Ik voel me onaantrekkelijk de laatste tijd

24-10-2014 18:47 113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben sinds een jaartje single en waar ik vroeger geen moeite had met daten gaat het nu opeens ontzettend stroef. Ik heb, op twee maanden wat aan kloten na, alleen maar afwijzingen voor mijn kiezen gehad. Ik begin er echt ontzettend onzeker door te raken en begin steeds meer aan mezelf te twijfelen. Ben ik misschien niet meer aantrekkelijk? In een ander topic zeg ik dat ik scheelkijk (en binnenkort ook een operatie onderga), ik vraag me echt af of dit misschien de reden is waarom mannen me niet meer zien staan.



Ik ben in een jaar 12 kilo afgevallen, zit lekker strak in mijn vel, je zou toch verwachten dat ik nu juist meer aanspraak zou hebben. Maar nee hoor, het blijft ijzig stil. Ik doe verder echt mijn uiterste best om er leuk uit te zien. Ben altijd leuk opgemaakt, ga elke zoveel weken naar de kapper, leuke, hippe kleding... Ik ben open, goedlachs, ga makkelijk een gesprek aan. Je ziet mij niet ineengedoken in een hoekje zitten met een hoodie over het hoofd. Vriendinnen zeggen vaak dat ze aanspraak krijgen in de trein, op straat etc, maar bij mij gebeuren die dingen nooit meer. In de kroeg komen er alleen rare types op me af die al wat op hebben. Vroeger kon ik kiezen, nu lijkt het alsof ik onzichtbaar ben. Ik word hier helemaal onzeker van! :(
Alle reacties Link kopieren
En dat ruiken ze.
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk ruiken mannen onzekerheid, maar genoeg onzekere vrouwen hebben relaties.
Zou ook kunnen dat je te aantrekkelijk bent en mannen een beetje bang zijn op voorhand een blauwtje te lopen. Je houdt dan alleen die gasten over die dronken zijn want die hebben geen rem.
Alle reacties Link kopieren
quote:waterplant schreef op 24 oktober 2014 @ 18:55:

Zou ook kunnen dat je te aantrekkelijk bent en mannen een beetje bang zijn op voorhand een blauwtje te lopen. Je houdt dan alleen die gasten over die dronken zijn want die hebben geen rem.Hahaha, mocht ik willen. Wel een leuke fantasie, maar nee, ik ben denk ik vrij gemiddeld. Ja, slank, blond, jongere uitstraling... maar lijk ik op Doutzen Kroes? Nope.
Alle reacties Link kopieren
Wellicht straal je uit dat je toch niet helemaal lekker in je velletje zit.



Het maakt niet uit of je slank, curvey of flink bent, zolang je maar uitstraalt happy te zijn. Mannen voelen dat aan en dat vinden ze vaak juist aantrekkelijk.
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
quote:waterplant schreef op 24 oktober 2014 @ 18:55:

Zou ook kunnen dat je te aantrekkelijk bent en mannen een beetje bang zijn op voorhand een blauwtje te lopen. Je houdt dan alleen die gasten over die dronken zijn want die hebben geen rem.
Alle reacties Link kopieren
Zou me er niet te druk om maken, 'knap' zijn is ontzettend subjectief. En daarbij zijn mannen ook heel erg oppervlakkig, doe een kort strak rokje en hoppa, alle aandacht van de wereld.



Verwacht gewoon niet dat de eerste de beste date meteen een succes is, blijf zelfverzekerd dan ben je aantrekkelijkst!
Alle reacties Link kopieren
Het is vaak je houding dat mannen naar je toe trekt of juist niet!

Ik ben iemand die (volgens andere) geen open houding heeft. Word zelf ook niet vaak aangesproken. En dat terwijl ik mijzelf zeker niet lelijk vind haha Maar eerlijk ik sta er zelf ook niet voor open.



Overigens zijn de mannen tegenwoordig verwend. Aangezien vrouwen steeds vaker ook zelf op de mannen afstappen. Misschien kun jij dat zelf ook eens proberen?!
Alle reacties Link kopieren
quote:jenny028 schreef op 24 oktober 2014 @ 19:03:

Het is vaak je houding dat mannen naar je toe trekt of juist niet!

Ik ben iemand die (volgens andere) geen open houding heeft. Word zelf ook niet vaak aangesproken. En dat terwijl ik mijzelf zeker niet lelijk vind haha Maar eerlijk ik sta er zelf ook niet voor open.



Overigens zijn de mannen tegenwoordig verwend. Aangezien vrouwen steeds vaker ook zelf op de mannen afstappen. Misschien kun jij dat zelf ook eens proberen?!Ik doe niet anders. Afwijzing na afwijzing. Alleen voor seks ben ik goed genoeg. Relatie? Ho maar.
Alle reacties Link kopieren
Het rare is dat ik vroeger altijd jaloerse vriendinnetjes achter me aan kreeg. Ik ben bevriend met een boel mannen, maar dat is ontzettend platonisch. Dan kijken we met de groep horrorfilms en drinken we bier, niks meer. Maar toch zien die meiden me als bedreiging, terwijl ik ontzettend preuts ben en me nooit in een kort rokje zou (durven) hullen. Ik vind een knuffel al vervelend, doe er niet aan.



Zou dat het misschien zijn? Maarja, wil ook niet gezien worden als sekspop.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt ook TE zijn.



Persoonlijk heb ik al een hekel aan make-up dus dat kan voor mij al een afknapper zijn.



Ik heb enige tijd met Tinder gespeeld en zag daar wel eens dames voorbijkomen die er uit zagen als een fotomodel. Dus wel mooi maar absoluut niet mijn smaak dus weggezwiept.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
quote:Bitje93 schreef op 24 oktober 2014 @ 19:12:

Je kunt ook TE zijn.



Persoonlijk heb ik al een hekel aan make-up dus dat kan voor mij al een afknapper zijn.



Ik heb enige tijd met Tinder gespeeld en zag daar wel eens dames voorbijkomen die er uit zagen als een fotomodel. Dus wel mooi maar absoluut niet mijn smaak dus weggezwiept.Ik ben totaal geen plamuur, mascara, lichte foundation en wat blush. Dat is het. Heb een mooie huid van mezelf dus niet veel nodig. Vind het ook trashy.
Alle reacties Link kopieren
Doutzen is net een natte krant.
Alle reacties Link kopieren
quote:alenka89 schreef op 24 oktober 2014 @ 19:07:



Zou dat het misschien zijn? Maarja, wil ook niet gezien worden als sekspop.Nee dat moet je dus niet doen :p,
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het anders ook niet. Ik vind letterlijk niks aan mijn lichaam echt lelijk, behalve dus mijn oog. Dus het is of dat, of mijn houding. Anders weet ik het ook niet. Maar het maakt me wel ontzettend onzeker. Dat zou betekenen dat mensen met andere afwijkingen, zoals een hazelip, stotteren, noem maar op, ook eeuwig alleen zouden zijn. En dat is niet zo. Is het dan bij mij zo lelijk? Of straal ik gewoon echt iets uit...
Alle reacties Link kopieren
Sorry trouwens voor dit zeiktopic, ik kwam vandaag thuis en voelde me ontzettend bleh.
quote:alenka89 schreef op 24 oktober 2014 @ 19:20:

Ik weet het anders ook niet. Ik vind letterlijk niks aan mijn lichaam echt lelijk, behalve dus mijn oog. Dus het is of dat, of mijn houding. Anders weet ik het ook niet. Maar het maakt me wel ontzettend onzeker. Dat zou betekenen dat mensen met andere afwijkingen, zoals een hazelip, stotteren, noem maar op, ook eeuwig alleen zouden zijn. En dat is niet zo. Is het dan bij mij zo lelijk? Of straal ik gewoon echt iets uit...Alles draait om uitstraling, uiterlijk doet er niet toe
Alle reacties Link kopieren
quote:saszee schreef op 24 oktober 2014 @ 19:24:

[...]





Alles draait om uitstraling, uiterlijk doet er niet toeDit dus!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:saszee schreef op 24 oktober 2014 @ 19:24:

[...]





Alles draait om uitstraling, uiterlijk doet er niet toeIs dat zo? Want ik heb zelf ook liever een knappe, spontane man dan een kalende man met gele tanden en bierbuik die net zo goed een vlotte babbel heeft.
quote:alenka89 schreef op 24 oktober 2014 @ 19:32:

[...]



Is dat zo? Want ik heb zelf ook liever een knappe, spontane man dan een kalende man met gele tanden en bierbuik die net zo goed een vlotte babbel heeft.Dit zegt niet zoveel over iemands uitstraling. De dingen die jij opnoemt zijn uiterlijke kenmerken
Alle reacties Link kopieren
quote:saszee schreef op 24 oktober 2014 @ 19:36:

[...]





Dit zegt niet zoveel over iemands uitstraling. De dingen die jij opnoemt zijn uiterlijke kenmerkenHm, maar toch, iemand die zichzelf "laat gaan" komt in mijn ogen erg ongeinteresseerd over bijvoorbeeld. Ik vind dat niet aantrekkelijk. Wel als iemand goed verzorgd is. Zo iemand kan ik wel aardig vinden, leuk, slim, grappig, maar niet aantrekkelijk.
Alle reacties Link kopieren
Helaas doet uiterlijk er wel toe, maar dan nog is met dat uiterlijk wat je hebt je uitstraling doorslaggevend. Ik ben wat jaartjes ouder dan toen ik weer alleen kwam te staan (en wat rimpels en kilootjes verder) maar nu veel meer aandacht dan toen.



En dat komt volgens mij doordat ik mezelf zie staan. Dat geeft een bepaalde uitstraling. En ik ben echt momenteel niet zo tevreden over mijn uiterlijk. Maar ik vind mezelf wel de moeite waard. Dat zit hem niet zozeer in de uiterlijke verzorging en vlotte leuke kleding, maar vooral hoe je mensen m/v iha benadert, hoe je in het leven staat, en of je jezelf ook leuk gezelschap bent, ook alleen kan zijn en je je kan vermaken enz enz.



Daten op zich kan je al onzeker maken. Het legt zo'n focus op zoeken/vinden van een relatie en idd moet je dan bestand zijn tegen afwijzingen. Misschien gewoon eens een tijdje focussen op heel andere dingen, die ook plezierig zijn terwijl je ze doet, en niet met eoa doel/ resultaat eraan gekoppeld.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Het gekke is, ik ben best blij met mezelf. Ik ben trots dat ik ben afgevallen. Ik ben trots op mezelf dat ik vorig jaar mijn diploma heb behaald en nu bijna klaar ben met mijn master. Ik ben trots op mijn talenten. Ik heb leuke, goede vrienden die ik al jaren ken. Ik hoor vaak dat ik grappig ben, en spontaan. Dat zijn allemaal dingen waarvan ik denk, Alen, jij mag er zijn.



Alleen zijn die dingen in mijn ogen wel leuk voor een vriendschap, maar denk ik vaak dat ik in de ogen van mannen te lelijk ben.
quote:alenka89 schreef op 24 oktober 2014 @ 19:48:

Het gekke is, ik ben best blij met mezelf. Ik ben trots dat ik ben afgevallen. Ik ben trots op mezelf dat ik vorig jaar mijn diploma heb behaald en nu bijna klaar ben met mijn master. Ik ben trots op mijn talenten. Ik heb leuke, goede vrienden die ik al jaren ken. Ik hoor vaak dat ik grappig ben, en spontaan. Dat zijn allemaal dingen waarvan ik denk, Alen, jij mag er zijn.



Alleen zijn die dingen in mijn ogen wel leuk voor een vriendschap, maar denk ik vaak dat ik in de ogen van mannen te lelijk ben.Echt niet, er bestaan geen mensen die te lelijk zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven