Hij heeft een vriendin en toch gaan we daten ...

22-07-2014 22:05 82 berichten
Maandagavond heb ik een date. Met een jongen die ik al een tijdje kent en een stad verderop woont.

Heel leuk en aardig allemaal, maar hij heeft een vriendin.

En dat maakt me aan het twijfelen. Hij is erg leuk, heeft een goed karakter, naar mijn weten.



Hij zelf wil niet teveel kwijt over zijn huidige relatie. Het komt erop neer 'dat als ik wist wat er speelde, ik het wel zou begrijpen'. Dat hij niet alles in geuren en kleuren vertelt kan ik wel inkomen, ik ken zijn vriendin ook niet.



Ik kijk er uit naar de date. Ik ken hem al een tijdje, maar dan oppervlakkig, we zijn geen beste vrienden en komen ook niet wekelijks bij elkaar over de vloer.



Aan de ene kant denk ik; zielig voor zijn vriendin. Als mijn vriend dat bij mij zou doen, zou ik dat ook niet tof vinden.

Aan de andere kant denk ik; ik bemoei me daar niet mee, ik ken hun relatie niet, ik weet niet wat er speelt en daarbij ken het meisje ook niet. Als ze nou een vriendin zou zijn, zou ik het zeker al niet doen. En nu denk ik heel erg aan mezelf; maar ik wil mijn eigen geluk niet laten lopen voor iemand die ik helemaal niet ken. Dat zijn zijn zaken, en dat moet ie zelf maar oplossen.



Nu zou ik graag jullie mening horen. Hebben jullie dit ooit meegemaakt? Een soort gelijke situatie? Goede adviezen? Kom maar op ..
Hij heeft een goed karakter maar belazert wel zijn vriendin.



Wat verwacht je van hem dan? Een relatie? Dat kan je zeer wrs wel vergeten. Dan blijft er weinig over dan zijn stiekeme neukie zijn.
Alle reacties Link kopieren
Nou, je bent dus van plan een vreemdganger te daten. Bewust.



Zo je er aan geraakt......
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Nou.



Wat denk je zelf, Einstein?
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
Eerlijk gezegd vind ik... Als vrouw doe je dit n andere vrouw niet aan. Ik weet niet hoe lang hij een relatie heeft en hoe serieus, maar de kans dat hij niet gelukkig is in die relatie is is groot, maar waarom zijn ze dan nog bij elkaar? Iets moet hem nog tegenhouden t uit te maken. Denk goed na voordat je dit doet want de kans is groot dat hij je alleen maar gebruikt. En t is wel heel makkelijk om te zeggen dat je dat meisje niet kent en dat t daarom niet zoveel uitmaakt
wherever you go, go with all your heart
Alle reacties Link kopieren
Heel fijn karakter.



En dat je dit topic opent, zegt toch al genoeg? Jij weet ook wel dat jij en die man hartstikke fout bezig zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:juicey schreef op 22 juli 2014 @ 22:05:

Maandagavond heb ik een date. Met een jongen die ik al een tijdje kent en een stad verderop woont.

Heel leuk en aardig allemaal, maar hij heeft een vriendin.

En dat maakt me aan het twijfelen. Hij heeft een goed karakter, naar mijn weten.





verre van leuk karakter dus



Hij zelf wil niet teveel kwijt over zijn huidige relatie. Het komt erop neer 'dat als ik wist wat er speelde, ik het wel zou begrijpen'. Dat hij niet alles in geuren en kleuren vertelt kan ik wel inkomen, ik ken zijn vriendin ook niet.



Ik kijk er uit naar de date. Ik ken hem al een tijdje, maar dan oppervlakkig, we zijn geen beste vrienden en komen ook niet wekelijks bij elkaar over de vloer.



Aan de ene kant denk ik; zielig voor zijn vriendin. Als mijn vriend dat bij mij zou doen, zou ik dat ook niet tof vinden.

Aan de andere kant denk ik; ik bemoei me daar niet mee, ik ken hun relatie niet, ik weet niet wat er speelt en daarbij ken het meisje ook niet. Als ze nou een vriendin zou zijn, zou ik het zeker al niet doen.



goh wat loyaal



En nu denk ik heel erg aan mezelf; maar ik wil mijn eigen geluk niet laten lopen voor iemand die ik helemaal niet ken. Dat zijn zijn zaken, en dat moet ie zelf maar oplossen.



Nu zou ik graag jullie mening horen. Hebben jullie dit ooit meegemaakt? Een soort gelijke situatie? Goede adviezen? Kom maar op ..





pffff





Wat wil je nou precies horen? toe maar meid ga ervoor?
Alle reacties Link kopieren
"Hoe je er aan komt, kom je er ook weer af"
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Als je alleen een sexbuddy wil of spanning, dan snap ik de gedachtegang dat je haar niet kent. Dan moet je zelf bepalen of jij die vrouw wil zijn, maar daar ga ik niet over oordelen of dat voor je bepalen.



Als je serieus denkt dat hier een relatie uit voort gaat komen dan kan ik je uit die droom helpen. Uiteraard ken ik het meisje en de jongen ook niet, maar als hij nu al met jou gaat daten terwijl hij een relatie heeft, dan kun je er vrij zeker van zijn dat hij dat ook doet als de eerste barstjes in de liefde zich bij jullie voordoen.

En nee dat weet ik ook niet zeker, maar kans is groot.



Wat ik wel weet, is dat iemand die buiten zijn vriendin om met een ander date, geen "goed karakter" heeft. In elk geval geen eerlijk.
Alle reacties Link kopieren
Goed bezig TO. YOLO!!!
Hij wil niet veel zeggen over zijn huidige relatie maar hij wil wel met je daten. Snapt hij met zijn goede karakt wel dat hij jou in een moeilijke situatie plaatst? Opeens moet je je gaan afvragen of je het in je hebt om vreemdgaan te faciliteren. Opeens ben je opgezadeld met een al dan niet gerechtvaardigd schuldgevoel.

Opeens ben je genoodzaakt een topic te openen op Viva. Kortom, gezellig karatkter heeft die vent, hij houdt echt rekening met iedereen!
Alle reacties Link kopieren
Briljant idee, kan niet fout gaan!



Alle reacties Link kopieren
Leuk voor hem! Als z'n vriendin hoofdpijn heeft kan hij even bij jou langswippen.
Alle reacties Link kopieren
Hoe zou jij je voelen als je die andere vrouw zou zijn?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ja hoor; een fantastisch karakter; zo'n kerel die vreemd gaat. Echt een lot uit de loterij.



Als hij echt een goede vent zou zijn zou hij eerst de relatie met zijn vriendin afbreken voor hij met jou gaat daten. Voor hetzelfde geld wil hij jou voor "erbij"

Heb je de smoezen-lijst al eens gezien?



In mijn ogen ben je echt in de war dat je je hier voor leent.
Alle reacties Link kopieren
Ben je zo deperate voor wat aandacht dat je genoegen neemt met een bewuste vreemdganger?



Sneu hoor.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
En jij gaat daten met een bezette jongen, omdat???
Alle reacties Link kopieren
Als je jezelf hartzeer wilt besparen dan zou ik die date afzeggen. Een goed karakter en vreemdgaan gaan volgens mij niet samen...
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Ik voorzie een meltdown.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Je bent een egoïst.

Kom hier niet uitjanken als je gekwetst wordt.

Je kiest vrijwillig voor ellende. Dat je daar zin in hebt, dan ben je een erg wanhopig type.
Laat me raden: ze zit psychisch zooooooo in de knoop dat hij haar nu niet kan verlaten.
Alle reacties Link kopieren
Tjsa TO, zou jij degene willen zijn wiens vriend met een ander date terwijl jullie een relatie hebben?



Dat je aan de ene kant nog zegt, ik heb geen relatie, wat hij doet is zijn verantwoordelijkheid. Ja, klopt.



En als jij het was? Degene in relatie?
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Ze gaat hier in ieder geval niet de antwoorden/meeval krijgen waarop zij gehoopt had.

Maar ik heb zo het gevoel dat een persoon die zich verveelt hier een balletje opgooit en niet meer gaat reageren.

Maar dat is een gevoelletje van mij
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Dat zou maar zo kunnen Pokkewijf.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
Ik wacht ook ff TO af, het is tenslotte vakantietijd .
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven