Internetdaten - Wie nog meer?

03-01-2014 10:37 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het laatste topic dat ik hier over kon vinden was inmiddels een beetje dood gebloed omdat volgens mij iedereen naar een facebook groep is verhuisd. Vandaar dat ik een nieuwe aanmaak.

Onder een nieuwe naam vanwege herkenbaarheid, niet iedereen hoeft te weten wat ik uitspook op date gebied.



Wie is er nog meer aan het internetdaten geslagen en heeft zin om ervaringen uit te wisselen?

Het lijkt mij leuk om alle leuke en minder leuke dingen te kunnen spuien hier.
Alle reacties Link kopieren
@heenenweer. Op welke sites heb je het geprobeerd dan?



Oja, ik heb Pepper trouwens ook eens geprobeerd toen het net nieuw was en daardoor gratis. Ik vond dat ik maar weinig matches kreeg en dat schoot dus echt niet op. Misschien beter dan alle, duidelijk ongeschikte, mannen die op RP op je reageren. Maar toch. Misschien zijn er ondertussen meer mensen ingeschreven en dus meer matches. Geen idee. Ik heb niet meer de behoefte om het daar te proberen. Een vriend van me heeft daar trouwens wel zijn vriendin gevonden
Alle reacties Link kopieren
Ik heb Badoo, Paiq en Nieuwerelatie.nl geprobeerd.

Ik hoor ook wel succesverhalen, maar dan meer van vrouwen die een man hebben ontmoet dan andersom.
Alle reacties Link kopieren
@heenenweer. Die andere twee sites ken ik niet maar van paiq kan ik me niet voorstellen dat er fake op zit. Juist omdat dat geen profielen site is maar je gematcht wordt aan de hand van vragen en foto beoordelingen
Alle reacties Link kopieren
Ik sta sinds een aantal maanden met mijn profiel op ZOOSK.. tot op heden vind ik het nog niet veel soeps.

Je gaat chatten en na twee of drie regels haken ze al weer af. of ze lezen je bericht en geven geen bericht terug.



Met één man zou ik iets afspreken maar niks meer van gehoord.

Ben dus niet zo actief meer op die datingsite. als mijn abonnement afloopt verwijder ik mijn profiel..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Alle reacties Link kopieren
Iemand ervaring met de (nieuwe) Lexa events?

Dat leek me wel gezellig, ook om gewoon nieuwe mensen te leren kennen.Alleen ik vraag me af of je daarvoor perse betaald lid moet worden om mee te kunnen doen?
Alle reacties Link kopieren
Van de zomer heeft lexa dat uitgeprobeerd. Ik ben bij een borrel geweest. Het was een gezellig event op een mooie locatie.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Eerst e-darling uitgeprobeerd; erg duur en niemand uit mijn regio.

Daarna via lexa mijn huidige vriend gevonden.



Van gratis sites zoals Paiq heb ik in mijn omgeving weinig positieve geluiden gehoord. Maar ik moet zeggen dat ik bij Lexa ook de eerste maand druk ben geweest met 'het kaf van het koren scheiden' (vieze oude mannetjes van 70 etc.).
Alle reacties Link kopieren
Geen ervaring met Lexa events, ik ga er maar vanuit dat dat op de RP feesten lijkt en daar ben ik wel 1 keer geweest. Ik heb me daar uitstekend vermaakt omdat een voormalige date van me (aardige jongen maar niet elkaars type) en ik hadden afgesproken ieder vriend(inn)en mee te nemen. We hebben vooral onze ogen uitgekeken vanwege de enorme hoeveelheid volkse types (pakje peuken tussen de spagettibandjes van topje etc.) en gelukkig hadden we elkaar om naar toe te vluchten als we onbedoeld sjans hadden. Erg vermakelijk, dat wel, maar nooit weer.
Alle reacties Link kopieren
Wat een hoop reacties. Leuk!

Ga ze zo allemaal even doorlezen.



Naomii: Ik schaam mij er niet voor maar niet iedereen hoeft te weten wanneer en met wie ik ga daten en wat ik dan gedaan heb. Daar ging het mij meer om.

Paiq heb ik ook wel eens geprobeerd maar ik weet nog niet zo goed wat ik er van vind.



Parislover: Leuk een positief verhaal te horen.



Heenenweer: Ik heb geen idee of er veel dames nep zijn want die kom ik natuurlijk nooit tegen. Bij de heren vind ik het vooral bizar om te zien dat vieze oude ventjes op mij profiel komen en reageren maar die zijn snel geblokt. Ik heb nog nooit gedate dus weet ook niet of ik er dan in ene achter kom dat de in mijn ogen serieuze mannen toch niet zo serieus zijn als ik dacht. Afwachten.

Maar je hebt hier al kunnen lezen dat er genoeg dames dus wel echt zijn, haha.
Alle reacties Link kopieren
@sensotouch. Ah, dat klinkt logisch. Dat niet iedereen hoeft te weten met wie en hoe vaak je date en wat je allemaal uitspookt.



Ik heb wel al veel gedate via internet dus ik heb wel tips om de niet serieuze er enigszins tussen uit te filteren:

- Date niet met mannen zonder foto of 'foto op verzoek', meestal zijn deze toch niet zo single

- Date niet met mannen die vrij snel over seks beginnen (Klinkt als een open deur, maar toch)

- Spreek niet thuis af maar op neutraal terrein en skip de mannen die hier wel op aandringen

- Skip de mannen die haast hebben en je nu direct willen zien (Meestal hebben ze gewoon zin in seks ipv dat ze oh zo nieuwsgierig naar je zijn)
Alle reacties Link kopieren
Naomii: Goede tips! Ik had laatst gesprekje met iemand zonder foto want dat kon niet vanwege zijn werk zei die. Hij deed gewoon hele normale baan dus ik vond het maar raar verhaal. Wie weet had hij ook wel die reden die jij geeft. Was verder toch niet geïnteresseerd in hem dus dat scheelt.



Iemand verder al dates gepland staan?

Ik dus woensdag maar vind het echt heel erg eng.

Mijn eerste keer en ik ben al zo slecht in daten en dan ook nog eens met iemand die ik nog nooit in het echt heb gezien.

Alleen de begroeting lijkt mij al zo ongemakkelijk...
Alle reacties Link kopieren
De lexaborrel is leuker dan de nogal sneu feestjes van RP.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
@sensotouch. Waarom geef je niet gewoon aan dat je het spannend vindt en je niet eerder via internet hebt gedate. Dat scheelt al de helft van de stress



@viva-amber. Blij te horen dat de Lexa borrel een stuk leuker is. Nou ja, sneuer lukt in ieder geval zeker niet
Alle reacties Link kopieren
Naomii: Ja dat heb ik gelukkig al wel gedaan. Toen hij vroeg of ik zin had om iets leuks te doen antwoorde ik met Ik denk het wel. Dus zijn reactie was dat die een twijfel hoorde. Dus toen heb ik gezegd dat dat niet aan hem lag maar dat het nieuw is voor mij en dat ik het best eng vind.



Nu alleen de hele dag al geen contact meer gehad. Ik zie dat die wel regelmatig online is geweest. Nu begint dan ook meteen de twijfel toe te slaan. Heb ik Ja gezegd en iets afgesproken haakt hij straks af.

Ik kan natuurlijk ook beginnen op de app maar ik wou deze keer het initiatief bij hem laten en nu hoor ik dus tot nu nog niets.

Best lastig hoor dat internetdaten :p
Alle reacties Link kopieren
Het blijft ook spannend, sensotouch. Probeer de verwachtingen te temperen. Ga gewoon voor een leuke middag/avond en verwacht er niet meer van dan dat. Waarschijnlijk is de eerste date toch niet meteen raak. Online is iemand vaak toch anders dan in het echt omdat je gewoon niet alle informatie krijgt (Hoe hij praat, lacht, ruikt etc). Misschien helpt deze nuchtere insteek ook wat tegen de zenuwen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel ervaring met Relatieplanet lang geleden en Pepper. Via Pepper heb ik twee dates gehad, maar was het aanbod toch niet in die mate dat ik langer dan een kwartaal lid wilde blijven.



Als vrouw heb je het wel makkelijker, er is een groot mannenoverschot. Maarja op zich kun je net zo goed een leuke date krijgen via Tinder, Facebook, of LinkedIn, wat mij overkomen is.
Alle reacties Link kopieren
Ik sta nu een aantal maanden ingeschreven maar ik vind het soms lastig. Dan praat je met iemand die best leuk lijkt en dan houdt het gesprek op. Of juist de enkele die wel leuk lijken reageren niet. Ik vind het best moeilijk om daadwerkelijk tot een date te komen. Ik had het toch makkelijker verwacht.
Alle reacties Link kopieren
Daten via LinkedIn? Ik zou het toch behoorlijk onprofessioneel vinden als ik door een vreemde uit mijn (extended) netwerk word versierd
Alle reacties Link kopieren
@shabs. Ja, gesprekken vallen regelmatig dood. Soms snel en soms wat later. Dat is even wennen en moet je vooral niet op jezelf betrekken. Misschien kan je proberen wat eerder tot een date te komen door gewoon koffie voor te stellen na een paar mailtjes
Alle reacties Link kopieren
Naomii: Ja ik heb ook niet te hoge verwachtingen maar als ik dan de stap durf te zetten is het weer irritant dat ik onzeker word omdat ik niets hoor. Hersenkronkels haha. / Shabs: Dat merk ik inderdaad ook. Komt ook weleens van mijn kant af maar toch loopt het gesprek vaak al dood voordat er een date gepland is. ( sorry forum mobiel )
Alle reacties Link kopieren
Het is gewoon doorzetten denk ik je hebt wel een stuk grotere vijver om in te vissen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook lekker actief aan het internetdaten. In het verleden ook wel relaties gehad via datingsites. Nu heb ik a.s. zondag de eerste date met een nieuwe man. Contact verloopt tot nu toe erg relaxed, dus zal vast een gezellige middag worden.
Alle reacties Link kopieren
Shabs: Ik denk het wel. Er zijn zat positieve verhalen dus het moet kunnen ;)



Zyra123: Jij bent al echt ervaren dus Kun je ons mooi van tips voorzien. Leuk dat je een date hebt zondag.
Ik heb van veel sites de gratis variant geprobeerd, maar vond vooral op RP en Lexa dat ik veel rare berichten kreeg, veel van oudere mannen en heb er weinig profielen gezien van mannen die ik aantrekkelijk vond, maar dat ligt wellicht ook aan mij.



Ik heb aardig wat dates achter de rug, maar ik email ook niet lang. Een paar dagen is echt wel de max. Precies om die verwachtingen niet te kweken.
Alle reacties Link kopieren
quote:sensotouch schreef op 03 januari 2014 @ 19:37:



Zyra123: Jij bent al echt ervaren dus Kun je ons mooi van tips voorzien. Leuk dat je een date hebt zondag.Haha nou ik ben nog steeds (weer) single, dus of ik het nu echt goed doe, dat weet ik ook niet ;). Wat gaan jullie doen woensdag? Of nog niet concreet afgesproken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven