Help, heb even een spiegel nodig!

20-06-2010 16:52 91 berichten
Alle reacties Link kopieren
*
Alle reacties Link kopieren
Waarom ga je niet lekker mee uit eten?
Alle reacties Link kopieren
quote:Mazou schreef op 20 juni 2010 @ 17:33:

[...]





Waar is het voor nodig om zo'n toon tegen mij aan te slaan? Ik vind het nogal vijandig overkomen. Interpretatie van iets wat geschreven wordt blijft al-tijd lastig. Wat ik cynisch of misschien wel luchtig of gekscherend bedoel kan bij jou vijandig " binnenkomen " , maar daar kan ik weinig aan doen. Ik kan alleen zeggen dat ik het niet vijandig bedoeld heb.



Ik ben het wel met je eens dat je ook moet kijken of die gevoelens terecht zijn.

Maar als ik jouw reacties zo lees, krijg ik de indruk dat jij alleen maar van TO verwacht dat zij zich maar schikt en zich niet rot mag voelen over hoe die afspraak werd verzet.

En daar ben ik het dus niet mee eens, want ik vind dat de vader ook wel rekening mag houden met haar gevoelens.



En omdat TO andersom ook weer rekening zou kunnen houden met hun gezellige avondje, stelde ik voor om, als het haar hoog zat, dat dan morgen te bespreken zodat zij tenminste van hun avond konden genieten met broerlief.

Denk je niet dat je achteraf zo'n domper kunt voelen door wat je dochter zegt dat je helemaal vergeet dat de avond uit eten met je zoon toch gezellig was?





Het lijkt mij namelijk wel belangrijk dat, als het TO hoog zit, zij daar wel iets over kan zeggen (hoeft helemaal niet met verwijten o.i.d. te zijn). Omdat zoiets namelijk ook tussen haar ouders en haar in kan komen te staan (weet niet of het zo'n groot issue is, maar het kan wel).

En dat jij dat met modder gooien noemt, dat is geheel jouw interpretatie en dat laat ik dan ook graag bij jou.Ik zei niet met modder gooien, ik had het over spuit 11......mosterd NA de maaltijd..........put dempen als kalf al verdronken is, dat soort dingen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sterretjee schreef op 20 juni 2010 @ 17:42:

Waarom ga je niet lekker mee uit eten?





Omdat ik het nu wel goed vind eigenlijk. Ik ga gewoon bakje koffie bij ze drinken.

Nogmaals, wie weet is het wel de pms waardoor ik ineens zo opgefokt reageerde



Bedankt voor jullie spiegel!!
Alle reacties Link kopieren
ow enne, be my guest om nog even erover door te gaan hoor...

Ik ga er in ieder geval vandoor nu...

Denk dat het onderwerp nu wel behandeld is, haha
Alle reacties Link kopieren
Okee, veel plezier vanavond!
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 juni 2010 @ 17:32:

[...]





Stom van je. Ben gek op een lekker klaargemaakte aardappel.

Wat zou je me dan voorzetten?
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Alle reacties Link kopieren
Okay dan, omdat jij het bent.





Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Alle reacties Link kopieren
quote:binkie14 schreef op 20 juni 2010 @ 17:53:

[...]





[afbeelding]



O, afschuwelijk....ik zou een griepje veinzen en onderweg naar huis langs de patatboer gaan.

( ik heb door jou geïnspireerd een topic op Eten geopend , kom je even posten? )
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:BeschuitjeAardbei schreef op 20 juni 2010 @ 17:48:

ow enne, be my guest om nog even erover door te gaan hoor...

Ik ga er in ieder geval vandoor nu...

Denk dat het onderwerp nu wel behandeld is, haha





Fijne avond gewenst, meid.

En bedenk, dat er héél veel mensen zijn (waaronder ikzelf), die er, ik weet niet wat, voor zouden doen, om...

Vanavond naar hun vader te 'kunnen' gaan.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Alle reacties Link kopieren
quote:misschicken schreef op 20 juni 2010 @ 17:35:

[...]



Waarom? Je kan het toch ook eerst een uur of 2 overleggen op het viva forum, zodat je dan zeker weet dat het te laat is om mee te gaan?



Ja, inderdaad...

Het intrigeert me dat sommige mensen hier een vraag posten en dan alle logische antwoorden negeren. Of ben ik nou de enige die dat ziet?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn moeder hier ook pas te eten (BBQ) gevraagd, gewoon zij en mijn zoons erbij

Dan ga ik ook niet gelijk mijn zus en broer uitnodigen hoor, dat hoeft toch helemaal niet?
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 juni 2010 @ 17:46:

[...]





Ik zei niet met modder gooien, ik had het over spuit 11......mosterd NA de maaltijd..........put dempen als kalf al verdronken is, dat soort dingen.



Ok, maar zo zie ik dat niet. Kijk, als ze met verwijten gaat smijten zou het wel als een domper kunnen aanvoelen voor de pa van TO.

Maar als ze gewoon verteld dat ze er moeite mee had en waarom, en dat ze het etentje hun op zich verder van harte gunde, dan hoeft het geen domper te zijn.

Het is maar net hoe je het brengt en hoe de vader het opvat. En dan kan die pa van TO verder zelf bepalen hoe hij met zijn gevoelens daarover omgaat.

Volgens mij moet je hier als volwassen personen gewoon over kunnen praten zonder dat iemand zich beledigd voelt.



Oja, ben trouwens blij dat je het niet zo vijandig had bedoelt als ik het opvatte, is dat ook weer uit de wereld .
Mijn zus en zwager hebben mijn ouders gisterenavond uitgenodigd voor een etentje. Geen haar op mijn hoofd die er aan dacht om mee te gaan. Zij wilden mijn ouders bedanken voor al het oppassen op hun kinderen. Wij zijn vanmiddag op vaderdagvisite geweest en ik vond het heel leuk om te horen dat ze gisterenavond heel gezellig heerlijk hebben gegeten.



Ik vind het ontzettend kinderachtig om je nu achtergesteld te voelen. Als je zo graag iets met zijn allen wil ondernemen, organiseer dan zelf wat.
quote:pearle schreef op 20 juni 2010 @ 18:00:

Ik heb mijn moeder hier ook pas te eten (BBQ) gevraagd, gewoon zij en mijn zoons erbij

Dan ga ik ook niet gelijk mijn zus en broer uitnodigen hoor, dat hoeft toch helemaal niet?Mijn ouders eten regelmatig bij mijn zus, ondanks dat zij zo'n 500 m. verderop wonen ben ik blij dat ik niet iedere keer moet komen opdraven dan. Weet wel zeker dat mijn zus er precies zo over denkt als het andersom is.
Alle reacties Link kopieren
Maar ik vind dit een andere situatie. Ik nodig mijn ouders ook vaak genoeg apart van mijn zus uit, maar op dagen dat het voor de hand ligt dat zowel mijn zus als ikzelf bij onze ouders op bezoek gaan, of ze uitnodigen (bijvoorbeeld met verjaardagen, moeder- en vaderdag, kerst etc.) stemmen wij echt wel met elkaar af hoe we dat gaan doen, en of we iets samen doen of niet. In het geval van TO wisten broer en zus blijkbaar niet van elkaar wat de plannen waren, en als je daar dan achterkomt en niemand vraagt je mee, dan zou ik dat wel als raar ervaren. En dus snap ik het gevoel van TO wel. Waarbij ik dan weer niet snap waarom ze dat niet gewoon kan aanspreken, maar blijkbaar ligt dat in haar familie niet zo makkelijk.
Alle reacties Link kopieren
Eens met nukje.

De situatie die Vlinder beschrijft is iets anders.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven