Graag jullie mening!

19-08-2014 23:45 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
In december heb ik een leuke man in de kroeg leren kennen. Nummers gewisseld en het contact ging van start! Super leuk.

Aangezien hij niet in Nederland woont konden wij niet weer snel afspreken maar wel dagelijks contact aangehouden via whatsapp, telefoontjes etc. Hij gaf aan dat hij mij graag weer wou zien en nodigde mij uit bij hem.



Omdat ik iemand ben die eerst rustig iets wil opbouwen heb ik in eerste instantie beetje de kat uit de boom gekeken. Hij bleef contact aanhouden. Ik vond het contact erg oppervlakkig en heb hem dit toen ook aangegeven. In een lange whatsapp conversatie kwam het hoge woord eruit. Hij heeft 2 kids. Okay, dat kan. Als je in een bepaalde leeftijdscategorie komt hebben eventuele nieuwe partners bagage. Hij vond het super fijn dat ik zo relaxed reageerde. Toen ik vroeg wat er met zijn relatie was gebeurd gaf hij aan dat zijn partner hem verlaten heeft, ze zou aan de andere kant van de aardbol wonen, waar wist hij niet en hij stond er alleen voor met 2 kids. Ik was in shock, okay dat je relatie niet goed loopt en daarom weggaat kan. Maar dat je als vrouw je kinderen verlaat dat begreep ik niet. Ik had het echt met hem te doen. Gaf ook aan dat ik zijn oppervlakkigheid nu eindelijk kon verklaren en dat ik zijn openheid waardeerde. We bleven leuk contact houden en hij stuurde ook foto's van zijn kinderen door.



Op een gegeven moment moest ik voor mijn werk toevallig naar het stad/land waar hij woont. Ik deelde hem dit natuurlijk mee en hij was helemaal enthousiast! Super leuk, hij zou mij zijn stad laten zien. Eenmaal aangekomen en na mijn werkafspraken hebben wij een super leuke avond beleefd! Gezellig samen drankjes gedaan, gegeten en een fout avondje gedanst. Hij was heel open over zijn familie, situatie etc.

Hij gaf zelfs aan dat zijn ouders speciaal waren overgekomen om op zijn kinderen te passen toen zijn moeder hoorde dat hij een date had. Okay super lief.. Ik had lekkers meegenomen uit NL om hem te bedanken voor de leuke avond en kleinigheidje voor zijn kindjes om te bedanken dat ik een avondje hun vader mocht lenen..De volgende dag een lief berichtje gekregen dat hij met een smile op zijn werk zat en heerlijk nederlands had ontbeten en dat hij een fantastische avond had gehad en waar hij dit toch allemaal aan verdiende. Dat ik 3000 punten had verdiend en dat de kindjes heel enthousiast waren over de kadootjes.



Toen ik weer terug in Nederland was, kwam ik per toeval een interview tegen met zijn vader (mijn vader en zijn vader werken in dezelfde branche). Wat hij had gezegd klopte.

We hadden gezellig contact, tot dat ik op een gegeven moment vroeg goh wat zou je nou doen als de moeder van je kinderen voor de deur staat? Hij reageerde; joh als mijn zoontje de deur open doet zou hij zeggen pappa wie is die vrouw. Ok maar toch het is en blijft de moeder van je kinderen, ja dat begreep hij ook.

Ik had hem in de tussentijd uitgenodigd voor Linkedin (geen reactie) daarna vroeg ik hem naar zijn adres, dacht stuur ik hem wat lekkers op vanuit Nederland. Hij ontweek de vraag. Op een gegeven moment bekroop mij een raar gevoel. Ik heb altijd geleerd om te luisteren naar mijn gevoel te luisteren. Waarom als ik dichterbij kom houdt hij afstand? Bedoel sta niet eens voor zijn deur wil alleen maar dropjes opsturen? Ik confronteerde hem hier mee en opeens kreeg ik een mailtje, zij is terug sorry voor mijn wazige reactie. Rare tijd.



Okay nog geen week geleden vraag ik je wat zal je doen. Ik probeer dichterbij te komen en dan opeens is zij weer terug. Apart. Het kan maar desalniettemin apart.

Ik ging op vakantie, een vakantie waar ik hem ook had uitgenodigd om misschien dagje nachtje over te komen. Hij stuurde dat hij heel erg twijfelde. Ik joh kijk maar er zijn extra bedden je bent welkom. Uiteindelijk kon hij zei hij vanwege werk niet weg. Hij vond het super jammer.

Nog steeds bleef er ergens een naar gevoel in mijn lijf. Toen ik ging googlen vond ik opeens een rapport (kooprapport van een huis) waaruit blijkt dat hij begin december (zelfde jaar/maand dat ik hem leerde kennen) hij een huis had gekocht met een dame. Ik was een shock? Dit was de moeder/vrouw welke aan de andere kant van de aardbodem zou zitten, de relatie zou al een jaar over zijn. Hoe kan je dan 6 maanden geleden een huis kopen.

Ik ben toen op onderzoek uitgegaan en trof haar aan in dezelfde stad waar hij woont. Met een smoes heb ik contact met haar opgenomen om te checken of zij het echt is. Check zij was het.

Na dat ik alles zeker wist heb ik hem gevraagd mij te bellen. Hij belde, goh wat ben je stil..en toen heb ik hem geconfronteerd met alle feiten. Opeens gaf hij aan dat zij niet wou scheiden en dat ik niet zou snappen hoe gemeenschap van goederen werkt als je een huis koopt. Ik gaf hem aan dat ik het raar vindt dat hij aan had gegeven dat ze al een jaar uit elkaar zijn, maar dat er in dec vorig jaar een huis is gekocht. Daar moet zij toch ook voor tekenen? Daar kan ze dan wel voor tekenen en voor een scheiding niet? Daarbij zou hij niet weten waar zij woont/verblijft.

Een week later was zijn informatie van google verwijderd.



Aangezien het mij niet koud laten ben ik nog een keer op onderzoek uitgegaan. Hij bleek op vakantie te zijn waarop ik dacht ik ga eens checken of zij dit ook is. En inderdaad zij ook. Ik zeg 1+1=3, ik weet voldoende. Maar ben furieus. Bedoel je hoort de verhalen van vrouwen die bedrogen zijn door mannen die getrouwd blijken te zijn. Maar een zielig verhaal ophangen over zijn single daddy schap, het beeld schetsen van een vrouw die niet spoort haar kinderen verlaat en ook gewoon foto's doorsturen van je kinderen aan mij. Het liefst zou ik haar willen inlichten, wat vinden jullie?
Alle reacties Link kopieren
Wat zou haar inlichten jou precies opleveren?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Wat een zak hooi. Sterkte ermee :/

Met welke reden zou je haar willen inlichten? Ik snap je gevoel wel denk ik, vooral die kinderfotos is schandalig!!
Alle reacties Link kopieren
Hoor me goed, als dit over mijn partner zou gaan dan zou ik het willen weten. Zo simpel zie ik het maar nu ben jij degene die hier komt vragen wat voor jou het verstandigst is om te doen. Dan moet jij je afvragen wat het jou brengt om haar op de hoogte te stellen. Jij wilt hier toch iets mee bereiken en wat is dat dan?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het laten gaan. Het klinkt aan 2 kanten nogal ongezond.



1. Nogal ongezond hoe hij zich gedragen heeft (beetje eng ziekelijk met al z'n verzinsels)

3. Ook nogal ongezond hoe jij als een privé detective alles opgespoord heb.



Echt, laat het gaan. Het is niet leuk maar neem aan dat je nu toch al niet meer oud wilde worden met hem. Dus wat valt er te winnen?



Hij is gelukkig haar probleem en niet langer dat van jou.
Alle reacties Link kopieren
Inlichten omdat het lijkt of hij dit met een gemak doet. Het rare is of juist interessante hij is over heel veel dingen eerlijk geweest, zijn ouders broers, woonplaats, studies etc. Echter of Een redelijk cruciaal iets niet. Ik kreeg door de verhalen zelfs woede jegens haar hoe kan een moeder dit nou doen etc. Uiteindelijk zijn ze nu doodleuk samen op vakantie en weet zij niet wat hij doet..

En inderdaad de foto's van zijn kinderen doorsturen vind ik denk wel het ergste met het feit dat ik echt medelijden had met hem.
niet doen, het is jouw zaak niet. Je bent afgewezen en bedrogen, lik je wonden en ga verder met je leven
quote:Estherla schreef op 20 augustus 2014 @ 00:01:

Inlichten omdat het lijkt of hij dit met een gemak doet. Het rare is of juist interessante hij is over heel veel dingen eerlijk geweest, zijn ouders broers, woonplaats, studies etc. Echter of Een redelijk cruciaal iets niet. Ik kreeg door de verhalen zelfs woede jegens haar hoe kan een moeder dit nou doen etc. Uiteindelijk zijn ze nu doodleuk samen op vakantie en weet zij niet wat hij doet..

En inderdaad de foto's van zijn kinderen doorsturen vind ik denk wel het ergste met het feit dat ik echt medelijden had met hem.en wat kan zijn vrouw hieraan doen? Of, wacht, je wil hem terugpakken via zijn vrouw en kinderen? Fraai!
Alle reacties Link kopieren
En..... het vervelende is dat mocht je hem willen 'pakken' hij net zo vlot en makkelijk een mooi verhaal tegen haar over jou ophoudt. Hij deed het toch ook bij jou en jij trapte daar toch ook in? Denk je nou echt dat zijn vrouw dat niet zal doen? Als ik lees hoever hij gaat in liegen dan bestaat de kans dat hij haar net zo goed heeft uitgekozen omdat ze goedgelovig/naïef is. Anders komt hij niet aan zij quotum.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Terugpakken zo wil ik dus niet zien..maar bekijk het vanuit oogpunt als ik de partner zou zijn zou ik het willen weten. Maar het komt dan al gauw in terugpak scenario.

Het recherche werk heb ik juist uitgebreid gedaan om echt zaken zeker te weten. Echte feiten te hebben ipv vragen aan hem.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al het whatsapp contact bewaard ook met de foto's van zijn kinderen etc. Dat kan hij niet tegenspreken..
Alle reacties Link kopieren
Dan moet zij willen luisteren. Je rekent jezelf te rijk in deze situatie want ik vermoed dat zij straks een wanhopig vrouwtje dat wat over haar vent in haar hoofd gehaald voor zich ziet staan.



Niet rot bedoeld maar die kans is echt groot. Nogmaals: ik zou het wel willen weten.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Maar snap ook heel erg jullie reactie..waardeer het ook dank daarvoor. Sta echt op die denkbeeldige tweesprong..bedoel wraak win je niets mee en hij is gewoon ziek..maar het feit dat hij zijn kids hierin heeft betrokken en zijn vrouw als heks heeft afgeschilderd zit mijn grootste teleurstelling zij moet eens weten. Een tot wat ik nu weet hardwerkende lieve vrouw die zo wordt neergezet..
Alle reacties Link kopieren
Tsja.... maar die ben jij niet verplicht om haar uit haar dromen te helpen. Dromen waar ze overigens misschien wel veel liever in blijft leven.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Idd waar..Enn
Ik zou het haar vertellen, liefst met bewijzen. Ik zou het ook willen weten als mijn man zo over mij sprak een zich achter mijn rug om zo gedroeg. Wat levert het je op? Dat je niet doet met een ander wat je ook niet wil dat jou geschiedt.
Alle reacties Link kopieren
Haar inlichten? Ik zou gewoon wegrennen
Wat levert jou het op? Je bent al zoveel bezig geweest met een man die je eigenlijk niet kent en uiteindelijk heeft dat alleen maar frustratie opgeleverd. Frustratie is niet leuk, het kost alleen maar slurpende en negatieve energie. Ermee doorgaan zal nog meer energie kosten, waarom zou je dat willen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Estherla schreef op 20 augustus 2014 @ 00:08:

Ik heb al het whatsapp contact bewaard ook met de foto's van zijn kinderen etc. Dat kan hij niet tegenspreken..



Maar wat wil of win je daarmee?



Ik neem aan dat je met een leugenaar geen relatie wil.



Haar dwars zitten?



Joh, laten gaat.

Loop een extra rondje hard of loop een rondje extra hard, eet die reep,chocola op of drink die fles wijn leeg. Maar daarna moet je gaan beseffen dat het niet meant to be was. Shit happens, huilen mag
Je bent zelf een theepot
quote:Estherla schreef op 20 augustus 2014 @ 00:07:

Terugpakken zo wil ik dus niet zien..maar bekijk het vanuit oogpunt als ik de partner zou zijn zou ik het willen weten. Maar het komt dan al gauw in terugpak scenario.

Het recherche werk heb ik juist uitgebreid gedaan om echt zaken zeker te weten. Echte feiten te hebben ipv vragen aan hem.jij kan niet oordelen over wat iemand wel of niet wil weten. Het belangrijkste is dat hier twee kleine kinderen bij betrokken zijn, als jij je wraak neemt dan zijn vooral zij hier de dupe van. Wil je dat op je geweten?
Alle reacties Link kopieren
Wat een rare man. Klinkt alsof hij aandacht nodig heeft en duidelijk iets mist in zijn leven. Zoals hierboven al gezegd : je wint er niets mee als je het zou zeggen. En het allerbelangrijkste: denk aan de kindjes. Zij lijden er het meeste onder als hun ouders uit elkaar zouden gaan. Laat hem lekker los en in zijn eigen sop gaar koken. Hij is duidelijk een zielepiet en met die gedachte zou ik mezelf kunnen troosten.
Alle reacties Link kopieren
Zeker eens dat zijn kinderen maar ook zijn vrouw hier de dupe van zijn. Zijn kinderen zijn idd bij mij ook de grootste reden waarom ik het niet zou doen. Maar vindt het allemaal zo walgelijk dat hij daardoor soort van vrijbrief door creëert. Zij heeft best een pittige baan en is geen domme vrouw.



En het niet kennen. Doordat je niet naast elkaar woont heb je een heel ander contact daardoor best intens, daarom verbaasd mij de hele situatie omdat hij over heel veel zaken eerlijk is geweest. Hij betrok mij vaak over zaken. Een keer in de avond was de jongste ziek, hij wou weten of ik tips had en wat ik vond van antibiotica etc.
die vrouw is niet jouw verantwoordelijkheid. Je moet je bezig houden met je eigen leven, dat is veel zinniger. Wat ze doet voor werk etc. is totaal niet relevant. Richt je op jezelf.
Alle reacties Link kopieren
Ja snap ik, ik ken het gevoel. Je snapt niet dat iemand waarmee je intiem was zoiets kan doen. Maar helaas is het wel zo. Het is even een periode van boosheid en acceptatie, als je daar doorheen bent kun je zo ongelofelijk goed ademhalen en inzien dat je gelukkig geen contact meer met hem hebt.
blijkbaar voelde je al eerder nattigheid omdat je het zo moest natrekken. Je hebt er alleen niet naar geluisterd, dat kan je alleen jezelf verwijten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven