Ex met rust laten

29-06-2014 21:27 1832 berichten
Bijna een jaar na de topic opening kan ik zeggen dat ik mijn ex een "rustplaats" heb gegeven.

Het gaat goed met me, heb veel bijgeleerd en heb natuurlijk mijn ups and downs maar dat is het leven!



Dank jullie wel allemaal voor jullie steun!



Special thanks aan Monroe, Pollewop etc etc.



Pollewop..nieuw topic mag geopend worden!!
Alle reacties Link kopieren
Heeft er iemand tips om het proces te versnellen of verzachten? X
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Een paar weken geleden had ik mijn ex op facebook gezien met zijn nieuwe vriendin, hartjes en iedereen aan het liken. Het voelde echt pijnlijk, maar ik begin er langzaam "peace" mee te hebben.

Uit principe heb ik het ook maar geliked (hij heeft een openbaar facebook, dus ik kan er gewoon op). Ik kijk er nu bewust niet meer op trouwens.

We zijn nu langzaam half jaar uit elkaar en eindelijk nu pas begin ik het te accepteren.

Aandacht is leuk, maar soms voel ik me eenzaam en vergelijk ik andere jongens met hem (gaat het ooit voorbij?). Mijn laatste break up was 7 jaar geleden of zo, dus ik kan het met niet meer herinneren haha.

Hij heeft me ook van twitter verwijderd (ergens ben ik er blij om, want dat geeft aan dat hij t ook moeilijk vindt, denk/hoop ik dan).



Ik weet dat ik het terug moet zoeken, maar heeft iemand zin om te vertellen wat voor afleiding het beste werkt?

Tot nu toe werkt t bij mij sporten (niet altijd, want soms denk ik aan hem tijdens t sporten), afspreken met vriendinnen (maar dat gaat ook niet altijd, want ze zijn allemaal gesetteld). Wat nog? :D



Hebben jullie het trouwens ook dat ondanks dat ie een nieuwe vriendin heeft, jullie toch gewild willen zijn? Ik heb dat een beetje.
Grazia101: Veel reizen en wandelen dat doe ik. Het helpt me enorm. Gelukkig is het mijn baan en soms ook gewoon even verdrietig zijn.

En tactisch omgaan met wie je afspreekt. (niet die pasgetrouwde zwangere oh so happy vriendin bijv )



Liekeroem: Ik begreep je laatste vraag niet zo goed..
Alle reacties Link kopieren
Door mijn buitenlandse afkomst, maak ik soms kromme zinnen haha

Ik bedoel dus dat je bv wil dat hij je mist (ook al heeft ie een nieuwe vriendin). Gewoon voor eigenwaarde of zo, ik weet het niet.

Ik hoef hem niet terug, maar ik wil dat hij toch soms aan me denkt etc.
Ja, ik hoop dat ie soms terug denkt dat het zo slecht nog niet was. Of dat ie iets moois heeft laten gaan... Maar goed, dat moet hijzelf beseffen...



Geef niet hoor, heb soms ook kromme zinnen
Alle reacties Link kopieren
Same here.. Zou wel goed zijn voor onze ego's hè
Alle reacties Link kopieren
Weten jullie wat gek is, wanneer je ooit iemand anders tegen komt waar je oprecht gek op bent. Maakt het je niet meer uit wat hij vindt. En eigenlijk moet dat nu ook al, maar het is zo lastig. Gewoon afkicken dit!
Alle reacties Link kopieren
Mijn ex mag de eerste 40 jaar niet over me heen zijn.



Kwam tijdens een landerige surfsessie dit juweeltje tegen. (FB proberen te vermijden, lukte voor geen meter natuurlijk).



https://www.behance.net/gallery/15086645/Human-Error-
Alle reacties Link kopieren
Even scrollen naar beneden, staan hele mooie tussen.
Hahah.. De eerste 40 jaar helemaal goed!
Oooo dank je wel pollewop.. Erg leuk!
Alle reacties Link kopieren
quote:liekeroem schreef op 18 augustus 2014 @ 21:53:



Ik bedoel dus dat je bv wil dat hij je mist (ook al heeft ie een nieuwe vriendin). Gewoon voor eigenwaarde



Dit ja. En ik wens daarbij dan ook nog dat hij op een gegeven moment inziet dat zo'n nieuwe chick het helemaal niet is. En dat hij dan spijt als haren op zijn hoofd krijgt en dat ik dan denk: weet je, laat maar.



Vooralsnog zie ik dit nog niet gebeuren.
Alle reacties Link kopieren
Leuk he, om een beetje gezellig de nacht in te kunnen,
Ja erg leuk. Als het nou zo makkelijk was..delete delete delete!!!!
Alle reacties Link kopieren
Aan iedereen die het betreft: je gaat net zo vaak terug/trapt er net zo vaak weer in/blijft er net zo lang mee zitten tot het echt klaar is. En dan denk je achteraf: Tjezus, moest ik daar nu zo lang over doen? Hoe eerder je dat punt kunt bereiken, hoe beter. Het proces versnellen kan denk ik door je dat te realiseren grazia101 en bewust verder te gaan en zo te proberen wat stapjes in het proces wat sneller te nemen.
Hier sta ik, ik kan niet anders (zonder legpuzzels)
Alle reacties Link kopieren
Een dip vandaag. Menselief wat een vermoeiend iets dat hele liefdesverdriet. Geen eetlust, koppijn, veeeeeeel malen en missen. Ik heb het zo gehad!!!!



Het gaat toch wel echt ooit over? Toch? Ik wil me niet zo voelen. En ik wil hem niet missen. En ik wil hem zo graag terug. Maar dat kan niet. Blijf ook maar in cirkeltjes denken: zou hij mij missen? Zou hij spijt krijgen? Enz enz enz.



Voel me zo alleen. En 'wij' en 'ons' is gewoon weg.....
Alle reacties Link kopieren
En nog steeds het idee: "Nu heeft de stomme grap wel lang genoeg geduurd. Kom nu maar weer terug." Maar het is geen grap. het is echt zo...
Alle reacties Link kopieren
En nog steeds het idee: "Nu heeft de stomme grap wel lang genoeg geduurd. Kom nu maar weer terug." Maar het is geen grap. het is echt zo...



Hoe gaat het bij jullie vandaag?
Alle reacties Link kopieren
Het gaat vandaag op de automatische piloot. Ik heb nog wel contact maar ik vraag niet eens meer of hij me mist. Het antwoord weet ik al en dat zal niet veranderen. Doordeweeks gaat het beter dan in de weekenden. Gelukkig is het nog maar dinsdag.



Mooie plaatjes zaten er bij die link Pollewop.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij zijn het ook ups en downs! Ik merk dat ik me rustiger voel worden, als ik aan het idee denk dat ik ooit de juiste tegen ga komen en hoe ik deze persoon voor mij zie. Welke eigenschappen hij (moet) hebben. Maar hier ook hoor. Het gaat en het slijt heel rustig, maar vooral na het slapen moet ik echt bijkomen ik weet niet hoe dat komt. Weten jullie dat?
Grazia, dat heb ik ook. In de ochtend wordt ik wakker met een steen in mijn maag. Geen zin om de dag te beginnen. Liefst blijf ik in bed liggen en nadenken, piekeren en analyseren. Schiet er niks mee op. Ik heb naast liefdesverdriet ook nog andere zaken die op moment zwaar vallen. Ben depressief en ga daarvoor in therapie. Ik denk dat ik er achteraf al langer tegen aan hikte. Maar na de klap dat ik zeg maar gedumpt ben, ben ik tot besef gekomen dat ik te veel over mij heen laat lopen. Ik ben te onzeker, zacht, en nog niet sterk genoeg om "mijzelf te zijn". Van mijzelf te houden zeg maar. Ik dacht echt dat ik al sterk genoeg was. Deze man was echt mijn ideaal! Doet me nog steeds pijn. Was mega verliefd, mijn maatje en toch ook die angst dat ik afgewezen zou worden (onzekerheid dus). Ik heb in mijn eerdere relaties andere type mannen gehad. Bij deze man voelde ik wat ik wou voelen, en toch maakte ik mij kleiner omdat ik het nog niet gewend was. Mijn onzekerheid vond hij niet prettig. Kan ik goed begrijpen. Ik geef mijzelf ook een dikke trap onder mijn kont hiervoor. Voel me rottig, schuldig, ellendig dat het zo ver is gekomen. Tegelijkertijd heeft hij het niet netjes gedaan. Hoe onvolwassen kun je zijn om via de app er een punt achter te zetten. Keer gesproken aan telefoon en hij deed hard en gaf dubbele signalen. Zeg maar hoop. Ik heb me daar aan vast geklampt. Verder met rust gelaten maar verlangde wel naar duidelijkheid. Keer gebeld om dingen te regelen, nou dat was een regelrechte drama. Heeft opgehangen en via de app dingen gestuurd die op mij wel erg hard overkwamen. Heel hard, dreigend en voor mij dus weer een klap. De redenen die hij eerder gaf dat hij er mee stopte klopte dus ook niet helemaal want meneer stond ook al weer op datingsite waar we elkaar van kennen . Weer een klap. Heb mijn profiel definitief verwijderd. Voel me zo genaaid door hem. Hij doet het ook om mij te jennen. Want hem kennende doet hij dit uit woede. Zal heus nog niet gaan daten. En opvallend, mij eerst blokkeren op de app. Hij was het zat. En vervolgens weer deblokkeren. Ik reageer er niet op. Weg ermee. Zeer onvolwassen gedrag en gewoon iemand totaal de grond in trappen. En nog:facepalm: blijf ik te lief. Maar zit niet in mijn aard, hoe hij ook doet om hem de grond in te trappen. Hij laat wat lopen! En dat zeg ik nu heel sterk maar hij heeft ondertussen veel losgemaakt bij mij. Realiseer me ook goed dat ik na dit eerst voor mijzelf wil vechten, weer gelukkig wil voelen met mijzelf en dan pas zal denken aan eventueel een relatie. Dit heeft me echt aan denken gezet, pijn en verdriet gedaan en tegelijkertijd heb ik ook mooi gehad en gevoeld Hoe een man ook kan zijn voor een vrouw. (Alleen er een punt achter zetten via app vind ik not done! ) sorry als mijn verhaal beetje warrig overkomt. Zit vol
Hmm.. Morning blues.. Heb ik nu ook. Ik denk omdat je uitgerust bent en je hersenen de tijd hebben om weer ruimte te maken voor nieuwe stukjes verdriet. We krijgen het waarschijnlijk in doses. Hier gaat het ook ietsjes beter maar nog steeds heel veel frustratie. Wel heb ik steeds meer zo van, wat kan ik er aan doen...helemaal niks. Geen contact geeft rust hoewel ik mijn moet bedwingen om niet uit nieuwsgierigheid contact op te nemen. Want ik weet dat ik nu nog los

Ga op hem,,,sukkel..
Alle reacties Link kopieren
Morning blues ook hier present. Geen idee waar dat door komt. Ik weet wel dat tijdens mijn depressieve periodes ik dat ook heel erg had. In de loop van de dag en avond werd ik pas wat rustiger. Waarschijnlijk iets met aanmaak van stofjes in je hoofd/lijf te maken. Anyway: ik ben nu alweer moe van dat klotegevoel. Aan het werk nu maar. Hou vol mensen!
Alle reacties Link kopieren
Het is zo ver, hij wil geen contact meer. Ondanks dat het al over was raakt het me flink. Ik hoop dat geen contact mij ook rust zal geven. Vette morning blues hier. Ik ben bang dat ik de hele dag whatsapp zal checken in de hoop op iets.



Langeleis, jouw verhaal is herkenbaar.



voor jullie allemaal.
Monroe ,

Ik ken het gevoel. Het definitief verbreken van contact is raar. Het is super kloten. Je wilt zo graag nog even praten. Wat ik trouwens in mijn geval wel vreemd vind is dat hij mij eerst blokkeerde en nu weer heeft gedeblokkeerd. Waarom zou hij dat doen? Ach ja eigenlijk wil ik het niet weten en moet ik het vergeten. Ga daar weer hoop uithalen die niet goed is. Loslaten vind ik nog steeds moeilijk. Er is geen goede communicatie geweest. Is vind ik ook niet goed mogelijk via de telefoon. Blijkbaar vind hij dat wel. Dus moet ik het loslaten en er van leren. Volgende keer graag een volwassen man die wel weet hoe je goed moet communiceren. Kan er ook zo boos over zijn ook. Blijkbaar is hij ook nog met mij bezig. Dat blokkeren en deblokkeren. Vind het vreemd. En kinderachtig. Kijk er niet meer naar. Ik ga met mijzelf bezig en mijn best doen sterker en zelfverzekerder te worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven