Internetdaten - Wie nog meer?

03-01-2014 10:37 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het laatste topic dat ik hier over kon vinden was inmiddels een beetje dood gebloed omdat volgens mij iedereen naar een facebook groep is verhuisd. Vandaar dat ik een nieuwe aanmaak.

Onder een nieuwe naam vanwege herkenbaarheid, niet iedereen hoeft te weten wat ik uitspook op date gebied.



Wie is er nog meer aan het internetdaten geslagen en heeft zin om ervaringen uit te wisselen?

Het lijkt mij leuk om alle leuke en minder leuke dingen te kunnen spuien hier.
Alle reacties Link kopieren
@lash99, wist niet dat sommige mannen ook zo zijn.

Misschien is het chatvermoeidheid ofzo, er zitten wel een paar leuken tussen. Is echt even geduld hebben.



@sybreed, ga ik maar eens doen. Bedragen zijn op zich klein, uitdaging is om een fantastische profieltekst te schrijven dat mijn wazigheid goed kan maskeren.
Alle reacties Link kopieren
@sybreed, mooi gezegd.....heb ik ook wat aan!





Fuck, ik vind het spannend
Alle reacties Link kopieren
Nadine, Bedankt voor je antwoord over Badoo, moet ik het toch maar proberen om het te koppelen aan facebook. Kan ik met de leuke mannen gaan chatten.



Ik ben zo blij dat ik niet de enige ben met de onzekerheden, maar dat jullie daar ook last van hebben. Ik heb nu ook 2x een date gehad maar geen vlinders gekregen. Ik vraag mij dan ook af of je het een kans moet geven of dat die klik er gelijk moet zijn. Al mijn exen kende ik ook een poosje voor we een relatie kregen, maar om nu met mannen te gaan daten om te wachten of de vonk overspringt. Allebei de dates vinden mij wel leuk wat ik dan weer bijzonder vind want zo leuk vind ik mezelf niet. Het is wel goed voor je zelfvertrouwen, alleen vind ik het erg moeilijk om te zeggen dat ik het niet zie zitten. Ik ben hier echt niet goed in.
Hoi Allemaal, wat leuk om alle updates weer te lezen. Toyboy geeft alleen nog korte berichtjes waar ik niet veel touw aan vast kan knopen , heel wazig, dus dat schiet niet op.



@ Ferrero Ik ben het met Sybreed eens, gooi er een betaald profiel tegen aan, dat scheelt weer in de serieuze reacties.



Ik heb zelf nu de afgelopen weken drie dates gehad en eentje in het vooruitzicht. In ieder geval twee gezellige avonden gehad zonder echt vonkje, maar wel leuk. En een mislukte date



Dus de score valt nog mee tot nu toe.
@Maggie: hoe was het???



@Senso: snap heel goed dat je even niet date als je teveel aan je hoofd hebt. Daten kost gewoon energie, en daar moet je wel zin in hebben. Als je er even geen zin in hebt, gewoon niet doen. Wat je tante ook zegt, dan pak je het later gewoon weer op.



@Lash: nog steeds in stuitermodus? Leuk dat het zo gezellig is tot nu toe!



@Bessie: denk dat het er van af hangt wat je "zoekt" in een man. Ik kap behoorlijk snel af na een eerste date als het gesprek niet soepel loopt. Komt omdat ik nogal gevoelig ben voor "type sales" met vlotte babbel en die makkelijk contact maakt met mensen. Als een jongen zenuwachtig is en daardoor het gesprek minder goed loopt... ja zal best een lieve jongen zijn, maar dat is niks voor mij. Ik ga me irriteren aan mannen die zenuwachtig zijn, een man moet wel een man zijn en prima als hij op de bank bij de Lion King gaat huilen of thuis ontzettend loopt te ijsberen over keuzes die hij moet maken, maar in het openbaar moet hij gewoon makkelijk praten en daar niet zenuwachtig van worden (hoeft niet eens stoer te zijn, dat is iets anders). Als jij andere zaken zoekt in een man, dan kun je het natuurlijk nog een kans geven. Voor iedereen zijn andere dingen belangrijk.



@Single lady: jammer dat ToyBoy niet opschiet. Als je hem echt als Toy Boy wil, dan zou ik er zelf wat vaart achter zetten in de zin van directere smsjes...
Alle reacties Link kopieren
Willekeurige vraag:

Wie Skyped (cam) hier vooraf met hun date?



Een vriendin van mij begon daar over, omdat je dan gelijk toch iemand ziet.

Persoonlijk weet ik niet zo goed hoe ik daar over moet denken.. Het heeft positieve en negatieve kanten.
@Strider: Redhead?

Ik doe het eigenlijk nooit... zowieso omdat ik op skype mijn echte naam (voor & achternaam) in beeld heb. En daarbij: vind dat iemand op skype alsnog heel anders kan overkomen dan in het echt. Ik app liever, en spreek dan als het klikt zsm af. Skypen zit niet zo in mijn systeem haha.



Trouwens, zit zelf f met die kerel van Pepper in mijn hoofd... Hele tijd mailtjes heen en weer gestuurd en ik vind m nog steeds interessant. Had dus mn nummer gegeven en kreeg terug dat hij me deze week zou appen aangezien hij vorige week op wintersport was. Weet ook niet wanneer hij terugkomt... heb niet meer gereageerd na die mededeling... en weet niet of ik nu nog een berichtje moet sturen, of dat ik op een app moet "wachten" en het gewoon moet laten gaan. Heb ergens ook zoiets van: als ik top of mind ben, dan appt ie me zelf wel... toch?
Alle reacties Link kopieren
@ Strider: Ik zou het eigenlijk ook niet doen, waarom dan niet gewoon na appverkeer in real life meeten. Ik denk persoonlijk ook dat je bij skype niet echt iemand leert kennen.



@ Yanthe: Heerlijk he om te lezen dat je niet de enige bent.. wanneer luister je naar je gevoel.. en wat is je gevoel nou werkelijk... pff moeilijk moeilijk.. Of maken we het onszelf gewoon moeilijk, haha.



@ Nadine: thnx voor de verhelderende kijk.. Hoor vanuit mijn vrienden alleen maar, gewoon 2e date doen, wat kan je mislopen. En ga dat ook doen, want gister leuk weer gesprek weer gehad. Maar moet zeggen wat jij zegt ik eigenlijk belangrijk vind. Moet gewoon soepel lopen en daarom heb ik nu ook wat dubbel gevoel. Over de app lopen gesprekken eigenlijk nl wel soepel, het klopt niet helemaal... Maar ik ga het de komende weken maar ff onderzoeken, dat kan nooit kwaad ;)



En over jouw pepper kerel: aangezien hij zei dat hij zou appen, zou ik dat eerst afwachten. Jij hebt de eerste zet al gezet, door je nr te geven.
Alle reacties Link kopieren
@Bessie & Nadine

Skypen zit ook niet zo in mijn systeem hoor.

Om een of andere reden krijg ik toch altijd van die foute ideeen bij webcamcontact, van die zooi waar je zeg maar niet op zit te wachten :p



Ik kreeg namelijk ook nog een verlaat mailtje van een RP dame die het liefst binnenkort wilde Skypen omdat ze dan wist met wie ze te maken heeft.. Daar kan ik me op zich wel iets bij voorstellen maar ik heb er toch m'n vraagtekens bij..



Oh ja, Redhead..

Leuke meid hoor, sinds dit weekend ook op FB na een weekje mailen maar toen ik deze week begon over hoe ze denkt mbt daten wou ze eerst nog verder mailen "en ze was deze maand nog druk met afspraken" terwijl ze toch ook van het daten = weten is.

Ik krijg het idee dat ze nog volop aan "het shoppen is" online.

Dus ga ik wat minder berichtjes sturen en kijken wat ze doet..

(Ik heb namelijk het idee dat het merendeel van mij af komt)
Alle reacties Link kopieren
@Nadine

Nog over Pepperman, je eigen laatste zin zegt het helemaal.

Jij hebt het initiatief genomen, nu is het zijn beurt (de "graag of niet" regel)
Alle reacties Link kopieren
Ik kan je wel vertellen dat de meeste datingwebsites nep zijn. Zodra je moet betalen om een berichtje terug te sturen moet er toch wel een belletje gaan rinkelen...
quote:marokkaans schreef op 27 maart 2014 @ 17:28:

Ik kan je wel vertellen dat de meeste datingwebsites nep zijn. Zodra je moet betalen om een berichtje terug te sturen moet er toch wel een belletje gaan rinkelen...



En waar baseer je dit op?



Lijkt me logisch dat je voor een goede datingsite betaalt voor de diensten die zij leveren, zijn tenslotte ook commerciële bedrijven en groot gelijk hebben ze. Ken daarbij behoorlijk wat mensen die elkaar via internet hebben leren kennen, dus ik geloof echt niet dat sites als e-matching, RP of Pepper nep zijn. Anders zou ook die roddel zich als een lopend vuurtje verspreiden, en dat doet ie na zo'n 10 jaar nog steeds niet.



@Strider: klinkt idd alsof ze nog aan het shoppen is. Tuurlijk kan ze druk zijn, maar aangeven dat je druk bent zonder een poging te doen? Daar geloof ik niet zo in...



En mbt Pepperman wacht ik idd f af, al gok ik erop dat ie niks meer laat horen. Ook prima.



Mr Badoo, is ook verdacht stil nadat de date gepland staat. Nou ja, op zich.. heb m een dag niet geappt Dus msn is dat niet zo heel vreemd als je elkaar nog niet kent haha.
Alle reacties Link kopieren
Ben ik ook weer even. Heb al een tijdje niet meegeschreven omdat mijn date met Italiaan nog even op zich liet wachten. Morgen is het zover! Spannend, ik laat jullie weten hoe het was. Nu trouwens ineens weer aan het chatten met een man via Paiq, maar ben er nu alweer een beetje klaar mee geloof ik, betweter.



Leuk om jullie verhalen weer te lezen!
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier morgen Vivanoordje!
@Nadine, we sturen elkaar nog geen sms-jes, alleen berichtjes via de website. Ik geef mannen niet snel mijn mobiel nummer.



@Strider, ik heb geen cam op mijn pc, expres niet omdat die heel gemakkelijk aan te zetten zijn op afstand.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet t niet....t was leuk......maar terughoudend. Geen spanning, geen zoen......ik weet t niet.
@Maggie, geen vonk? Gewoon gezellig is niet genoeg hoor ,er moet toch iets zijn.
Alle reacties Link kopieren
ja......ik weet niet of het nou is omdat we t allebei spannend vinden, of omdat *het* er gewoon niet is.....



wat zal ik doen? heb zin om t aan m te vragen...... maar ook weer niet, ik weet t niet
Als je het allebei spannend vindt zou er toch juist ook iets van spanning te voelen moeten zijn?



Je kunt hem vragen wat er is maar dat heeft toch niks met jouw gevoel te maken? Of word je verliefd ómdat iemand op jóu verliefd wordt? Nee toch?



Jij vindt hem leuk of spannend en of hij dat ook vindt dat doet aan jouw gevoel niks af. Het is wel leuker als het van twee kanten komt. Maar ik word niet verliefd omdat iemand anders helemaal weg is van mij.
Alle reacties Link kopieren
klopt......er is ook wel spanning......maar ook onwijs veel onzekerheid ofzo......



Vind hem leuk en ben benieuwd hoe hij er in staat. Maar ik vind hem los daarvan leuk, grappig, slim, gevoelig, zachtaardig.....en ben nieuwsgierig naar hem.....



maar ik ben ook bang (en hou mezelf dus ook in)
Je weet toch dat het alleen in films zo gebeurt dat iemand eerst zijn liefde verklaart vóórdat ze beginnen met daten? In het echt begin je met daten terwijl je niet weet of het wat wordt. Jij niet en hij ook niet. Als je hem leuk vindt dan ga je nog een keer op een date.



Vind je hem wel leuk maar is de date alleen maar ergernis dan houdt het hier op.
Alle reacties Link kopieren
ergernis zeker niet.......onzekerheid....maar inderdaad, zo simpel is t eigenlijk. Zal t eens bij hem polsen....



Hoe ga jij?
@Single Lady: interpreteer ik het woord ToyBoy nu verkeerd? Ik dacht namelijk begrepen te hebben dat hij én jonger was én puur voor fun...? In dat geval snap ik het heel goed dat het niet opschiet zolang je nog in de mailfase zit (van zijn kant). Als je wilt dat er dan iets gebeurt, dan zou ik beginnen met je nummer geven. In het ergste geval blokkeer je m weer Maar als jij Toyboy ziet als alleen jonger maar wél serieus potentieel, dan snap ik dat je het meer tijd geeft en alleen nog mailt. Maar goed, end of the story maakt het niks uit wat ik wel/niet snap haha, gaat tenslotte om waar jij je goed bij voelt!



@Maggie: ik zou helemaal niks bij hem polsen hoor. Voor zover ik het nu kan inschatten vinden jullie het allebei al spannend en communiceren is goed, maar er kan ook teveel gecommuniceerd worden. Zoals Single Lady al zei.. sommige dingen zijn nu eenmaal nog niet vanaf het begin duidelijk.



Maar was er vanaf jouw kant wel een vonk? Wat maakt dat je nieuwsgierig naar hem wordt? En waarvoor ben je bang? Want dat is nergens voor nodig. Onthoud gewoon dat je een toppertje bent! Dan kan het tussen jullie wel of niet iets worden, maar dat heeft dan meer met interactie tussen jullie, dan met jou te maken
Alle reacties Link kopieren
Lief Nadine, dankje.....en inderdaad ik laat het even.....ik ben nieuwsgierig omdat hij me intrigeert, heeft humor, is slim en aardig. Leuke interesses....



Bang om afgewezen te worden denk ik....maar je hebt gelijk, het gaat niet over mij maar of het tussen ons werkt.



Tanx, fijne dag en ben benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat op date-vlak.......



@Single-lady; ik kreeg ook de indru dat toyboy gewoon voor de lol was...
Ik lees mee maar schrijf zelden. Ik had een tijd elke dag veel contact met iemand, dat is er nog steeds maar er gebeurde niks.



Ben gewoon eens voor de lol uitgegaan en het was meteen raak. Binnen 5 minuten hadden we oogcontact en was er de klik. Alle datingsites weer uitgeschreven, dit zit heel goed.



Iedereen succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven