Hij negeert mij zomaar

27-03-2013 20:21 157 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, jullie raden nooit wat er is gebeurd. Maar 1 of andere lamlul van een man negeert mijn smsje zomaar, helemaal zomaar! Ik vroeg hoe het met hem ging, maar gewoon geen reactie! Hoe durft hij het, ik ben zo kwaad. Hij is zomaar just not that into me. Ik wil degene zijn die hem negeert, hij mag mij niet negeren. Punt uit.
Alle reacties Link kopieren
Je eer is niet meer te redden hoor. Je had dat na 5 minuten al moeten sturen.
.....bijzonder.....
Alle reacties Link kopieren
quote:hoiveertje schreef op 27 maart 2013 @ 20:34:

[...]





Ja precies en dan ga ik mezelf een sexy makeover geven. Daarna met een hunk aan mijn zijde langs zijn werkplek lopen als hij net klaar is met werken en hem triomfantelijk aankijken. Kijk eens wat je hebt laten lopen. Geniaal plan of niet

Vind ik persoonlijk een beetje makkelijk.

Scoor een rijke vent en laat je meenemen naar een zonvakantie op de Seychellen.

Stuur vanaf daar een kaartje met de tekst:



Had je maar terug moeten smssen! X
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
hij kan het misschien nog goedmaken met een vakantie naar de seychellen.

want dit is natuurlijk veel te erg.
wij slapen nooit.
Gewoon hem jouw ongezouten mening geven. Bel ook nog maar een paar keer per dag op zijn voicemail zodat die zeker weet wat die mist.



Ik zeg doen. En ons op de hoogte houden, kunnen wij meedenken
Volgens mij heeft Moszko nog wel tijd voor je, TO



Dat zal hem leren, lamlul!
Alle reacties Link kopieren
sms? Dat is zo 1999..
Tssss, een uurtje? Ik word al een week genegeerd, dat is pas kut.
quote:valentinamaria schreef op 27 maart 2013 @ 20:38:

hij kan het misschien nog goedmaken met een vakantie naar de seychellen.

want dit is natuurlijk veel te erg. Precies!
Alle reacties Link kopieren
quote:Waxine schreef op 27 maart 2013 @ 20:42:

Tssss, een uurtje? Ik word al een week genegeerd, dat is pas kut.Ja maar het is nog vers....straks is het bij mij ook een week hoor maar ik heb zijn nummer en al zijn smsjes al verwijderd. Zomaar zo een meid als ik laten gaan, hij is niet goed snik (we hebben overigens al 2 weken geen contact gehad)
quote:hoiveertje schreef op 27 maart 2013 @ 20:26:

[...]





En nu ben ik verontwaardigd he, jullie zijn echt gevoelloos
Ik zou z'n auto bekrassen, z'n voordeur bekladden en een hoop stront door z'n brievenbus proppen als je toch in de buurt bent.

Dat zal 'm leren, zomaar een paar uur niet reageren!!!
Alle reacties Link kopieren
Hoelang hadden jullie al contact dan? En wat zijn jullie van elkaar... Scharrels? Of wat
Alle reacties Link kopieren
Jeez Wt moet ik dan doen? Ik ben al 10 jaar samen en soms vergeet hij zelfs smsjes te lezen!
Been there, done that, got the T-shirt.
Hoe dúrft hij zeg, de knúrft. Wat een loser, eikel, minkukel, zak hooi, plantenbak, gekreukelde krant.



Zo....helpt dat?
Hahaha TO ik vind je erg grappig. Niet zo erg realistisch maar goed
Alle reacties Link kopieren
quote:flower263 schreef op 27 maart 2013 @ 20:50:

Hoelang hadden jullie al contact dan? En wat zijn jullie van elkaar... Scharrels? Of watWij zijn waren friends with benefits, maar hij negeert me gewoon...ik vind dat niet eens zo erg! Maar eigenlijk wil ik degene zijn die als laatste negeert, snap je
Alle reacties Link kopieren
quote:hoiveertje schreef op 27 maart 2013 @ 20:21:

Hij is zomaar just not that into me. Ik wil degene zijn die hem negeert, hij mag mij niet negeren. Punt uit.ik gok 16?
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat ik hierin erg was maar dit is pas erg!! Omdat hij na een uur nog niks heeft teug gestuurd ben je meteen in alle staten? En is hij je vriend of wat...?? En je wilt hem al jaloers gaan maken? Ik begrijp wel waarom hij jou gaat negeren als je zo hysterisch doet.
quote:Dibbes1 schreef op 27 maart 2013 @ 20:52:

Hoe dúrft hij zeg, de knúrft. Wat een loser, eikel, minkukel, zak hooi, plantenbak, gekreukelde krant.



Zo....helpt dat?



Pfoeh...scheelt mij weer zoeken naar de juiste woorden voor deze meneer

Oh wacht! Laten we vooral 'weggewaaid dakraam' niet vergeten!
plantenbak. Die houden we erin!
quote:Grobbekuiken schreef op 27 maart 2013 @ 20:54:

[...]





Pfoeh...scheelt mij weer zoeken naar de juiste woorden voor deze meneer

Oh wacht! Laten we vooral 'weggewaaid dakraam' niet vergeten!Aan jou bij deze
Alle reacties Link kopieren
quote:Dibbes1 schreef op 27 maart 2013 @ 20:52:

Hoe dúrft hij zeg, de knúrft. Wat een loser, eikel, minkukel, zak hooi, plantenbak, gekreukelde krant.



Zo....helpt dat? Bij gekreukelde krant moest ik hardop lachen
Alle reacties Link kopieren
quote:sammy1988 schreef op 27 maart 2013 @ 20:54:

Ik dacht dat ik hierin erg was maar dit is pas erg!! Omdat hij na een uur nog niks heeft teug gestuurd ben je meteen in alle staten? En is hij je vriend of wat...?? En je wilt hem al jaloers gaan maken? Ik begrijp wel waarom hij jou gaat negeren als je zo hysterisch doet.Een uur verandert in een week hoor....dus wat maakt het uit of ik nu verontwaardigd ben of pas over een week..
Alle reacties Link kopieren
quote:hoiveertje schreef op 27 maart 2013 @ 20:53:

[...]





Wij zijn waren friends with benefits, maar hij negeert me gewoon...ik vind dat niet eens zo erg! Maar eigenlijk wil ik degene zijn die als laatste negeert, snap je



Zeg trutje, dan doe je dat toch de volgende keer.

Hij krijgt vast weer een keer jeuk.



Laat hem gewoon even rustig daten met de vrouw waar hij wel vol voor wil gaan en zo rond het weekend hoor je vanzelf weer van hem. En dan kun je hém gaan negeren.
3x is scheepsrecht zeggen stuurlui die wachten tot ze kapitein van het schip zijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven