Iemand nooit de liefde verklaard

01-09-2014 00:16 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is een persoon in mn leven die ik nooit de liefde heb verklaard terwijl ik onwijs verliefd was. We konden geen relatie hebben door de omstandigheden en daarom heb ik haar nooit gezegd hoe gek ik op haar was. Zij wel tegen mij.



Hoewel ik weet dat het niet kon, achtervolgd het me nog steeds zo nu en dan en vraag ik me af wat er was gebeurd als ik het wel had gedaan.



Gewoon uit nieuwsgierigheid; hebben anderen ook deze ervaring? En achteraf wel of geen spijt?
Ik wacht ...
Alle reacties Link kopieren
Je hebt wat gehad met een gebonden vrouw. Zij heeft jou toen de liefde wel verklaard, jij haar niet. Toen een verstandige beslissing. Waarom spijt?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
Oh..! Ben jij diegene waar ik ooit mijn liefde aan heb verklaard, maar je kon het niet terug zeggen. Gewoon omdat het nooit zou werken..

Ik wist wel dat je dezelfde gevoelens had.. =)
Alle reacties Link kopieren
Nee geen grote spijt. Gewoon soms een gevoel .

Bedoelde niet verhalen die precies t zelfde zijn als de mijne, gewoon ook verhalen van mensen waarbij t wel kon maar t niet durfde..



En nee geen gebonden vrouw. Ik was toen veel te onzeker. En bedacht allerlei redenen waarom t niet kon maar de voornaamste was mijn studie. Moest toen heel hard blokken en was bang dat mn studie er onder zou lijden. Maar eigenlijk was ik toen gewoon veel te bang om een relatie aan te gaan en besloot toen voor mezelf dat de reden mijn studie was. Maar dat is al heel lang geleden.
Alle reacties Link kopieren
En achteraf kon een relatie dus ook niet werken omdat ik niet goed in mn vel zat vanwege onzekerheid. Maar nu zoveel tijd later denk ik wel eens; misschien was het wel heel leuk geweest
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, ik durfde het niet, en hij ook niet. En iedereen om ons heen wist het en briefde het door;)



Ach, ik was puber en er nu helemaal over heen gegroeid.
Kun je niet weer contact met haar zoeken en eens een drankje gaan drinken? (Als ze ongebonden is natuurlijk)
Ja hoor .



Op mijn 13e op een verjaardag in een andere stad een jongen van 14 ontmoet. Mijn allereerste verliefdheid . Schriiiiftjes vol geklad met zijn naam. Ik heb het zelfs in een boom gekerfd ^^ .



Twee jaar later bleek via msn dat hij destijds nét zo verliefd was op mij. Ik denk alleen niet dat het leuk was geweest met die afstand .
Alle reacties Link kopieren
ik heb heel veel mensen nooit de liefde verklaard, maar daar ook geen spijt van.

Wel leuk om iemand 15/20 jaar later tegen te komen en te zeggen (of te horen): Ik was zoooo verliefd op jou
Alle reacties Link kopieren
Ja, inderdaad dat. Soms kom ik haar tegen, het is dan altijd ongemakkelijk want ik geloof dat ik altijd dat zou blijven voelen voor haar. Natuurlijk wel anders en minder intens omdat de tijd verstreken is, maar ze heeft nog steeds die verschrikkelijk mooie uitstraling en hele mooie ogen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven