Hij negeert mij zomaar

27-03-2013 20:21 157 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, jullie raden nooit wat er is gebeurd. Maar 1 of andere lamlul van een man negeert mijn smsje zomaar, helemaal zomaar! Ik vroeg hoe het met hem ging, maar gewoon geen reactie! Hoe durft hij het, ik ben zo kwaad. Hij is zomaar just not that into me. Ik wil degene zijn die hem negeert, hij mag mij niet negeren. Punt uit.
Opgelucht nu? :D
Alle reacties Link kopieren
En nu?
Alle reacties Link kopieren
Nee ik ben niet opgelucht, eigenlijk wil ik hem nu smsen dat ik hem altijd een asshole heb gevonden en dat ik blij ben dat hij me nu negeert zodat ik lekker mijn ongezouten mening bij hem kan inpeperen :D
en hoe lang geleden heb jij dan die sms gestuurd? En hoe oud zijn jullie?
Alle reacties Link kopieren
quote:wcpapiertje schreef op 27 maart 2013 @ 20:23:

En nu?En nu ben ik verontwaardigd he, jullie zijn echt gevoelloos
Alle reacties Link kopieren
Ja, maar dat doe je natuurlijk niet omdat jij dan wéér een berichtje moet sturen die hij kan negeren. Lullig dit. Je wil zelf beslissen wie jou negeert, toch? Wat denkt hij wel niet!
Alle reacties Link kopieren
You know how I know? Because I reeaally think so!
ook jouw mening over hem zal hem niet veel uitmaken, denk ik...en dan plof je misschien helemaal uit elkaar...? Dus niet doen.....

Misschien is hij niet in de gelegenheid im te antwoorden en ziet hij je sms pas later....en gooi je je eigen glazen in als je een kwaaie sms stuurt..



Of je moet hem natuurlijk écht een asshole vinden....
Alle reacties Link kopieren
Aha. Ok. Nou.

Sms'en dan maar.
Alle reacties Link kopieren
quote:IkBenIkenbenertrotsop schreef op 27 maart 2013 @ 20:26:

en hoe lang geleden heb jij dan die sms gestuurd? En hoe oud zijn jullie?Heb een uurtje geleden een sms gestuurd. Ik ben 23 en hij is 27. Meestal reageert hij meteen
Alle reacties Link kopieren
quote:atjuuh schreef op 27 maart 2013 @ 20:28:

ook jouw mening over hem zal hem niet veel uitmaken, denk ik...en dan plof je misschien helemaal uit elkaar...? Dus niet doen.....

Misschien is hij niet in de gelegenheid im te antwoorden en ziet hij je sms pas later....en gooi je je eigen glazen in als je een kwaaie sms stuurt..



Of je moet hem natuurlijk écht een asshole vinden....Hij heeft vast een andere meid gevonden en dan negeert hij me . Nee het maakt me bij hem niks uit, ik wil mijn eigen glazen best ingooien. Dan heb ik tenminste mijn eer gered, zo van: het boeit me lekker niet dat je me negeert ! haha
Alle reacties Link kopieren
HOE DURFT HIJ!!!



Zomaar een leven hebben buiten jouw goddelijke persoontje?

Ik zeg, schrappen uit je leven, van je facebook, blokkeren op whatsapp.



Wat een achterlijke gladiool zeg!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
wat een eikel hoe durft hij.
wij slapen nooit.
Sorry, maar wat is dat tegenwoordig toch dat je altijd en overal maar bereikbaar moet zijn voor iedereen die zich belangrijk acht.. Zolang jij niet afhankelijk bent van mijn zorg heb je ook geen recht op mijn constant aandacht volgens mij ;)



Maare, heb je er al aan gedacht dat zijn telefoon stuk is, zijn batterij leeg is, hij druk bezig is met werk/ familie/ vrienden/ klussen, zijn telefoon geen bereik heeft of dat de telefoon gewoon thuis ligt.. Verder zou hij ook nog ziek kunnen zijn en dus zijn telefoon op stil hebben staan terwijl hij ligt te slapen of gewoon even geen zin heeft om bereikbaar te zijn.



Het is nou niet zo dat je hem een levensbelangrijke vraag gesteld hebt :P
Een uurtje geleden...??? :S



Misschien.....





Is hij aan t sporten?

Is hij aan t eten?

ligt hij in bad?

Ligt hij in bed?

Is hij aan t werk?

Staat z'n mobiel op stil?





....een.uurtje.....ik dacht op z'n minst een paar dagen....:D
Ik zou hem gaan stalken.
Alle reacties Link kopieren
Een uurtje geleden. Jeetje misschien is hij op visite bij zijn moeder, is hij met vrienden, heeft hij een date met iemand..



Dus heeft hij het misschien nog niet gelezen of nog niet kunnen reageren.
Stuur dan een appje. Kan je tenminste zien of ie 'm gelezen heeft.



Smsen... wie doet dat nou nog...
Alle reacties Link kopieren
en naaktfoto,s van jezelf gaan sturen.
wij slapen nooit.
Hahaha al die frustraties komen me zeer herkenbaar voor als een ander me negeert.



Die lamlul



Maar hou toch de eer maar aan jezelf
Alle reacties Link kopieren
Een uur?!?! Zo lang!!!!

Dat is niet normaal hoor! Wat een eikel, hoe durft hij?!?!





Maar misschien hè, zou zomaar kunnen, is hij gewoon niet in staat om

Te reageren nu?
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 27 maart 2013 @ 20:31:

HOE DURFT HIJ!!!



Zomaar een leven hebben buiten jouw goddelijke persoontje?

Ik zeg, schrappen uit je leven, van je facebook, blokkeren op whatsapp.



Wat een achterlijke gladiool zeg!Ja precies en dan ga ik mezelf een sexy makeover geven. Daarna met een hunk aan mijn zijde langs zijn werkplek lopen als hij net klaar is met werken en hem triomfantelijk aankijken. Kijk eens wat je hebt laten lopen. Geniaal plan of niet
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hem verder terroriseren met smsjes, wie weet krijg je dan een reactie misschien niet zo'n leuke, maar wel een reactie.
Een uur? ik dacht minstens een paar dagen.

Reageer je altijd zo? Geen wonder dat hij je dan negeert.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven