gegaan geen contact meer gehad en ik ben daar trots op, maar hij ook al een maand niet meer met mij. Ik weet dat dit het beste is, maar wilt hij dan niet weten hoe het met mij gaat? Heel stom. Heb echt het idee dat ik nooit meer een man kan vertrouwen. En ergens weet ik dat dit over gaat en dat ik mijn volgende partner wel credits geef. Maar sh#t ik denk nu echt waar ga ik mee eindigen? Misschien wel met zo'n vent die vreemdgaat of die me ook weer verlaat. Ik wil dit gevoel gewoon niet, want het is nergens goed voor. Ik heb al geleerd dus pijn blijf weg
Ik ken het, ik heb ook een maand geen contact en zit zo nu en dan ook op Skype te turen of hij mij ziet, of aan mij denkt etc... Maar helaas ik vrees dat

Als je contact zoekt de net opgedroogde wonden weer openscheurt. Althans dat denk ik. Ik weet het ook niet.

Tja, mannen en vertrouwen,,...ze zullen toch niet allemaal dezelfde zijn?? Er zal vast wel ergens een goede lopen. Knuffel!
Alle reacties Link kopieren
Grazia, ik heb vandaag precies dezelfde gedachten. Ik word er gek van. Net op bank in slaap gevallen, zo moe en op. Werd huilend wakker, gedroomd over ex.



Maka: op naar morgen dan maar. Dag weer overleefd. En laten we nog even wachten met dat nieuwe topic ja... Hou vol allemaal!
Nieuwe dag, nieuwe morgen.. ik haat ochtenden...Maar goed, weer verder met opruimen (nog steeds ja! al 4 vuilniszakken weggedaan)
hmm.. kom nu al zijn kaartjes tegen. lieve teksten.. waar is het ergens misgegaan...snel weg stoppen in een doos. heb niks gelezen. weggooien kan ik ook niet...
dipje...nog een rondje dweilen.. hoop dat het dan beter wordt.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook als een dolle klussen aan het doen: afwassen, wassen, opruimen. Alles om maar even bezig te zijn. Hup Maka: nog een rondje dan!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vandaag even boos, alles maar dan ook echt alles laat mij aan die stomme ex van mij denken. Ik weet dat ik beter af ben zonder hem en dan toch dat stomme gevoel! Waarom? Waarom? Waarom? Overal waar ik kijk zijn stelletjes en mensen zeggen dat het vanzelf overgaat en dat ik positief moet denken en dan gaan ze weer terug naar hun partner (jaloezie). Stomme groene monster van mij. Het is zo raar een maand geleden zat ik aan hun kant en had ik ook een relatie. Sorry voor mijn gezeik dames. Moet wel even zeggen dat ik trots ben op jullie met het schoonmaken hoop dat jullie een betere dag hebben vandaag
Alle reacties Link kopieren
Ik word gek van het gevoel dat ik niet gemist wordt. mij ex heeft al een ander en de angst en onzekerheid van gaat iemand ooit nog van mij houden wordt af en toe even te veel. vanacht mijn ex tegen gekomen maar hij heeft mij niet gezien volgens mij en hij ging ook net naar huis dus dat was wel fijn. Hij zag er ook niet uit wat op zich wel fijn was, maar ik kan het fijne van onze relatie maar niet uit mijn hoofd zetten. :( telkens weer ergens een stemmetje van misschien komt het nog goed en dan een stemmetje, nee hij is al met een ander en hij heeft je zo veel pijn gedaan doe niet zo stom. ik haat liefde :(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven