Ik ben verdrietig...

26-07-2014 17:47 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
omdat het uit is tussen mijn vriend en mij..

Misschien helpt het om erover praten, maar liever zoek ik afleiding.

Ik wil niet verzuipen in mijn tranen, vandaar dat ik nu alles doe waardoor ik ga lachen. Misschien omdat het besef er nog niet is



Ik ben zo bang voor het moment dat het begint door te dringen
everything happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Laat het over je heen komen. Voel het, leef het en accepteer het.



Daarna wordt het beter. Echt.
Alle reacties Link kopieren
Afleiding kan tijdelijk heel goed zijn, maar laat het besef ook tot je doordringen zodat je het uiteindelijk ook kan accepteren en af kan sluiten. Heel vervelend, maar het word vanzelf weer beter!
Cherish every moment :)
Alle reacties Link kopieren
Ik weet helaas sinds een paar weken wat je doormaakt.

Geloof me, elk nadeel heeft zijn voordeel. Dat merk je nu nog niet, maar over een tijdje wel.

Accepteer je nare gevoelens, verzet je er niet tegen. (dan wordt het alleen maar erger)



Hou je taai...



Jeetje is het break-up maand of zo... Gelukkig is de maand bijna over...
Sterkte knuffel chocola bier wijn droge worst film wandeling hard sporten huilen denken in bed kruipen enzovoort... Niet leuk :(
Alle reacties Link kopieren
Oh wat vervelend! Wees maar even lief voor jezelf; op de bank zitten met een goede film, een zak chips erbij ofzo...

Heb je het er ook wel een beetje over met vrienden? Dat lucht mij altijd heel erg op als ik ergens verdrietig om ben...
Alle reacties Link kopieren
Toen mijn lange relatie over was ben ik hier ook super lang kapot van geweest.. maar kop op meis huil het er lekker uit als het nog is en doe voor de rest leuke dingen met vrienden. Tijd heelt alle wonden! Ben er sterker uitgekomen
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alle lieve reacties!



Ik heb de rest van de dag op bed gelegen met de laptop, Ipad en tv aan. Ik heb een paar vriendinnen geappt en dat is wel fijn.



Helaas is dit niet de eerste keer, maar het voelt natuurlijk nooit fijn...
everything happens for a reason
Nee voelt verschrikkelijk. Alsof de wereld vergaat en t nooit goed komt. Maar t komt echt goed en t wordt echt minder. Dikke knuffel
Alle reacties Link kopieren
No pain is forever
Alle reacties Link kopieren
Lekker huilen, heel veel huilen. Daarna kun je, je leven weer oppakken. Het gaat met kleine stapjes maar geloof me, elke stap telt en maakt het verdriet een stukje dragelijker. Het komt goed, tijd is een wondermiddel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven