Heeft hij gelijk??

22-07-2014 22:32 130 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Omdat ik in mijn vorige topic vrij veel bruikbare tips heb gehad, zit ik met een meningsverschil met mijn vriend. Gisteren heb ik samen met mijn beste vriendin een vakantie geboekt naar Marokko voor 2 weekjes. Ik ben nog nooit in Marokko geweest, maar het lijkt mij prachtig daar. Relevante informatie: we verblijven bij háár familie! Echt ideaal voor ons dus!



Ik had het gisteren al op Facebook gezet en vertelde het vandaag heel enthousiast (want dat ben ik!) aan mijn vriend, maar hij reageerde niet vrolijk terug. Hij vond het niet leuk dat ik het 1 dag later "pas" aan hem vertel en het wel meteen op FB zette en hij vindt Marokko nogal een onverstandige keuze. Nou is hij absoluut niet boos, maar hij zei wel dat hij het jammer vond, want hij wou ook nog op vakantie met mij en daar is nu geen tijd meer voor vanwege werk en aankomende hertentamens, terwijl we eigenlijk nog een last minute zouden boeken.



Maargoed.. Dat van Marokko was nogal spontaan en ik was onze afspraak al een beetje "vergeten" als in dat ik dacht dat het er toch niet meer van ging komen. Nu is er helemaal geen ruzie tussen mij en mijn vriend, maar merk ik wel dat hij het helemaal geen leuke zet van mij vindt. Maar ik dacht er niet over na dat hij het zo zou opvatten. En dan geeft hij mee dat ik "meer kan overleggen met hem" omdat het nogal lullig overkwam volgens hem.



Maar eigenlijk ben ik het daar niet mee eens. Ik hoef toch niet te overleggen met hem als ik besluit om met een vriendin op vakantie te gaan? Nou, dat vraag ik mij dus af. Thanks voor het lezen!
Je vriend heeft gelijk. Jullie zouden samen nog iets boeken en dat ben je ' vergeten'. Ik zou not amused zijn als ik in zijn schoenen stond. Ook nog eens zonder overleg en het dan van Facebook moeten vernemen.
Alle reacties Link kopieren
Nee joh, het is je vriend maar, overleggen is zoo 2013.
Alle reacties Link kopieren
Je had dus al plannen met hem. Pfoe dat zou ik ook niet leuk vinden als vriend zijnde
Alle reacties Link kopieren
Ik zit in kamp vriend
Alle reacties Link kopieren
Tsja, ik zou het zelf als ik jouw vriend was ook niet zo leuk vinden....al helemaal niet wanneer je het er samen over gehad hebt om op vakantie te gaan.



Het klinkt eigenlijk alsof je niet zo veel rekening met hem hebt gehouden...Gaat dit vaker zo?
Ik zou behoorlijk pissed zijn als ik jouw vriend was.
Alle reacties Link kopieren
quote:whopper schreef op 22 juli 2014 @ 22:34:

Je vriend heeft gelijk. Jullie zouden samen nog iets boeken en dat ben je ' vergeten'. Ik zou not amused zijn als ik in zijn schoenen stond. Ook nog eens zonder overleg en het dan van Facebook moeten vernemen.Eens.
Niks gelezen.



Ja
Alle reacties Link kopieren
Wat maakt het nou uit wat ik er van vindt? En 'wie er gelijk heeft' is natuurlijk ontzettend kinderachtig. Ga je dan 'meeste stemmen gelden' doen ofzo?



Jij hebt geboekt en het op FB gezet en pas later aan je vriend verteld. Hij vindt dat niet leuk.

Iets tussen jullie. Klaar.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:boerderijgeit028 schreef op 22 juli 2014 @ 22:36:

Ik zit in kamp vriend Ik ook
Alle reacties Link kopieren
Ik vind eerlijk gezegd wel dat je het even met je vriend had kunnen overleggen, in de zin van 'hee gaan wij nog op vakantie of heb jij al andere plannen en wat zou je ervan vinden als ik met een vriendin naar Marokko ga?'

Zoals je het nu hebt gedaan vind ik echt not-done ....
Alle reacties Link kopieren
Je zou een last-minute boeken met je vriend, maar dat ben je zomaar eventjes vergeten toen je in je spontaniteit een vakantie boekte voor jou en je vriendin en je vriend moest daar via Facebook achterkomen?



Ik kan me vrij goed voorstellen dat hij not amused is. Eerlijk gezegd vind ik dat hij nog mild reageert. Ik zou wel degelijk boos zijn als je onze afspraak zo aan je laars zou lappen en daar ook nog eens zo luchtig over doet.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Denk dat jij niet helemaal snapt wat een relatie inhoudt...

Hoe oud ben je?
Alle reacties Link kopieren
Owwww, ik dacht juist dat hij aan het zeuren was! Vriendinnen zeiden ook al dat het niet netjes van mij is, maar ik ben niet anders gewend dan eigen plannen trekken. Mijn moeder ging ook gerust een weekendje naar het buitenland zonder te overleggen met mijn vader voor zover ik weet.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat je vriend nog mild reageert, eerlijk gezegd. Ik zou echt boos zijn. En niet omdat je met een vriendin naar Marokko gaat maar omdat wij samen weg zouden gaan!
Alle reacties Link kopieren
Hier nog iemand voor kamp vriend!
Alle reacties Link kopieren
Deed ze dat ook terwijl zij en je vader al hadden afgesproken om samen een weekendje weg te gaan
Alle reacties Link kopieren
quote:piekeraar_ schreef op 22 juli 2014 @ 22:38:

Owwww, ik dacht juist dat hij aan het zeuren was! Vriendinnen zeiden ook al dat het niet netjes van mij is, maar ik ben niet anders gewend dan eigen plannen trekken. Mijn moeder ging ook gerust een weekendje naar het buitenland zonder te overleggen met mijn vader voor zover ik weet.Terwijl ze eigenlijk afgesproken had om met hem samen op vakantie te gaan? Klein verschilletje.
Dan heb je van huis uit niet meegekregen wat gangbaar is: overleg!
Alle reacties Link kopieren
Gezien je vorige topic plus dit akkefietje nu weer zou ik je buitenflikkeren.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Gut, dat gebeurd mij nou ook regelmatig.



Bijvoorbeeld met eten koken, vergeet ik gewoon dat ik al jarenlang samenwoon.

Gelukkig zit er hier een snackbar om de hoek.



Ben hem ook wel eens vergeten mee terug te nemen van vakantie. Ging nogal spontaan naar huis,en hij vond het niet leuk om later op facebook te lezen dat ik al thuis was.
Alle reacties Link kopieren
Hij is niet boos, hij vindt alleen dat ik beter moet overleggen. Juist nu, omdat we dus eigenlijk naar Spanje zouden gaan, maar ik dacht dat er toch niks meer van zou komen, dus was ik dat een beetje vergeten. Maar er is geen ruzie tussen ons, hij zei alleen dat hij er geirriteerd door was en dat het een leerpunt is binnen onze relatie.. Maar ik was het er niet helemaal mee eens.
Kamp Vriend.
Team vriend +1

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven