Inloggen op "Ik Ben" via de site

21-08-2014 20:26 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,



Paar dagen geleden kreeg ik zoals iedere maand de mail dat mijn factuur van vorige maand klaar stond en dat deze volgende week afgeschreven wordt. Nu hecht ik daar normaal niet heel veel waarde aan maar ik heb 2 weken flink geinternet in het buitenland op vakantie in juli dus ben nu eigenlijk wel benieuwd naar mijn rekening. Volgens mijn telefoon heb ik absurd veel mb's gebruikt en zou mijn rekening meer dan 100 euro moeten zijn. Maar volgens de site van Ben zouden ze bij internetgebruik in het buitenland mijn internetgebruik automatisch stopzetten als ik boven de 60 euro uit zou komen. Dus ben benieuwd of dit dan ook goed gegaan is



Toen ik die mail kreeg kon ik niet inloggen op "Ik ben". En als ik ingelogd was dan zag ik alleen een witte pagina.. normaal krijg je dan gewoon een menu etc. Vandaag weer geprobeerd maar hetzelfde probleem. Heb mijn wachtwoord ook al gereset.



Ben benieuwd of meer mensen er toevallig niet inkomen? Of juist wel...
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
Alle reacties Link kopieren
Oh... hij had dus gewoon op de pijler "Overig" gemoeten. Is niet helemaal goed gegaan.
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
Alle reacties Link kopieren
Geen problemen bij "ik ben".... het inloggen duurde wel lang, maar toen ik ergens op klikte zag ik mijn rekeningen.
Alle reacties Link kopieren
Hmm.. oke bedankt voor het kijken! Morgen de klantenservice dan maar eens bellen.
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
Alle reacties Link kopieren
Bij mij doet hij het gewoon.



In het verleden heb ik overigens bij ben wel eens gehad dat kosten uit het buitenland pas een maand later in rekening werden gebracht.
Zeg maar Spijker.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ook wel eens een paar dagen gehad.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven