Hij heeft een vriendin en toch gaan we daten ...

22-07-2014 22:05 82 berichten
Maandagavond heb ik een date. Met een jongen die ik al een tijdje kent en een stad verderop woont.

Heel leuk en aardig allemaal, maar hij heeft een vriendin.

En dat maakt me aan het twijfelen. Hij is erg leuk, heeft een goed karakter, naar mijn weten.



Hij zelf wil niet teveel kwijt over zijn huidige relatie. Het komt erop neer 'dat als ik wist wat er speelde, ik het wel zou begrijpen'. Dat hij niet alles in geuren en kleuren vertelt kan ik wel inkomen, ik ken zijn vriendin ook niet.



Ik kijk er uit naar de date. Ik ken hem al een tijdje, maar dan oppervlakkig, we zijn geen beste vrienden en komen ook niet wekelijks bij elkaar over de vloer.



Aan de ene kant denk ik; zielig voor zijn vriendin. Als mijn vriend dat bij mij zou doen, zou ik dat ook niet tof vinden.

Aan de andere kant denk ik; ik bemoei me daar niet mee, ik ken hun relatie niet, ik weet niet wat er speelt en daarbij ken het meisje ook niet. Als ze nou een vriendin zou zijn, zou ik het zeker al niet doen. En nu denk ik heel erg aan mezelf; maar ik wil mijn eigen geluk niet laten lopen voor iemand die ik helemaal niet ken. Dat zijn zijn zaken, en dat moet ie zelf maar oplossen.



Nu zou ik graag jullie mening horen. Hebben jullie dit ooit meegemaakt? Een soort gelijke situatie? Goede adviezen? Kom maar op ..
Oh wat leuk! Niet over twijfelen gewoon doen. Hij gaat het vertellen, uitmaken en dan leven jullie nog lang en gelukkig. Enig, succes!





.....
Alle reacties Link kopieren
quote:juicey schreef op 22 juli 2014 @ 22:29:

Dank voor jullie eerlijke reacties. Ik heb hem gezegd dat ik best met hem wil daten, maar dat ik wil dat zijn vriendin hier van af weet en dat we dit niet achter haar rug om doen. Ben erg benieuwd hoe hier op gereageerd wordt door zijn vriendin. Waarschijnlijk wordt hij gelijk de deur uitgetrapt (logisch) maar dan is het in ieder geval niet achter haar rug omgegaan. Hij zei trouwens dat hij wat 'miste in zijn relatie' en dat hij het haar zou gaan vertellen en liet weten hoe of wat.



Ik weet wat hij mist!



Een ruggegraat. En ballen.



Ik zou hem vertellen dat hij daar eerst maar naar op zoek moet gaan en dat hij je dan nog eens uit mag vragen.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
en wie diept de 378 smoezen weer even op?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Dat jij nog durft! Wat hij nu bij zijn vriendin doet, doet hij als het wat word bij tussen jullie ook bij jou, leuke basis ik zeg doen
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
Alle reacties Link kopieren
Wat is iedereen streng. Je moet toch nooit je oude schoenen weggooien voor je nieuwe hebt? En dan is het met relaties opeens héél anders?

Misschien is hij wel bang in het donker, kan hij niet goed alleen zijn. Hoe komt hij anders aan een nieuwe vriendin? Bij deze houdt hij het niet zijn hele leven vol.
Alle reacties Link kopieren
Triest, jij en die snotneus waar je mee wil daten.
Alle reacties Link kopieren
quote:ladyveraa schreef op 22 juli 2014 @ 23:10:Niks persoonlijks, ik ben echt fel tegen vreemd gaan en mensen die vreemdgaan - vind het 't laagste wat iemand kan doen.Had het niet beter kunnen zeggen, niet doen dus!
En nou is het afgelopen!
Waarom heb je eerst ja gezegd? Kun je niet beter krijgen?
Ik heb een familielid en die was getrouwd met een vrouw. Hij leerde een andere vrouw kennen ging hiervoor scheiden en ging met die vrouw samen wonen.

Een paar jaar later kwam dat familielid weer in contact met ex en heeft die andere vrouw weer gedumpt voor zijn ex.



Hoewel ik beter contact had met zijn vorige vriendin dan zijn ex (lastige zin, snappen jullie het nog?) moest ik er wel ff om lachen.
hoe ga je controleren dat hij zijn vriendin van jullie date op de hoogte heeft gebracht?
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Je hebt het erover dat je je eigen geluk niet in de weg wilt staan, dan vraag ik mij af welk geluk? Denk je dat je een relatie gaat krijgen met deze man? En denk je als dat zo zou zijn (wat echt niet gaat gebeuren, je bent een makkelijk neukie), dat je dan niet zelf belazerd gaat worden door hem?

Nou veel geluk dan maar he?
Op verzoek: Lijst met smoezen
Alle reacties Link kopieren
' Hij heeft een goed karakter, zover ik kan oordelen' mmmm...als je willens en wetens op date gaat met iemand met vriendin, kan ik je als ' judge of character' niet serieus nemen...
Alle reacties Link kopieren
Doe een ander niet aan, wat je zelf ook niet wil wat jou wordt aangedaan. Man met een vriendin is een no go! Ik heb echt een hekel aan het soort vrouwen zoals als jij!
Alle reacties Link kopieren
Als je het prettig vind om nooit op de eerste plek te staan en genoegen neemt met left-overs is dit echt een unieke kans! Go for it!! (Waar is je eigenwaarde TO? Kom op!!)
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Z
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Alle reacties Link kopieren
quote:juicey schreef op 22 juli 2014 @ 22:29:

Dank voor jullie eerlijke reacties. Ik heb hem gezegd dat ik best met hem wil daten, maar dat ik wil dat zijn vriendin hier van af weet en dat we dit niet achter haar rug om doen. Ben erg benieuwd hoe hier op gereageerd wordt door zijn vriendin. Waarschijnlijk wordt hij gelijk de deur uitgetrapt (logisch) maar dan is het in ieder geval niet achter haar rug omgegaan. Hij zei trouwens dat hij wat 'miste in zijn relatie' en dat hij het haar zou gaan vertellen en liet weten hoe of wat.



Denk je serieus dat dit zo werkt? Dat hij aan z'n vriendin vertelt; Hé, luister, ik heb dan-en-dan een date met een andere vrouw, vind je vast niet erg toch?

Tuurlijk gaat dat niet gebeuren. Hooguit verteld hij jou een verhaaltje dat hij het heeft verteld/verteld heeft dat hij niet gelukkig is in de relatie o.i.d.

Deze 'leuke' man is goed in staat te liegen en te bedriegen, wat een 'leukerd' zeg.
Alle reacties Link kopieren
Dus. Als zijn vriendin er af weet ga jij daten met iemand die alle leuke dagen in het jaar niet met jou doorbrengt.



Jij zit alleen kerst te vieren hoor.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Hij denkt ook: 'Een extra vrouwtjes konijn erbij is nooit weg natuurlijk'.



Alle reacties Link kopieren
Mijn man en ik werkten een half jaar samen toen hij mij op date vroeg. Hij had een vriendin. Ik stelde hem direct voor de keuze: zij of ik. Hij koos voor mij. Nu 11 jaar later nog samen waarvan 7 jaar getrouwd.

Als hij mij beu is zal hij misschien juist hetzelfde doen. Een ander kan mij ook bedriegen. Zoals mijn vorige vriend. Die was vrijgezel toen ik hem leerde kennen maar hij neukte wel met een ander.
Alle reacties Link kopieren
Ik blijf me, bij het zien van de topictitel steeds maar afvragen "waarom?" Waarom zou je op een date gaan, als hij een vriendin heeft. Wat heb je daaraan? Wat win je ermee? Ga je een soort van wedstrijdje aan met zijn vriendin en voelt het dan goed als jij als 'winnaar' uit de strijd komt? En wat als hij regelmatig zulke 'Arenagevechten' heeft tussen meiden, waarbij de ene keer de nieuwe, de andere keer de dan huidige meid als winnaar te voorschijn komt? Hoe gaat dat voelen, denk je? Voor hem geweldig, natuurlijk, hij kan elke keer weer kiezen, als een jongetje in een snoepjeswinkel. En kennelijk zijn er altijd weer meiden, die zich daarvoor lenen. Maar voor jou? Mocht hij voor jou gaan, hoe voelt het een volgende keer?



Nouja, verder zijn mijn reacties in t hoofd, bij het lezen van de titel vooral ook "Jij Topper" en "Koop een lolly en ga het vieren"

Ik snap het niet zo, maar als jij het leuk vindt... Heb je twijfels, dat je het hier plaatst, of wil je graag je ei kwijt en een zak strond aan reacties over je heen? Of zoek je een succesverhaal, van iemand wiens relatie ook zo begon?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
wat een kansloos topic dit zeg.. Ik vraag me werkelijk af hoe oud TO is? Je meent dit allemaal niet serieus, mag ik hopen? Een man die eerlijk aan zijn vriendin gaat vertellen dat hij met jou gaat daten, whoehahahahaha lachertje van de eeuw!

Succes met je date en hoop dat je er wat van opsteekt (in bed, want daar zal deze date wel eindigen en heeft hij gekregen wat hij 'mist' bij zijn vriendin)
To hoe oud ben je? Ben je wel eens een tijdje single geweest? Aan je andere topics te zien ga je van de een naar de andere relatie en trek je steeds de hoofdprijs aan.



Waarom wil je daten met een man die niet het fatsoen heeft zijn relatie te beëindigen voor hij met een ander gaat? Als die relatie zo slecht is kan hij het toch eerst netjes uitmaken? Dit vind ik nou niet getuigen van een fijn karakter. Niet gek opkijken als je hier mee door gaat en hij over een tijd hetzelfde bij jou doet. Of je laat vallen omdat hij alleen maar seks buiten de deur wil en geen relatie.



Vraag je af of je denkt dat je echt gelukkig gaat worden met hem (een zakhooi man die bewust plannen maakt om vreemd te gaan) of dat je zo graag een relatie wil dat je genoegen neemt met iemand die je niet waard is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven