Hij heeft een vriendin en toch gaan we daten ...

22-07-2014 22:05 82 berichten
Maandagavond heb ik een date. Met een jongen die ik al een tijdje kent en een stad verderop woont.

Heel leuk en aardig allemaal, maar hij heeft een vriendin.

En dat maakt me aan het twijfelen. Hij is erg leuk, heeft een goed karakter, naar mijn weten.



Hij zelf wil niet teveel kwijt over zijn huidige relatie. Het komt erop neer 'dat als ik wist wat er speelde, ik het wel zou begrijpen'. Dat hij niet alles in geuren en kleuren vertelt kan ik wel inkomen, ik ken zijn vriendin ook niet.



Ik kijk er uit naar de date. Ik ken hem al een tijdje, maar dan oppervlakkig, we zijn geen beste vrienden en komen ook niet wekelijks bij elkaar over de vloer.



Aan de ene kant denk ik; zielig voor zijn vriendin. Als mijn vriend dat bij mij zou doen, zou ik dat ook niet tof vinden.

Aan de andere kant denk ik; ik bemoei me daar niet mee, ik ken hun relatie niet, ik weet niet wat er speelt en daarbij ken het meisje ook niet. Als ze nou een vriendin zou zijn, zou ik het zeker al niet doen. En nu denk ik heel erg aan mezelf; maar ik wil mijn eigen geluk niet laten lopen voor iemand die ik helemaal niet ken. Dat zijn zijn zaken, en dat moet ie zelf maar oplossen.



Nu zou ik graag jullie mening horen. Hebben jullie dit ooit meegemaakt? Een soort gelijke situatie? Goede adviezen? Kom maar op ..
quote:pokkewijf schreef op 22 juli 2014 @ 22:18:

Ze gaat hier in ieder geval niet de antwoorden/meeval krijgen waarop zij gehoopt had.

Maar ik heb zo het gevoel dat een persoon die zich verveelt hier een balletje opgooit en niet meer gaat reageren.

Maar dat is een gevoelletje van mij Ik had helemaal niet op bepaalde reacties gehoopt, ik was benieuwd of er iemand was die dit zelf had meegemaakt. Ik vind jullie reacties juist alleen maar goed en fijn om te lezen.
Alle reacties Link kopieren
Klopt Icetea.



Nog twee dagen hitte in de keet en dan heb ik bouwvak!!



Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Doe maar niet. Geef naar hem aan dat het je leuk lijkt om te daten, als hij eenmaal zijn slechte relatie verbroken heeft.
Alle reacties Link kopieren
Wat doe je jezelf aan....
Ja hoooooor je bent niet goed!!!!. Je gaat bewust met iemand op date terwijl je weet dat zn vriendin thuis zit.....

En laat me raden... hij maakt het echt wel uit met haar maar wacht op een goed moment
Dank voor jullie eerlijke reacties. Ik heb hem gezegd dat ik best met hem wil daten, maar dat ik wil dat zijn vriendin hier van af weet en dat we dit niet achter haar rug om doen. Ben erg benieuwd hoe hier op gereageerd wordt door zijn vriendin. Waarschijnlijk wordt hij gelijk de deur uitgetrapt (logisch) maar dan is het in ieder geval niet achter haar rug omgegaan. Hij zei trouwens dat hij wat 'miste in zijn relatie' en dat hij het haar zou gaan vertellen en liet weten hoe of wat.
quote:juicey schreef op 22 juli 2014 @ 22:21:

[...]





Ik had helemaal niet op bepaalde reacties gehoopt, ik was benieuwd of er iemand was die dit zelf had meegemaakt. Ik vind jullie reacties juist alleen maar goed en fijn om te lezen.Dus je hebt de date afgezegd?
quote:kerstklok schreef op 22 juli 2014 @ 22:13:

Leuk voor hem! Als z'n vriendin hoofdpijn heeft kan hij even bij jou langswippen.
Alle reacties Link kopieren
Stel dat er een relatie uit voort zou komen, zou je jezelf dan nog echt recht in spiegel aan kunnen kijken en trots kunnen zijn op hem en op wat je hebt gedaan?



Terwijl je weet dat je een andere meid waarschijnlijk ontzettend veel verdriet hebt aangedaan, al ken je haar dan niet?
quote:juicey schreef op 22 juli 2014 @ 22:29:

Dank voor jullie eerlijke reacties. Ik heb hem gezegd dat ik best met hem wil daten, maar dat ik wil dat zijn vriendin hier van af weet en dat we dit niet achter haar rug om doen. Ben erg benieuwd hoe hier op gereageerd wordt door zijn vriendin. Waarschijnlijk wordt hij gelijk de deur uitgetrapt (logisch) maar dan is het in ieder geval niet achter haar rug omgegaan. Hij zei trouwens dat hij wat 'miste in zijn relatie' en dat hij het haar zou gaan vertellen en liet weten hoe of wat.Denk je echt dat hij dat eerlijk tegen haar gaat vertellen? Hoe naïef ben jij?
quote:juicey schreef op 22 juli 2014 @ 22:29:

Dank voor jullie eerlijke reacties. Ik heb hem gezegd dat ik best met hem wil daten, maar dat ik wil dat zijn vriendin hier van af weet en dat we dit niet achter haar rug om doen. Ben erg benieuwd hoe hier op gereageerd wordt door zijn vriendin. Waarschijnlijk wordt hij gelijk de deur uitgetrapt (logisch) maar dan is het in ieder geval niet achter haar rug omgegaan. Hij zei trouwens dat hij wat 'miste in zijn relatie' en dat hij het haar zou gaan vertellen en liet weten hoe of wat.Netjes opgelost. Denk je dat hij het haar ook gaat vragen? Of dat hij straks alleen maar zegt dat hij dat gedaan heeft, en dat zij het uiteraard goed vond?
Alle reacties Link kopieren
Goed zo! Blij om te horen. Laat hem eerst maar eens zijn eigen zaken regelen. Dan kan je altijd nog kijken of hij wat is....
quote:juicey schreef op 22 juli 2014 @ 22:29:

Hij zei trouwens dat hij wat 'miste in zijn relatie' en dat hij het haar zou gaan vertellen en liet weten hoe of wat.

Hahaha, we missen allemaal wel eens wat! Lekker karakter.



Daarnet vertelde je ons juist dat hij een dramatische relatie had, nu mist er slechts wat. Welterusten!
Alle reacties Link kopieren
quote:ilonadenise schreef op 22 juli 2014 @ 22:31:

[...]





Netjes opgelost. Denk je dat hij het haar ook gaat vragen? Of dat hij straks alleen maar zegt dat hij dat gedaan heeft, en dat zij het uiteraard goed vond?Hij gaat het haar vast vragen. Echt!
Op de puntjes in de topictitel moet staan: maar niet heus!
Alle reacties Link kopieren
quote:BellatrixVanDetta schreef op 22 juli 2014 @ 22:22:

Klopt Icetea.



Nog twee dagen hitte in de keet en dan heb ik bouwvak!!



Bella, ff de keet uitzitten maar kan me indenken dat je er naar uitkijkt.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:boebezoebe schreef op dinsdag 22 juli 2014 22:12 "Hoe je er aan komt, kom je er ook weer af"Dit!
quote:forumdame2011 schreef op 22 juli 2014 @ 22:33:

[...]



Hij gaat het haar vast vragen. Echt! De wonderen zijn de wereld nog niet uit, evenals personen die hun partner verkeerd inschatten én open relaties. Genoeg mogelijkheden dus, ik geef alleen aan dat er ook een goede kans is dat hij erover gaat liegen tegen TO.
Alle reacties Link kopieren
Alsof hij het haar gaat vertellen. Denk je dat nou echt? Tjonge jonge...
Alle reacties Link kopieren
Mwoah TO, ga er maar niet vanuit dat hij jullie date gaat opbiechten naar zijn vriendin, ook al zegt hij mogelijk van wel, dat kun je toch niet controleren.

Je bent voor erbij, meer niet. Next dus, al is dat voor jouw gevoel niet zo makkelijk.



Ik had ooit eens een date profiel, waarop een man reageerde, leuke man ook qua contact maar hij was 'vergeten' zijn status aan te passen. Toen ik hem daarop wees zei hij 'ja ben single', waarop ik vroeg, 'en waarom sta je dan nog als 'getrouwd' op deze site? Niet moeilijk te bedenken dat ik nooit meer wat hoorde .
wij slapen nooit.
ik zeg



smoezenlijst!!!
hij heeft een goed karakter? het is een bedrieger
Ze wil haar eigen geluk niet in de weg staan. Nou, dan is daten met een vreemdganger natuurlijk de oplossing! Als een mens toch ergens wel dolletjes gelukkig van wordt, dan is het wel door het luisteren naar al die meesterlijk geformuleerde smoezen. Je kunt dan met de smoezenlijst ernaast alle smoezen aanvinken, en bij 300 vinkjes heb je dan bingo. Meestal levert dat een fikse snotterbui, hoofd- en buikpijn en een doos tissues op. Topprijs! Wordt een mens echt heel gelukkig van!
Sorry hoor, maar voel jij je niet enorm vies dat je je voor zoiets laat gebruiken? Ga jij serieus in op zo'n low life persoon die met iemand wilt DATEN terwijl hij een relatie heeft? Hij is een eikel en jij bent een trut als je hier mee doorgaat.



Niks persoonlijks, ik ben echt fel tegen vreemd gaan en mensen die vreemdgaan - vind het 't laagste wat iemand kan doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:boebezoebe schreef op 22 juli 2014 @ 22:12:

"Hoe je er aan komt, kom je er ook weer af"Helemaal mee eens

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven