Hij date met twee vrouwen

13-10-2014 16:01 107 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben aan het daten met iemand en hij heeft eerlijk laten weten dat hij ook nog met iemand anders aan het daten is. Hij vindt ons allebei heel leuk, maar beseft ook dat hij op een gegeven moment een keuze moet maken, al heb ik wel de indruk dat hij dat erg lastig vindt. Ik vind hem oprecht heel leuk.Ik wil natuurlijk dat hij mij kiest, maar ik ben niet van plan heel lang een van de twee te zijn.

Wat zouden jullie doen? Nog ideeën hoe het best hiermee om te gaan? Iemand ervaring hiermee?
Alle reacties Link kopieren
In principe doet hij niets verkeerd en hij is er ook nog eerlijk over, maar ikzelf zou het niet zo leuk vinden als ik concurrentie heb. Ik zou hem dus laten gaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zeggen: Leuk voor je.. laat ik het makkelijker voor je maken.. en stoppen met daten met hem.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Als ik hem echt heel leuk zou vinden zou ik stoppen met daten. Veel teveel gedoe. Zelf als ie na een maandje of 2 voor mij kiest, is de start al niet leuk meer en blijft er voor mij altijd wat hangen.



Als ik hem gewoon leuk zou vinden dan vond ik het geen probleem.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Ik zou hem zeggen dat ik niet een van de twee wil zijn en een deadline geven voor zijn keuze. Kan hij dan nog steeds niet kiezen is het klaar, maar ik zou er sowieso niet van gecharmeerd zijn als hij nog iemand anders date.
Alle reacties Link kopieren
Hij is wel eerlijk. Zolang je uitgesproken hebt dat jullie exclusief zijn, kan en mag hij dit doet.



Hoe lang zijn jullie al aan het date? Net 1 date gehad en de 2de staat gepland, of zijn jullie al maanden en maanden aan het daten?



Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? Via een datingsite? Want als dit zo is, dan is het niet zo vreemd dat je dan afspraken maakt met meerdere mensen.



Je kan ook de eer aan jezelf houden. Je bent leuk of je bent niet leuk. Kennelijk is hij nog niet overtuigd.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Is niet raar toch? Ik vind het klasse dat hij het netjes verteld.

Ik zou me dan wel meer inhouden automatisch....

Tot ik weet of ik 'gewonnen' heb haha.
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
'Op een gegeven moment' is na 1, hooguit 2 dates voor mij. Dan beslis je wie je nog beter wilt leren kennen.



Ik zou dan ook zeker niet langer gaan wachten dan dat, ik ben namelijk heel erg leuk en verdien een man die dat meteen ziet.



Ik zou in elk geval zeker niet extra mijn best gaan doen zodat hij mij 'kiest'.
Erger je niet, maar verbaas je!
Alle reacties Link kopieren
quote:hamerhaai schreef op 13 oktober 2014 @ 16:09:

Hij is wel eerlijk. Zolang je uitgesproken hebt dat jullie exclusief zijn, kan en mag hij dit doet.



Hoe lang zijn jullie al aan het date? Net 1 date gehad en de 2de staat gepland, of zijn jullie al maanden en maanden aan het daten?



Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? Via een datingsite? Want als dit zo is, dan is het niet zo vreemd dat je dan afspraken maakt met meerdere mensen.



Je kan ook de eer aan jezelf houden. Je bent leuk of je bent niet leuk. Kennelijk is hij nog niet overtuigd.Mijn eerste reactie was natuurlijk ook, neeee daar heb ik echt geen zin in. Dus ik snap de meeste reacties hier wel. Maar toch heb ik besloten het even aan te zien. We hebben elkaar 2,5 maand geleden via vrienden leren kennen en toen elkaar een paar keer gezien met die vrienden. Wij hebben nu pas 1 date gehad (en die was heel leuk) en een tweede gepland, maar waren wel al een hele tijd berichtjes aan het sturen. Met die ander is ie al eerder begonnen met afspreken en zij hebben al stuk of 5 keer afgesproken. Mijn voornemen is een beetje, als hij het na 3 dates met mij niet weet dan is het klaar.
Alle reacties Link kopieren
Goh...wat enig dat hij je dat verteld zeg...

Vreemd hoor.

Maar goed, hij vind je dus nog niet zo heel interessant, want hij verwacht dat je nu gaat knokken ofzo, voor hem?

.

Ik zou zeggen, zwaai maar flink naar hem, voordat hij dat naar jou gaat doen.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Ik zou daarvoor passen en hem succes wensen met zijn date
Alle reacties Link kopieren
Hij vind je niet zo interessant, (dan had hij er wel meer werk van gemaakt), maar als je goed je best doet en enorm goed in bed bent kan hij nog van gedachten veranderen, zoiets?



Ik zou passen..
Erger je niet, maar verbaas je!
Alle reacties Link kopieren
Hij is eerlijk, óf hij is niet zo bang dat je op hem afknapt.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Ik date met meerdere mannen, en als ze daarnaar zouden vragen zou ik dat ook eerlijk vertellen.



Aan hen de keuze wat ze met die wetenschap doen. Maar het werkt bij mij vaal averechts als iemand mij onder druk zet/een ultimatum stelt.
Alle reacties Link kopieren
Wat een haantje zeg, bah. Wil hij dat je voor hem vecht nu? Zou ervoor bedanken.
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Klinkt alsof hij er gezellig op los date, maar niet op zoek is naar een relatie. Dat kan zo zijn, maar als ik iemand echt leuk vind neem ik geen genoegen met minder dan wederzijdse jubelgevoelens.

Overigens hoop ik dat dat andere meisje ook op de hoogte is. Na 5 dates zou ik toch echt not amused zijn en het afkappen.
Alle reacties Link kopieren
Nouja.. Het is echt niet dat ik hem nu moet veroveren. Hij snapt heel goed als ik zeg laat maar zitten. Ik weet niet of het komt door hoe ik het omschrijf, maar we hebben er een heel open gesprek over gehad en het is echt niet zoals sommigen hier nu suggereren. Daarnaast heb ik geen seks met hem gehad en heb ook gezegd dat ik dat niet ga doen zolang die ander er is. Het andere meisje weet het ook en zij heeft ook gezegd dat ze hier niet lang mee door wil gaan, al vind ik dat zij er al best lang mee bezig is..

Hij is wel op zoek naar een relatie en hij heeft wel 'jubelgevoelens'. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet zo begrijp hoe je twee mensen even leuk kan vinden, maar genoeg mensen om mij heen begrijpen het wel dus het zal wel vaker voorkomen denk ik dan...
Alle reacties Link kopieren
quote:sssweet schreef op 13 oktober 2014 @ 16:36:

Nouja.. Het is echt niet dat ik hem nu moet veroveren. Hij snapt heel goed als ik zeg laat maar zitten. Ik weet niet of het komt door hoe ik het omschrijf, maar we hebben er een heel open gesprek over gehad en het is echt niet zoals sommigen hier nu suggereren. Daarnaast heb ik geen seks met hem gehad en heb ook gezegd dat ik dat niet ga doen zolang die ander er is. Het andere meisje weet het ook en zij heeft ook gezegd dat ze hier niet lang mee door wil gaan, al vind ik dat zij er al best lang mee bezig is..

Hij is wel op zoek naar een relatie en hij heeft wel 'jubelgevoelens'. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet zo begrijp hoe je twee mensen even leuk kan vinden, maar genoeg mensen om mij heen begrijpen het wel dus het zal wel vaker voorkomen denk ik dan...

Je eerste twee zinnen..''kijk, dat zeg ik gamma''!!

.

En bij je laatste zinnen zwak je al weer af...geeft niet hoor, althans voor mij niet.

Kun je geen vriendinnetjes met haar worden...best leuk toch?

Kun je het samen over die klojo hebben.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
En neem nu maar van mij aan dat een man heel snel weet, of hij jou leuk vind , of niet.

Daar heb jij weinig aan te veroveren.

Eigenlijk niks, ...zou ik eerder zeggen.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Hij date met twee vrouwen, omdat hij geen van beide vrouwen leuk genoeg vindt om er helemaal voor te gaan. En ook gewoon omdat het kan.
Alle reacties Link kopieren
Hij is er eerlijk over, dus aan jou de keus of je er tegen kunt. Voor het andere meisje vind ik het sneuer. Al 5 dates gehad en hij kijkt of er toch niet iets beters rondloopt. Hoop dat ze zich dat realiseert.
in de tijd dat ik zelf nog aan het daten was heb ik het ook meegemaakt met een dame, zij koos voor de andere man.

na enkele weken belde ze mij op dat het niets geworden was met die man en of ik nog interesse had.

NEE dus.

Ben in die tijd er wel achter gekomen dat dat het veel voorkomt om met meerdere tegelijk te daten.
Hij was dus al met haar aan het daten toen hij met jou aan de slag ging. Hmmz. Krijg daarbij beetje een "waar er twee vechten om een been" gevoel bij waarbij hij straks ineens iemand anders tegen komt en er binnen een week mee samenwoont.
Alle reacties Link kopieren
Ok... zij hebben al vijf dates gehad en hij heeft jubelgevoelens bij jullie allebei maar kan niet kiezen. Dat verandert de zaak...



wat zeggen jullie wederzijdse vrienden ervan?
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Het staat hem vrij om dat te doen.

Maar het siert hem niet. Vind ik persoonlijk.

Het lijkt erop dat hij rustig wacht op de eerste afhaker. Als winnaar overblijfsel zou ik nou niet bepaald staan juichen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven