In de steek gelaten

18-09-2014 21:32 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
Om maar meteen met de deur in huis te vallen, ik voel me in de steek gelaten. Door vriendlief wel te verstaan. Hij werkt bijna alleen maar. Hij moet s'ochtends vroeg beginnen, half 5, en is savonds meestal tegen 8 uur pas weer klaar. Doordeweeks heb ik dus weinig aan hem en ook in het weekend is het om een uurtje of 10 einde oefening.



Ja, zou je zeggen, hebben we allemaal wel eens last van. Daar ben ik me van bewust. Ik doe er ook echt niet moeilijk over als het een paar keer laat word op het werk, maar dan wil ik wel graag dat als hij dan bij me is hij er ook echt is en niet nog met z'n hoofd bij de zaak. En dan is er nog iets, ik loop door een ongeluk al bijna een jaar met een kapotte schouder. Dat zorgt ervoor dat ik met vrijwel alles aan de kantssta. Gelukkig word ik daar binnenkort aan geopereerd. Ik zou het best fijn gevonden hebben als hij er dan voor me was, maar het lijkt wel zo dat hoe dichterbij de operatie komt, hoe meer hij gaat werken. Ik heb een revalidatieperiode van 9 maanden, wat ervoor zorgt dat mn studie niet afgemaakt kan worden en dat mijn toekomst ook van het een op het andere moment omgegooid is. Ik vind dat alles bij elkaar echt lastig. Mensen met ervaring hier?
Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
Alle reacties Link kopieren
Ervaringen hier of niet, heb je er met hem over gepraat?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Alle reacties Link kopieren
Heb je hem gevraagd waarom hij zoveel werkt? Wil hij dat zelf of moet het van de baas? Waarom zou je trouwens je studie niet af kunnen maken als je geopereerd wordt?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er meerdere keren met hem over gepraat, maar er komt gewoon geen verbetering in. Hij werkt zelf graag en z'n baas vind het ook niet bepaald erg. Ik kan mn opleiding niet afmaken omdat ik geen stage meer kan lopen na die operatie
Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
Alle reacties Link kopieren
Wat zou je vriend voor je kunnen doen? Heb je je vriend al gevraagd of hij meer voor je klaar wil staan?
Alle reacties Link kopieren
Al zou hij me af en toe alleen maar even een knuffel geven of vragen hoe het met me gaat. Ik heb dat aan hem gevraagd, ook meerdere malen, maar daar kwam weinig reactie op
Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud zijn jullie, en wonen jullie samen?
Alle reacties Link kopieren
We wonen niet samen
Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
Hoe lang speelt het al dat hij die lange dagen maakt? En is dat iedere dag, iedere week?
Alle reacties Link kopieren
Vanaf juni ongeveer. Hij werkt 6 dagen in de week en die ene dag die hij vrij heeft brengt hij grotendeels slapend door
Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
Alle reacties Link kopieren
Poe ik snap dat je je in de steel gelaten voelt. Want een knuffel en interesse in jou zou je niet om hoeven vragen. Dat hoort hij gewoon te doen. Is zijn werk heel stressvol en intensief? Werkt hij zo hard voor een mooie carriere misschien?

Misschien moet je gewoon zeggen(niet vragen dus) Zo, nu ben IK aan de beurt!
Alle reacties Link kopieren
Hij werkt in de betonindustrie, dus dat is gewoon hard werken. Ik wil hem niet hoeven laten kiezen tussen mij en zn werk, want ik zie gewoon dat hij gelukkig word van zn werk. En het 50/50 doen is gewoon geen oplossing
Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
Alle reacties Link kopieren
Ik doelde meer in interesse tonen in jou. En minder werken moet hij zelf beslissen inderdaad.

Juni is nog niet zo heel lang trouwens, misschien moet hij nog wennen aan zijn nieuwe drukke leven?
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet wat hij precies doet en ruimte heeft maar zou je bv niet af en toe meekunnen of iets op kantoor doen zodat je toch wat samen bent? of zeg ik nu iets geks?



of heb je het gevoel dat je niet meer close bent en er verwijdering onstaat?
Alle reacties Link kopieren
Kun je niet studeren met een kapotte schouder?

Helemaal niet, ook niet na je operatie?
Alle reacties Link kopieren
Hij werkt vanaf juni zoveel, werkt zelfs soms 36 uur achter elkaar. Maar hij heeft dat in het verleden ook gedaan, alleen was ik toen nog niet in zn leven aanwezig
Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
Alle reacties Link kopieren
Hij werkt in een fabriek dus dat lijkt me niet zon goed idee;) ik studeer verpleegkunde, dus de theorie gaat wel maar praktijk is lastig
Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
Alle reacties Link kopieren
Los van de vraag wat jij er van vindt.... Zoveel werken is natuurlijk waanzin. Er zijn niet voor niets regels over arbeidsduur, zoveel werken is ongezond en gevaarlijk! Ik zou jouw vriend niet graag tegenkomen op de weg bijvoorbeeld als hij na 36 uur werken naar huis rijdt. Ook tijdens zijn werk, je hebt het over een fabriek, kan dat echt gevaarlijke situaties opleveren.
Alle reacties Link kopieren
Ik herken het werkloos thuis zitten door ziekte trouwens wel. Ik was toen ook een beetje jaloers op vriend die moe en vol verhalen over werk thuis kwam. Voelde me namelijk nogal gevangen en wou ook lekker druk zijn.

Vriend snapte dat niet heel goed, hem leek het soms heerlijk om verplicht lekker rustig aan te doen als hij zich te pletter had gewerkt.

Ik verveelde mij dan weer te pletter. Verschil in ons leven was best groot die periode.
Alle reacties Link kopieren
quote:marylynnhoitz schreef op 18 september 2014 @ 22:04:

Hij werkt in de betonindustrie, dus dat is gewoon hard werken. Ik wil hem niet hoeven laten kiezen tussen mij en zn werk, want ik zie gewoon dat hij gelukkig word van zn werk. En het 50/50 doen is gewoon geen oplossing



Maar jij wordt gelukkig van af en toe knuffel en als hij interesse in je toont. En laten dat nou dingen zijn die heel normaal behoren te zijn in een relatie.

Ik zou nog een keer het gesprek aanknopen en duidelijk aangegeven wat jouw behoeften zijn en wat jij nodig hebt om met hem een relatie

te kunnen onderhouden.

Aan een workaholic die de enige vrije tijd die hij heeft in zijn bed doorbrengt en die ook geen interesse in jou toont heb jij helemaal niets. Wil hij hier niets in veranderen dan zou ik in zo'n positie de stekker eruit trekken.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Alle reacties Link kopieren
Het is ook niet normaal, maar probeer dat de jongens daar maar eens aan het verstand te brengen. Dat is het ook wel, wat hij in een dag doet doe ik in een week nog niet, omdat ik het ook gewoon niet Jan
Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
Alle reacties Link kopieren
Dat je niet kunt studeren tijdens de revalidatieperiode begrijp ik niet. Mijn man is drie keer geopereerd na een ongeluk, bij de derde operatie heeft hij een volledige schouderprothese gekregen, na drie weken kon hij al weer een heleboel doen, na drie maanden ongeveer alles, hij kan zijn arm en schouder voor hooguit 80 % gebruiken, verder kan eenvoudig niet.
verba volant, scripta manent.
Ja hoor, 36 uur achter elkaar in een betonfabriek werken? Dat geloof ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Hij is getrouwd met zijn werk zo te horen. En heeft niet zoveel behoefte aan gezelligheid met jou.

Hebben jullie het verder nog wel gezellig of is het vuurtje aan het doven tussen jullie? Is het een soort vlucht van hem?

Vraag het hem, want hij alleen kan je antwoord geven.
Alle reacties Link kopieren
En wat ga jij doen? Een ander opleiding/studie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven