Hand in hand slapen

02-09-2014 22:52 144 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geen ernstige levenskwestie maar man en ik nestelden ons zojuist net lekker in bed en als vanzelf gingen de handen naar elkaar toe, we slapen meestal hand in hand.



Aangezien ik niet kan slapen (jetlag, overdag geslapen), vroeg ik me opeens af of meer koppels dat doen en tot nu toe heb ik er nog geen gevonden. Google zegt er ook weinig over. Dus toen was ik nieuwsgierig. Hier ook geen koppels die hand in hand slapen?
Ik moet er niet aan denken: jouw kant - mijn kant.... Ksssttttt, wegwezen jij!
Alle reacties Link kopieren
Soms.

Meestal lig ik lekker met mijn hoofd genesteld op zijn schouder en in zijn borsthaar...
Alle reacties Link kopieren
Nee
Speechless
Alle reacties Link kopieren
Wij slapen ook hand in hand of anders voeten in elkaar gehaakt. Ik hoef niet zo nodig lepeltje lepeltje te liggen, maar ik moet hem wel voelen.



Alle reacties Link kopieren
Nee geen hand in hand, maar wel dicht tegen elkaar
Jawel, maar niet altijd en niet de hele nacht.
Nope.. slapen doe ik op mijn eigen helft en onder mijn eigen deken.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook hand in hand,of mijn been over de zijne.

Tegen elkaar aanliggen kan ik niet dat vind ik te warm,maar lichamelijk contact zoeken we altijd wel.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ah kijk meer handinhandslapers!



Gatekeeper/summerdance: dat pootjehaken doen wij ook veel. Maar ook slapen we graag lepeltjelepeltje of ik met mijn hoofd op zijn borst. Ook daar handen vast, dat wel. We lopen ook wel altijd hand in hand en kijken zelfs hand in hand tv soms haha



Bah wat zijn we klef.



Laverne: ik ook niet altijd en ook niet de hele nacht denk ik. Soms wel misschien, soms worden we hand in hand wakker. Maar het is zo moeilijk om de houding waarin je in slaap valt en wakker wordt precies te onthouden en je weet natuurlijk niet wat er daartussen is gebeurd
Alle reacties Link kopieren
Eventjes... Voor het slapen gaan Daarna is het net de Berlijnse muur hier in bed.



Ik heb t altijd bloedheet, en geen enkel is contact gewenst! Tenzij -30 buiten.
Moeder van een mooi meisje - Okt. 2015
Niet hand in hand maar wel dicht tegen elkaar.
No way dat mijn man in mijn slaapkamer komt
Alle reacties Link kopieren
Wij kijken altijd tv, hand in hand. Hoe dat is ontstaan weet ik niet maar het gebeurt vanzelf.

Ik slaap altijd eerder dan Scampman en ik kan niet goed tegen aanrakingen wanneer ik slaap, door chronische pijn. Dus hij probeert altijd op zijn eigen kant te blijven
Alle reacties Link kopieren
Ik ben juist altijd een ijspegel in bed. Hier is her een stapel van man en ik en daarbovenop/tussenin/half onder 2 katten, en flink wat dekens. Lekker warm. Vooral die poezenlijfjes zijn echt heerlijke levende kruikjes
Neeee! Hij moet op z'n eigen kant blijven hoor! ik moet geen klef gedoe hebben haha!
Ja, en met exman ook. Niet iedere nacht, maar wel vaak.
Alle reacties Link kopieren
Ik slaap ook vaak poot in hand met mijn ene kat trouwens
Alle reacties Link kopieren
Soms, maar meestal dan in lepeltje lepeltje combi.
Hand in hand in slaap vallen wel, maar ik ben nogal een onrustige slaper dus het feest duurt nooit lang. Pootjehaken doen we ook. In een hele romantische bui leg ik ook wel eens mijn hoofd op zijn schouder, maar mijn kussen ligt toch lekkerder .
Alle reacties Link kopieren
Dat doet ze zelf trouwens, vouwt haar pootjes in mijn hand. Zij houdt er ook van haha
Alleen als wij in de Kuip zijn, maar dan met z'on 20 duizend man
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 02 september 2014 @ 23:10:

Hand in hand in slaap vallen wel, maar ik ben nogal een onrustige slaper dus het feest duurt nooit lang. Pootjehaken doen we ook. In een hele romantische bui leg ik ook wel eens mijn hoofd op zijn schouder, maar mijn kussen ligt toch lekkerder .Haha ja zo'n schouder is wel een beetje knokig maar er zit wel een zacht holletje in waarin het lekker ligt. Ik gebruik mijn katten ook wel als kussen. Wel een gek kussen want het vibreert nog al dus echt slapen wil ook niet lukken maar ooooo wat is dat buikje lekker zacht met zo'n vachtje en zij vinden het ook niet erg. Katten zijn niet zo makkelijk te pletten ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Alsjeblieft niet. Maar we hebben het ook nog nooit geprobeerd en ik heb er nog nooit eerder over nagedacht. Zal het straks eens proberen, maar het lijkt me niet natuurlijk voelen. We hebben ongeveer een 80/20 verdeling van het bed (hij 80%, ik 20) en slapen meestal wel als lepeltjes (buitenkant/binnenkant afwisselend) maar hij draait uiteindelijk op zijn rug... waarschijnlijk werkt hand-in-hand daarom niet vanzelf. Nou ja, ik vind het leuk, ik zal het eens proberen.



Otters slapen wel hand in hand, schijnt
Alle reacties Link kopieren
Ik schud hem de hand en wens hem goedenacht maar daar houdt het wel op.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven