Ex met rust laten

29-06-2014 21:27 1832 berichten
Bijna een jaar na de topic opening kan ik zeggen dat ik mijn ex een "rustplaats" heb gegeven.

Het gaat goed met me, heb veel bijgeleerd en heb natuurlijk mijn ups and downs maar dat is het leven!



Dank jullie wel allemaal voor jullie steun!



Special thanks aan Monroe, Pollewop etc etc.



Pollewop..nieuw topic mag geopend worden!!
Alle reacties Link kopieren
Monroe, ai, dat soort spelletjes zijn echt niet leuk :( Nja nog een extra reden om het contact te verbreken ;)
Het leven is te kort om met lelijke mannen te dansen!
Idd...Facebook kijken is ook contact houden. Ik heb dat al als ik hem op Skype zie. En zolang ik dat nog doe en voel is het nog geen tijd om contact op te nemen mét hem.vandaag schoot mij even mijn geplande perfecte toekomst met hem door mijn gedachten. Ook niet realistisch natuurlijk. Moet nieuwe dromen make. Idd de zee is groot en leeg, maar ergens komt er vast een stukje land. Met een prins op het witte paard,...neer dat moet ik ook niet denken. Eerst blij zijn met mijzelf en met mijn leven en dan zien we wel weer. Ik mis hem.
Alle reacties Link kopieren
De situatie is inderdaad vergelijkbaar zonwolken. Hij wil mij niet kwijt en tegelijkertijd houdt hij afstand door niet of nauwelijks bij me te zijn. Nadenken kost hem blijkbaar heel veel tijd. Verder is ons contact soms heel erg intensief maar dat kan omslaan naar niets. Ik moet zeggen dat de radiostilte nooit langer duurt dan een dag, hooguit twee. De gemengde signalen zijn killing.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben bang dat ik ook nieuwe dromen moet maken Maka.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij ging het van ware liefde zijn en mij niet kwijt willen naar niks geen contact maat wel boze berichten sturen dat ik maar jongens moet gaan aflebberen terwijl ik hartstikke lesbisch ben.. Er zit totaal geen logica in..
Alle reacties Link kopieren
Ik snap dat soort opmerkingen ook niet Zonwolken. Maar het merendeel hier moest dealen met onbegrijpelijke botheid of leugens.
Alle reacties Link kopieren
Onbegrijpelijk dat mensen na in mijn geval dik 3 jaar zo tegen elkaar moeten doen.. of na ja in mijn geval ben ik veel zelf respect kwijt en heb ik alles geprobeerd en in haar geval heeft ze me goed klein gekregen..



Ik wacht ook nog steeds op mijn spullen die van haar 2 weken terug naar haar gestuurd ik heb tot op heden niks..

Het is dat wij ver uit elkaar wonen en ik het niet zie zitten ze alleen te halen anders had ik dat gedaan.
Hadden jullie dat ook? Dat je voor de buitenwereld zo mislukt voelde? Dat het jou niet lukt om een normale relatie te hebben..

Ja nieuwe dromen...maar dat was niet mijn plan in eerste instantie.. Tja
Alle reacties Link kopieren
Ik voel me inderdaad behoorlijk mislukt..



Beschadigd, bedrogen, gekweld.. Eigenlijk voel ik me nu vooral eventjes heel zielig..
Alle reacties Link kopieren
Mislukt is inderdaad wel een goede omschrijving. Buiten dat heb ik deze keer (in tegenstelling tot vorige keren) geen hoop meer dat het werkelijk goed komt met me. Maar laten we vooral positief blijven haha.



Nu even janken met zijn allen en over een jaar allemaal weer happy met onze nieuwe liefdes. Of happy alleen, ook goed.
Vanochtend trok alles als een film in mijn gedachten. Was toch bizar hoe het allemaal is gegaan. Snappen doe ik het nog steeds niet..
Alle reacties Link kopieren
quote:maka22 schreef op 19 september 2014 @ 07:52:

Vanochtend trok alles als een film in mijn gedachten. Was toch bizar hoe het allemaal is gegaan. Snappen doe ik het nog steeds niet..



Same here.. voelt zo onwerkelijk he. Soms lijkt het echt alsof je een verhaal van een ander verteld, dat heb ik tenminste.

Het gevoel mislukt heerst bij mij ook, net als 'wat zullen anderen wel niet denken'. Heel erg maar daar voel ik ook een soort druk van.
Alle reacties Link kopieren
Pfff.. Ging al 2 weken goed, vandaag weer een dipje :(
Het leven is te kort om met lelijke mannen te dansen!
lange dag. kruipend er doorheen.. het gaat gewoon even niet zo lekker.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook niet, Maka. Hier ook niet. Ik vertelde gisteren tegen een vriendin: "Mijn vriend heeft een nieuwe vriendin al meteen."



..... Ze vroeg aan me: "Heb je door dat je 'mijn vriend'zegt." ....



Tot zover dit succesverhaal. Ik voel me ook echt een mega loser. Mislukt tot op het bot. 39 en geen fatsoenlijke relatie kunnen houden.
En ergens zijn het toch sukkels dat ze ons zo rond Laren lopen... Eikels..:(
Laten. , merk dat mijn omgeving moe wordt. Dus hou mijn mond maar.. Althans dat denk ik.
Bovenstaande weer zo herkenbaar! !! Hier vanmorgen ook opeens weer dat rot gevoel. Zal wel komen omdat weekend er weer aan komt. Kan ik mijzelf weer opvreten. Ook geen zin aan visite. Want zit met kop ergens anders. En inderdaad geen zin om bij vrienden er nog over te hebben. Hebben ze denk Ik geen zin aan. Die zullen wel keer denken van ben je er nog niet klaar mee. Gelijk hebben ze, maar kan het niet anders maken. Ene dag beter dan andere. Maar als weekend er aan komt is het weer drama. En als ik afspreek is het vaak gesetteld, zwanger enz.
Tijd voor bed. Morgen wordt het vast beter!! Trusten allemaal!!
Alle reacties Link kopieren
Weetje wat ik nu zou willen? (Stiekem hem terug horen, maar dat mag niet!) dat we al een paar maand verder waren.. want ik denk (hoop) dat ik mij dan al veel beter ga voelen en er mee ga kunnen leven dat hij iemand anders heeft
Pffff. Nu begint het besef bij mij echt te komen. Hadden we de afspraak dat hij wat spullen van mij kwam brengen en wat kwam halen, komt hij een halfuur later en doet hij ook nog eens heel erg bot. Geen gezellig praatje, vraag hoe het is, maar heel afstandelijk en koel. Alsof hij iets te verbergen heeft oid 😭
Alle reacties Link kopieren
quote:rdvv schreef op 20 september 2014 @ 00:19:

Pffff. Nu begint het besef bij mij echt te komen. Hadden we de afspraak dat hij wat spullen van mij kwam brengen en wat kwam halen, komt hij een halfuur later en doet hij ook nog eens heel erg bot. Geen gezellig praatje, vraag hoe het is, maar heel afstandelijk en koel. Alsof hij iets te verbergen heeft oid 😭



Awwh dat is niet leuk,. Sterkte en dikke knuffel

Waarom heb je het gevoel dat hij iets te verbergen heeft?
Het leven is te kort om met lelijke mannen te dansen!
Alle reacties Link kopieren
Zo heb je het leven helemaal op orde en zo is het een grote puinhoop. Hoe kom ik deze dag weer door........



Voor iedereen die het nodig heeft een knuffel
Alle reacties Link kopieren
Gister avond een slechte avond, ex is haarzelf kwijt noemt zichzelf fucked up en weet het niet meer. Maar kan mij niet vertellen dat ze mij niet meer wilt.. Kan ook niet zeggen dat ze me wel wilt..

Ze zegt dat ze het alleen moet doen, maar bordeeline en een depressie verdwijnen niet door een masker op te zetten en te feesren en een psycholoog weigert ze, met haar medicatie is ze maanden geleden ook zomaar mee gestopt..



Ik zie het lijden en ik kan niks doen, en ondertussen word ik aan het lijntje gehouden.. Sorry ik heb echt heel veel emotionele pijn momenteel.



Rdvv wat gaf je het gevoel dat hij iets achter hield?
Alle reacties Link kopieren
Dat klinkt heftig allemaal zonwolken. Ik kan me goed voorstellen dat het heel moeilijk is als je haar ziet lijden en ook niet echt iets kan doen. Het zou waarschijnlijk goed voor je zijn als je haar wat los kon laten maar zo te lezen ben je daar nog niet aan toe omdat je nog zo gek op haar bent.



Ik hoop dat we ons over een paar maanden allemaal een stuk beter voelen want dit is echt zo ellendig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven