Internetdaten - Wie nog meer?

03-01-2014 10:37 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het laatste topic dat ik hier over kon vinden was inmiddels een beetje dood gebloed omdat volgens mij iedereen naar een facebook groep is verhuisd. Vandaar dat ik een nieuwe aanmaak.

Onder een nieuwe naam vanwege herkenbaarheid, niet iedereen hoeft te weten wat ik uitspook op date gebied.



Wie is er nog meer aan het internetdaten geslagen en heeft zin om ervaringen uit te wisselen?

Het lijkt mij leuk om alle leuke en minder leuke dingen te kunnen spuien hier.
Alle reacties Link kopieren
Toen we net contactten heeft ie paiq een paar weken links laten liggen...vlak voor ie op vakantie ging begon ie ineens weer daar rond te neuzen. Had voor zover ik weet geen andere dates gepland, maar keek wel nog rond daar.
Alle reacties Link kopieren
Net ongeveer 2 uur aan de telefoon gezeten met down under man. Alle seinen staan nog steeds op groen en bij hem ook geloof ik. Morgen komt ie weer terug in Nederland, neemt vanaf vliegveld meteen de taxi naar mij en neemt ie me mee naar geen idee want het is een verrassing! Ik vind het echt super spannend... Maar wat the F, zag ik vandaag latter (die me gedumpt heeft in juni), en die wil me terug. Heeft spijt. Weet ik veel. Er zit nog wel wat bij me. Maar zou ie het ruiken of zo?



Heel erg weird.
Alle reacties Link kopieren
@Imo: Ja, denk dat ie het ruikt! Heb met m`n ex ook zo`n band... de laatste 2 à 3 weken denk ik weer wat vaker aan hem (nadat ik hem eindelijk wat losser had kunnen laten)... en verrek, krijg ik een mail van hem. Staat ook in dat ie afgelopen weken weer steeds vaker in zijn gedachten ben...
@ systeemkast, je hebt volgende week een date. Dat is goed nieuws. Maak je niet druk of je voor je dertigste een relatie hebt, geniet van de reis, want anders kom je alleen maar later op de bestemming aan.



@ Qian, waarom moest hij dat persé zeggen? Net alsof je hem beledigd hebt met je afwijzing.



Ik krijg de indruk dat mijn date van vorige week mij wel ziet zitten, maar nog moet nadenken. Ik heb volgende week een date en eigenlijk geen zin om verder te zoeken. Ik ben nog niet hoteldebotel, maar ze is aantrekkelijk, ze past goed bij mij (passie is leuk en aardig, maar je moet het wel met iemand uithouden buiten het bed) en ze geeft aan dat ik haar type wel ben. Als ik de handrem lostrek, ga ik vallen...
Na een bepaalde tijd is de ex vergeten waarom hij/zij het uitmaakte, kan even niemand vinden of heeft heimwee. Dus laat een ex na enkele maanden opeens van zich horen. Vanwege dezelfde herinneringen ben je daar ook kwetsbaar voor.



Probleem is dat de reden dat het uitging zelden veranderd is, dus ben ik altijd voorzichtig met exen die opeens weer aankloppen. Ze willen mij niet, maar mij zonder slechte kanten of verplichtingen van hun kant.
Alle reacties Link kopieren
Nou gisteren down under man date gehad en was heel erg leuk. Leuk praten en hij is zo verschrikkelijk lief. En zacht. Verbazingwekkend omdatvie in het dagelijks leven de harde manager is. Maar voor mij wel n beetje jammer want ik heb de hele tijd de neiging m door elkaar te schudden. Ik word soms zo moe van mezelf maar ik zoek dus kennelijk een man die me hard durft aan te pakken. Iemand kan dus gewoon te lief zijn. Ben ik nou gek dat ik dit vind?



Ondertussen zit latter ook te duwen, en dat werkt toch wel. Het is toen uitgegaan omdat hij niet genoeg ruimte in zn hoofd had voor een echte relatie, en niet omdat ik niet goed genoeg was of verkeerde dingen deed. Dat heeft ie toen ook heel uitdrukkelijk gezegd. Het lag NIET aan mij. Hij was/is wel de liefde van mn leven... Had hem weggestopt in eennlaatje en vrienden gebleven. Met wel in mn achterhoofd dat wellicht over 10 jaar ie nog wel terug zou komen. Dat lukte prima, totdat hij opeens voor mn neus stond dat hij nog zoveel van me houdt, en dat ie tot de conclusie is gekomen dat wat wij hadden echt zonde is om weg te gooien, en dat ie dan maar meer zn best moest doen om met zn eigen issues te dealen. Dus nu hij zo terugkomt moet ik echt alle zeilen bijzetten om niet terug te rennen. Hij lijkt ook wel echt veranderd te zijn maar ik moet dat ook zeker weten. Heb hem een paar lastige huiswerkopdrachten gegeven die hij in de spiegel moet gaan doen, soul searching. Hij is altijd eerlijk geweest tegen me dus ik geloof ook wel dat ie daar echtmee aan de slag gaat. Wel schattig: Hij heeft zelfs een profiel aangemaakt op de internet dating site waar ik ook op zit. Daar komen we op een match van 99%. How creepy is that? Nog nooit gezien.



Sorry voor de lap tekst maar ik moest het ff kwijt.
Hm ja, dat lievige heb ik ook moeite mee bij mijn date. En dat er wat onzekerheid zit. Als dat laatste niet zo was, was het makkelijker geweest om, zij het met een knipoog, direct aan te geven dat ik vind dat hij te klef doet. Jammer, want hij is op zich wel direct. De eerste date was eigenlijk erg leuk, al moet ik zeggen dat er bij de kleine afacheidszoen diep van binnen wel wat belletjes begonnen te rinkelen. Maar ja, zoiets is voor een kerel net zo spannend dus dan wil ik niet meteen oordelen. Maar dat gevoel blijft. Zucht... Het is iemand die van zijn passie zijn werk heeft gemaakt en goed met (voorlopig) LATten kan leven, dus dat zijn wel grote pro's voor mij. Al zijn er ook wel wat praktische dingen die juist een dergelijke relatie moeilijk gaan maken. Dus tja, misschien juist maar beter datbik niet hoteldebotel ben. Maar idd zo jammer ook...



Klinkt wel goed van je ex/latter!
Alle reacties Link kopieren
@Sybreed: Klinkt goed, neem je tijd. Dus even de aandacht voor deze vrouw/afwachten wat dit brengt klinkt juist positief.



@Imogen: Dat de man te lief is? Ja, dat kan volgens mij wel. Hartelijkheid/liefde kan er niet genoeg zijn, denk ik!

Maar lief komt soms voort uit zichzelf wegcijferen,

of dat hij te onbewust is van zichzelf en zich te veel op dingen buiten zich richt. Dan voel je dat er iets niet klopt.



Lastig met ex! Ik probeer mezelf wijs te maken dat wat Sybreed ook schrijft klopt... en ondertussen nog steeds contact te vermijden (best lastig met gemeenschppelijke vrienden Ben nog te kwetsbaar voor zijn verleiding denk ik)

Als je zelf in andere topics toendertijd hebt geschreven kan het helpen dat terug te lezen, om te zien welk gevoel/stem echt klopt.



Ik snapte ook niet waarom die tinderdate zo direct zei dat ie me dan ging ontvrienden, maar uiteindelijk zei hij dat het zijn 1e date was geweest. Dus misschien verklaart dat de onhandigheid.
Alle reacties Link kopieren
quote:Qian schreef op 09 september 2014 @ 20:16:

[...]

Dus hij ontvriend me zei hij(ook logisch). Voelt toch niet lekker. Voelt zo als wegwerp-contact. Maar is ok, zo gaat dat...



Om eerlijk te zijn zit ik ook niet op Tinder voor een chatcontact.

Het is wel leuk om even te kletsen met iemand als ik me verveel, maar een stuk of 4 via datingsites die alleen maar er zijn voor smalltalk en een luisterend oor voor hun zijn. Nou nee dankje, 1 is wel genoeg. (ik vermijd de friendzone als lepra)



Is trouwens het, ik zoek alleen een leuk chatcontact/luisterend oor, niet het vrouwelijke equivalent van mannen die gewoon alleen een lekkere seksdate/scharrel zoeken?
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
@systeemkast: Nee, ik zit ook niet op Tinder om te chatten. Hou daar zelfs helemaal niet van.



Maar vind wel dat als je een leuke, persoonlijke date hebt gehad je het contact netjes kan afronden. Dus als je nog even in een kort gesprekje (vb ieder 5 zinnen) gedag kan zeggen, ik het toch wel prettiger vind ik, en het meer voelt als ´prettig afsluiten´. (ok, dit is vast vrouwen-geblaat ;)
Alle reacties Link kopieren
Boos afkappen is inderdaad kinderachtig.

Meestal sluit ik af, als ik er net achter ben gekomen dat ze 3 koppen groter is, met succes met je zoektocht & fijne avond.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Ik had laatst wel een mooie afsluiter... Ik stuurde na een (voor mij) gezellige date een berichtje dat ik het leuk had gevonden. Hij: "vond het ook heel gezellig. Mocht je je binnenkort vervelen en een biertje willen pakken, dan heb je mn nummer". Was meteen duidelijk zonder dat het irritant of vervelend werd
Alle reacties Link kopieren
Sinds kort ben ik na jaren weer eens aan het (internet) daten. Ik sta wel weer open voor een relatie en heb me voorgenomen om niet meteen bij het eerste minpunt te stoppen. Maar ik vraag me af hoe jullie dit zien. Is er volgens jullie na een eerste date direct de 'klik' nodig of kan dat groeien? Ik neig naar de klik vanaf het eerste moment. Als ik me niet aangetrokken voel tot iemand kan dat ook niet komen denk ik. Maar de mensen om me heen vinden dit erg oppervlakkig en raden me aan het een kans te geven.

Voorbeeldje, ik heb een eerste date gehad met een man, we konden leuk praten, dachten over veel dingen hetzelfde, hij heeft humor, allemaal leuk. Maar ik voelde me er niet warm bij worden. Nu heeft hij diezelfde avond zijn vrienden ingelicht over de date, die wilden heel puberaal,komen spieken. Dat is gelukkig niet gebeurd maar ik vind het ook niet echt leuk. Inmiddels heeft hij ook zijn ouders van mij verteld(!) en ik maak nu een terugtrekkende beweging.....vind hem voor iemand van 40plus zo overhaast. We hebben elkaar dus een keer gezien. Ik zit nu in dubio of ik het af ga kappen of dat ik het toch een kans moet geven.....ps, het is qua uiterlijk ook niet direct mijn type. Ziet er wel gewoon uit maar ik zou me niet omdraaien zeg maar.
You can fool all the people some of the time, and some of the people all the time, but you cannot fool all the people all the time.
Alle reacties Link kopieren
Tja, ik zou zeggen als alle seinen op groen staan maar je wordt nog niet warm, kijk het nog even aan. Mss ben je nu wat geirriteerd dat hij niet op jouw snelheid gaat en mis je daarom wat. Als na date 2 nog steeds nul warme gevoelens zijn dan zou ik mn biezen pakken. Overigens voor een man gaat hij wel erg snel, is hij ook nieuw in het dating circuit? Want met enige ervaring weet je dat hier helemaal geldt dat 1 zwaluw nog geen zomer is.
Alle reacties Link kopieren
Hellooo ladies,,



Me, single mommy is op aanraden van een nicht maar begonnen met inetdaten. Nooit eerder gedaan maar goed we kijken wat t brengt. Ik moest totaal voor een ander type gaan; ik weet het te presteren om altijd aangetrokken te worden door de foute typetjes. Dus nu ja ja iemand leren kennen en morgen de date. Leuke kop heeft hij, lichte blauwe sprankelende ogen, lang, en kaal. Nu komt het pffff ik heb vandaag zn stem gehoord en had echt een zware mannelijke voice verwacht..... Hij had een piep stem (zucht). Vervolgens kwam catfish op mtv dus ik dacht oooh lord, zoiets kan mij maar net ook overkomen! Ik schijt 7 kleuren stront op wat me morgen te wachten staat! Nog tips lol???
Alle reacties Link kopieren
@Briseis, dat klinkt bijna als mijn paiq-date van vorige week...lange man, blauwe ogen. Hij zingt, of zong...ja bariton was ie. En dan ook een relatief hoge stem, voor een man. Toch een beetje een afknapper !
Alle reacties Link kopieren
Voor de rest wel wat gechat...1 man was wel erg traag met typen..in een half uur tijd hadden we 6 zinnen gewisseld. Liep gewoon een beetje stroef helaas. Morgenavond een chatafspraak met iemand, maar diegene is qua werk het tegenovergesteld van mij. Hij werkt net in een nieuwe functie en 60 uur per week, terwijl ik om medische redenen voorlopig alleen vrijwilligerswerk doe voor 2 dagdelen per week.
Alle reacties Link kopieren
Whahhha@Snoopy.... Hoe zag zn profielpic eruit?? Krijg t gevoel dat t zomaar "hem" kan zijn whahah. Ik weet t niet hoor..... Hoe meer ik erover nadenk pffffff
Alle reacties Link kopieren
Help!!!!!! Hoe zag zn profielpic eruit??
Alle reacties Link kopieren
Omg..zit je op een landelijk forum en zouden we dezelfde man daten / gedate hebben :P....Is t via Paiq en kom je uit t zuiden van t land?
Alle reacties Link kopieren
@Snoopy80 whahaha mn onderbuik gevoel spreekt steeds meer



Euuuh JA!!! Zuiden ja... Niet via de site waar jij zit maar Tinder. Kenmerken (zoals hij zei) sport en muziek. Ik ga stuk hier. Naam begint met een P.
Alle reacties Link kopieren
Euhm...voor zover k weet zat ie alleen op Paiq maar hij kan intussen op meerdere sites zitten...nee sportief was ie niet, op wandelen na. Heeft ie een bril en woont ie in H....?
Alle reacties Link kopieren
Mag ik weer mee komen schrijven?

Ik ben van plan om toch weer een poging te wagen met internet daten.

Zit nu nog actief alleen op Paiq en kijk even wat ik verder erbij zal gaan doen.

Merk wel dat mijn onzekerheid mij enorm partte speelt. Ik ben enorm aangekomen en dan denk ik de hele tijd dat niemand mij toch zal zien zitten.



Gisteravond met echt (in mijn ogen) hele knappe man op Paiq gezeten. We hebben de hele avond gepraat. Eerst verliep het iets stroef maar naar mate de tijd verstreek ging het steeds leuker. We hebben tot heel laat door gepraat.

Heel leuk maar hij is echt heel knap dus dan denk ik meteen weer van dat is geen partij voor mij. Ja Ja ik weet het, heel dom! Maar houd je gedachten maar eens tegen, haha.

Nu vanmorgen had ik zoiets van Hij moet als eerste weer gaan praten en ja hoor dat deed die nog ook.

Kijken hoe het zich ontwikkeld.



Ik ga nu even beetje bijlezen hier
Alle reacties Link kopieren
Via datingsite in contact gekomen met een leuke meid, na een paar dagen wat gaan drinken in de stad. Was gezellig, gelachen en na ongeveer 1,5 uur afscheid genomen en 3 kussen op de wang.

Thuis gekomen zag ik een app dat ze het heel gezellig vond, geantwoord dat ik het ook gezellig vond en ze net zo leuk is in het echt en het voor herhaling vatbaar is . Dag er na ging ik voor een week op vakantie en had ik haar gebeld voor vervolg date. Ongeveer 1,5 week na de 1e date wat gaan eten in de stad.

Nu was het nog meer ontspannen, lekker aan het water gezeten. Na het eten en het al beetje donker was, haar in de ogen aangekeken en een kus op haar mond gegeven. Daarna voorgesteld om ergens anders nog iets te drinken. Rond half 11 haar naar trein gebracht en gaf ze mij een kus en een knuffel.

Bij het afscheid zei ze: “zie je snel weer”. Thuis gekomen stuurde ze dat het weer heel gezellig was. Na een paar dagen contact voorgesteld of ze zaterdag zin had om te komen eten. Helaas kon ze hele weekend niet omdat ze heel veel moest werken komende dagen.

Ik zei toen, dat is jammer, ach er komen vast genoeg leuke momenten wanneer wij elkaar kunnen zien. Nu zijn we bijna week verder en komt er eigenlijk geen voorstel voor eventueel een andere dag.

Misschien wil ik nu juist te graag en moet ik het gewoon op de loop laten tot ze wel tijd heeft?
Alle reacties Link kopieren
@Senso: Spannend !



@Draaizon: Heb je gevraagd hoe het met haar gaat, hoe d`r weekend was? `t Kan zijn dat ze werkelijk druk is en veel aan haar hoofd heeft...

Kan zijn dat ze niks laat horen omdat ze toch niet hoteldebotel is...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven