Ik ben verliefd op mentor en hij ook op mij

23-10-2014 00:13 403 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Als hij echt verliefd op je was, dan negeerde hij je niet. Wat hij gedaan heeft mag overigens niet...
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
Je bent meerderjarig, welke opleiding is dit?
Kjell is minderjarig (bijna 18 schrijft hij).
Alle reacties Link kopieren
Maar wordt Kjell er gelukkig van als zijn mentor wordt ontslagen? Als je een straf als vergelding ziet voor het leed wat Kjell is aangedaan, vind ik politie/school inlichten geen goede straf. Ouders doen zoiets, om hun kinderen in bescherming te nemen, maar Kjell zou daar niet achter staan. Ik denk trouwens wel dat de mentor hier van heeft geleerd. Gezien zijn gedrag, voelt hij zich verdomd schuldig en is hij bang dat hij zijn baan verliest.
Do you want to be right? Or happy?
Alle reacties Link kopieren
Maar wie weet lopen er wel meer Kjells op school.

Een mentor is mentor voor meerdere leerlingen.

Wie zegt dat jij de enige bent?



Ik snap dat je verliefd bent Kjell, juist op deze leeftijd kan verliefdheid heel heftig zijn.

Maar als je er over nadenkt snap je toch ook wel dat het niet klopt?
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Liefde maakt blind Kjell, ik begrijp wel dat je er nu zo over denkt, maar wanneer je mentor afstand blijft houden, zal dit vroeg of laat veranderen.
Do you want to be right? Or happy?
Alle reacties Link kopieren
quote:kjell schreef op 23 oktober 2014 @ 11:33:

Nee nee nee zo zit dat niet! het is een van de dingen die ik zei om hem over te halen.Ik zou eerder verwacht hebben dat jij wilde dat hij het er met niemand over zou hebben. Jij wilt immers niet uit de kast komen. Waarom dacht je dat hij jullie relatie geheim zou willen houden?
Ga in therapie!
Hij is nog maar de eerste waarbij je gevoelens hebt en contact had op een diepere en intiemere manier. Dat voelde fijn maar had en heeft ook behoorlijk grote nadelen.



De liefde hoort geen pijn te doen. Je zou niet in een relatie moeten willen zijn waarin men kiest voor dit soort "oplossingen". Dat zijn geen echte volwassen, gelijkwaardige oplossingen.



Als je van school af bent, volwassen leeftijd hebt, dan nog is er vertrouwen beschaamd, heb je verdriet gehad dankzij hem, wil het nog niet zeggen dat hij daadwerkelijk een relatie wil of dat als jullie gelijkwaardiger met elkaar om leren gaan (wat hij overigens al zou moeten beheersen), dat het dan nog steeds klikt.



Mensen groeien, hopelijk jij meer dan er bij hem nog in zit, dit is niet de manier.



Je moet de beste relatie van de wereld willen hebben en dat is, dat besef je volgens mij ergens ook wel, deze relatie niet.



Je ontmoet weer nieuwe mensen, in betere omstandigheden. Je zult in je leven moeten leren nooit een relatie persé te moeten aangaan omdat het leven anders allemaal niet goed zou zijn. Nooit in slechte relaties die je verdriet doen blijven zitten, die niet weer opnieuw willen. Een relatie hoort je gelukkiger te maken en ondertussen zoek je voor jezelf naar een levensinvulling voor jouzelf om gelukkig te zijn, ook als je single bent.



Soms veranderen mensen nog als ze al volwassen zijn, worden ze verantwoordelijker, kiezen ze omstandigheden waarin je wel voor elkaar kan en wil gaan zonder dat dit verdriet tot gevolg heeft in situaties die niet mogen. Dat het nu op deze manier niet mag heeft heel gegronde redenen die jij misschien nog niet ziet maar hij al wel had moeten weten.



Maar hij is daar bij lange na nog niet en daar moet je niet op wachten. Sterkte er mee hoor, is niet altijd makkelijk, we leren met vallen en weer opstaan.
Alle reacties Link kopieren
.
Velen hebben ervaren hoe een liefde uiteindelijk niet doorging, we zullen wel verder moeten.



Een eerste liefde/intimiteitservaring lijkt en is soms ook bijzonder. Juist ook omdat het de eerste keer was dat je het meemaakt, niet kan vergelijken.



Maar je komt er achter dat het anders kan, soms rustiger, minder zonder de prins van mijn dromen gevoel soms, maar wel werkelijker, gelijkwaardiger, rustiger en zonder verdriet en pijn. Velen ervaren relaties die niet liepen zoals ze wilden, het leven kan vanalles brengen, daarom is het vooral belangrijk gelukkig met jezelf te leren zijn.
In een goede relatie is er stabiliteit, zekerheid dat je elkaar kan vertrouwen en breng je elkaar niet in een lastig parket als dat niet nodig is en zou je je niet onzeker moeten voelen over wat een ander over jou denkt.
Alle reacties Link kopieren
quote:libe schreef op 23 oktober 2014 @ 11:07:

Vind de reacties een beetje negatief. Waarom kan de mentor niet verliefd zijn? Hij is toch ook een man met gevoel? Tuurlijk kun je verliefd worden, dat kan de beste overkomen. Hij had er echter niet naar mogen handelen. Mentor-leerling= verboden terrein.
Alle reacties Link kopieren
quote:kjell schreef op 23 oktober 2014 @ 00:20:

Omdat ie met me naar bed is geweest blijfgewoonbianca. Het was heel speciaal.Dat hoeft niet veel te betekenen, misschien wilde hij je nemen omdat je lekker bent, terwijl jij denkt dat hij op je verliefd is.
Leef je leven alsof het je laatste dag is
Alle reacties Link kopieren
quote:kjell schreef op 23 oktober 2014 @ 12:06:

Je schrijft heel mooi peakzwart en ik snap wel dat wat je zegt het wijste is om te doen. Maar het idee dat hij niet met me verder wil... Ik kan dat nie. Het is niet de beste relatie van de wereld maar als ik het voor me hou en hij ook dan is er geen probleem. Nog een keer sex hebben zou ik niet erg vinden en is ook geen fout vind ik het hoeft niet gelijk fout te zijn omdat hij wat ouder is. Als ik klaar ben met school dan is hij ook mijn mentor niet meer dus kan hij niet ontslagen worden en beginnen met een relatie. Ik hoef geen jongens van mijn leeftijd of andere mannen maar hij is het gewoon voor mij.



Bovenstaande is een van de redenen waarom hij nooit iets met je had mogen beginnen. Je bent emotioneel afhankelijk van hem. Hij is de enige met wie je kan praten over je geaardheid. Het gaat niet alleen om zijn leeftijd, het gaat om de ongelijke band die jullie hebben opgebouwd. Die is niet in één keer weg als jij van school gaat. Daarom is het ook daarna niet acceptabel dat hij een relatie met jou begint.



Niet dat hij dat waarschijnlijk zal willen, want dan zocht hij wel toenadering. Je hebt geen relatie met hem en momenteel heb je niet echt een vriend in hem, niet?
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
quote:kjell schreef op 23 oktober 2014 @ 12:24:

Omdat hij al ruim 1 jaar geheim houd dat ik gay ben dus hij houd zijn belofte wel. Als vriend vertrouw ik hem daar in. Hij is niet je vriend, hij is je mentor.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
quote:kjell schreef op 23 oktober 2014 @ 12:06:

Als ik klaar ben met school dan is hij ook mijn mentor niet meer dus kan hij niet ontslagen worden en beginnen met een relatie.

en als hij echt van je houdt, helpt hij je met wachten

En is er na je opleiding voor je, maar neemt hij nu de rol van mentor weer aan
Alle reacties Link kopieren
quote:libe schreef op 23 oktober 2014 @ 11:59:

Maar wordt Kjell er gelukkig van als zijn mentor wordt ontslagen? Als je een straf als vergelding ziet voor het leed wat Kjell is aangedaan, vind ik politie/school inlichten geen goede straf. Ouders doen zoiets, om hun kinderen in bescherming te nemen, maar Kjell zou daar niet achter staan.

Als ik verkracht wordt, doe ik aangifte. Niet als vergelding, niet omdat de pijn dan minder wordt, maar om te zorgen, dat de dader van straat gaat.

Deze mentor ging zo te werk, dat je kan verwachten, dat er meerdere slachtoffers zijn (en komen).

Deze man is heel fout bezig
Kjell, het was niet verstandig van jullie beiden, maar als jullie het hier bij laten nog geen ramp.



Als jij nu achter hem aan blijft lopen, of erger nog als jullie hier samen mee verder gaan, gaat dit vreselijk uit de hand lopen.



Hij zijn baan kwijt en jij kunt je hoofd niet meer laten zien op de school.



Laat het hier dus bij. Dat is voor jullie beiden het beste.



Het kan niet, het mag niet. Laat de school de school en zorg dat je je diploma krijgt. Ga je seksualiteit buiten de school ontdekken met leeftijdsgenoten.
quote:lila01 schreef op 23 oktober 2014 @ 12:33:

[...]





Hij is niet je vriend, hij is je mentor.



En jij bent zijn leerling.

Hij is al veel te ver gegaan door jou zo dichtbij te laten komen.
quote:kjell schreef op 23 oktober 2014 @ 12:06:

Het is niet de beste relatie van de wereld maar als ik het voor me hou en hij ook dan is er geen probleem.



Wakker worden jongen, dit is GEEN relatie! Hij heeft seks met je gehad en vervolgens negeert hij je.

Oftewel: hij heeft gekregen wat hij wilde en is misschien al zijn volgende slachtoffer aan het voorbereiden.

Jij blijft roepen dat het liefde is, van jou uit misschien wel maar dat komt omdat hij jou afhankelijk heeft gemaakt, dat wordt nogal eens verward met liefde.

Ik weet dat je dit niet wilt horen maar het is wel zo. Er zijn er hier al meerderen die je dat duidelijk proberen te maken.

Het is ontzettend rot dat hij je nu negeert, hopelijk kun jij ook snel gevoelsmatig afstand nemen.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Elke tiener denkt dat hij volwassener is dan zijn leeftijdsgenoten.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
quote:shehot schreef op 23 oktober 2014 @ 12:41:





Hij zijn baan kwijt en jij kunt je hoofd niet meer laten zien op de school.

Laat het hier dus bij. Dat is voor jullie beiden het beste.





Onzin, aangifte kan gewoon, Kjell kan anoniem getuigen , hij is minderjarig

Dit is helemaal niet voor allebei het beste, dit is wat de mentor wil. Dat Kjell geen aangifte durft te doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven