Hand in hand slapen

02-09-2014 22:52 144 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geen ernstige levenskwestie maar man en ik nestelden ons zojuist net lekker in bed en als vanzelf gingen de handen naar elkaar toe, we slapen meestal hand in hand.



Aangezien ik niet kan slapen (jetlag, overdag geslapen), vroeg ik me opeens af of meer koppels dat doen en tot nu toe heb ik er nog geen gevonden. Google zegt er ook weinig over. Dus toen was ik nieuwsgierig. Hier ook geen koppels die hand in hand slapen?
Wij slapen ook hand in hand, maar niet de hele nacht. Na een tijdje rolt ieder naar zijn eigen kant.
Ik leg vaak mijn voet over zijn onderbeen of we liggen met onze billen tegen elkaar aan. Niet de hele tijd, maar wel wanneer we in slaap proberen te komem
Alle reacties Link kopieren
Serieus, maar hoe doe je dat: hand in hand slapen? Ik probeer het me zo voor te stellen, maar lijkt me erg onhandig. Of slapen jullie allebei op de rug? Of 1 op de buik ofzo?

Want als je beide op de zij slaapt, moet je toch ook al lepeltje-lepeltje liggen of met de gezichten naar elkaar toe, maar dan zul je toch een vrij groot bed moeten hebben?



Wij zijn beide zijslapers en liggen dan vaak wel ff lepeltje-lepeltje. Niet te lang, want is mij veel te warm.
quote:Fiorah schreef op 02 september 2014 @ 23:13:

Alsjeblieft



Otters slapen wel hand in hand, schijnt Dat is puur praktisch. Zo raken ze elkaar al drijvende niet kwijt
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 02 september 2014 @ 23:13:

Ik schud hem de hand en wens hem goedenacht maar daar houdt het wel op.







Fiorah: laat je weten of het bevalt?
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 02 september 2014 @ 23:13:

Ik schud hem de hand en wens hem goedenacht maar daar houdt het wel op.
I'm a goal digger.
Alle reacties Link kopieren
Leuk om te lezen dat jullie zo verbonden zijn in bed =)

Had er nog nooit van gehoord, hand in hand slapen.
Alle reacties Link kopieren
quote:dolly81 schreef op 02 september 2014 @ 23:16:

Serieus, maar hoe doe je dat: hand in hand slapen? Ik probeer het me zo voor te stellen, maar lijkt me erg onhandig. Of slapen jullie allebei op de rug? Of 1 op de buik ofzo?Als we allebei in onze 'eigen' positie liggen lig ik op m'n zij en man op zijn buik. Als we lepeltje lepeltje liggen zijn onderste hand en mijn bovenste en vaak zijn bovenste daar dan nog weer bovenop. Als ik op z'n schouder lig mijn hand om zijn hand die om mijn middel ligt en zijn hand om mijn hand die op zijn borst ligt.
Alle reacties Link kopieren
quote:voetjesinhetzand schreef op 02 september 2014 @ 23:19:

[...]





Als we allebei in onze 'eigen' positie liggen lig ik op m'n zij en man op zijn buik. Als we lepeltje lepeltje liggen zijn onderste hand en mijn bovenste en vaak zijn bovenste daar dan nog weer bovenop. Als ik op z'n schouder lig mijn hand om zijn hand die om mijn middel ligt en zijn hand om mijn hand die op zijn borst ligt.Ah, ja dank je nu kan ik het helemaal visualiseren hoe jullie in bed liggen Nou, ik ga het vanavond ook 's proberen. Maar ik denk dat m'n vriend het verdacht gaat vinden. Meestal ligt mijn hand op andere lichaamsdelen.
Alle reacties Link kopieren
quote:bananenmilkshake schreef op 02 september 2014 @ 23:19:

Leuk om te lezen dat jullie zo verbonden zijn in bed =)

Had er nog nooit van gehoord, hand in hand slapen.Ja hier in bed is het heel knus haha. We hebben ook een keer dezelfde droom gehad, dat was echt freaky. Ik droomde vannacht dat blabla zei ik. En mijn man: nee dat zei ik net, dat ik dat droomde. Maar dat had hij helemaal niet gezegd. Echt vaag. Misschien praatten we tijdens de droom ofzo dat die ander het daardoor ook ging dromen.
Alle reacties Link kopieren
quote:dolly81 schreef op 02 september 2014 @ 23:25:

[...]



Ah, ja dank je nu kan ik het helemaal visualiseren hoe jullie in bed liggen Nou, ik ga het vanavond ook 's proberen. Maar ik denk dat m'n vriend het verdacht gaat vinden. Meestal ligt mijn hand op andere lichaamsdelen. Haha ik weet niet of ik dát wil visualiseren
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op dinsdag 02 september 2014 23:13 Ik schud hem de hand en wens hem goedenacht maar daar houdt het wel op.
Alle reacties Link kopieren
Man drijft vaak uit bed van de hitte en ik ben een koukleum die onder een dik dekbed ligt. Niets lekkerders als mezelf in een dekbed rollen terwijl mijn hoofd op een dik zacht kussen ligt. Hand in hand slapen lijkt mij zeer onpraktisch.
Alle reacties Link kopieren
Bij ons begint het lepeltje lepeltje, handen en voeten verstrengeld. Daarna rol ik weg, want te warm Dan blijft hand in hand en voeten verstrengeld over. Daarna voeten verstrengeld. Hij probeert het daarna weer beginnend bij lepeltje lepeltje..

Word er soms nog meer moe van dan dat ik al was toen ik begon met slapen
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 02 september 2014 @ 23:05:

No way dat mijn man in mijn slaapkamer komt
Yep! En altijd een arm over de ander, of zijn arm over mij of mijn arm over hem. Als hij er biet is moet ik een groot kussen als vervanging gebruiken haha
Sterker nog we hebben zelfs een omrol ritme.. Eerst lepetje lepeltje ik achter, dan hij, dan terug naar ik achter. Hij slaapt altijd al bij hij achter, ik volg daarna;) elke nacht weer
Alle reacties Link kopieren
Beginnen ons slaapritueel met de neuzen naar elkaar en armen en benen met elkaar verstrengeld en in de knoop. Zo vallen we vaak in slaap tot het niet meer comfortabel ligt en we half slaperig welterusten wensen. Hij draait zich dan om en lig ik tegen hem aan of andersom. Benen nog verstrengeld en arm om elkaar heen.

Wordt het te warm dan ruggen naar elkaar, voeten verstrengeld en bil tegen bil. Wij zijn klefferts
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn het tegenovergestelde. We knuffelen even of liggen kort lepeltje lepeltje, wensen elkaar dan goedenacht met een kus en draaien dan zo ver mogelijk weg van elkaar. In de winter willen we de voeten nog wel verstrengelen of evt. bil aan bil liggen, maar daar buiten raken we elkaar bij voorkeur niet aan en blijft ieder zo ver mogelijk aan zijn kant van het extra brede bed. Slaapt heerlijk rustig
Alle reacties Link kopieren
Haha ik snap het wel maar nee.. Op dit moment heb ik zelfs mijn eigen kant afgebakend met een groot kussen zodat vriendlief niet wakker wordt van mijn tablet-licht. Heel gezellig dus hier :p
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
Alle reacties Link kopieren
quote:Fiorah schreef op 02 september 2014 @ 23:13:

Otters slapen wel hand in hand, schijnt https://www.youtube.com/watch?v=epUk3T2Kfno



Eventjes voordat we gaan slapen misschien, of als we wakker worden.



Maar als we echt serieus gaan slapen wil ik helemaal op mezelf liggen en hem ook niet meer voelen.
Alle reacties Link kopieren
Als ik dit lees mis ik een boyfriend. Ik wil ook weer eens hand in hand in slaap vallen. :(
Alle reacties Link kopieren
Meds en Enn



Nee, geen hand in handslapers hier. Ik zou voortdurend wakker worden als hij zich beweegt, denk ik.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Ik lig in bed en mijn vinger wordt nu vastgehouden door een babyknuistje van 8 weken jong

Mijn vriend ligt in de huiskamer te snurken, wij slapen al jaren apart. Veel fijner. (Voor ons dan)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven