Internetdaten - Wie nog meer?

03-01-2014 10:37 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het laatste topic dat ik hier over kon vinden was inmiddels een beetje dood gebloed omdat volgens mij iedereen naar een facebook groep is verhuisd. Vandaar dat ik een nieuwe aanmaak.

Onder een nieuwe naam vanwege herkenbaarheid, niet iedereen hoeft te weten wat ik uitspook op date gebied.



Wie is er nog meer aan het internetdaten geslagen en heeft zin om ervaringen uit te wisselen?

Het lijkt mij leuk om alle leuke en minder leuke dingen te kunnen spuien hier.
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik ben er ook weer eens. Nog steeds contact via de app met man. We hebben nu afgesproken geen nieuwe contacten aan te gaan via de site. Hij heeft het deze week nog druk maar na volgende week gaat er een volgende stap komen. Ik denk wel dat hij oprecht is. Er is een bepaalde klik. Hij heeft ook een beperking en we lijken bij elkaar te begrijpen dat je som wes zoveel wilt, maar niet alles gaat. Daarom heb ik me ook wat geduldiger opgesteld. ( Ook omdat ik verder toch met niemand een goede / betere klik had :p).



Ik vind als vrouw niet mee willen betalen heeeeeeeeeel ouderwets. (Sorry). Zeker als hij ook al naar mijn woonplaats komt ( wat wel handig / lief is aangezien ik geen rijbewijs heb).



De enige keer dat ik een date heb gehad heb ik hem wél laten betalen, maar wij woonde in dezelfde stad. Hij had een goede baan en ik studeerde. Dus toen vond ik het wel gerechtvaardigd.



En tja, het probleem dat ik de mannen van me af moet schudden heb ik natuurlijk ook niet. (Nu klinkt het negatief, maar zo bedoel ik het niet).
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Alle reacties Link kopieren
http://www.returnofkings. ... ho-try-to-get-laid-online



hahaha! Ik krijg net te horen dat ik een combinatie ben van type 3 en 5. dus niet 6
quote:systeemkast schreef op 07 september 2014 @ 18:40:

Coolpack2, ik begrijp je perspectief.

Als je vaak van die eerste, maar niet verder, dates hebt gehad. Denk ik dat je iets beter moet leren screenen via de chat.

Om eerlijk te zijn heb ik binnen half een dozijn berichtjes al door dat het niet mijn type is. Dan kan ik wel verder gaan met chatten, over voor mij saaie onderwerpen want we hebben dan weinig gemeen, en nog een eerste date voorstellen. Maar resultaat blijft dat mijn eerste vermoedens juist waren.



Maar klopt dat vrouwen dit over het algemeen niet begrijpen. Als je van alles krijgt aangeboden, door meerdere mannen, hoef je natuurlijk zelf niet hippe praatjes, tijd, motivatie en een volle portemonnee te hebben. (beetje kort door de bocht, maar toch)



Zoals al gezegd, je begint er zelf aan.

Verwacht alleen niet dat als je erg leuke gesprekken hebt met een dame, dat zij dan wat gaat voorstellen, als jullie ver uit elkaar wonen.



Je denkt misschien nu dat vrouwen alle keuze en macht hebben. Maar veel houden nog de gewoonte aan dat de man op de vrouw af stapt. Jij hebt die keuze, zij kan er niet voor zorgen dat jij op haar af gaat.



ps.

hoor graag of ik er mijlenver naast zit



Ja, je zit er behoorlijk ver naast. Ik ben namelijk vrouw

En ik ben zoals gezegd zelf geneigd zowel rekeningen als afstand te middelen, ook bij een eerste date. En verbaas me soms over hoe vrouwen dat schijnen te doen vaak (niet eens zo zeer hier, maar vooral ook uit wat ik heb gehoord van mijn dates).

Ik date niet bijzonder veel, omdat ik wel degelijk filter in de chat. Hoewel ik het soms wel lastig vind, want er zijn nogal wat mensen van zsm afspreken. Als iemand het niet is heb ik dat na vijf minuten chatten ook wel door ja. Als iemand het net niet is, heb ik vaak ook wel dat gevoel, maar dat gaat om zulke kleine dingen dat ik het eigenlijk niet fair vind om dat op een chatgesprek te baseren. Vaak klopt het dan IRL wel, maar ja. Het is ook een beetje schipperen. Maar dat lijkt me voor de heren ook het geval.



Dus.
Alle reacties Link kopieren
coolpack2 lol



Klonk best mannelijk, misschien heb ik het verkeerd gelezen.



Ik heb besloten om 'n vraag of ze zin heeft in een 2e date gesteld na 3 dagen.

Dat is toch best gematigd stalkerig?



Over dat meebetalen.

Pfff, ik vind het zo raar. Het zit gewoon in mijn hoofd dat de jongen/man het uitje betaald. Vooral de eerste paar dates.

Volgens mij help ik gewoon mee aan de ongemakkelijke situaties.



Re_ske, exclusiviteit is afgesproken.

Na hoeveel dates was dat? (ik hoef dat van mijn kant nooit af te spreken want de date weet al snel dat mijn type bijzonder dun gezaaid is in Holland)
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
quote:systeemkast schreef op 07 september 2014 @ 18:40:

Als je vaak van die eerste, maar niet verder, dates hebt gehad. Denk ik dat je iets beter moet leren screenen via de chat. Om eerlijk te zijn heb ik binnen half een dozijn berichtjes al door dat het niet mijn type is.

Ik ben zo iemand met heel veel eerste dates (tientallen), maar zelden een tweede. Ik kan prima screenen, maar ja, die chemie hè? Heel vaak met een man in het café gezeten die me rationeel heel geschikt leek. Alleen werkten mijn feromonen zelden mee...
Alle reacties Link kopieren
Even verslag van gisteren. Leuke kerel om te zien, ook toen we startten met lopen leek er echt wel chemie te zijn. Naarmate we verder liepen werd hij geslotener. Bij terugkomst hier (bij zijn auto) zei hij meteen dat we wat hem betreft niet gaan daten omdat hij de emotionele klik mist voor een 'intieme relatie'....

Ik ben zijn type niet, te druk.



Hij wil wel als vrienden blijven contacten maar laat de bal hiervoor bij mij liggen. Wat doen jullie in zo'n situatie?
Alle reacties Link kopieren
@Snoopy80.

Bij mij is een date een date, en dan is zij alles.

Maar als het verder niet slaagt, dan is het echt over.

Vrienden via datingsites heb ik niet nodig.
Alle reacties Link kopieren
Hoe bedoel je, dan is zij alles?
Alle reacties Link kopieren
quote:Snoopy80 schreef op 08 september 2014 @ 13:11:

Hoe bedoel je, dan is zij alles?

Ik bedoel dat ik dan geen contact met anderen heb.

Ik bespreek (na een paar keer chatten) de dingen en mijn zieleroerselen alleen dan met haar.



Als de date uiteindelijk niet lukt, dan ga ik niet met haar verder chatten over wat mij wezenlijk bezighoudt..
Alle reacties Link kopieren
Haha coolpack, ik dacht ook dat je een man was, daarom dacht ik ook dat het klagerig was, maar nu ik weet dat je vrouw bent zie ik die opmerking idd in heel ander perspectief! Haha grappig!



Reske wat fijn dat je klik lijkt te hebben! En Rasa ik begrijp wat je bedoelt, alleen gaan mijn feromonen vooral werken bij sex en aangezien ik over het algemeen niet op de eerste date meteen bam ga duurt het ietsje langer. Maar kennelijk is mn screening ook goed, want heb 4 hele geschikte gevonden waar ik heel fijn mee kon praten. Echt goeie kerels. Alleen niet echt BAM. Soms dacht ik van wel maar dan ging ik toch al snel weer op de site kijken uit interesse. Ik moet nu zeggen: goede klik nummer 5 heb ik nu zelfs dates en chats voor afgezegd. Woensdag zie ik m weer... Ben benieuwd of de klik er nog steeds zo sterk is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Snoopy80 schreef op 08 september 2014 @ 12:32:

Even verslag van gisteren. Leuke kerel om te zien, ook toen we startten met lopen leek er echt wel chemie te zijn. Naarmate we verder liepen werd hij geslotener. Bij terugkomst hier (bij zijn auto) zei hij meteen dat we wat hem betreft niet gaan daten omdat hij de emotionele klik mist voor een 'intieme relatie'....

Ik ben zijn type niet, te druk.



Hij wil wel als vrienden blijven contacten maar laat de bal hiervoor bij mij liggen. Wat doen jullie in zo'n situatie?Snoopy, goed dat je deze date bent aangegaan. Maar blijkbaar was er geen superchemie. Ik zou het zo laten. En ja, dat voelt misschien wel even wrang?
Alle reacties Link kopieren
Voor mijn gevoel lag er druk op gister, daardoor voelde ik me nerveus. Dan ga ik me drukker gedragen en daar word je dan op 'afgerekend..voelt niet fijn als je niet jezelf mag zijn.T voelt nog wranger dat hij nog geen 24 uur later alweer rondneust op de datingsite op zoek naar de volgende. Inmiddels hebben we geen contact meer.
Alle reacties Link kopieren
@Reske: Wat leuk om te horen dat je zo`n fijn contact hebt!



@Systeemkast: Heb je de 2e date al voorgesteld? Nu is toch wel al 3 dagen later? Zou het juist leuk vinden als een man laat weten dat ie me nog een keer wilt zien . Dan is het toch nog afwachten wanneer je allebei kan.



Zolang hij maar niet gaat pushen dat die date er snel moet komen. Als ik druk ben en zeg dat ik deze week niet kan, maar volgende week bijvoorbeeld, dat dat ook ok is.
Alle reacties Link kopieren
Begrijpen jullie dat nou?

Man die flirtetig comlimenteus, oprechtte intresse, etc stel ik een date voor=enthiousaste reactie van zijn kant zoekt hij mij vervolgens onaangekondigd op! Na zijn bevestiging dat hij wel een date wil na zijn reis, terug van de reis geen contact meer gehad(overigens ook niet voor de reis) Vanuit mijn kant een berichtje gestuurd over zijn reis, hierop helaas (nog) geen reactir gehad.





Doe ik dan iets verkeerds? Want ik kan het nu even niet meer rijmen...
Alle reacties Link kopieren
Ano. Dan vond hij je irl toch minder leuk. Heb ik ook zo vaak gehad, was ik helemaal enthousiast, was het ook best gezellig maar the day after voelde ik niet zo veel. Dat betekent geen romantische klik. Tis jammer maar zo gaat t. Wel slap dat ie niets van zich laat horen.



Snoop, het is nooit leuk om afgewezen te worden, maar er is een klik of hij is er niet. Als hij je echt leuk had gevonden had hij het schattig gevonden dat je druk was. Ik zeg: NEXT! En er is niets mis mee om weer op de site rond te neuzen, ook niet dezelfde dag. Jullie hadden nog geen relatie... Je zult er vast nog wel een paar tegenkomen en wellicht ben jij dan wel degene die denkt. Mwoa.
@Snoopy, snap dat het een shitgevoel is hoor! Dat is toch een beetje het nadeel van datingsites. Een vijver vol vissen. Ik weet ook niet zeker of het per sé was omdat je 'te druk' was. Zo'n man zoekt ook maar een argument.



@Anoniem, ik krijg de indruk dat je deze man nog niet in het echt gezien had, toch? Wat bedoel je met dat hij je onaangekondigd opzocht?



@imogen, bij de meeste mannen die ik heb gedate moest ik er niet aan denken ze alleen maar te zoenen, laat staan dat het in de buurt van seks kwam Ik geloof dat ik nogal kieskeurig ben op het lichamelijke vlak (zonder dat ik dat zelf wil)...



Goh zeg, ik maak nu wel weer meteen de clichés van datingsites mee... Ik heb de gewoonte om mannen die mij een bericht sturen sowieso netjes een bericht terug te sturen. Afwijzen doe ik ook zo netjes mogelijk. Maar ik krijg nu toch weer van die beledigde reacties terug.



Deze is te grappig om niet te delen. Een man (zonder foto, 10 jaar ouder dan ik) stuurt me een éénregelig, nietszeggend bericht. Zijn profiel is zeer summier, met zinnen als deze: Ik zoek een vrouw met een eigen publiek op basis van inhoudelijke, individuele talenten. Hilarisch, toch? Ik laat hem beleefd weten dat ik niet geïnteresseerd ben en eigenlijk een man zoek van mijn eigen leeftijd. Krijg ik een reactie (met foto) terug waarin hij schrijft dat iedereen hem minstens 10 jaar jonger schat dan hij is. Ik zal de foto hier niet delen, maar geloof me... not...
My god, de meneer van de foto geeft nog niet op. Ik had niet meer gereageerd op zijn laatste bericht (waarin hij schreef dat iedereen kon zien dat hij véél jonger leek dan in het echt). Zag geen reden hem nog een trap na te geven. Stuurt ie me nog een bericht: 'Vooruit, an offer you can't refuse, we gaan uit eten op mijn kosten'... Ik heb hem laten weten dat mijn gezelschap niet te koop is en hem vervolgens geblokkeerd. Pathetisch geval...
@systeemkast: Oh dat klopt hoor, ik klink soms wat mannelijk. In wat ik zeg dan, niet qua stem haha! Dus maak je niet te veel zorgen. Als een man ondanks mijn suggestie te splitten toch graag de eerste date betaalt mag hij dat hoor, ik ben nou ook weer de beroerdste niet :P maar als hij ook de tweede en zelfs derde zou willen betalen (als die er al van komen), zou ik me toch wel danig ongemakkelijk gaan voelen.
@Imogen: aha, dat schoot me inderdaad door de kop toen ik de reactie van systeemkast las :D
Alle reacties Link kopieren
Ojee, heb gister opeens via Tinder een date afgesproken voor straks... *springt onder de douche
Spannend, Qian! Hoe was het?
Alle reacties Link kopieren
quote:Rasa schreef op 09 september 2014 @ 19:18:

Spannend, Qian! Hoe was het?



Zucht... een man met een goed hart, en hij vond mij leuk, maar ik vond hem (veel!) te druk voor mij.



Voor de volgende keer dat ik ga daten ga ik wel vooraf zeggen dat we kort/uurtje/1 drankje wat gaan drinken.

Net meteen geappt dat ik niet verder wil daten, dan is `t eruit. Dus hij ontvriend me zei hij(ook logisch). Voelt toch niet lekker. Voelt zo als wegwerp-contact. Maar is ok, zo gaat dat...
Alle reacties Link kopieren
quote:Qian schreef op 08 september 2014 @ 20:15:

@Systeemkast: Heb je de 2e date al voorgesteld? Nu is toch wel al 3 dagen later? Zou het juist leuk vinden als een man laat weten dat ie me nog een keer wilt zien . Dan is het toch nog afwachten wanneer je allebei kan.



Zolang hij maar niet gaat pushen dat die date er snel moet komen. Als ik druk ben en zeg dat ik deze week niet kan, maar volgende week bijvoorbeeld, dat dat ook ok is.



Jahaa, zeker. Deze week heeft ze het druk, mid volgende week heeft ze pas weer tijd.

Afgelopen jaren blauwtjes heeft me niet echt geduldiger gemaakt, ik vind haar echt leuk maar denk niet dat het wat zal worden.

Ze is van de categorie, ik had de datingapp/site even geprobeerd om te kijken wat het is. En ik zou het niet bijzonder traumatisch vinden om een keer een relatie te krijgen voordat ik dertiger wordt.

Maarja, wanhoop reserveer ik voor als de zombies komen. Misschien wil ze wel iets meer in de toekomst, wie weet.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Snoopy80 schreef op 08 september 2014 @ 20:13:

T voelt nog wranger dat hij nog geen 24 uur later alweer rondneust op de datingsite op zoek naar de volgende. Inmiddels hebben we geen contact meer.



Misschien wil hij echt een relatie? Dan mag je toch gewoon verder zoeken. Ik weet niet hoe het met hem zit, maar ik had een tijdje terug chatcontact met een schijnbaar leuke dame. Daardoor negeerde ik even de datingsite, en een bericht van een andere dame kwam ik later achter. En toen meid 1 niets meer van haar liet horen naar toch wel druk geapp en geflirt, was het te laat bij die andere meid die me ook wel leuk leek. Die reageerde niet op een antwoord na een aantal dagen. Kortom (ik sleur verhalen altijd langer uit, fast forward standaard maar naar het woord kortom) deze heer heeft niet bijzonder veel opties en gaat dus snel verder kijken :p



@Qian,



Jammer van de date. Weer verder swipen!

Had laatst ook weer een Tinder match, alleen reageert niet op mijn bijzonder gematigd originele berichtje :s
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
Echt een relatie willen is nog geen reden om zo te doen...Hij liet de keus om contact te houden bij mij. Heb hem daarop gevraagd wat hij wilde. Kreeg als reactie dat het hem niet zoveel uitmaakte....en dat er dan wel stukken minder vaak en lang contact zou zijn... M.a.w. als ik geen relatiemateriaal ben ben ik ineens een stuk minder boeiend ? :s. Hij was verbaasd dat ik de dag erna er nog mee zat...jeetje.

We hadden al meer dan n maand best intensief contact. Nu is t doodstil..hebben elkaar geblokt op whatsapp, verwijderd op paiq en ik had hem al ontvriend op fb.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven