Internetdaten - Wie nog meer?

03-01-2014 10:37 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het laatste topic dat ik hier over kon vinden was inmiddels een beetje dood gebloed omdat volgens mij iedereen naar een facebook groep is verhuisd. Vandaar dat ik een nieuwe aanmaak.

Onder een nieuwe naam vanwege herkenbaarheid, niet iedereen hoeft te weten wat ik uitspook op date gebied.



Wie is er nog meer aan het internetdaten geslagen en heeft zin om ervaringen uit te wisselen?

Het lijkt mij leuk om alle leuke en minder leuke dingen te kunnen spuien hier.
Alle reacties Link kopieren
@vivanoordje, veel plezier vandaag! Ik ben benieuwd hoe het was!

@raarmens, zo kan het ook lopen, leuk!

@ferrero, ik heb een hele leuk gevonden op Paiq! Maar nu ben ik dus zelf wel veranderd in de vrouwen die jij omschrijft. Reageer nergens meer op, maar uitschrijven voelt nog als te vroeg.

@nadine, stuitermodus check! Het contact wordt leuker en leuker! Gaat helemaal goed komen op onze volgende date. Niks meer van Pepperman gehoord?

@famke, nog een berichtje gehad van je vlam?
Alle reacties Link kopieren
@ Viva noord: Veel plezier vnf!



@ Lash99: Leuk dat je zo positief bent, geeft perspectief ;)



@ Maggie: Onzeker he die dateperiode. Alweer wat van hem gehoord na de date?



Hier staat een tweede date gepland, hij zegt al zenuwachtig te zijn ..hoop dat het als grapje bedoeld is..Bij menens krijg ik er een beetje de (verkeerde) kriebels van :S, verder wel leuk contact.
@maggie en Nadine. Toyboy is alleen voor de lol, maar hij maakt weinig aanstalten om iets af te spreken. Hij begint met allerlei berichtjes en als ik dan reageer is hij ineens weer ofline. Hij vindt het waarschijnlijk al leuk genoeg om berichtjes te sturen. Ik stuur hem niet mijn mobiel nummer, ik spreek liever eerst een keertje met hem af voor een borrel ergens. En ja, hij is jonger dan ik, maar geen twintiger, want zo oud (jong) zijn mijn kinderen, dus dat gaat te ver. Maar wel 15 jaar jonger dan ik.



Maar ik begin toch ernstig te denken dat hij gebonden is. Dus dat wordt niks.
Alle reacties Link kopieren
Nou, was een leuke date. We hebben in de middag afgesproken, heerlijk op een terrasje. Echt een leuke vent, leuk om te zien en ook onderhoudend, maar geen chemie. Jammer! Maar heb er toch een goed gevoel over en was een heerlijke middag in de zon.



Gisteren dus ineens een chat via Paiq, had ik al een tijd niet gedaan maar na een tijdje begon hij me dus al de keel uit te hangen. Toen begon hij erover dat hij wilde bellen om te 'voelen' of ik een emotioneel volwassen vrouw was... WTF?? Wat een creep! Meteen gedelete natuurlijk. Pfff, even geen zin om een nieuw contact te leggen, maar voelt ook wel een beetje leeg zo nu.



Maggie: nee, zou het ook niet polsen, dan wordt het ineens heel zwaar. Het is gewoon een verdomd onzekere tijd, die begintijd. Als het echt leuk is, kun je er later om lachen!



Nadine, volgens mij was jij het, mooi omschreven, dat het niet om jou gaat maar om de match tussen twee mensen. Soms kun je je afgewezen voelen omdat het niet werkt met iemand, maar inderdaad, het gaat om de interactie. Maar verdomd, wat zou het weer eens leuk zijn als het vonkt!
Alle reacties Link kopieren
Ik was bezig met een internetdate, hadden geregeld mail contact en een dag of 2 dagen voordat we daadwerkelijk weg zouden gaan appte hij dat hij er toch vanaf zag. De afstand was toch wel te groot.. *zucht*
Alle reacties Link kopieren
haha ja......gelijk heb je vivanoordje....dit vonkt alleen voor geen meter....geloof dat ik er toch klaar mee ben. Zag dat hij ook afgelopen week ingelogd is op de site waar we elkaar van kennen.....als hij met mij bezig zou zijn hoefde hij dat ook niet te doen.......



Ga misschien weer een tijd niet daten, voel ik me eigenlijk gelukkiger.....



@single: toyboy klinkt raar idd....
Alle reacties Link kopieren
Ja Maggie, krijg je dat, je kunt er zó onzeker van worden, terwijl je eigenlijk gewoon een leuke vent zoekt. Bah! Ik vind het ook nooit zo'n goed teken als iemand ingelogd is, aan de andere kant heeft hij misschien een berichtje van iemand gekregen en wil hij dat gewoon even lezen en verder niets. Het hoeft niet te betekenen dat hij niet met jou bezig is!
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook even meeschrijven!!



Gisteravond een date gehad met een leuke man!! Ik dacht in de eerste instantie dat ie heel erg zelfverzekerd is (gezien zn fb foto's) maar dat viel uiteindelijk wel mee vond ik!

Hij was ook een tikkie nerveus merkte ik haha!

Voor mijn gevoel klikte het wel. Leuke verhalen en gewoon gezellig! Wilde niet dat er een einde aan kwam, maar we moesten allebei onze trein halen.

Niet gezoend bij het afscheid (hij moest ook een beetje haasten om zn trein te halen), maarrr... ik zat nog geen 15 min in de trein en hij appte al meteen!!! Dat vond ik erg leuk!

Tot ik thuis arriveerde hebben we nog even geappt.

Ik weet niet of het een jongen is voor meer, maar wel één die ik vaker wil zien/mee afspreken. Vlinders zijn er ook (nog) niet. Maar qua uiterlijk vind ik hem wel geweldig. Intresses liggen ook op hetzelfde vlak.

Maar er is nog geen gevoel oid..



Mijn laatste dates waren allemaal mislukt, min of meer. Eindelijk weer eens een leuke date gehad met een leuke man! Werd helemaal blij wakker vanochtend
Alle reacties Link kopieren
wat leuk lielie :)! Klinkt helemaal goed :)!!
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
quote:maggie1978 schreef op 28 maart 2014 @ 20:41:

haha ja......gelijk heb je vivanoordje....dit vonkt alleen voor geen meter....geloof dat ik er toch klaar mee ben. Zag dat hij ook afgelopen week ingelogd is op de site waar we elkaar van kennen.....als hij met mij bezig zou zijn hoefde hij dat ook niet te doen.......



Ga misschien weer een tijd niet daten, voel ik me eigenlijk gelukkiger.....



@single: toyboy klinkt raar idd....





Maar Maggie, hij ziet jóu toch ook ingelogd? Zolang jullie elkaar nog geen eeuwige trouw hebben beloofd en het nog in de datingfase is, is het normaal om je berichtjes te lezen op de website, toch?



En ik ga nog een stukje verder, ik date ook rustig met een man terwijl ik ook nog gezellige gesprekjes heb met iemand anders. Je hoeft toch niet eerst wekenlang met één persoon bezig te zijn? Of de vlam moet in de pan slaan en superverliefd op de eerste date allebei, dan is het wat anders.



Ik hou toyboy nog warm en heb woensdag weer een date met een andere Lexaman. Gisteren even gezellig op de chat, dus ik zie wel
Alle reacties Link kopieren
Single, klopt helemaal....dat bedacht ik ook: ik zie hem ingelogd omdat ik zelf inlog. Maar heel eerlijk gezegd logde ik in om te kijken of hij nog actief was geweest.... sufff maar waar.



Ik weet t nu echt ff niet. Er springt geen vlam over, maar ik laat t ook niet los. Ben er in mn hoofd best mee bezig. Ik krijg de neiging om toch te vragen of hij het nog steeds als daten ziet.....maar denk ook dat het geen goed idee is (teveel druk er op leggen)....maar vd onzekerheid word ik ook niet relaxed.



Jij klinkt lekker bezig... is er eentje die je het leukste vindt, of is dat nog te vroeg?
Alle reacties Link kopieren
Maggie, ik ben even benieuwd. Gaan jouw berichten over één en dezelfde man??

Want als ik dat allemaal zo lees, lijkt het of je aan het trekken bent aan een dood paard...

'wel of niet zeggen, wel of niet wel of niet etc..'

En nu ga je inloggen om te zien of hij online is (geweest).

Helpt het niet om nu per direct te besluiten dat je je niet meer bezig gaat houden met een man die je toch niet geeft wat je verdiend?? En je je gewoon te gaan richten op andere dingen?? Als je gevoelens hebt voor iemand gaat dat niet zo even over, maar het slijt ook weer natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
Lelie, ja gaan over dezelfde man.....en dat gevoel heb ik ook....alsof ik in mn uppie hier mee bezig ben. Wil graag doen wat je schrijft, per direct me er niet meer mee bezig houden, maar ik voel ook een behoefte om het van hem te horen.....gewoon, dat t er niet in zit. Dan vind ik het makkelijk om het af te sluiten. Tegelijkertijd de vraag: is dat suf? mn eigen afwijzing vragen?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je je voor jezelf moet gaan afvragen of dat wel nut heeft om iets van jezelf te laten horen??

Volgens mij niet namelijk.. het zou alleen maar averechts kunnen werken.

Als een man een vrouw wilt dan komt ie wel! Hij heeft jouw nummer, je mail adres etc.. het is niet dat ie je niet kan bereiken ;) Maar je bent nu geloof ik zooooo met hem bezig dat het serieus energie verspilling is!! Er zijn zoveel leuke vissen in de zee!

Ik ken het gevoel wat jij nu ook hebt hoor. Ben ook erg verliefd geweest op een man die nooit de mijne zou worden. Toen ik me dat realiseerde (dat het toch allemaal op niks uitliep) besloot ik voor mezelf hem uit mijn leven te wissen. Verwijderd van fb, nummer gewist noem het maar op. En langzaam maar zeker sleet het gevoel.....

En wat denk je? Hij heeft mij onlangs weer op fb toegevoegd en ik heb hem geaccepteerd. En ik merkte al snel dat hij mij helemaal niks deed..... echt NIKS! En dat terwijl ik ooit hoteldebotel was. Mijn gevoel is gewoon helemaal weg.



Ik kan je maar één ding adviseren.. STOP met bezig houden met hem! Hij is het niet waard, serieus niet!

En komt hij wel? Spring er dan aub niet meteen bovenop,

Je bent vast een leuke vrouw die genoeg kerels kan krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt Lelie, ik ben er sowieso teveel mee bezig, met teveel verwachtingen etc....werkt nooit. Echt lastig dit vind ik, de onzekerheid, het verlangen.....de ongelijkheid in wat iemand wil. Laatst was het ook andersom, iemand die het zag zitten met mij, maar dat zag ik weer niet.....



bedankt voor je reactie en jouw date van gister klinkt heerlijk!!
Alle reacties Link kopieren
Ja er moet bij jou echt een knop om..... zorg dat je die knop ook vind meis, want het schiet niet op.



Ja mijn date van gisteravond was ook zeker leuk. Vooral het moment dat ie me appte na het afscheid had ik echt niet aan zien komen. Vond ik echt superleuk.

Moet eerlijk zeggen dat ik geen last heb van onzekerheid. Het 'voelt' eigenlijk wel goed.

Ik heb hem net ook weer een appje gestuurd en ik krijg binnen 2 minuten weer iets terug.

Nou lang geleden dat ik dit ook weer had hoor.
Alle reacties Link kopieren
maggie, heb hetzelfde. En heb WEL die duidelijkheid van hem gevraagd. Het van hem horen, was ook wat ik wilde. Nou, ik heb er geen oog dicht van gedaan. Hij bleef alsnog om de brei heen draaien en schoof alles bij mij in de schoenen....



Think twice.
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Alle reacties Link kopieren
Het was bij mij een enorme innerlijke strijd: zo van, ach, ik sta hier boven. Maar ook kreeg ik opvlammende aanvallen van woede vanuit mijn zelfrespect. Zo makkelijk zou ie hier niet mee weg komen, wie dacht ie wel dat ie was?

Nou, het heeft niet bepaald veel verduidelijkt met hem te praten. Dat kan in jou geval anders zijn, maar heus, mannen die niet duidelijk zijn uit zichzelf, bij wie je af moet vragen wat ze nou precies willen en voelen zijn niet bepaald fijne/eerlijke gesprekspartners.
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Alle reacties Link kopieren
tanx meiden.....knop is wel een beetje om, voel me alweer vrijer (dat bezig zijn met *wil hij mij wel* bullshit, maakt ZO onvrij).



Goed Misia, je voelt ook eigenlijk wel aan wanneer het onzin is, soms heb je even die bevestiging nodig



Fijn Lelie!! heerlijk die bevestiging....benieuwd naar jullie tweede date
Alle reacties Link kopieren
Misia, wat heeft hij dan tegen je gezegd?
Alle reacties Link kopieren
nou dat ie t allemaal wel heel duidelijk had gemaakt. Brrrrr. Niet dus. Maar hij draaide het allemaal zo dat ik een dom blondje leek, die het allemaal niet goed had begrepen. Terwijl hij totaal niet duidelijk was.
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Alle reacties Link kopieren
Dat schoot dus totaal niet op . Had ik helemaal voorbereid hoe ik m vervolgens "de waarheid" zou gaan zeggen, maar door dat gedraai had ie me zo in de war gemaakt dat de rest van het gesprek enorm knudde verliep.



Het heeft me ook wel iets gebracht. Het (nog een beetje wankele) inzicht dat zelfrespect soms niks te maken heeft met voor jezelf opkomen, maar met afstand nemen van dat dode paard. NIET mijn ding, ben altijd enorm verbaal ingesteld en vind zo'n manier van zo'n klojo alleen maar . Woedend kan ik ervan worden; het houd me dan ook enorm bezig (is ook niet gek)! Maar uiteindelijk: wat ga je bereiken? Wat WIL je bereiken door het met hem te bespreken wat hij nu wil?



Als je met hem wil praten om je eigen ei kwijt te kunnen: doen.

Zakkenwasser.





Als je wacht op: ja ik wil je ook, laten we samen verder gaan...NIET doen. Daarmee verlaag je jezelf.



*moet ik ook tegen mezelf zeggen
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Alle reacties Link kopieren
voel me wel enorm kut nu. Na 3 jaar was ik voor het eerst weer enorm en ECHT verliefd, kerel leek er ook echt voor te gaan dus voel me kut ervan (zeker na dat gesprek)...
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Alle reacties Link kopieren
Misia, en hoe lang kenden jullie elkaar? was er een relatie of nog in de date-fase??
Alle reacties Link kopieren
We kenden elkaar half jaar+Date-fase.
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven