HELP!! Dating advies nodig

15-06-2013 11:43 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve allemaal!



Ik lees vaker mee hier , maar nu heb ik zelf een probleem die ik niet echt terug kan vinden in andere topics.

Dus ik begin maar bij het begin!



Ik heb een hele leuke spontane man op het internet leren kennen (28j)

Geen datingsite trouwens. We hebben iets meer dan een maand heel gezellig berichtjes naar elkaar gestuurd, gewoon vriendschappelijk. Wel interesse in elkaar getoond. Toch vroeg hij me op een gegeven moment uit. Ik was verbaasd maar vond het gelijk hartstikke leuk!



Afgesproken op een centrale plek en tot mijn verbazing vond ik hem in het echt 10 x leuker. Leuk koppie, vlotte babbel. Heel ontspannen gekletst.

Tweede keer afgesproken, we zijn uitgeweest. Ook erg gezellig!

Niks gebeurd trouwens hoor!

Gisteravond de 3de date gehad. Hij had mij thuis uitgenodigd om een filmpje te kijken. Tevens weer heel gezellig, toch was het ongemakkelijk merkte ik. Ik kan hem niet peilen. Ik weet niet hoe hij er in staat, vind hij het vriendschappelijk? of vind hij mij misschien wel leuk?

Je zal denken.. vraag het gewoon? Toch durfde ik dat gisteravond niet, vond het erg moeilijk omdat het er zo vriendschappelijk aan toe ging. We komen beiden uit een lange relatie en ik merk dat we beiden aftastend en afwachtend zijn en beiden geen initiatief durven te tonen. Vind ik prima hoor! Het is tenslotte maar een derde afspraak om elkaar te leren kennen. Toch wil je diep van binnen weten hoe je er in staat. We zaten beiden apart van elkaar, op twee verschillende banken. Ik werd ontzettend onzeker op dat moment waardoor het moment van 'zeg.. ik vind je leuk ' er totaal niet van kwam! BALEN!

Afscheid was ook een beetje ongemakkelijk. Had me voorgenomen hem diep in de ogen te kijken en dan gewoon er voor te gaan. Op het moment suprême durf ik het gewoon niet! uit onzekerheid!

Dus op de terugrit baal ik ontzettend en heb ik ook maar een paar uurtjes geslapen. Toch smorgens een smsje gestuurd dat het gezellig was. Hij stuurde vrijwel direct terug dat hij dat ook vond.



Tussen de afspraakjes door hebben we regelmatig contact via de app, hij appt ook uit zichzelf en vraagt hoe mijn dag of mijn weekend was, dus dat zou een goed teken zijn.



Nu wil ik hem graag voor een 4de keer uitnodigen. Maar nu is mijn vraag; Zal ik in het smsje zetten hoe ik er in sta?

Dat ik hem meer dan aardig vind, dat ik hem leuk vind en daarom hem graag nog beter wil leren kennen door nog een keer af te spreken , en hoe hij er dan in staat.

Zou dat wat zijn?

Wil gewoon wat zekerheid voordat ik op en 4de date ga. Want misschien ziet hij het wel niet als een date maar gewoon als een vriendschappelijk afspraakje.



Weet dus niet of ik er goed aan doe om gelijk mijn gevoelens op tafel te leggen omdat het misschien pas een derde afspraakje was. En ik wil hem tegelijkertijd ook niet afschrikken.

Maar misschien heeft hij het ook wel nodig, een bevestiging.

Ik wel namelijk.

Ik zie door de bomen het bos ff niet meer, jullie wel?
Alle reacties Link kopieren
Uitnodigen voor de vierde date en dan niet stom elk op een bank zitten. Filmpje kijken hoor je tegen elkaar aan te doen



Maar ik zou de tijdlijn van 'hoe het heurt' een beetje loslaten. Probeer eerst maar eens om hem aan te raken, bij hem te liggen en dergelijke, zonder er meteen een label en gevoelens op te willen plakken.
Alle reacties Link kopieren
Haha ik denk dat dat er zeker een beetje in zit .. ''hoe het heurt''



Maar zou je op een gegeven moment opstaan van de bank en gewoon naast hem gaan zitten op de andere bank?



Nouja laten we hopen dat er een 4de keer komt!
Alle reacties Link kopieren
Dan ben je al te laat Zorg dat hij al naast jou komt zitten nadat hij drinken heeft ingeschonken. Of andersom als het bij jou is.

Maar ik zou tijdens de derde date onder het mom van: "lekker bij jou zitten voor de film" bij hem zijn gaan zitten.



Kan zijn dat hij heel erg netjes en correct is. Mijn man was in de datingfase ook zo iemand. Hij wilde het zo graag niet verpesten dat hij heel netjes bleef. Tot mijn ongenoegen en heb een beetje het heft in eigen hand genomen. Kan me geen betere vent meer wensen nu
Alle reacties Link kopieren
Dan was ik inderdaad te laat.

Want ik ging als eerste zitten en hij plofte eigenlijk daarna al op de andere bank.

Gezellig zitten kletsen! Echt, daar kan ik niks over zeggen!

Toch niet echt hoogte kunnen krijgen.



Misschien lijkt mijn date wel een beetje op jou man. Mijn date was ook erg netjes, correct en beleefd.

ik denk dat we beiden in een fase zitten dat we niet van elkaar weten wat we er mee aan moeten haha.

Ik geef hem complimentjes maar andersom gebeurd dat nog niet echt. Misschien verlegen?

Kan er nog niet echt hoogte van krijgen.

En dat kan moeilijk zijn, kan ik je vertellen ahha!

Ik hoop op een goede afloop met een 4de date
Alle reacties Link kopieren
Waarom ga je weer een bankafspraak maken? Ik denk dat het voor een vierde date leuk is om echt iets te ondernemen zoals bijv borrelen in een andere stad, picknick, museum, wandeling, uit eten, bootje varen etc.
Alle reacties Link kopieren
Oh nee ik ga niet weer een film op de bank kijken hoor haha!



Ik ga hem binnenkort uitnodigen om inderdaad lekker te gaan wandelen en daarna lekker wat te gaan eten of drinken enzo!

Aangezien hij dat ook wel leuk vind!



Alleen wist ik dus niet, als ik hem uitnodig, of ik gelijk moet zeggen; '' goh ik vind je best leuk en daarom wil ik je nog beter leren kennen''

Ene kant bang dat ik hem afschrik, andere kant vind hij het juist fijn om een bevestiging te horen. Ik weet het gewoon niet.

Wil gewoon een beetje weten waar ik sta.
Alle reacties Link kopieren
Als jij dat wilt weten, gewoon vragen. Maar als je een wandeling gaat voorstellen, kan je het ook dan ter sprake brengen. Kan je ook zijn reactie erop zien.



Mij lijkt dat hij je niet voor niets de eerste keer heeft uitgenodigd en nu ook nog twee keer heeft afgesproken. Succes! Klinkt leuk hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik dat ook maar ga doen. Ik stel een wandeling voor en dan breng ik het ter spraken!

Nu al zin in haha, het zal wel ff wachten worden voor mij, aangezien het een druk bezette man is!



Nee precies en dat hou ik ook in mijn achterhoofd dat we al paar keer hebben afgesproken en hij er ook initiatief in nam!

Het is ook elke keer heel leuk, echt een leuk man! niet pusherig of op opdringerig. Dat vind ik heel erg fijn, absoluut.

Het is alleen het punt van, ik mis iets?!

Een bevestiging, een kleine hint! haha
Alle reacties Link kopieren
Nee, mijn man is zoals jij deze man beschrijft. Heb op stap met hem mijn vriendin gebeld... hij maakt geen aanstalten om me te zoenen!! Wat nu!!! Ze zei, dan moet jij dat doen! En zo geschiedde Ook de eerste nacht slapen, was precies dat... slapen! Jonge jonge, dat ben ik niet gewend! Dus de volgende keer maar zelf initiatief genomen en toen was het goed. Heeft even geduurd, maar ik wist dat het gewoon goed zat. Toen we het hadden over wanneer we zouden gaan samenwonen zei hij: Gisteren graag. En hij heeft me ten huwelijk gevraagd. En ben nu dus met hem getrouwd en zwanger Houd moed!
Alle reacties Link kopieren
quote:Louba schreef op 15 juni 2013 @ 12:38:

Toen we het hadden over wanneer we zouden gaan samenwonen zei hij: Gisteren graag. En hij heeft me ten huwelijk gevraagd.







cute!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
quote:melliemell schreef op 15 juni 2013 @ 12:33:



Het is alleen het punt van, ik mis iets?!

Een bevestiging, een kleine hint! hahaFlirten jullie wel? Zijn er toespelingen? Wordt er gelachen en geplaagd? Hangt er seks in de lucht?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Ten eerste Louba:

van harte gefeliciteerd!! wat super leuk :D



Ik houd zeker moed, zeker na jou berichtje, want het klinkt bekend in de oren!

Ik ben ook niet gewend dat hij niks doet, misschien speelt dat ook wel een beetje mee hoor!!

Buiten dat voelt het goed! Gezellig is het zeker, we kunnen lachen en ik plaag wel een beetje en geef hem complimentjes, maar dat is het dan ook. Hij plaagt niet terug ik merk ook niet dat hij flirt.

Hij is denk ik nog erg aftastend. Maar goed dat ben ik eigenlijk ook!!

Ik ben van plan hem aanstaande maandag uit te nodigen om een keer een leuke wandeling te maken. Praat ook makkelijk vind ik! Dus misschien komt dan het hoge woord er uit en hopelijk vind hij mij dan ook leuk! ik hoop het zo!! Hij is namelijk echt een leuke kerel haha!

Letterlijk slapeloze nachten van haha
Alle reacties Link kopieren
Is het misschien ook een idee om na het wandelen samen een flesje wijn soldaat te maken? Oude, vertrouwde truc om te tongen wat losser te krijgen - no pun intended.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, oh zo herkenbaar! Flirten kende en kent hij niet. Neem wat meer initiatief en kijk of hij het toelaat. Als hij het toelaat dan zit het goed. Zo niet, dan heb je je vergist. Nu krijg ik overigens wel al sinds we wat hebben zomaar een aai of raakt ie me even aan, maar dat deed hij in het begin helemaal niet. Succes, laat ons weten hoe het gaat goed?
Alle reacties Link kopieren
quote:Louba schreef op 15 juni 2013 @ 12:38:

Nee, mijn man is zoals jij deze man beschrijft. Heb op stap met hem mijn vriendin gebeld... hij maakt geen aanstalten om me te zoenen!! Wat nu!!! Ze zei, dan moet jij dat doen! En zo geschiedde Ook de eerste nacht slapen, was precies dat... slapen! Jonge jonge, dat ben ik niet gewend! Dus de volgende keer maar zelf initiatief genomen en toen was het goed. Heeft even geduurd, maar ik wist dat het gewoon goed zat. Toen we het hadden over wanneer we zouden gaan samenwonen zei hij: Gisteren graag. En hij heeft me ten huwelijk gevraagd. En ben nu dus met hem getrouwd en zwanger Houd moed!Gisteren graag, wat leuk !
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Oh, en gefeliciteerd met je zwangerschap, prachtig
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Haha zal ik onthouden evyblissy!

Na een leuke wandeling lekker onderuit op een leuk terrasje!



Ik laat het maandag weten! ik nodig hem dan pas uit, aangezien hij een druk weekend voor de boeg heeft en volgend weekend is die jarig, dus dan zal er ook nog niks van komen. Dus ik moet ff geduld hebben haha!



Nou blijkbaar hebben sommige mannen het niet in zich, flirten haha. Geeft helemaal niks natuurlijk! Het is alleen makkelijker voor de andere partij. Zeker als jou flirtmomentjes niet echt beantwoord worden haha!

Maar fijn dat jou man soms een aai geeft! hartstikke lief!



Ik hoop dat ik het zelfde geluk als jou heb Louba!
het is voornamelijk gezellig?

stuur een smsje met dat je hem toch wel erg leuk vind en kijk hoe hij reageert
Alle reacties Link kopieren
Hee!



Ja het is voornamelijk gezellig :P Erg gezellig vind ik, voelde me de eerste date gelijk op me gemak, alleen die laatste date was er een beetje een gespannen sfeer.



Nou wil ik best doen, maar ben een beetje bang dat hij daar van afschrikt haha, wil niks overhaasten
Alle reacties Link kopieren
Gewoon tijdens de wandeling arm in arm lopen. Over zijn rug aaien. Kijken hoe dat valt. Samen op een bankje zitten dicht naast elkaar en naar het landschap kijken, jou hoofd op zijn schouder.



Als hij dat allemaal toestaat, eens diep in de ogen kijken En afhankelijk van hoe het gaat eens een zoen proberen!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor je reactie!



Ik denk dat ik me gewoon een beetje voorbereid ALS die date er aan komt!

Denk dat dat geen kwaad kan.

Stiekem hoop ik dat hij me voor is en maandag vraag hoe mijn weekend was, zou ik wel leuk vinden! haha.



Je hoort het maandag!
Alle reacties Link kopieren
UPDATE:



Nou ik heb hem uitgenodigd om een leuke wandeling te maken!

En ergens een terrasje te pakken. Want, gaf ik aan, zou hem graag beter willen leren kennen!



Kreeg al snel een reactie terug, dus ik was blij verrast !!



Dat hij het heel leuk vond om af en toe een leuke tijd samen te hebben maar zegt hij; als ik naar meer opzoek was dan was hij daar nog niet aan toe.

Heb hem bedankt dat hij zo eerlijk was, en het natuurlijk erg jammer vond. En dat ik inderdaad gevoelens voor hem had. Dat hij een erg leuke jongen is en dat je snel bij hem op je gemak voelt.

Heb hem ook vertelt dat ik er nog wel over na moest denken om ons uitje door te laten gaan omdat we beiden er anders nu in staan.

Hij wilde me graag de ruimte geven om er over na te denken en bedankte me voor het groot compliment dat ik hem gaf!

En hij had al een vermoeden dat ik gevoelens voor hem kreeg haha.



Wat ben ik blij dat ik vrijdagavond toen ik daar was, geen enorme blunder heb gemaakt door hem te zoenen!!! OEF! haha

Maar toch doet het me nu meer dan gedacht moet ik eerlijk zeggen.



Hij was dus gewoon uit op een leuke vriendschap wat ik totaal verkeerd geïnterpreteerd heb. Ik kon onwijs leuk met hem kletsen en was ook altijd gezellig. Wat denken jullie? zou een vriendschap er in zitten? Hij lijkt oprecht en niet van 'ik moet je eigenlijk niet maar ik schuif het maar af op vrienden blijven'

Ik laat het voorlopig ff rusten.

Ik vind het erg jammer maar ook opgelucht omdat ik nu weet hoe hij er in staat en ik niet meer onzeker ben.
Alle reacties Link kopieren
UPDATE 2:



Owjeej hij stuurde net weer een appje, dat hij het vanavond gaat uitleggen en dat we er even over zouden gaan praten.



Erg lief!

Ook verwarrend trouwens.

Maar ik ben benieuwd of die nog meer redenen dan heeft. Blijkbaar wel.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou, als er geen romance inzit, niet meer met hem verder gaan. Jij moet eerst van die gevoelens af, eerder is het niet gelijkwaardig, jullie vriendschap.



Jammer zeg! Ik had er wel goede hoop op. Maar een goed gesprek kan altijd vanavond!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven