Ik haat de ns

22-09-2014 00:00 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik moet Door vertragingen. Treinen die niet reden bus gemist nacht doorbrengen op n eng station. Taxi is 60 euro heb ik niet. Eerste bus gaat half 7 pas. Ik haat de fucKing ns zo erg nu
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
Alle reacties Link kopieren
Sterkte!
Frankly my dear, I don"t give a damn
Wat balen!



Kan je niemand bellen meer nu om je op te halen of langs te rijden met een taxi voor geld?



Hoe ver is het? Gaan lopen een optie? Dan ben je er vast voor half 7...



Totaal niet goed, maar ik zou het doen in deze situatie: kijken of er een fiets los staat en morgen weer terugzetten.
Alle reacties Link kopieren
Welk station?
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
Alle reacties Link kopieren
Dankje
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
.
Je moet naar een ns medewerker lopen. Als jij door hun toedoen je laatste aansluiting of bus mist, betalen zij de taxi. Heb ik laatst ook gehad. Ben 50 km gratis met de taxi naar huis gebracht.
Alle reacties Link kopieren
Het is met de bus 40 min. Lopen is denk ik niet te doen. Ben proberen geld te regelen voor n taxi. Het is echt eng hier. Hope dat t lukt
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
Alle reacties Link kopieren
Heb t gevraagd en ze zeiden pech.
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
Alle reacties Link kopieren
Ik haat de ns ook hartgrondig.

Maar dit kan toch niet? Geen ns medewerker aan te spreken of inderdaad iemand die je kan bellen? Arme jij
Ik weet best een naam maar die was bezet..
Alle reacties Link kopieren
Heb net veolia klantenservice gebeld. Misschien kan een bel taxi kost 22 euro. Ze bellen me terug of ze kunnen reserveren. Uurtje wachten Hoop t zo.
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
Volgend die NS man die dat voor me regelde was dat het protocol, maar ik had de trein gemist, geen bus.



Wat klote voor je zeg. Kan me echt goed voorstellen hoe je je voelt. Ik stond ook te janken toen.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn geen ns medewerkers laatste trein is weg. Net in de trein opzoek naar conducteur toen ik die eindelijk had gevonden en zei mis aansluiting bus zei hij das pech.
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
Alle reacties Link kopieren
Ik sta idd te janken hopen dat die Bel bus kan. Uurtje is te doen hele nacht niet
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
.
Nooit vertrouwen op de laatste aansluiting, behalve als je een back up hebt. Hoeveel kilometer is het lopen?
Janken heeft geen zin. Kun je werkelijk niemand bellen? Of lopen dus?
.
Alle reacties Link kopieren
Hartgrondig mee eens..ik reis dagelijks..en wat je meemaakt. Niet normaal.

Ik ben nu ook net binnen met fikse vertraging...

Kun je niemand bellen ?
.
Je hebt toch wel vrienden of familie? Waarom bel je die niet?
quote:_isis_ schreef op 22 september 2014 @ 00:13:

Wacht dan maar op de klantenservice en zou niet gaan lopenWaarom niet? Ik loop liever 3 uur dan dat ik nog ruim 6 uur moet wachten.
.
Alle reacties Link kopieren
Niemand heeft n auto of kan komen op dit moment geld kan ik desnoods wel lenen. Ik ben echt n bangerik lopen durf ik niet en een fiets jatten al helemaal niet. Wacht veolia af en anders maar n taxi.
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
Als je langer dan bepaalde tijd vertraging hebt kan je toch geld terug krijgen?



Lijkt me echt beter om toch dat geld te betalen voor taxi of zo, beter dan beroofd/verkracht te worden...



Sterkte, het is ook een rot situatie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven