Internetdaten - Wie nog meer?

03-01-2014 10:37 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het laatste topic dat ik hier over kon vinden was inmiddels een beetje dood gebloed omdat volgens mij iedereen naar een facebook groep is verhuisd. Vandaar dat ik een nieuwe aanmaak.

Onder een nieuwe naam vanwege herkenbaarheid, niet iedereen hoeft te weten wat ik uitspook op date gebied.



Wie is er nog meer aan het internetdaten geslagen en heeft zin om ervaringen uit te wisselen?

Het lijkt mij leuk om alle leuke en minder leuke dingen te kunnen spuien hier.
Alle reacties Link kopieren
Ik was er mee bezig, sta op het punt om op vakantie te gaan, sua nu ff op een laag pitje. Ik moet zeggen dat ik het aanbod van mannen nogal vind tegenvallen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik zal zelf even aftrappen.

Ik heb ooit wel eerder een poging gewaagd maar is toen nooit to een date gekomen.

Nu is mijn voornemen in 2014 om het weer te proberen en er echt wat tijd in te steken.

Sta inmiddels weer ingeschreven maar ben er nog niet helemaal uit welke site nou het beste is. Nog tips?



Ben nu sinds een paar dagen aan het appen geslagen met een man. Hij lijkt heel erg leuk over de app en dan hebben we volgens mij wel een echte klik. Zijn foto spreekt mij niet direct heel erg aan, niet het type waar ik meteen op zou vallen maar toch heeft die wel wat.

Hebben nu voor woensdag een date afgesproken en ik schijt nu al zeven kleuren van de zenuwen. Ik heb al jaren niet gedate en vind het echt heel spannend.
Ik heb het over de afgelopen jaren een aantal keer geprobeerd. Een aantal dates gehad, maar geen echt succesvol, en ook een tijdje contact gehad met een jongen die uiteindelijk niet durfde



Toen besloot ik dat het maar niks voor mij was, dus heb ik er een tijd niks mee gedaan. Vorige week werd ik ineens door een man gemaild die op papier helemaal het is, maar...ik krijg de (nare) kriebels van elk mailtje, dus ik denk dat het hem niet wordt
isa wel een topic over:

Groentje zet eerste stap op internetdaten, hulp gevraagd!



best wel recent gereageerd
Ik zit erover na te denken me toch maar eens in te schrijven op een betaalsite. Iemand ervaring met Pepper?
Alle reacties Link kopieren
Yolcu: Waarom krijg je de (nare) kriebels van elk mailtje? Alleen bij deze man of altijd?



Viva-Amber: Lekker vakantie. Veel plezier! Op welke site sta jij ingeschreven? Ik vind namelijk dat er vaak erg veel mannelijk aanbod is, al is dat niet altijd heel veel soeps ;)
Alle reacties Link kopieren
Naara: Over dat topic had ik het in mijn opening. Ze zijn daar overgestapt op een facebook groep en nu word daar nog meer heel weinig gereageerd. Ook wel leuk om een nieuw topic te starten en vanaf het begin mee te doen.



AmyFarahFlower: Ik heb gehoord dat Pepper als je betaald lid bent ineens minder matches geeft maar heb zelf geen ervaring. Heb zelf nu 1 maand bij Lexa en vind dat opzich wel leuke site maar ben er nog niet uit of ik na een maand weer ga betalen. Relatieplanet had ik 3 dagen gratis full membership van gehad en daar heb ik nu mijn eerste date vandaan.
quote:sensotouch schreef op 03 januari 2014 @ 10:44:





Viva-Amber: Lekker vakantie. Veel plezier! Op welke site sta jij ingeschreven? Ik vind namelijk dat er vaak erg veel mannelijk aanbod is, al is dat niet altijd heel veel soeps ;)Daarom twijfel ik een beetje. Op veel sites zijn veel mannen eh... twijfelachtig
quote:sensotouch schreef op 03 januari 2014 @ 10:44:

Yolcu: Waarom krijg je de (nare) kriebels van elk mailtje? Alleen bij deze man of altijd?

Ik denk omdat hij heel enthousiast is. Dat ben ik niet gewend, ik val meer op onbereikbare types (niet dat je daar wat aan hebt). Maar van dat enthousiaste gedoe krijg ik het een beetje (heel) benauwd. En van de week zei hij iets zweverigs over hoe weet ik wat symbool stond voor zijn leven o.i.d. Dat hielp niet echt mee om over mijn twijfels heen te komen
Alle reacties Link kopieren
Amyfarahfowler: Ja dat snap ik. Alleen als je het niet probeert dan gebeurd er natuurlijk nooit wat. Er zitten ook wel echt leuke en serieuze mannen tussen. Je hoort de laatste tijd zo veel positieve verhalen dat het ons ook moet lukken toch?



Yolcu: Misschien dan juist deze wel een kans geven? Is het dan niet gewoon angst dat hij zo enthousiast en geïnteresseerd lijkt en dat hij dus echt serieus is? Ik kan dat wel hebben. Onbereikbaar is lekker veilig.
Senso; absoluut. Ik zou het alleen zo jammer vinden als het een smak geld kost en het toch niks is. Lekker Hollands zeg maar
Alle reacties Link kopieren
Ik sta nu op pepper. De mannen op pepper zijn over het algemeen wel leuker dan op andere sites. Ik had het eerder over kwaliteit niet over kwantiteit. Ik kan hele blikken mannen opentrekken 10-15 jaar ouder dan ik, bier drinkend in spijkerpak.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Viva-amber; Ik had ook het idee dat ze wat hipper zijn door de tv reclames en zo. Fijn, denk ik er nog even over na!
Alle reacties Link kopieren
Amy: Ja begrijp ik. Gewoon 1 maand ergens proberen? Niet meteen voor 6 maanden. Dat heb ik nu gedaan. Komt uiteindelijk per maandprijs wel duurder uit maar je geeft niet in één keer een hele smak geld uit.



Viva-amber: Op lexa kun je zien wie je profiel heeft bekeken en dan komen er regelmatig mannen van boven de 50/60 voorbij. Ik ben midden twintig.

Pepper is dus wel een aanrader als betalend lid? Zijn daar de mannen ook wel betalend lid?
Ja, dat is wel een goede optie inderdaad!
@ Sensotouch: daar heb je gelijk in inderdaad. Daarom laat ik het nu maar gebeuren, gewoon om te kijken wat er met mij gebeurt als iemand mij echt leuk vindt. Al voelt het wel een beetje alsof ik hem gebruik voor mijn eigen experiment Maar wie weet is-ie echt leuk, dat kan natuurlijk ook nog.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook al eerder geprobeerd te internetdaten. Deed dit via gratis datingsites, maar was geen succes. Een paar dates gehad, maar meestal zijn dit toch de wat meer terug getrokken, introverte mannen. En daar had ik toen echt geen behoefte aan, nu denk ik er wel anders over.



Ik wil het ook graag weer eens proberen, maar na mijn laatste fiasco op het gebied van de mannen ben ik een beetje huiverig.



Misschien gewoon inschrijven en we zien wel?
People say 'crazy cat lady' like its's a bad thing..
Alle reacties Link kopieren
Doe het al een tijd, vind en vond het enorm interessant om zo eens een man te ontmoeten die je in het dagelijks leven in je eigen kring niet zo snel tegenkomt.



Heb een aantal hele leuke dates gehad en ook minder leuke. Ook iemand met cold feet, iemand die al een vriendin had etc. etc. Je moet het vooral niet té serieus nemen meteen, internet is nogal een grijs gebied en iedereen mag erop. Niet te lang contact houden maar zo snel mogelijk een date plannen. Laat je verwachtingen niet met je op de loop gaan.



Ben achteraf wel blij dat ik het heb gedaan, ik kwam in het dagelijks leven gewoon niet zoveel vrijgezelle mannen tegen. Heb er ook een relatie aan overgehouden in het verleden.



Sta nu nog op relatieklik (vrij serieus en gratis) en Paiq (wat minder serieus, ook gratis). Beide sites bevallen me goed.
Overigens is mijn relatie nog niet zo lang uit. En ga ik binnenkort daten met een lekker jong ding. Nee dat gaat niet alleen over inhoud, wel over uiterlijk. Mja, geen betere manier om over een man heen te komen dan een andere man....
De enige strategie die werkt wat mij betreft, Naara!
quote:AmyFarahFowler schreef op 03 januari 2014 @ 11:17:

De enige strategie die werkt wat mij betreft, Naara!
Alle reacties Link kopieren
quote:AmyFarahFowler schreef op 03 januari 2014 @ 10:42:

Ik zit erover na te denken me toch maar eens in te schrijven op een betaalsite. Iemand ervaring met Pepper?



AmyFarafFowler: Ik heb ervaring met Pepper, maar wel al twee jaar terug. Vond inderdaad dat daar wat jongere/hippere mannen op stonden dan op andere sites, misschien door de reclames. Ik ben gelukkig ook nooit gekoppeld aan mannen die buiten mijn leeftijdscategorie lagen en ik vond het echt een voordeel van de site dat alleen de mannen die aan mij gematcht waren mijn profiel konden bekijken. Zo was ik voor mijn gevoel minder 'herkenbaar/vindbaar' dan op andere datingsites.



Zelf ben ik ongeveer twee maanden actief geweest op Pepper, met vier mannen gedatet en met de vierde woon ik inmiddels samen...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb altijd het idee (gehad) dat op die datingsites juist de meeste vrouwen nep zijn. Ik heb ook zo het idee dat het 90% mannen zijn en maar 10% vrouwen die zich inschrijven op datingsites.



Ooit een keer op zo'n gratis site ingeschreven en nog voordat ik mijn profiel goed en wel klaar had, kreeg ik al reacties van de prachtigste dames! Yeah right! Daar geloof ik dus niks van.

Heb me dus gelijk weer afgemeld.



Misschien dat het wel een verschil maakt of je je inschrijft op een gratis of een betaalde datingsite. Maar die ervaring heb ik dus niet.
Alle reacties Link kopieren
Ah, leuk! Een nieuw internetdating topic



Ik ben ook weer begonnen dit jaar. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Mijn relatie is ook nog niet zo lang uit. Deze relatie heeft niet heel lang geduurd maar ik was er wel behoorlijk kapot van en het heeft nogal een nasleep gehad. Ik weet niet of dit al het moment is om weer te gaan daten maar doe het dan ook gewoon rustig aan



Ik sta op Paiq en op RP. Paiq vind ik prettiger, geen vleeskeuring, geen ongeschikte matches en chatten ipv mailen. Ik heb ook al een leuk gesprek lopen met iemand waarmee het vast wel tot een date komt.



Ik merk dat ik er steeds relaxter in sta en dat is wel prettig. Vooral op RP krijg je soms echt rare reacties en ik kan dat nu heel goed bij de ander laten zonder dat het me (al te veel) raakt. Gewoon blokkeren en blij zijn dat die vreemde vogel er alvast uitgefilterd is



@sensotouch. Waarom schaam je je voor internetdaten? Dat is toch echt niet meer nodig anno 2014?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven