Ex met rust laten

29-06-2014 21:27 1832 berichten
Bijna een jaar na de topic opening kan ik zeggen dat ik mijn ex een "rustplaats" heb gegeven.

Het gaat goed met me, heb veel bijgeleerd en heb natuurlijk mijn ups and downs maar dat is het leven!



Dank jullie wel allemaal voor jullie steun!



Special thanks aan Monroe, Pollewop etc etc.



Pollewop..nieuw topic mag geopend worden!!
..........
anoniem_147539 wijzigde dit bericht op 06-08-2014 01:34
Reden: weg ivm eventuele herkenbaarheid
% gewijzigd
..........
anoniem_147539 wijzigde dit bericht op 06-08-2014 01:36
Reden: weg ivm eventuele herkenbaarheid
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:langeleis schreef op 05 juli 2014 @ 10:14:

Ik hoop echt dat hij mij terug wil. Natuurlijk eerst zijn rust. Ik merk aan zijn woorden dat hij het er ook echt moeilijk mee heeft. En hij heeft nog niet duidelijk aan of het wel goed komt of niet. Ik denk dat hij dat niet eerder weet dan dat rust in zijn leven is terug gekeerd. Hij voelde voor mij ook heel veel liefde en dat kon ik echt merken en het was echt en puur en oprecht dat weet ik heel zeker. Hij is er ook heel verdrietig over. Maar kan hem goed begrijpen dat hij eerst zijn leven rustiger wil hebben. Van de andere kant zit ik met vragen. Wil hij me ooit terug? Zal hij me ook missen? Komt het goed? Zal hij me wat kwalijk nemen? Het raast continu door mijn hoofd. Weet dat ik hem de rust moet geven en hoop zo dat hij mij terug wil. Het is zo verdomde moeilijk.



Heel veel sterkte. Het feit dat hij het er moeilijk mee heeft is dubbel. Enerzijds fijn, want dan weet je dat hij echt om jou geeft, anderzijds kan je er niets mee, want blijkbaar is de wens 'rust hebben' voor hem groter dan de wens om nu samen te zijn.



En de vragen die je hebt, ik snap ze zo goed.... Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Hey langeleis, het IS ook ontzettend moeilijk... Zker omdat het zo fuzzy is nog, de deur lijkt nog niet dicht. Maar toch...



Mijn moeder belde op, had een yogareis in de krant zien staan. 6 dagen. Ik ben nu aan het kijken of ik een vlucht kan boeken. Fuck it. Ga ik gewoon alleen. ( )
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het verder hier dames? Ik denk echt aan jullie, dat er dus meer zijn die zo zitten als ik. En ergens, heel stom, troost me dat. Of: maakt dat ik me minder eenzaam in dit verdriet voel.
...........
anoniem_147539 wijzigde dit bericht op 06-08-2014 01:37
Reden: weg ivm eventuele herkenbaarheid
% gewijzigd
Heerlijk pollewop dat je er op uit gaat en knap dat je in je eentje gaat. Ik kan me op dit moment niet echt verzetten Tot leuke dingen. Ik zoek mijn afleiding en ga op visite enzovoort maar mijn kop zit bij hem! Tranen biggelen zo de hele dag Door over mijn wangen. En vraag me af of het ooit nog goed komt. Ik weet dat het tijd nodig heeft. Maar het duurt me nu al te lang. Kan de dagen wel omkijken
Alle reacties Link kopieren
Langeleis: ik zit ook echt niet heel relaxed vluchten te bekijken. Zouden eigenlijk naar Thailand gaan. En nu, binnen een bestek van 2 weken is alles anders....



Maar ik moet 5 weken vakantie zien door te komen



Ik zie ook erg op tegen een etentje vanavond met vriendinnen. Ben zo bang dat ik alleen maar huilend daar zit.



Heel herkenbaar dat hoofd dat alleen maar bij hem zit, dat heb ik ook heel de tijd. Ik hou mezelf voor: dit hoort erbij. Niet dat het erg helpt, maar ik doe mijn best te vechten.
.......
anoniem_147539 wijzigde dit bericht op 06-08-2014 01:43
Reden: weg ivm eventuele herkenbaarheid
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Voor mij is het een dag huilen vandaag. Vanavond zou ik voetbal gaan kijken bij vrienden maar ik ben bang dat ik daar huilend op de bank zit. Ex kijkt ook voetbal. Het is moeilijk! Gisteravond heb ik een leuke avond gehad, gelachen zelfs. Maar vanmorgen was ik weer helemaal terug bij af. Mijn vakantie begint volgende week en ik blijf ook maar thuis. Ik ben bang dat de klap dan echt hard binnenkomt. Heel veel afleiding heb ik niet. Ik weet niet wat ik moet doen vanavond. Toch maar gaan of huilend in bed liggen. Het is beiden niet leuk.
Alle reacties Link kopieren
Monroe, vinden je vrienden het erg als je moet huilen? Ik ga vanavond ook eten en kijken, en dat zijn gelukkig allemaal vrouwen en ik ken ze al 20 jaar. Spreek met jezelf af dat je bijvoorbeeld in ieder geval de eerste helft kijkt? En dan kijk je verder hoe het voelt?



Ik nog niks geboekt, erg veel gels voor zes dagen. Het is natuurlijk ook hoogseizoen en op het laatste moment. Ik weet ook even niet wat ik die 5 weken moet gaan doen?!



Ik word steaks opgehaald, even bijtanken alvast.

En Monroe: hier ook de halve dag gehuild. Laat gewoon komen die tranen. Lucht een beetje op.
Alle reacties Link kopieren
Heb vandaag uitgekaterd. Veel verdriet, maar ik weiger er nog langer aan toe te geven (ferme woorden: nu nog waarmaken ). Vanavond ga ik voetbal kijken in de kroeg. En nee, ik ga niet aan de alcohol!



Ik ga bewust niet met vriendenclub. Dan kom ik ex tegen. Ik ga met een paar andere vrienden in een andere kroeg.



Tja, huilen bij mijn vrienden: het kan, daar zijn het vrienden voor. Maar dan moet ik ze eerst de hele geschiedenis vertellen. En daar heb ik helemaal geen zin in.... Nu weet 1 vriendin het. En dat vond ik al heel moeilijk.....
Ik kom hier ook melden. De eerste maanden hadden wij geweldig contact en zagen wij elkaar regelmatig. Had "relatie" verbroken omdat meneer rust wilt en nog issues had. Hij vroeg aan mij om dat te respecteren en hij zal wel contact met mij willen als hij er terug klaar voor is. Ik wachtte toen maanden en heb hem maanden niet gezien.

Zijn woorden zijn ik leid mijn leventje en ik denk aan de toekomst. Ik was er klaar mee en zei dat ik geen contact meer wilde. En nu zegt hij dat ik hem moet begrijpen.

De eerste maanden hadden we heel goed contact. Zagen wij elkaar regelmatig. Maar toen gebeurde er iets in zijn persoonlijke leven en had hij stress. Hij wilde rust. Ik gaf hem rust en had er begrip voor. En nu maanden later wilt hij nog steeds ruimte en zegt hij dat hij eerst zijn issues wilt oplossen. Pas als zijn persoonlijk probleem is opgelost wilt hij mij terug zien.

Ik heb gezegd dat ik geen tijd meer aan hem ga verspillen. En dat ik er klaar mee ben. En hij antwoordde dat ik hem moet begrijpen en begrip moet hebben voor hem.

Ik heb besloten om nu mijn leventje te leiden en doen alsof hij niet meer bestaat. Het is moeilijk. Soms denk ik zal ik nog een man vinden zoals hij.
Alle reacties Link kopieren
Wat een moedig besluit van je @rebaca om je eigen leven te gaan leiden. Natuurlijk heel moeilijk, dat loslaten. Het toverwoord schijnt 'tijd' te zijn. Ik kan dat nu niet geloven, maar het is echt zo.



Jouw verhaal lezend, moet ik aan mijn eigen verhaal denken. Mijn vriend, ehhh ex, zette mij terecht voor het blok. Hij wilde duidelijkheid. Verder met zijn leven. Nu ik wil veranderen, wil hij me niet meer terug. Het is te laat. Hij kiest voor zichzelf.



Hij doet eigenlijk een beetje wat jij nu doet: volkomen terecht voor je zelf kiezen.



Ik wens jou heel veel sterkte. Zo'n forum biedt mij steun. Ik hoop jou ook!
Alle reacties Link kopieren
Rebeca, herkenbaar wat je schrijft over je ex. Mijne had het na paar jaar samenwonen dat hij ruimte voor zichzelf nodig had. Nu heb ik tijd voor mezelf nodig. Ik zie geen toekomst meer met hem.



Pollewop75, inderdaad, ergens 'fijn' dat we allemaal in hetzelfde schuitje zitten.



Langeleis en Monroe ik voel jullie verdriet door de woorden heensijpelen.



Ik ben vandaag gaan sporten en zit nu alleen thuis. Geen zin in feestjes of voetbal waar ik ook naartoe zou kunnen. Ik denk dat alleen zijn ook wel even goed is. Mijn kat is heel knuffelig :-)
Hij wil nog contact via telefoon maar wil mij pas ontmoeten als persoonlijk probleem opgelost is.

Ik heb gezegd dat ik best wil wachten tot alles is opgelost. Maar dat ik geen begrip heb op het feit dat hij mij ontwijkt/negeert door niet met mij af te spreken.

Weet je wat het is. Op een bepaald moment voelde ik mij emotioneel afhankelijk van hem. En toen dacht ik wat ben ik aan het doen. Ik ga niet meer achter hem aanlopen.

Ik ben het gewoon zat.
Alle reacties Link kopieren
Maar wat is zijn persoonlijke probleem dan rebaca? Is het zo gigantisch dat hij jou er echt niet bij kan hebben? Maar het is herkenbaar hoor. De mijne heeft ook issues waardoor het aantrekken en afstoten was, heel vermoeiend maar ook verslavend.
Alle reacties Link kopieren
Ik was (of ben) ook emotioneel afhankelijk. Hij kon mijn dag maken of breken met een appje en dat is niet gezond.
Hij is nog niet officieel gescheiden van zijn vrouw. Pas als hij gescheiden is wil hij mij zien. Hij wilt geen onzekere relatie zegt hij.
.........
anoniem_147539 wijzigde dit bericht op 06-08-2014 01:41
Reden: weg ivm eventuele herkenbaarheid
% gewijzigd
Bah, dipje....balen....
Alle reacties Link kopieren
Hoe zijn we tot nu toe het weekend doorgekomen dames? Ik heb gisteren best een fijne avond gehad. Ik heb mijn verhaal aan vriendinnen kunnen vertellen, paar tranen, maar had ook gezegd het een beetje luchtig te willen houden. Een shitload aan eten (even bijtanken) naar binnen gewerkt, rustig aan met drankjes en die tergende wedstrijd gezien. Mocht van mezelf niet op foon kijken. Best een beetje gelachen. Kortom: even een upper tov de rest van de dagen. Thuis wél op foon gekeken en daar zag ik dat die vriend van ex foto's had geplaatst. Pijn pijn pijn. In de kroeg, en hij zag er erg gezellig uit. Eikel. Ik logde in en zag dat hij ook online was. Niks gestuurd. Hij ook niet. En heeeel stom: daar had ik wel op gehoopt. Pff.



Maka: dipjes zullen nog wel normaal zijn. Wat voel je?
@ sneeuwvlokje74 ik wens jouw ook veel sterkte. Ja ik zal blijven reageren op deze forum. Een uitlaatklep hoop ik voor mij.



@ blauwebes ik wens jou ook veel sterkte met alles.



@langeleis hij zegt dat relatie onzeker is. Maar hij maakt mij onzekerder door het feit dat hij mij niet wilt zien tot alles opgelost is en hij definitief gescheiden is. Ik heb gezegd dat ik dat niet accepteer dat hij mij ontwijkt door niet af te spreken. Nu stuurde hij vorige keer mij een sms dat wij elkaar gauw zien. Maar dit zegt hij al maanden dat wij nog met elkaar gaan afspreken. Ik heb niet gereageerd op zijn sms.





Vandaag slecht geslapen piekeren en malen. Was al om 8 uur wakker.
Hee pollewop, ik ken het gevoel van dat wachten met de foon, daarom had ik hem eraf gegooid.

Ik ben net terug van de bergen en terug in nl. Vandaag één vrijgezellenfeestje. Dus moet leuk, vrolijk en de liefde vieren..:(

Ik heb de neiging om hem op te bellen van fijn voor je dat het so Nice is. ( ookal bedoeld ie het niet zo) en ik wil heel graag vissen of hij serieus iets gaat maken met haar. Of het klopt dat ik hem nog laat online zien. Maar ik weet het. Wanneer het over is is het niet meer mijn business..
Alle reacties Link kopieren
Pff ik ken het... Nog steeds kijk ik veel te vaak op m'n tel omdat ik hoop dat hij iets laat weten. Ik vind het verschrikkelijk om hem en het los te laten. Zal me dat wel lukken? Hoe lang ga ik erover doen?



Ik heb hem in die 5 maanden tijd maar 1 keer gezien. Dat was op de begrafenis van m'n opa. In m gedachten vervaagt zijn stem al en dat vind ik verschrikkelijk. Ik snak ernaar om hem bog eens goed vast te pakken.



Slapen en dromen zijn ook moeilijk. Dromen jullie ook zo vaak over je ex? Ik droomde weer dat we terug samen waren. Ppffff



Straks naar een babyborrel :(
Je kan altijd leuke mensen ontmoeten, zolang je er maar voor open staat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven