Welkom. Je laatste bezoek was maandag 21 mei 2012 12:17.
Dit onderwerp heeft 119 reacties, en bestaat uit 5 pagina's. Je bent momenteel op pagina 1 van 5.
De laatste reactie is geplaatst op 06-08-2010 17:57.
- Hallo mijn naam is Ann ik ben en vrouw van 41 jaar en ik wil dol graag naar de sauna en 't naaktstrand maar 't probleem licht bij m'n vriend frank hij is 43 jaar oud hij durft niet te gaan omdat hij besneden is en hij is bang dat de mensen hem raar gaan bekijken en hen negatieve reacties enz... voort gaan gaan geven
Groetjes,
Ann_69
- HELPPP wat is nou je vraag?
- Wat niet wil, wil niet. Dan ga je toch met een vriendin.
- Haaaaaa wat een schitterend vrijmiboto!!!
- Oh enneuh HELPPPP waarom ga je in vredesnaam niet alleen???
- Uhm, ja, en wat wil je precies weten nu?
- Ze zijn daar echt niet bezig met Frank zijn piemel hoor, ook niet met zijn besneden piemel.
- quote:
- Dan ga je toch gezellig met een vriendin en dan gaat Frank iets anders doen
Moi? - Natuurlijk gaan ze hem uitlachen....................
- want hij is de enige in Nederland en laat staan op een naaktstrand die besneden is?????????
- Helpen met wat?
Ik betwijfel of er veel mensen zich zullen vergapen aan het geslacht van je man, zeker ook omdat besneden nou ook weer niet zo speciaal is. Als ze kijken naar zijn piemel is dat dus niet vanwege het besneden zijn.zakdoekjeopviva wijzigde dit bericht op 06-08-2010 16:58 met 0%: oiemel...? was dat?! :O
Op de valreep! Waar bleef je nou, Ann? Tskquote:Suze2hier schreef op 06 augustus 2010 @ 16:56:
Haaaaaa wat een schitterend vrijmiboto!!!
Moi?- Frank heeft dan wel geen puntje meer maar jij hebt ook geen punten.Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
- quote:zakdoekjeopviva schreef op 06 augustus 2010 @ 16:57:
Helpen met wat?Ik zeg het niet ik zeg het niet ik zeg het niet ik zeg het niet - quote:Jala5 schreef op 06 augustus 2010 @ 16:57:
want hij is de enige in Nederland en laat staan op een naaktstrand die besneden is?????????
Ja ken je Frank niet dan?
Misschien wil Frank gewoon niet TO. Hij heeft misschien gewoon geen zin om naar de sauna te gaan dát kan ook.
Bulderquote:Very Cherry schreef op 06 augustus 2010 @ 16:58:
Frank heeft dan wel geen puntje meer maar jij hebt ook geen punten.
- quote:Enneaaa schreef op 06 augustus 2010 @ 16:56:
Ze zijn daar echt niet bezig met Frank zijn piemel hoor, ook niet met zijn besneden piemel.
Things are getting worse. Please send chocolate. - dan doen jullie toch gewoon het licht uit?
want daar ligt het dan volgens mij aan hoor :-)If you are talking behind my back you are in a good position to kiss my ass - Gewoon zijn schaamhaar er overheen kammen, probleem opgelost.
- quote:Summerdance schreef op 06 augustus 2010 @ 16:59:
dan doen jullie toch gewoon het licht uit?
want daar ligt het dan volgens mij aan hoor :-)
Geeft tie licht als tie besneeje is??quote:ANN_69 schreef op 06 augustus 2010 @ 16:54:
Hallo mijn naam is Ann ik ben en vrouw van 41 jaar en ik wil dol graag naar de sauna en 't naaktstrand maar 't probleem licht bij m'n vriend frank hij is 43 jaar oud hij durft niet te gaan omdat hij besneden is en hij is bang dat de mensen hem raar gaan bekijken en hen negatieve reacties enz... voort gaan gaan geven
Groetjes,
Ann_69
Een schizofreen vragen: Wie hij wel niet denkt dat ie is, is nooit grappig.
Ach ja Frank, hoe kon ik die vergeten, was onlangs nog een heel item over bij hart van Nederland.quote:Enneaaa schreef op 06 augustus 2010 @ 16:59:
[...]
Ja ken je Frank niet dan?
Misschien wil Frank gewoon niet TO. Hij heeft misschien gewoon geen zin om naar de sauna te gaan dát kan ook.- quote:Very Cherry schreef op 06 augustus 2010 @ 16:58:
.
Alweerquote:Very Cherry schreef op 06 augustus 2010 @ 16:58:
*veegt tranen uit de ogen*Things are getting worse. Please send chocolate.