Ik voel me onaantrekkelijk de laatste tijd

24-10-2014 18:47 113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben sinds een jaartje single en waar ik vroeger geen moeite had met daten gaat het nu opeens ontzettend stroef. Ik heb, op twee maanden wat aan kloten na, alleen maar afwijzingen voor mijn kiezen gehad. Ik begin er echt ontzettend onzeker door te raken en begin steeds meer aan mezelf te twijfelen. Ben ik misschien niet meer aantrekkelijk? In een ander topic zeg ik dat ik scheelkijk (en binnenkort ook een operatie onderga), ik vraag me echt af of dit misschien de reden is waarom mannen me niet meer zien staan.



Ik ben in een jaar 12 kilo afgevallen, zit lekker strak in mijn vel, je zou toch verwachten dat ik nu juist meer aanspraak zou hebben. Maar nee hoor, het blijft ijzig stil. Ik doe verder echt mijn uiterste best om er leuk uit te zien. Ben altijd leuk opgemaakt, ga elke zoveel weken naar de kapper, leuke, hippe kleding... Ik ben open, goedlachs, ga makkelijk een gesprek aan. Je ziet mij niet ineengedoken in een hoekje zitten met een hoodie over het hoofd. Vriendinnen zeggen vaak dat ze aanspraak krijgen in de trein, op straat etc, maar bij mij gebeuren die dingen nooit meer. In de kroeg komen er alleen rare types op me af die al wat op hebben. Vroeger kon ik kiezen, nu lijkt het alsof ik onzichtbaar ben. Ik word hier helemaal onzeker van! :(
Er zijn alijd wel mannen die je mooi, grappig en aantrekkelijk vind om wie je bent
Alle reacties Link kopieren
quote:alenka89 schreef op 24 oktober 2014 @ 19:48:

Het gekke is, ik ben best blij met mezelf. Ik ben trots dat ik ben afgevallen. Ik ben trots op mezelf dat ik vorig jaar mijn diploma heb behaald en nu bijna klaar ben met mijn master. Ik ben trots op mijn talenten. Ik heb leuke, goede vrienden die ik al jaren ken. Ik hoor vaak dat ik grappig ben, en spontaan. Dat zijn allemaal dingen waarvan ik denk, Alen, jij mag er zijn.



Alleen zijn die dingen in mijn ogen wel leuk voor een vriendschap, maar denk ik vaak dat ik in de ogen van mannen te lelijk ben.Misschien ben je ook wel iets te vol van jezelf...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:saszee schreef op 24 oktober 2014 @ 19:52:

[...]





Echt niet, er bestaan geen mensen die te lelijk zijn.Weet je, ik wil ook gewoon een vent die er leuk uitziet. Ik hoef geen model hoor, gewoon de leuke, guitige buurjongen vind ik al leuk genoeg. Mijn exen hadden allemaal wel "iets", maar waren ook geen Calvin Klein hunks. Maar zelfs die spreken me nu niet meer aan.
Het leven bestaat uit zoveel meer dan alleen maar het uiterlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 24 oktober 2014 @ 19:53:

[...]



Misschien ben je ook wel iets te vol van jezelf...Te vol van mezelf? Was dat maar zo. Dan opende ik geen topic dat ik mezelf niet aantrekkelijk vond. Nee, dit zijn allemaal dingen die ik zelf bereikt heb, daar mag ik toch wel trots op zijn?
Alle reacties Link kopieren
quote:saszee schreef op 24 oktober 2014 @ 19:58:

Het leven bestaat uit zoveel meer dan alleen maar het uiterlijk.Voor mij ook, maar ja.
Alle reacties Link kopieren
quote:alenka89 schreef op 24 oktober 2014 @ 19:59:

[...]



Te vol van mezelf? Was dat maar zo. Dan opende ik geen topic dat ik mezelf niet aantrekkelijk vond. Nee, dit zijn allemaal dingen die ik zelf bereikt heb, daar mag ik toch wel trots op zijn?

Je mag er wel trots op zijn

Maar ergens ben je hoogst verbaast dat niet de hele goegemeente in katzwijm valt...



Want je vind jezelf juist heel aantrekkelijk, schrijf je zelf

Maar je vind het gek dat anderen jou niet even zo aantrekkelijk vinden.



Dus eigenlijk moet de topic titel zijn: Mannen vinden mij onaantrekkelijk.



Ik bedoel het niet lullig, maar blijkbaar straal je toch iets uit wat mannen/mensen niet aantrekkelijk vinden

Aan jou om erachter te komen wat het is....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Scheel kijken zou ik ook wel een dingetje vinden, met alle respect hoor en heel oppervlakkig I know.. Maar daar Laat je je aan helpen en het zou ook niet uit moeten maken, misschien kom je gewoon niet erg uitnodigend over..
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 24 oktober 2014 @ 20:02:

[...]



Je mag er wel trots op zijn

Maar ergens ben je hoogst verbaast dat niet de hele goegemeente in katzwijm valt...



Want je vind jezelf juist heel aantrekkelijk, schrijf je zelf

Maar je vind het gek dat anderen jou niet even zo aantrekkelijk vinden.



Dus eigenlijk moet de topic titel zijn: Mannen vinden mij onaantrekkelijk.



Ik bedoel het niet lullig, maar blijkbaar straal je toch iets uit wat mannen/mensen niet aantrekkelijk vinden

Aan jou om erachter te komen wat het is....



Nou niet de hele goegemeente, maar gewoon niemand lijkt het wel. Ik weet niet of mannen mij onaantrekkelijk vinden, maar ik ervaar het zo en misschien kom ik gewoon arrogant/raar over, dat kan ook, daarom ook de titel.



Maar jij vindt me dus arrogant overkomen, misschien denken die mannen dat ook... aan de andere kant, zoiets zie je toch niet op straat? En de meest arrogante, verwaande troela's die ik ken (eentje deed letterlijk mee met HNTM en was verbaasd toen ze niet door ging) hebben altijd vriendjes.
quote:alenka89 schreef op 24 oktober 2014 @ 19:03:

[...]

Ik doe niet anders. Afwijzing na afwijzing. Alleen voor seks ben ik goed genoeg. Relatie? Ho maar.Maar als je wel 'goed genoeg' zou zijn voor seks, dan zit het met je uiterlijk toch blijkbaar wel goed? Oppervlakkige seksuele aantrekkingskracht en uiterlijk hebben wel een vrij sterke correlatie. Aangezien je zegt dat je 'een knuffel al vervelend vindt en er niet aan doet': kan het niet eerder zijn dat je te afstandelijk overkomt?
quote:nimpie schreef op 24 oktober 2014 @ 20:05:

Scheel kijken zou ik ook wel een dingetje vinden, met alle respect hoor en heel oppervlakkig I know..Loensen schijnt toch juist sexy te zijn?
Alle reacties Link kopieren
Doe anders effe een foto, is wel een beetje een trend hier tegenwoordig
Alle reacties Link kopieren
quote:Rasa schreef op 24 oktober 2014 @ 20:13:

[...]



Maar als je wel 'goed genoeg' zou zijn voor seks, dan zit het met je uiterlijk toch blijkbaar wel goed? Oppervlakkige seksuele aantrekkingskracht en uiterlijk hebben wel een vrij sterke correlatie. Aangezien je zegt dat je 'een knuffel al vervelend vindt en er niet aan doet': kan het niet eerder zijn dat je te afstandelijk overkomt?

Een vriendin zei laatst tegen mij dat mannen meer waarde hechten aan uiterlijk bij een relatie dan bij een neukertje. En als ik kijk naar de meest makkelijke meiden die ik ken, dan zijn die echt niet altijd knap. Maar ze zijn makkelijk dus krijgen ze seks. Mannen denken blijkbaar anders.



Volgens haar willen mannen trouwen met een vrouw die qua uiterlijk hun droomvrouw is, maar voor een scharrel maakt het niet uit zolang ze maar seks uitstraalt.
Alle reacties Link kopieren
quote:nimpie schreef op 24 oktober 2014 @ 20:14:

Doe anders effe een foto, is wel een beetje een trend hier tegenwoordigNo way, dan weet straks de halve stad dat ik onzeker ben. Viva is enorm.
Alle reacties Link kopieren
quote:alenka89 schreef op 24 oktober 2014 @ 20:12:



Maar jij vindt me dus arrogant overkomen, misschien denken die mannen dat ook...

Niet zozeer arrogant, maar je komt een beetje uit de hoogte over

En nogmaals, dat bedoel ik niet lullig

Maar misschien is dit ook wel iets wat je uitstraalt

Dat je een houding hebt van kijk mij het eens allemaal goed voor elkaar hebben



Nogmaals, ik ken je niet hè, dus misschien zit ik er helemaal naast

In dat geval, sorry
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Maar voor de seks zien ze je wel zitten, zeg je zelf. Dat rijmt niet met 'te lelijk in de ogen van mannen'.



Je straalt misschien toch iets uit wat mannen niet uitnodigt tot meer dan seks.

Of je hebt gewoon een tijdje wat minder geluk. Dat is ook niet uitgesloten hè.
Alle reacties Link kopieren
quote:alenka89 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 20:15 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Rasa in "Ik voel me onaantrekkelijk de laatste tijd"" class="messagelink">Rasa schreef op 24 oktober 2014 @ 20:13</a>:</b>

[...]



Maar als je wel 'goed genoeg' zou zijn voor seks, dan zit het met je uiterlijk toch blijkbaar wel goed? Oppervlakkige seksuele aantrekkingskracht en uiterlijk hebben wel een vrij sterke correlatie. Aangezien je zegt dat je 'een knuffel al vervelend vindt en er niet aan doet': kan het niet eerder zijn dat je te afstandelijk overkomt?</div></blockquote>

Een vriendin zei laatst tegen mij dat mannen meer waarde hechten aan uiterlijk bij een relatie dan bij een neukertje. En als ik kijk naar de meest makkelijke meiden die ik ken, dan zijn die echt niet altijd knap. Maar ze zijn makkelijk dus krijgen ze seks. Mannen denken blijkbaar anders.



Volgens haar willen mannen trouwen met een vrouw die qua uiterlijk hun droomvrouw is, maar voor een scharrel maakt het niet uit zolang ze maar seks uitstraalt. Denk wel dat er een soort van sexuele klik moet zijn, uiterlijk komt daar ook bij kijken..
Alle reacties Link kopieren
quote:nimpie schreef op 24 oktober 2014 @ 20:18:

[...]





Denk wel dat er een soort van sexuele klik moet zijn, uiterlijk komt daar ook bij kijken..Een studiegenoot van me ging nadat het uit was met zijn bloedmooie, intelligente, succesvolle vriendin (type Lucy Liu) voor het totaal tegenovergestelde, een vrij ordinaire meid die op Vicky Pollard leek en aan iedereen in de kroeg vroeg "zullen we zoenen, ik wil zoenen". Niemand snapte het, hij zei later dat zij gewoon geen enkele weerstand bood en seks wou. Ik snap het ook niet.
quote:alenka89 schreef op 24 oktober 2014 @ 20:15:

[...]



Een vriendin zei laatst tegen mij dat mannen meer waarde hechten aan uiterlijk bij een relatie dan bij een neukertje. En als ik kijk naar de meest makkelijke meiden die ik ken, dan zijn die echt niet altijd knap. Maar ze zijn makkelijk dus krijgen ze seks. Mannen denken blijkbaar anders.Maar 'makkelijk' ben jij toch helemaal niet als je zelfs al vies bent van een knuffel? Dan kun je onmogelijk seks uitstralen, lijkt mij.
Alle reacties Link kopieren
quote:alenka89 schreef op 24 oktober 2014 @ 20:12:

[...]



Maar jij vindt me dus arrogant overkomen, misschien denken die mannen dat ook... aan de andere kant, zoiets zie je toch niet op straat? En de meest arrogante, verwaande troela's die ik ken (eentje deed letterlijk mee met HNTM en was verbaasd toen ze niet door ging) hebben altijd vriendjes.



Ik ken je verder niet, dus vat het ook niet té persoonlijk op alsjeblieft, maar ik vind je wel behoorlijk vol van jezelf overkomen in je berichten. En eigenlijk spreek je jezelf nu tegen. Verwaande troela die meedeed aan hntm en verbaasd was dat ze niet door was.. Jij bent toch ook verbaasd dat mannen jou niet zien staan? Terwijl je, volgens jouzelf, er heel goed uit ziet, etc.? Je vindt vrijwel niets lelijk aan jezelf, je hebt een geweldige huid, je bent slank, je bent min of meer geweldig.. zo komt het over, vind ik.



Nogmaals, ik ken je niet persoonlijk, dus ik weet niet wat jij face to face uitstraalt. Het kan zijn dat je zonder het door te hebben wel een air uitstraalt waar mannen op afknappen.
Alle reacties Link kopieren
quote:diana_banana schreef op 24 oktober 2014 @ 20:18:

Maar voor de seks zien ze je wel zitten, zeg je zelf. Dat rijmt niet met 'te lelijk in de ogen van mannen'.



Je straalt misschien toch iets uit wat mannen niet uitnodigt tot meer dan seks.

Of je hebt gewoon een tijdje wat minder geluk. Dat is ook niet uitgesloten hè.

Te lelijk voor een relatie volgens de theorie van die vriendin vooral.



Maarja, ik ben behoorlijk preuts, zou nooit zo maar met een man mee naar huis gaan die ik een uur ervoor ontmoet heb, ben al niet echt extreem flirterig, liever een leuk gesprek. Ik heb een mooi lichaam vind ik (eindelijk!) maar ik show het niet, ik voel me daar oncomfortabel bij.
Alle reacties Link kopieren
quote:indezonneschijn schreef op 24 oktober 2014 @ 20:23:

[...]





Ik ken je verder niet, dus vat het ook niet té persoonlijk op alsjeblieft, maar ik vind je wel behoorlijk vol van jezelf overkomen in je berichten. En eigenlijk spreek je jezelf nu tegen. Verwaande troela die meedeed aan hntm en verbaasd was dat ze niet door was.. Jij bent toch ook verbaasd dat mannen jou niet zien staan? Terwijl je, volgens jouzelf, er heel goed uit ziet, etc.? Je vindt vrijwel niets lelijk aan jezelf, je hebt een geweldige huid, je bent slank, je bent min of meer geweldig.. zo komt het over, vind ik.



Nogmaals, ik ken je niet persoonlijk, dus ik weet niet wat jij face to face uitstraalt. Het kan zijn dat je zonder het door te hebben wel een air uitstraalt waar mannen op afknappen.Hmm, zo wil ik het niet stellen. Ja, ik heb een mooie huid, nooit puistjes, dus daar ben ik wel blij mee. Ik heb keihard gewerkt om af te vallen dus ik vind mijn lijf nu ook mooi. Ik zeg dit vooral omdat ik ontzettend mijn best doe om te voldoen aan wat mannen "mooi' vinden. Maar dat toch geen effect heeft, en ik denk dat het aan mijn ogen ligt. Snap je? Dat is frustrerend. Ik doe echt mijn best.
Alle reacties Link kopieren
quote:alenka89 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 20:21 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="nimpie in "Ik voel me onaantrekkelijk de laatste tijd"" class="messagelink">nimpie schreef op 24 oktober 2014 @ 20:18</a>:</b>

[...]





Denk wel dat er een soort van sexuele klik moet zijn, uiterlijk komt daar ook bij kijken..</div></blockquote>Een studiegenoot van me ging nadat het uit was met zijn bloedmooie, intelligente, succesvolle vriendin (type Lucy Liu) voor het totaal tegenovergestelde, een vrij ordinaire meid die op Vicky Pollard leek en aan iedereen in de kroeg vroeg "zullen we zoenen, ik wil zoenen". Niemand snapte het, hij zei later dat zij gewoon geen enkele weerstand bood en seks wou. Ik snap het ook niet. In de kroeg ja met alcohol in het spel waarschijnlijk, daar gebeuren de gekste dingen
Alle reacties Link kopieren
quote:alenka89 schreef op 24 oktober 2014 @ 20:25:

[...]





Hmm, zo wil ik het niet stellen. Ja, ik heb een mooie huid, nooit puistjes, dus daar ben ik wel blij mee. Ik heb keihard gewerkt om af te vallen dus ik vind mijn lijf nu ook mooi. Ik zeg dit vooral omdat ik ontzettend mijn best doe om te voldoen aan wat mannen "mooi' vinden. Maar dat toch geen effect heeft, en ik denk dat het aan mijn ogen ligt.

Waarom doe je dat in godsnaam?

En nogmaals, je blijft een beetje in je ja maar verhaal hangen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Rasa schreef op 24 oktober 2014 @ 20:22:

[...]



Maar 'makkelijk' ben jij toch helemaal niet als je zelfs al vies bent van een knuffel? Dan kun je onmogelijk seks uitstralen, lijkt mij.Ik heb geen idee. Mijn laatste scharrel, waar ik altijd tegen gezegd heb dat ik wel serieus was maar die uiteindelijk geen relatie wou, zei juist dat ik overkwam als "niet al te serieus". Maar die spoorde ook niet helemaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven