Ex met rust laten

29-06-2014 21:27 1832 berichten
Bijna een jaar na de topic opening kan ik zeggen dat ik mijn ex een "rustplaats" heb gegeven.

Het gaat goed met me, heb veel bijgeleerd en heb natuurlijk mijn ups and downs maar dat is het leven!



Dank jullie wel allemaal voor jullie steun!



Special thanks aan Monroe, Pollewop etc etc.



Pollewop..nieuw topic mag geopend worden!!
Alle reacties Link kopieren
Ik slaap op slaappillen en oxazepam..weet t reuze slecht..droom elke avond van hem en word sochtends wakker of snachts a en hopen dat t een boze droom is...helaas nu ik dit typ biggelen de tranen over mn wangen..zo een pijn heb ik sinds mijn scheiding niet meer gehad..dit is voor mij persoonlijk het ergste in mn leven.



heb giga haaruitval en eet alleen maar vloeibaar.



gister even kort contact gehad met m moest ff stem horen..hij houd niet meer van me vraagt even rust om dingen in zn hoofd op een rijtje te zetten??? wat dan?? je houd toch niet meer van me??
Alle reacties Link kopieren
Waarom had hij niet genoeg aan mij...wat mankeert er aan mij dan...we waren van plan om over 3 weken een midweek weg te gaan ,

is al geboekt, hij wil dat doorlaten gaan?? hij vind me nog gewoon leuk pff



hoe kan dat nou door gaan tewrijl elke vezel in mn lichaam naar hem snakt
Juutje ,

Voor mij voelt het ook pijnlijker dan scheiden. Maar daar kwam ook niet als verrassing. Heb het nog steeds moeilijk. Vind het fijn dat ik hier mee kan schrijven. Want bij vriendinnen nog aankomen hiermee schaam ik me voor. Die hebben zoiets van hup doorgaan. Tuurlijk ga ik door. Maar heb nog steeds de pijn ervan. Het op een lelijke en pijnlijke manier uitmaken en ik zit met gigantisch schuldgevoel. Eigenlijk moet ik boos zijn op hem. Zo hard en gemeen. Ik betrek alles op mijzelf. Deuk in zelfvertrouwen en zelfbeeld. Zat al langer niet zo lekker in mijn vel ivm andere omstandigheden en daardoor ook in depressie beland. Dubbel ellendig. Slaap erg slecht. Heb ook medicatie voor overdag en lorazepam erbij. Dat maakt het wat dragelijker. Ik gun mijzelf tijd om hier door te komen. Maar voel me wel vaak alleen.
Alle reacties Link kopieren
hoi langeleis ..fijn he dat we dan hier terecht kunnen..idd de mensen hebben al gauw van niet zeuren hup doorgaan.



tja was t maar zo eenvoudig lijkt me heerlijk om hem te vergeten maar helaas zo werkt het niet je moet denk door een soort rouwperiode heen..



Is jouw breuk lang geleden?? mijne net 3 wk
Alle reacties Link kopieren
juutje100, klinkt echt heftig hoor.

Als hij om rust vraagt, zou ik het hem ook geven trouwens. Ik zal dat nooit snappen, want wij willen juist getroost worden tijdens zulke moeilijke tijden. Maar meeste mannen willen volgens mij juist alleen gelaten worden

Er mankeert helemaal niks aan je!



langeleis, ik heb dat ook een beetje. Ik schaam me om nog steeds te klagen bij vriendinnen. Maar ik denk dat het gewoon ongezond is om zo lang door te gaan. We moeten toch een manier vinden om hier overheen te komen. Maar schrijven helpt mij ook enorm.

Je moet ook niet alles op jezelf betrekken, doet hij ook niet.



Ik merk dat ik heel veel pieker en allerlei scenario's voor me geest haal, wat als.. wat als.. maar het heeft toch geen zin. Het is voorbij, punt! Enige wat je eraan kunt doen is deze fouten niet in je volgende relatie te maken.

Pff, vraag me af wanneer ik toe ben aan nieuwe relatie.



Ik word trouwens soms jaloers als ik hier op forum topics lees die gaan over beginnende verliefdheid, relatieproblemen (HA! Je hebt tenminste een relatie, denk ik dan) etc..

Grrr...
Alle reacties Link kopieren
ahhh herkenbaar ik bedenk ook allemaal pl.aatjes in mn hoofd wat zal hij nu doen zal hy bij vlam zijn pfff gekmakend dit,,zelf denk ik dat mannen hier veel sneller klaar mee zijn ..hoppa door na de volgende





en idd over beginnende relatie problemen zoals 'hij laat zn sokken slingeren,,pfff



kan ook geen happy stelletjes meer zien ...stikjaloers word ik erop.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het rotgevoel zo zat, 10 weken nu. Het wordt inderdaad wat anders, -na de klap van vorige week, gaat het nu weer een beetje. Ik mis ons leventje, wat we samen deden. Het is nu vrijdag en ik zit in mijn eentje op de bank. En dan denk ik terug aan wat we meestal op vrijdag deden, en dan bedenk ik meteen: hij zit nu met zijn nieuwe vriendin.... Dat ze al naar Parijs zijn geweest... al dat soort gedachten. Voel me nu minder paniekerig dan in het begin, maar nu voel ik me veel eenzamer en alleen. Lijkt wel alsof alsof ik in een soort cocon zit en toekijk naar het leven. Ben ook nog steeds heel moe, vreet energie.



Voor alle nieuwkomers: heel veel sterkte, de allereerste dagen en weken zijn volgens mij het ergst. Ik heb dagen lopen huilen. En vorige week hoorde ik dat hij na 2 weken al een nieuwe vriendin had. Toen ook 3 dagen non-stop gehuild. Nu langzaam krabbel ik daar van op. Maar dit gaat nog wel een poos duren ben ik bang. Geen zin in iets nieuws. Moet er niet aan denken.

Maka: het is ook niet raar om bang te zijn, om moe te zijn. Eerst hierdoor heen. Daarna zie je wel wat je wil met alle aandacht. Een rebound is ook zo wat, helpt eventjes. Maar daarna...
Alle reacties Link kopieren
Af en toe zakt de moed me in de schoenen: hoe moet het in godsnaam verder met mij? Straks vind ik nooit meer iemand? Blijf ik altijd met dit gevoel lopen? Ik kan het niet overzien op dit moment.
Ik sluit bij je aan pollewop. Jee nu twee maand verder en inderdaad beter als de eerste weken maar ook eenzamer nu. Zit ook op de bank en dan komen de pieker momenten ook weer. Weet dat ik er niks mee op schiet. Weet dat het goed komt. Eerst maar eens vertrouwen in mijzelf terug vinden en nee zit nu echt niet te wachten op een nieuwe vlam.

@pollewop ja die momenten heb ik ook. Ben al over de dertig en dan zie ik mijzelf al wat minder in de markt. Eigenlijk is dat niet zo, maar zie het nu toch niet zo positief. Ga dan teveel nadenken over de toekomst en of de liefde voor mij is weg gelegd. Maar goed kunnen niet in toekomst kijken helaas.
Alle reacties Link kopieren
heb ik ook...52 jaar he ben ik
Alle reacties Link kopieren
Ik 39.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit er ook echt doorheen vandaag. Morgen die bruiloft en ik zie er zo onwijs tegen op. Zoveel gemengde gevoelens en verdriet. Hoop dat ik mezelf er morgen overheen kan zetten maar ben zo bang dat ik er als een wrak bijloop. Moeilijk om niet op jezelf te kunnen vertrouwen zeg.



Ik hoop dat jullie lekker kunnen slapen vannacht!
Alle reacties Link kopieren
Jennifer .. Je ex komt toch niet ook naar die bruiloft of wel?
Alle reacties Link kopieren
Nee dat niet. Gingen we maar samen...
Alle reacties Link kopieren
Pfff ik heb al lang niks meer gezegd maar wel meegelezen met jullie. Ik dacht dat t wel oke ging maar afgelopen 1,5 week echt een terugval, niet normaal. Ik wilde mijn ex absoluut niet terug, maar nu ineens wil ik niks liever... Maarja ik ben dan ook dom geweest, ik had hem weinig gesproken en al 5 weken niet gezien Ofzo tot vorige week...nou heb ik m twee keer gezien en we hebben weer twee keer seks gehad. Sindsdien kan ik niks meer en denk ik alleen maar aan hem.. En t is mijn eigen domme schuld, ik weet t. Maarja toch voelt t zo moeilijk om nee te zeggen. Woensdag komt hij nog naar me toe en dan ga ik vragen hoe hij dit alles ziet en ga ik hem eerlijk vertellen dat t eigenlijk helemaal niet goed met me gaat, want dat denkt hij wel volgens mij, en dat ik hem eigenlijk wel heel erg mis en nog Van hem hou en dat dat gevoel weer naar boven is gekomen doordat ik hem zag.. Dus dat hij een keuze moet maken en dat als t idd gewoon over is dat ik m komende maanden even niet wil zien. Ik vind t zo moeilijk om dit definitief te stoppen want hij appt me wel regelmatig en dus nu langskomen maar ik weet dat t me alleen maar meer pijn gaat doen omdat ik hem nu weer niet los kan laten. Ik denk dat hij me ook moeilijk los kan laten en daarom contact houdt en bepaalde dingen zegt zoals dat hij er altijd voor me is en dat hij denkt dat we goed bij elkaar passen maar dat t allemaal te snel is gegaan.

Ik weet niet goed wat ik moet zeggen woensdag. De ene helft van vrienden zegt dat ik mezelf niet open moet stellen of iig niet te erg zodat ik sterk lijk tov hem, de andere helft zegt dat ik juist moet vertellen hoe ik me voel omdat hij anders contact blijft zoeken en hij dan ook weet dat ik hem wel mis. Ik had geen hoop op een terugkomst van hem maar nu ineens wel terwijl ik diep in mijn hart weet dat ik dat niet moet willen en hij me woensdag waarschijnlijk knetterhard gaat afwijzen. Dan ben ik nog erger gekwetst maar dan weet ik in ieder geval waar ik echt aan toe ben en dan kan ik verder.

Vandaag uit eten met familie terwijl mijn zusjes allemaal hun vriend hebben en klef..bah helemaal geen zin in aangezien mijn hele week echt n 4 ofzo is. Ik heb elke dag mezelf kapot gehuild afgelopen week..ik besef me dat ik weer alleen ben. En ik voel me dus ook zo ontzettend verlaten en alleen



Jennifer1992, hoe was de bruiloft?
wherever you go, go with all your heart
Alle reacties Link kopieren
Bloemetje, ik heb, nadat het uit was, ook met hen nog t bed gedeeld. Daarna ging ik het hem vragen hoe het nou zat en helaas was voor hem nog altijd uit, sterker nog hij had ondertussen al date gehad met z'n huidige vriendin.

Ik zeg niet dat het bij jou ook zo zal gaan, maar ik zou hem wel duidelijkheid vragen. Kan zijn dat hij juist wel een relatie wil.

Ik zou het hem eerst vragen hoe hij het allemaal ziet voordat je je gevoelens aan hem gaat vertellen. T is toch normaal dat je duidelijkheid wil?



Hoe ging het, Jennifer? Misschien juist goed, even afleiding , andere mensen etc.?

Ik heb weer over hem gedroomd, echt irritant

Het gaat altijd prima totdat ik over hem droom
Alle reacties Link kopieren
En Jennifer, heb je het uberstomme cliche al gehoord: "Van een bruiloft komt een bruiloft?"



Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar bloemetje. Seks met je ex, hoe fijn en lekker ook, schopt gewoon emotioneel alles in de war. Opeens voel je die bijzondere band weer en ga je twijfelen of het niet allemaal tóch zou kunnen werken tussen jullie. Je bent als het ware weer terug bij af.



Bij mij gaat het de laatste dagen minder goed helaas. Ik mis ex gewoon. En ik ben ook stom bezig. Op de een of andere manier heb ik in mijn hoofd dat het nog wel weer goed komt tussen ons. En dat we allebei in afwachting zijn tot het moment dat we wel weer contact krijgen. Afgezien van het feit dat ik niet in zijn hoofd kan kijken, ben ik dus ook mijn verwerking en weer oppakken van mijn leven aan het uitstellen ...
Alle reacties Link kopieren
Oeps, dat heb ik ook eens gedaan:

http://www.ze.nl/p/157040 ... -account_op_social_media_
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig ziet zijn nieuwe chick eruit als een soort Tante Sidonia. For real.
Alle reacties Link kopieren
Dus ja: ik heb madame ook - naast hem- uit en te na gegoogled. En ik vraag me na het zien van foto's af: seriously?! Ik kan het bijna niet geloven dat zij het is. De beste man kan werkelijk iedereen krijgen, ze staan in de rij zeg maar.



Maar goed. Ze zal wel heel aardig zijn.
Alle reacties Link kopieren
En ik op dit moment natuurlijk vol jaloezie, afgunst en rancune. Ook niet heel aantrekkelijk....
Alle reacties Link kopieren
Oh meiden, ik ga hem vanavond zien :( zo blij dat ik hem ga zien, maar ook weer heel moeilijk!



Sterkte en een dikke knuff voor de dames hier !
Just love your life.
Alle reacties Link kopieren
Dreamer, waarom ga je hem zien?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niet alles gelezen, maar liefdesverdriet wordt echt onderschat. Dus bij deze voor iedereen een



Maar echt het wordt beter... bij mij is het uit gegaan in maart.

Het is heel lullig gegaan en hij had meteen een ander!

Hij kwam daar ook heel snel mee naar buiten (op Facebook e.d.)



Ik heb me niet laten kennen, want hij moest het ook even heel duidelijk laten weten aan mij, hij was helemaal verliefd...

Alsof je hart eruit wordt gescheurd. Hij heeft me van de een op andere dag laten zitten. Heel kwetsend. Ik was echt verbijsterd...



Ik heb gezegd dat ik heeeeel blij voor hem was en dat ik hem het allerbeste wens.

Daarna kapot geweest van verdriet, contact verbroken maar er zo sterk uit gekomen!!



En nu, ik zag hem laatst, nou ze mag hem hebben hoor, wat een sukkel. de manier waarop hij uiteindelijk met mij om is gegaan bewijst dat het geen echte vent is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven