Heeft hij me geblokkeerd op whatsapp?

12-07-2014 18:39 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ter achtergrond, ik ben op reis geweest en heb een leuke jongen ontmoet. We hebben 4x gedate. Inmiddels ben ik terug, en we hadden nog leuk whatsappcontact, en ineens komen mijn berichtjes niet meer aan! Midden in een leuk gesprek! Heeft hij me geblockt?



Eerst verdween zijn profielfoto, en nu zie ik ook alleen een nummer en geen naam meer. Zijn last zien functie had hij nooit aan. Ik zie nu ook 'hey there i am using whatsapp' terwijl hij er wat anders had staan. Als ik het chatvenster open staan er 2 blokjes: block en add. Iemand zei dat als iemand je geblockt heeft, dat je diegene dan niet toe kunt voegen aan een groep. Maar dat lukt bij mij wel (we zitten dus nu samen in een groep (ook awkward).



Als hij me geblockt heeft laat ik het zitten, maar zou het zo jammer vinden als het gewoon iets technisch was en dat we nu alletwee denken dat we elkaar hebben geblockt!



Any thoughts?
Alle reacties Link kopieren
Heel gek, maar heb je hem al gebeld of een sms gestuurd met je vraag?



Wij kunnen niet in zijn hoofd/telefoon kijken.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je geblockt bent. Dat van die groep klopt niet. Jij kan alles nog met hem doen als normaal alleen komt niks van jou meer bij hem aan.
Alle reacties Link kopieren
Bel hem even op, dat maakt het misschien duidelijker. Hij kan je wel geblokt hebben ja.
Bellen en vragen? Dat zou ik doen. Het kan maar helder zijn.....
Alle reacties Link kopieren
Ja. Een beetje telefoon heeft tegenwoordig een functie waarbij je elkaar via een technologisch hoogstandje op afstand kan spreken. Bellen heet dat geloof ik. Als jouw telefoon die functie heeft zou ik hem eens proberen.
Alle reacties Link kopieren
quote:julius schreef op 12 juli 2014 @ 18:43:

Ja. Een beetje telefoon heeft tegenwoordig een functie waarbij je elkaar via een technologisch hoogstandje op afstand kan spreken. Bellen heet dat geloof ik. Als jouw telefoon die functie heeft zou ik hem eens proberen.+1
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Misschien was zijn telefoon stuk en heeft hij je nummer niet meer nu...
Alle reacties Link kopieren
Jullie hebben 4x gedate, zeg je. Is dat niet basis genoeg om hem even te bellen zoals Julius zo mooi aangaf? Of is dat 'eng' nadat je hem 4x gezien/gesproken/aangeraakt (?) hebt?
Alle reacties Link kopieren
Ja, tuurlijk heb ik wel gedacht om hem te bellen, maar wat te zeggen: hee, hoe is het? Heb je me geblockt? Hij: ja. Ik: oke, why? Maar misschien maar over mijn trots heen stappen voor helderheid..

Hij heeft me trouwens niet geblockt op fb.
Alle reacties Link kopieren
Als je alleen z'n nummer ziet en in t gesprek add ziet staan, heb je hem waarschijnlijk niet als contact in je telefoon staan...
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft misschien een vriendin?
Alle reacties Link kopieren
Kunt hem toch ook een sms sturen?
Alle reacties Link kopieren
quote:amandaslager schreef op 12 juli 2014 @ 19:13:

Ja, tuurlijk heb ik wel gedacht om hem te bellen, maar wat te zeggen: hee, hoe is het? Heb je me geblockt? Hij: ja. Ik: oke, why? Maar misschien maar over mijn trots heen stappen voor helderheid..

Hij heeft me trouwens niet geblockt op fb.



Je kunt ook gewoon een feit benoemen zonder je door de onderliggende angst dat hij jou niet meer wil zien te laten leiden.



Dus bijvoorbeeld berichtje via FB of desnoods via whatsapp:"Hey, er lijkt iets vreemd met whatsap te zijn. Ik zie van jouw alleen nog je nummer en niet meer je naam. Hoe gaat het trouwens met je? Groetjes, amandaslager"
Ik zou hem via Facebook Messenger een berichtje sturen. Werkt net als Whatsapp, je kunt zien wanneer hij online is, wanneer hij je bericht gelezen heeft etc. Gewoon iets van; "Hoi, ik probeer je een bericht te sturen via Whatsapp maar hij lijkt niet aan te komen". Als hij hem wel leest, maar dan nog niet reageert, dan weet je het zeker. Dan zou ik er nog één berichtje achteraan doen; "Prima als je geen contact meer wilt, maar een beetje een kerel zegt dat gewoon".
Dit klinkt eerder alsof zijn telefoonnummer niet meer als contact in jouw telefoon staat ipv dat hij jou geblokt heeft. Komen jouw berichtjes wel aan over de app of heb je hem niks meer gestuurd?
quote:julius schreef op 12 juli 2014 @ 18:43:

Ja. Een beetje telefoon heeft tegenwoordig een functie waarbij je elkaar via een technologisch hoogstandje op afstand kan spreken. Bellen heet dat geloof ik. Als jouw telefoon die functie heeft zou ik hem eens proberen.Nou ja, alsof iedereen zó'n duur apparaat kan aanschaffen. En voor wat oudere mensen is dat helemaal niet te doen, veel te ingewikkeld.
Alle reacties Link kopieren
Nee, mijn berichtjes hebben 1 vinkje. Hij heeft 2 simkaarten in zijn telefoon, een van zijn werk en 1 prive, dus als hij prive niet aanzet dan komen apps ook niet aan. Maar anderzijds, in de 2 maanden dat we contact hadden checkte hij ze elke dag.



Ik heb trouwens die groepschat geprobeerd met een vriendin die me even had geblockt, haar kon ik niet toevoegen, maar hem dus wel. Maar wellicht hangt dat van telefoon af?



Het is daar waar hij zit nu half 3 snachts, dus denk dat ik morgen even een fb bericht stuur dan.. Iets in de trant van wat Zas zei. Of beter bellen?



Spannend, ik vind hem erg leuk, hoop niet dat hij me dan negeert!
Alle reacties Link kopieren
We weten natuurlijk allemaal dat dit niet om de whatssap draait, maar om de twijfel bij TO of deze man/jongen haar wel ziet zitten.
quote:amandaslager schreef op zaterdag 12 juli 2014 20:29 Nee, mijn berichtjes hebben 1 vinkje. Hij heeft 2 simkaarten in zijn telefoon, een van zijn werk en 1 prive, dus als hij prive niet aanzet dan komen apps ook niet aan. Maar anderzijds, in de 2 maanden dat we contact hadden checkte hij ze elke dag.



Ik heb trouwens die groepschat geprobeerd met een vriendin die me even had geblockt, haar kon ik niet toevoegen, maar hem dus wel. Maar wellicht hangt dat van telefoon af?



Het is daar waar hij zit nu half 3 snachts, dus denk dat ik morgen even een fb bericht stuur dan.. Iets in de trant van wat Zas zei. Of beter bellen?



Spannend, ik vind hem erg leuk, hoop niet dat hij me dan negeert! Bellen is natuurlijk altijd leuker, even zijn stem horen. Maar ik had de indruk dat je dat niet durfde, vandaar dat Facebook bericht. Is iets minder eng, denk ik. Succes!
Alle reacties Link kopieren
Misschien is hij niet single.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik word te oud voor dit soort geneuzel... Ik ben zo blij dat ik begon te daten in het pre mobiele telefoon tijdperk! En dat ik mijn man live heb leren kennen en we, naast elkaar zien en afspreken, ook veel met elkaar bélden en elkaar spraken met onze stem en niet met lettertjes op een schermpje! Scheelt zoveel stress, onzekerheid en ellende...



Natuurlijk even bellen. Je wil toch een vriendschap c.q. relatie met die jongen opbouwen? Dan bel je toch gewoon even om duidelijkheid over waarom er niet meer geappt kan worden?
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 12 juli 2014 @ 20:54:

Misschien is hij niet single.Dat was ook mijn eerste gedachte.. Hoop dat ik het mis heb!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem een sms gestuurd. Ben bijna zeker dat hij me geblockt heeft. Weet alleen niet waarom. Wellicht omdat hij aan de andere kant van de wereld woont. Maar dan nog is het geen attente manier om afscheid te nemen na een hele leuke tijd.



Ik heb geschreven dat ik het niet waardeer dat hij me heeft geblockt op whatsapp en dat hij ook gewoon had kunnen zeggen dat hij geen contact meer wilde. Daarna gezegd dat ik het leuk met hem heb gehad en dat hij me niet zo moet behandelen.



Zal er wel niets op horen. :/



Hij heeft trouwens geen vriendin, hij is 4 mnd vrijgezel, en ik ben bij hem thuis geweest.
Niet gewoon een sms met 'ik probeer je een whats app te sturen, dat lukt niet geloof ik, hoe is het met je?'



Maar meteen een beschuldiging?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven