Het geheim voor een goede relatie.

01-09-2013 23:06 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,



Ik heb sinds kort een relatie met een super leuke man. De klik en aantrekkingskracht en alles daar om heen is volop aanwezig. Deze man heeft echter 2 gebroken huwelijken achter de rug. Ik wil deze relatie dan ook echt laten slagen omdat ik hem als mijn ideale man zie en ook omdat hij het verdient.



Hoe kan je een man zoveel mogelijk tevreden houden? Alle algemene tips en ervaringen zijn zeer welkom.



Wellicht ook leuk en handig voor de andere dames om mee te lezen. Laten we er een leuke en gezellige en ik hoop een leerzame topic van maken!
Als ik naar mijn eigen relatie kijk, dan ging ik het 1 op 1 contact heel erg missen. Dan bedoel ik niet per se etentjes samen of weekendjes weg, maar bv tien minuten per dat je elkaar ook echt aankijkt en geinteresseerd bent naar elkaar. Toen hij me nooit meer recht aan kon kijken en over niets meer wilde praten, wist ik dat het eigenlijk al te laat was.



Ik vind het belangrijk om toch ook wat liefs te blijven doen; favo gerecht maken, snelle sex tussendoor ook al heb je niet heel veel zin, maar wat zijn die drie minuten nu? En ook aan de kinderen laten merken hoe trots we kunnen zijn op hun vader. En dat laatste doe ik nog steeds. :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:Murdoch schreef op 02 september 2013 @ 08:29:

[...]



http://www.youtube.com/watch?v=XIsVHF2bwVs



+1 voor deemoedig pijpen, en:



http://www.youtube.com/watch?v=nEmcL6M0S4s
Clowns to the left of me..
quote:vlindertje20 schreef op 01 september 2013 @ 23:06:



Hoe kan je een man zoveel mogelijk tevreden houden? Alle algemene tips en ervaringen zijn zeer welkom.



Wellicht ook leuk en handig voor de andere dames om mee te lezen. Laten we er een leuke en gezellige en ik hoop een leerzame topic van maken!





Komtie:



hem elke dag oraal bevredigen

niet zaniken

ergens wonen waar hij voor de deur gratis kan parkeren



Schatje
Dat niet-zaniken is kansloos trouwens, maar er stond nergens dat het reële dingen moesten zijn.
Nee de rest is lekker reëel.
Wonderbaarlijk genoeg is dat gratis voor de deur parkeren nog wel te realiseren. Op het platteland, uiteraard. Maar goed, in de stad wonen toch alleen maar van die gecompliceerde feministen met bindingsangst. Daar heb je toch niks an als man



lieffie
OK dan pumpkin
Twee keer gescheiden kan toch ook betekenen dat hij op foute vrouwen valt?
Alle reacties Link kopieren
Hoe kan je een man zoveel mogelijk tevreden houden?



Heel simpel : je zult met die betreffende man in gesprek moeten gaan en hem aan het verstand brengen dat wanneer hij jou tevreden zal stellen, jij hem dat ook zult doen. Maar hij is het eerst aan de beurt natuurlijk.
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
quote:Murdoch schreef op 02 september 2013 @ 09:59:

OK dan pumpkin Oh, eh.. dit is een beetje gênant, maar het was niet voor jou bedoeld
Ja dat was erg duidelijk maar als iemand zo krampachtig zijn vriendin aan het appeasen is en ik kan het nog wat lastiger maken, dan zal ik dat zeker niet laten.
Alle reacties Link kopieren
gênant, pardon
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
Alle reacties Link kopieren
d'accord, mierenneukerij, ik ben je voor.
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
quote:Murdoch schreef op 02 september 2013 @ 10:23:

Ja dat was erg duidelijk maar als iemand zo krampachtig zijn vriendin aan het appeasen is en ik kan het nog wat lastiger maken, dan zal ik dat zeker niet laten. appeasen?
Alle reacties Link kopieren
quote:vlindertje20 schreef op 01 september 2013 @ 23:06:

Deze man heeft echter 2 gebroken huwelijken achter de rug.!Komt me toch zó bekend voor, kan er alleen even niet opkomen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
en Yuk bij deze OP.
quote:Amand schreef op 02 september 2013 @ 09:29:

[...]







Komtie:



hem elke dag oraal bevredigen

niet zaniken

ergens wonen waar hij voor de deur gratis kan parkeren



Schatje Oeps
Ik had gewoon 'lul' verwacht
Niks geheim. Als je de juiste tegenkomt gaat het vanzelf.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 02 september 2013 @ 09:34:

Dat niet-zaniken is kansloos trouwens, maar er stond nergens dat het reële dingen moesten zijn.Hoezo? De mijne zeikt niet hoor.
Laat me raden Scorpid, je hebt een Thaise schone met een kleine adamsappel.
Alle reacties Link kopieren
Nee Murdoch, gewoon een Nederlandse vrouw.

Ze zegt zelf dat ze pas begint te zeiken als er echt iets aan de hand is, maar ja dan valt het bij mij niet onder zeiken.
quote:Murdoch schreef op 02 september 2013 @ 11:31:

Laat me raden Scorpid, je hebt een Thaise schone met een kleine adamsappel.
Alle reacties Link kopieren
quote:scorpid schreef op 02 september 2013 @ 11:33:

Nee Murdoch, gewoon een Nederlandse vrouw.

Ze zegt zelf dat ze pas begint te zeiken als er echt iets aan de hand is, maar ja dan valt het bij mij niet onder zeiken.
Your luck's about to change, cher.
Alle reacties Link kopieren
Phew .. wat een hoop cynisme! :-s



@OP: een goede relatie komt nooit van 1 kant.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven