Huilen

30-07-2014 18:28 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden,



Ik ben een pittige tante, maar ook heel lief! Als ik boos ben kan ik iemand voor alles uitmaken of wat dan ook. (Doet dat nooit trouwens) maar als ik 'ruzie' (meer woordenwisseling) met mijn partner heb dan kan ik niks normaals terug zeggen of ik begin te huilen als een klein kind.. Hebben jullie dit ook? Of op een andere manier? Ik word er eigenlijk gek van!
Iedereen is mooi
Alle reacties Link kopieren
Je vent zal er ook wel gek van worden.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Nee ik ben iets volwassener dan dat

Leuk voor je vriend ook
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ja heb ik ook, pure frustratie is dat. Heel irritant en ik kom er maar niet vanaf!
Nee, ik heb het niet, maar ik ben dan ook geen pittige tante.
Alle reacties Link kopieren
Alleen als ik echt giftig ben heb ik dat.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan zeshonderd radslagen maken, maar ik doe dat nooit.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan er niks aan doen, loop altijd weg als ik weer een huilbui voel aankomen. Heel vervelend
Iedereen is mooi
Alle reacties Link kopieren
quote:olivia1 schreef op 30 juli 2014 @ 18:34:

Ja heb ik ook, pure frustratie is dat. Heel irritant en ik kom er maar niet vanaf!Ja vervelend he!!
Iedereen is mooi
Lama.
Alle reacties Link kopieren
En waarom kun je dan niet gewoon praten met je vriend? Kun je dat wel met anderen als er een meningsverschil is?
Was laatst (vorige week?) een topic over. Google het anders even. Staan leuke & leerzame dingen in.
Hier is-ie:

Snel huilen
Alle reacties Link kopieren
Lastig TO. Het vervelende eraan is, dat je je partner daarmee gelijk uitschakelt, en jezelf ook trouwens, als gesprekspartner. De ander zal snel(ler) in de troostmodus schieten en zodoende het discussiepunt geneigd zijn te laten vallen.



Hoe komt het dat je gelijk moet huilen? Bang om je mening te geven, werd je altijd de mond gesnoerd, niet gehoord bijv. en was/is je enige strategie de waterlanders te laten komen?
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 30 juli 2014 @ 18:33:

Nee ik ben iets volwassener dan dat

Leuk voor je vriend ook+1
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Je bent niet pittig.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Heel lastig! Kan er niks aan doen! Met andere mensen kan ik wel een discussie aan gaan. Ik wil een normale discussie kunnen aangaan zonder meteen verdrietig te worden! Ik huil trouwens nooit. Dus echt alleen bij hem als we woordenwisseling hebben
Iedereen is mooi
Alle reacties Link kopieren
Vergelijkbaar topic
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Oh, mosterd.



Zet iemand de frituur aan?
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
quote:sascha- schreef op 30 juli 2014 @ 19:23:

Heel lastig! Kan er niks aan doen! Met andere mensen kan ik wel een discussie aan gaan. Ik wil een normale discussie kunnen aangaan zonder meteen verdrietig te worden! Ik huil trouwens nooit. Dus echt alleen bij hem als we woordenwisseling hebbenHet maakt mij niet uit als je huilt maar spreek jezelf nou niet tegen.
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
quote:sascha- schreef op 30 juli 2014 @ 19:23:

Heel lastig! Kan er niks aan doen! Met andere mensen kan ik wel een discussie aan gaan. Ik wil een normale discussie kunnen aangaan zonder meteen verdrietig te worden! Ik huil trouwens nooit. Dus echt alleen bij hem als we woordenwisseling hebben



En hoe komt dat dan? Is hij je verbaal te sterk? Voel je je de mindere gesprekspartner? Dat bedoel ik niet verkeerd. Niet iedereen is in staat om gelijk goed te kunnen reageren.



Kun je voorbeelden noemen in discussies met je vriend waarom je moet huilen? En als je zo'n zelfde discussiepunt met vrienden hebt, waarom bij hen dan niet?



En ja, daar valt weldegelijk wat aan te doen. Niks doen levert je huilbuien op waar je vanaf wil. Wat heb je tot nu toe ondernomen om dit huilgedrag onder te loep te nemen?
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 30 juli 2014 @ 19:18:

Je bent niet pittig.Nee, vind ik ook niet.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Doe je dit ook met je klasgenoten? Met collega's? Met je moeder? Nee? Dus kun je wel normaal een discussie hebben. Maar je besluit dit niet te willen met je partner.



Hoe oud ben je als ik vragen mag?
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me erg vermoeiend voor je vriend, die krokodillentranen bij ieder meningsverschil.

Heb je soms het gevoel dat je verbaal niet kan 'winnen'?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven