Gevoelens voor een vrouw, getrouwd met een man

22-08-2014 21:43 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik voel momenteel alles tegelijk en weet niet zo goed waar ik moet beginnen.



Ik ben bijna 40 en al jaren getrouwd met een fantastische man. We hebben drie kinderen.

En nu ben ik volgens mij vreselijk verliefd op een vrouw.



Ik heb haar anderhalf jaar geleden ontmoet en vond haar meteen een heel mooi mens. Onze kinderen spelen samen en zo kregen wij ook vaker contact.

We spreken nu regelmatig wat af en ik merk dat ik daar naar uit kijk.

Meer nog dan dat: ik krijg kriebels in mijn buik als ik aan haar denk en fantaseer ook over zoenen met haar.



Het voelt heel fijn, maar ook heel raar. Ik heb dit nog nooit eerder gehad.

Als ik naar mijn man kijk, voel ik me intens gelukkig. Hij is geweldig en ik zou hem voor geen goud aan de kant zetten, maar ik denk momenteel de hele dag aan die vrouw.



Zijn er vrouwen die in een vergelijkbare situatie hebben gezeten?

Ik hoor graag jullie ervaringen.
Het maakt niet zoveel uit dat het nu om een vrouw gaat, als het een andere man was geweest, was dat net zo´n lastige situatie.



Het gaat erom of je er wat mee doet of niet. Persoonlijk zou ik het fijn bij fantaseren laten. Kijken mag. Aankomen niet.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt helemaal gelijk, het zal ook bij fantaseren blijven. Vooral omdat ik mijn huwelijk te fijn en te belangrijk vind om op het spel te zetten.

Ik heb me binnen mijn huwelijk ook nog nooit zo aangetrokken gevoeld tot een ander.



Het verwart me wel behoorlijk dat ik dit kan voelen voor een vrouw. Dat je er als je bijna 40 bent nog eens achter komt dat je misschien ook wel op vrouwen valt.
quote:meisje133 schreef op 22 augustus 2014 @ 22:38:

Je hebt helemaal gelijk, het zal ook bij fantaseren blijven. Vooral omdat ik mijn huwelijk te fijn en te belangrijk vind om op het spel te zetten.

Ik heb me binnen mijn huwelijk ook nog nooit zo aangetrokken gevoeld tot een ander.



Het verwart me wel behoorlijk dat ik dit kan voelen voor een vrouw. Dat je er als je bijna 40 bent nog eens achter komt dat je misschien ook wel op vrouwen valt.Ik kan me best voorstellen dat dat raar is. Maar als je er verder niks mee doet zou ik zo zeggen; geniet ervan. Vlindertjes maken het leven mooier .
Alle reacties Link kopieren
Lieve uitspraak! En helemaal waar.

Ze fladderen er lustig op los!!

Alle reacties Link kopieren
Zolang je niets met het gevoel doet, zou ik lekker genieten vd vlinders. Misschien is t ook gewoon genegenheid omdat je haar zo'n mooi mens vindt.
Alle reacties Link kopieren
Het is veel meer dan genegenheid.

Ze blijft in mijn gedachten. Ik zoek haar foto op. Ik bekijk haar laatste berichten. Elke keer als ik aan haar denk voel ik de verliefde gevoelens.

Bizar.



En tegelijkertijd voel ik het houden van voor mijn man, geniet ik van zijn aanrakingen en voel me thuis.



Misschien moet ik mezelf wel heel gelukkig prijzen dat ik beide heb, hoe verwarrend ook
Alle reacties Link kopieren
Is het geen optie voor je het met je man te bespreken? Hoe denk je dat hij erop zal reageren? Mogelijk vindt hij het niet bedreigend omdat het een vrouw betreft?



Het zou fijn zijn als je het zo kunnen delen toch? En je hoeft er niets mee te doen..



Ga in elk geval niets stiekem doen achter de rug van je man om.
Hier sta ik, ik kan niet anders (zonder legpuzzels)
Alle reacties Link kopieren
En het kan heel goed dat je beiden voelt hoor, dat is toch ook mooi? Ik denk altijd dat de liefde voor een vrouw die voor de man niet raakt, dat het iets anders in elkaar zit en dat die twee dingen prima naast elkaar kunnen bestaan.
Hier sta ik, ik kan niet anders (zonder legpuzzels)
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook zeker niets stiekems doen. Daarvoor is mijn huwelijk me te waardevol.

Met mijn man bespreken durf ik niet goed. Het is misschien geen bedreiging, maar ik wil hem ook niet kwetsen. Het voelt wellicht voor hem wel machteloos, ook al doe ik er niets mee. Ik denk niet dat hij me wil delen, ook niet met een vrouw.



Mooi dat je zegt dat de liefde voor een man en die voor een vrouw elkaar niet raken. Kan ik me wel in vinden, al blijf je natuurlijk gevoelens hebben voor een ander dan je partner en dat maakt het zo lastig.
Alle reacties Link kopieren
Ohhh. Zo herkenbaar dit. Ik ben al jaren getrouwd en gek op mijn man maar tot over mijn oren verliefd op een vrouw. Ik fantaseer over haar, kijk regelmatig naar haar foto en probeer zo vaak mogelijk (zonder dat het opdringerig wordt) met haar in contact te komen. Inderdaad heel veel vlinders. Mijn man en ik zijn geen swingers (omdat we dat niet durven) maar we fantaseren wel in bed over trio's. Hij had gelijk door dat ik haar erg leuk vindt dus in onze fantassien speelt zij ook een rol. Ik denk alleen niet dat hij weet dat ik echt verliefd ben. Heeft ook niet zoveel zin om er uberhaupt wat mee te doen. Mijn man zegt dat hij het niet erg zou vinden als ik sex heb met een andere vrouw. Maar ik kijk wel uit om iets tegen haar te zeggen. Zij is ook getrouwd en de kans dat zij dezelfde gevoelens heeft is natuurlijk nihil. Zij is gewoon aardig als vriendin en heel mooi en liefdevol mens. Als ik het tegen haar zou zeggen, zou ik een vriendschap kapot maken en dat wil ik niet. Dus blijft het bij fantaseren zo vaak mogelijk in haar buurt zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven