Ex-scharrel vriend

22-07-2014 16:57 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom kan ik dat meisje niet gewoon aardig vinden?



Ik ben inmiddels bijna een jaar samen met mijn vriend. Hiervoor hebben we al eens een "relatie" gehad, maar dit stelde zo weinig voor dat we dat maar afgekapt hebben. We zeiden toen: "Misschien wordt het ooit nog weer eens wat, maar nu zijn we er niet aan toe."



We hebben toen ongeveer een halfjaar geen contact met elkaar gehad en in die tijd scharrelde hij heel wat af en heeft met één meisje, een dorpsgenootje, seks gehad. Toen dat meisje daarna aangaf een relatie met hem te willen heeft hij het afgekapt, want hij wilde echt geen relatie met haar. In die tijd zocht hij weer contact met mij.



Ikzelf ben behoorlijk braaf. Ik zoen al niet snel met iemand waar ik verder niets mee wil, laat staan dat ik seks heb met iemand waar ik geen relatie mee heb/wil. Dat mijn vriend een flirt was en met tig meiden zoent wist ik, maar dat hij ook verder zou gaan met iemand had ik niet verwacht. We waren elkaars eerste (toen beide achttien jaar).



Nu zijn we een jaar verder. Mijn vriend is dol op mij en ik op hem. Maar nu de kronkel in mijn kop: omdat dat meisje een dorpsgenoot van ons is komen we haar nog regelmatig tegen. Na meer dan een jaar ben ik nog altijd bang dat mijn vriend aan de avontuurtjes met haar herinnerd wordt als hij haar ziet. En omdat ik op de een of andere manier zo jaloers ben vind ik haar een kreng en baal ik als een stekker wanneer we haar tegenkomen. En dat terwijl het een heel aardig meisje is!



Waarom kan ik het niet gewoon vergeten? Ik bedenk zelf scenario's hoe het tussen die twee gegaan zou kunnen zijn. Dat wil ik niet! En zou mijn vriend werkelijk nog herinnerd worden aan wat ze gedaan hebben elke keer als hij haar ziet? En waarom moet ik haar zo'n kreng vinden terwijl ik weet dat ze aardig is?

Kan iemand me vertellen hoe ik die knop om kan zetten? Dit is ontzettend irritant voor mezelf en sneu voor mijn vriend.



Mijn vriend weet dat ik er soms nog mee zit. Daardoor krijgt hij spijt van zijn acties uit het verleden. Oneerlijk, want omdat ik zo'n heilig boontje ben hoeft zijn gedrag uit het verleden niet raar of fout te zijn. Maar iets in mijn botte hersenen vindt dus van wel...
Grow up!



Wat is er precies erg aan dat hij misschien!! weleens denkt aan de seks die zij gehad hebben? Jij denkt toch ook weleens aan dingen uit het verleden, of niet? Vindt hij jou daardoor minder leuk? Neem toch aan van niet. Anders zou hij niet bij je zijn.
Alle reacties Link kopieren
Dit verhaal komt me bekend voor
Alle reacties Link kopieren
Dat kan inderdaad zo zijn miszlady.
Je vriend zal vast nog weleens terugdenken aan de sekspartijen met die ander. Dat is heel menselijk.

Maar het goede nieuws is, het hoeft niets te zeggen.

Het zegt niets over jullie relatie of seksleven.

Ik zou me er geen zorgen over maken.

Wees blij dat hij wat ervaring heeft opgedaan, dat komt misschien van pas bij jullie.
Alle reacties Link kopieren
Indien je zijn verleden niet kunt accepteren dan kun je t beter uitmaken. Het verleden gaat namelijk niet veranderen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb liever af en toe zulke rare gedachten dan dat ik zonder hem zou moeten, viva-amber.



Het is echt niet zo dat ik er elke nacht van wakker lig, maar af en toe spookt het eens door mijn hoofd. Ik zou gewoon willen dat ik er wat luchtiger over kon denken.
Mijn ex komt vanavond langs, hij komt eigenlijk elke week wel langs. Ik heb met hem veel vaker seks gehad dan jouw vriend met dat meisje en toch denk ik vrij zelden aan seks met mijn ex. Ik denk dat jij vaker aan seks met dat meisje denkt dan je vriend. Soms denk ik wel eens aan de seks met mijn ex hoor, maar dat is vrijwel nooit als ik hem zie.



Daarbij mag iemand toch denken en fantaseren over wie of wat hij/zij maar wil, vind ik dan.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb aan beide kanten gestaan. Ik heb zelf ONS gehad, een minnaar, een ex. En soms was die seks beter dan sommige keren met vriend, maar toch ben ik blij met vriend te zijn! Het blijven leuke herinneringen, maar uiteindelijk ben ik blij met mijn huidige vriend!

Ik ben ook die scharrel geweest die wel seks had, maar niet bijzonder genoeg was voor een echte relatie. Geloof mij, dat is ook niet altijd leuk. Ik heb me wel eens afgevraagd wat er leuker was aan de meisjes die wel voor het echie mochten... Laten gaan, verspilde energie. geniet van wat je nu hebt, daar gaat het tenslotte om!
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Alle reacties Link kopieren
Don't ask the question if you don't want to hear the answer

^

Je had ook niets hoéven vragen over zijn avontuurtjes.



Enfin, hij weet nu hoe seks met een ander is. That's it.

Het stond toen al los van jou. Dat staat het nu nog.

Laat het los.
Alle reacties Link kopieren
Antwoord op 1 van je vrage, Ja hij herinnert zich de seks en als hij haar ziet zal hij daar vast wel eens aan terug denken.



Maar so be it. Het enige wat je kan doen is blij zijn dat hij nu aan jouw zijde loopt en genieten van jullie tijd samen
Alle reacties Link kopieren
Ook als hij haar niet zou zien zou hij nog terug kunnen denken aan de seks met haar. En misschien denkt hij aan de seks die hij op internet heeft gezien.



Maar hé, hij is met jou en vindt jou de leukste En de lekkerste en de liefste. En niet haar.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Hij denkt zeer waarschijnlijk aan seks met veel meer mensen dan alleen degenen waarmee hij seks heeft gehad, daar is fantasie heel goed voor. Dikke kans dat hij het in zijn hoofd heeft gedaan met de halve middelbare school en de helft van de meisjes die hij ooit heeft gezien.
Alle reacties Link kopieren




Herkenbaar. Behalve van dat dorpsgedoe en de meiden tegenkomen. Ik vind alle meiden waar mijn vriend seks mee heeft gehad - toen het uit was tussen ons - ook allemaal lelijke draken. Niet dat het lelijke draken zijn, maar nee, ik vind het niet leuk dat hij seks heeft gehad met anderen. Ook omdat we al best lang een relatie hadden, we elkaars eersten waren en nou ja, ga zo maar door.



Verder heb ik er dan geen last van, want ik weet wel dat het goed zit tussen ons. Misschien ben je ergens niet helemaal tevreden binnen je relatie?
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig ben ik niet de enige dus.

Wat onze relatie betreft zit het helemaal goed. Hij laat echt merken dat hij dol op me is en is er van overtuigd dat ik de ware ben en dat we voor elkaar gemaakt zijn. En zo denk ik er ook over.



Hij is mijn eerste en enige en ik ben wel zijn eerste, maar niet enige. Vast een soort van onredelijke jaloezie.



En vooral vervelend dat ik haar ken en dat we haar vaak tegenkomen.
Alle reacties Link kopieren
Je vriend had 2 dingen kunnen doen:

Geen seks hebben met vriendin toen, want dat is niet leuk voor de eerstvolgende vriendin(beetje inlevend vermogen was toch wel netjes geweest)

Of nu hij wel seks heeft gehad, het kind kunnen deporteren naar Verweggistan zodat jij niet met haar geconfronteerd hoeft te worden.



Maar helaas het eerste is gebeurd, het 2de niet, dus je zult er mee moeten leven
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Koppel de sex eens los van de liefde...Hij heeft met jou sex uit liefde, met haar was het gewoon..sex.
Ga anders zelf nog flierefluiten, ervaring opdoen.

Dat heeft hij ook gedaan. Je bent nog zo jong.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven