Ik ben verliefd op mentor en hij ook op mij

23-10-2014 00:13 403 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Hoe weet je zo zeker dat hij ook op jou is?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Misschien omdat hij ontslagen kan worden als iemand er achter komt. Je hebt alleen aan je zelf gedacht en hem in een moeilijke positie gebracht. Dat was je mentor even vergeten toen hij met je het bed indook maar dat staat hem weer duidelijk op zijn netvlies.



Doe hem een plezier en blijf bij hem uit de buurt. Iemand die je geholpen in een moeilijk proces zou je respect moeten hebben. Dus laat hem met rust en zoek een vriend die zijn baan niet door jou kwijt raakt.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap heel goed dat hij niet wil dat dit bekend wordt. Dit kost hem zijn baan. Er is volgens de wet sprake van een ongelijke relatie, dus indien iemand aangifte doet tegen hem is hij zwaar de lul.
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud is die mentor?
Alle reacties Link kopieren
quote:kjell schreef op 23 oktober 2014 @ 00:20:

Omdat ie met me naar bed is geweest blijfgewoonbianca. Het was heel speciaal.





JIJ vond het heel speciaal.

Mensen gaan om de meest uiteenlopende redenen met elkaar naar bed. En echt niet altijd omdat ze zo verliefd zijn.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Dat hij nu geen tijd meer heeft en koel doet blijkt wel uit dat het voor hem niet zo speciaal was
Alle reacties Link kopieren
Kjell,

Je mentor is fout bezig, en dat weet hij ook dondersgoed!

Jullie zijn zgn verliefd?

Alsjeblieft Kjell, blijf hier schrijven om je hart te luchten.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Een x zo oud dan jij dus....



En jij bent voor hem t groentje, makkelijk te bespelen (easy).
Alle reacties Link kopieren
Buiten dat het een ongelijke relatie is ben jij ook nog minderjarig, deze man heeft misbruik gemaakt van jouw kwetsbaarheid
quote:waterplant schreef op 23 oktober 2014 @ 00:18:

Misschien omdat hij ontslagen kan worden als iemand er achter komt. Je hebt alleen aan je zelf gedacht en hem in een moeilijke positie gebracht. Dat was je mentor even vergeten toen hij met je het bed indook maar dat staat hem weer duidelijk op zijn netvlies.



Doe hem een plezier en blijf bij hem uit de buurt. Iemand die je geholpen in een moeilijk proces zou je respect moeten hebben. Dus laat hem met rust en zoek een vriend die zijn baan niet door jou kwijt raakt.Die mentor heeft anders heel slim iemand uitgezocht die nooit zou durven vertellen met deze man naar bed geweest te zijn. Een gehaaid spelletje. Ik zou deze mentor dus zeker niet in bescherming nemen. TO, neem jezelf in bescherming en blijf uit zijn buurt. Zorg dat je niet verder aan hem gehecht raakt.
Waarom mogen je vrienden niet weten dat je gay bent?

Je riskeert dingen zeg je. Wat riskeer je dan?



Ik denk dat jouw leraar aanvoelt dat jij bang bent en daar zijn voordeel uithaalt.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
quote:yolcu schreef op 23 oktober 2014 @ 00:35:

[...]



Die mentor heeft anders heel slim iemand uitgezocht die nooit zou durven vertellen met deze man naar bed geweest te zijn. Een gehaaid spelletje. Ik zou deze mentor dus zeker niet in bescherming nemen. TO, neem jezelf in bescherming en blijf uit zijn buurt. Zorg dat je niet verder aan hem gehecht raakt.Idd, helemaal mee eens. Kjell, zet hem uit je hoofd, hij heeft je gewoon gebruikt en het is een rotstreek van hem. Blijf uit zijn buurt!
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft jou geholpen maar jij 'helpt' hem nog meer! Zo ziet jou mentor het ook. Daarom durfde hij die stap met jou te doen!
Alle reacties Link kopieren
quote:cochise schreef op 23 oktober 2014 @ 00:38:

[...]





Idd, helemaal mee eens. Kjell, zet hem uit je hoofd, hij heeft je gewoon gebruikt en het is een rotstreek van hem. Blijf uit zijn buurt!Ik hoopte stiekem op bijles want wil super graag bij hem zijn. Ik zei kan alleen na school en dan bij hem thuis omdat het bij mijn thuis altijd zo druk is en ik verzon smoesjes zodat ik alleen met hem zou zijn.



Hij was eerst niet zo mee eens
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Als een leraar 'one of the guys' is, is het geen goede leraar. En als je leraar met leerlingen neukt, is het ronduit een slechte leraar. Hoe lang moet je nog naar die school?

Wat een vervelende positie voor je. Vind het ook bijzonder dat jouw vrienden zo anti homo doen. Weet je zeker dat ze dat niet alleen doen om 'stoer' te lijken? Zo van; als ik er harde grappen over maak dan denken ze tenminste niet dat IK er één ben?

Als dat zo is kan het juist wel eens heel erg veranderen als e het ze vertelt. Van dat je homo bent, bedoel ik (dat van die leraar niet)



Hoe reageerden je ouders op 'het nieuws'? Wan daar heb ik niets over gelezen, of ik heb er overheen gelezen.
Alle reacties Link kopieren
Mannen kunnen soms heel lief zijn totdat ze gekregen hebben wat ze wilden, als een man verliefd is laat hij je daarna niet stikken.. Blijf alsjeblieft ver van deze man vandaan om jezelf een hoop verdriet te besparen
Alle reacties Link kopieren
Kjell, het is verre weg van gezond dat een mentor een relatie (fling) aangaat met een leerling!

Google is je vriend. Het is echt niet wat mogelijk per ongeluk zomaar zou kunnen.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Je zoekt dus bescherming bij je mentor en die speelt er heeeeel handig op in!!!
Alle reacties Link kopieren
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven