Internetdaten - Wie nog meer?

03-01-2014 10:37 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het laatste topic dat ik hier over kon vinden was inmiddels een beetje dood gebloed omdat volgens mij iedereen naar een facebook groep is verhuisd. Vandaar dat ik een nieuwe aanmaak.

Onder een nieuwe naam vanwege herkenbaarheid, niet iedereen hoeft te weten wat ik uitspook op date gebied.



Wie is er nog meer aan het internetdaten geslagen en heeft zin om ervaringen uit te wisselen?

Het lijkt mij leuk om alle leuke en minder leuke dingen te kunnen spuien hier.
Alle reacties Link kopieren
quote:sensotouch schreef op 30 maart 2014 @ 13:58:

Ik merk dat ik echt even totaal niet bezig met met internetdaten.

Ik blijf hier zo nu en dan wel lezen en wat posten maar jullie zullen mij niet zo veel zien. Totdat ik misschien weer wat meer mijn aandacht bij internetdaten kan houden.

Ben nu gewoon te druk met opzetten van mijn eigen bedrijfje en mijn hoofd is dus heel ergens anders mee bezig.Leuk zeg, een eigen bedrijfje .Kan me voorstellen dat je dan even niet aan daten toe komt. Kwestie van prioriteiten.Heel veel succes met je eigen bedrijfje !
quote:miedo schreef op 30 maart 2014 @ 13:43:

[...]





Sorry dat had ik niet vermeld; ik ben 43 , dus ook nog een beetje te oud voor een kind, naast mijn gezonde verstand en omstandigheden die de keus voor een kind ook al niet logisch maken.

Verder is de zorg voor mijn moeder voor mij belangrijker dat dan een eventuele relatie eens een weekend in de 14 dagen alleen zit.

Veel mannen op internet in mijn leeftijdsklasse (40+) denken alleen aan hun eigenbelang, en ik heb even geen zin meer om in de uitzondering op deze regel energie te gaan steken .



Maar wat wil je dan met zo'n man? Je wilt een kind en dat kan niet meer, daar kan geen enkele date iets aan doen toch?



Ik ben 53 en ook mantelzorger. De meeste mannen van mijn leeftijd hebben ook ouders op leeftijd, die vinden dat heel normaal als je niet altijd tijd hebt. Maar ik kom ook mannen tegen die het alleen om de seks gaat, maar daar ga ik zelf ook wel eens voor, het hoeft voor mij niet altijd super serieus te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ok, dames....en hoe laat je weer iets los? Mijn date-drama van de afgelopen tijd is toch echt ten einde (ben ik bang)...kwam gister al tot de conclusie dat ik aan een dood paard aan het trekken was. Maar besloot toch nog een keer een ruk aan dat beest te wagen (whyyyy??) en nodigde m uit om iets te gaan doen. Alleen een korte reactie dat 'ie niet kon, geen wedervoorstel.....duidelijk....



...zou je zeggen, want nu ben ik aan het denken om toch een mail met uitleg te sturen en te vragen om duidelijkheid (wat wil je?).........terwijl ik van binnen voel dat het geen zin heeft, lijk ik het toch niet los te kunnen laten......



tips?
Ik zou het wel doen. Stuur een mail dat je in eerste instantie echt een klik had en dat je graag wilt weten waarom het nu zo verwatert. Dat je het jammer vindt dat het zo loopt. Soms helpt dat ook weer in verdere contacten.



Soms komt er dan gewoon een antwoord dat er nog gedate werd met iemand anders en die was leuker. Dan heb je ook meteen je antwoord en kun je ook weer door.
Alle reacties Link kopieren
Tips?

Hier van je afschrijven, maggie, wat je aan hem zou willen laten weten aan ONS laten weten. Je ziet hoe weinig sympa en open hij staat tov jou. En van ons weet je dat we een warm bad zullen zijn en altijd ook zullen reageren. Dus kom maar door: wat wil je dat ie in z'n oren knoopt/wat zou je van hem willen weten?



En niet vergeten: over loslaten:

Als je iets wilt pakken, moet je het heel even loslaten.

Als je iets wilt loslaten, moet je het heel even pakken.

(Lao-Tse)
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Alle reacties Link kopieren
ja single-lady, misschien gewoon doen. Heb alleen het idee dat ik er teveel bovenop zit en dat maakt dat hij zich terugtrekt.....daarom die twijfel....
@ livette, als je het gevoel niet hebt, kan je inderdaad beter niet doorgaan. Als zijn zenuwen het probleem waren had je er wel doorheen gekeken.



@ maggie, wat ga je snel en ik krijg steeds de indruk dat je vermoedens in je hoofd zitten. Misschien moet je je gevoel loslaten en kijken hoe het loopt voor je de handdoek in de ring gooit.



De tip van Misia is trouwens ook goed. Ik zie weleens profielen van vrouwen met sexy foto's en flirterige tekst terwijl ze tussen de regels een vaste relatie zoeken. Je krijgt genoeg op seks beluste mannen binnen met mutsige foto's en een serieuze tekst en daar krijg je die serieuze man dan ook nog bij.



Nou, het is me weer gelukt om een contact te krijgen. Dit is de eerste keer dat ik een contact heb gelegd met iemand die de foto had afgeschermd. Ik ga toch altijd op de profieltekst af.



Alleen zit ik nu met het niet lekkere gevoel dat ik toch een keer om de foto moet vragen en niet weet hoe ik dit aan moet pakken.
Alle reacties Link kopieren
@Maggie



Laat het los, dat is soms moeilijk (zeker als je iemand toch wel leuk vind)..

Wis z'n nummer, mail, etc. en focus je op andere dingen (of mannen :p )

Je moet in je achterhoofd houden dat hij niet wil en dat het zonde van je tijd is..

Niks om je voor te schamen, ik heb ook weleens in die situatie gezeten (al was dat natuurlijk niet met een man :p )
Alle reacties Link kopieren
quote:single-lady schreef op 30 maart 2014 @ 14:01:

[...]





Maar wat wil je dan met zo'n man? Je wilt een kind en dat kan niet meer, daar kan geen enkele date iets aan doen toch?



Ik ben 53 en ook mantelzorger. De meeste mannen van mijn leeftijd hebben ook ouders op leeftijd, die vinden dat heel normaal als je niet altijd tijd hebt. Maar ik kom ook mannen tegen die het alleen om de seks gaat, maar daar ga ik zelf ook wel eens voor, het hoeft voor mij niet altijd super serieus te zijn.



Zolang ik nog een maandelijkse cyclus heb is er hoop.Dat kunnen vrouwen zonder onvervulde kinderwens zich denk ik niet voorstellen.Ik begreep het vroeger ook niet hoor.

En 43 is wat anders als 53 he, ook qua leeftijdsklasse van de mannen bedoel ik.

En mannen die het alleen om de sex gaat, daar zit ik niet op te wachten.Zo zit ik niet in elkaar

Bovendien weet het merendeel van de mannen niet eens hoe slecht ze zijn in bed..
@ maggie, het spijt mij, ik merk je laatste post pas op na het schrijven. Ik zou die mail schrijven. Dan weet je wat er voor jezelf gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
Ok, Misia haha ja



Wat ik wil schrijven is wat single-lady ook zegt, dat het de eerste date zo leuk was, een klik, gelachen en het stroomde.

Maar nu stroomt het weg, verwaterd en dat vind ik jammer. Omdat de potentie er was/is. Ik heb zo'n zin om een man te ontmoeten en vind het tegelijkertijd zo spannend. En wat me nu verdrietig en boos maakt is dat hij er niet staat om mij te ontmoeten, hij heeft zich teruggetrokken. En dat ken ik, dat is vertrouwd en bekend (relatie met mn vader), maar ik wil dat niet meer. Hoe spannend ik het ook vind, ik wil een man echt ontmoeten en het durven om mezelf te laten zien. Maar dan moet een ander er wel staan om dat mee te doen. En hij is er niet meer, en dat mag. Maar mijn vraag is of hij van plan is om terug te komen, of om dat in ieder geval te proberen.......
Alle reacties Link kopieren
Maggie: ik zou dus géén mail sturen. Als hij je wil mailt of appt ie je wel, je hebt duidelijk gemaakt dat je hem leuk vond dus dat weet hij. Ik zou er zelf niet meer aan gaan trekken, graag of niet hoor! En wie weet komt ie ineens met een leuk tegenvoorstel. Maar tot die tijd.. niets doen, maar goed, dat vind ik dan!



Foto vragen is toch niet zo raar sybreed? Het lastigste vind ik hoe te reageren als ik de man op de foto vervolgens niet heel erg aantrekkelijk vind. Maar de vraag zelf is niet gek hoor!



Miedo en Misia: klote hè, dat je als vrouw zo'n last hebt van die biologische klok. Qua dat voel ik me gezegend want ik heb een dochter en dat haalt heel veel druk van de ketel. Ik ben nu 38 en als ik geen kind zou hebben zou ik me best wel eens wanhopig voelen nu. Ik vind het trouwens belachelijk als mannen moeilijk doen over jouw werk als mantelzorger. Ik zou dat inderdaad dan ook heel duidelijk in je profiel zetten.



Seks dingen krijg ik eigenlijk ook nooit, ook niet toen ik jonger was. Misschien inderdaad toch, onbewust, een wat spannende foto neergezet of een profiel die dat soort reacties kan uitlokken. Ik heb eigenlijk altijd leuke contacten gehad, qua dat is internetdaten me eigenlijk altijd wel bevallen.
Alle reacties Link kopieren
Na mijn date van vrijdag heb ik weer wat meer zin in internetdaten gekregen. Hield het toch een beetje onhold ivm mijn contact met die Italiaan. Nu sta ik weer open voel ik. Ik heb een leuke man een mail gestuurd en we zijn nu voorzichtig aan het mailen. Ik werd blij van zijn foto, verder geen idee wie hij is en wat hij doet (Paiq), maar word er wel vrolijk van merk ik. De zon helpt ook! En mijn leuke zoenavontuur van gisteren natuurlijk! God, wat heb je het als mens soms nodig om te zoenen!
Alle reacties Link kopieren
@strider, eigenlijk weet ik niet of hij niet wil. Het is een beetje wat sybreed zegt; ik wil zo snel en trek conclusies.



@Sybreed: wat dacht je van "Mag ik je foto zien, ik ben nieuwsgierig?"
Alle reacties Link kopieren
Zo, soms ook wel goed om jezelf op dit forum ff te confronteren.



Sybreed, bedankt voor je reactie, ik wil inderdaad snel, zit er bovenop (figuurlijk ) en de uitdaging zit er in het eens los te laten. Controle...... dit heeft alles met mij te maken en veel minder met hem....ik ga proberen het los te laten.
Alle reacties Link kopieren
Maar als hij jou wil, dan komt hij wel hoor! Je hebt hem gevraagd om iets te gaan doen, hij wéét dat je hem leuk vindt. Geloof me, als mannen je willen maken ze er werk van.



Ik snap dat het moeilijk is om hem los te laten hoor, maar de liefde moet stromen en iemand moet je gewoon willen. Dit klinkt al heel ingewikkeld. Ik zou er geen energie meer in stoppen, tenzij hij natuurlijk weer contact opneemt.
Alle reacties Link kopieren
precies viva, loslaten en "kijken wat ie doet"..... biologisch experiment
Alle reacties Link kopieren
Ik herken het trouwens hoor, vroeger ook veel te veel gedaan, je wil het gewoon graag. Maar ik heb veel geleerd, oa op dit Viva forum, en mijn uitgangspunt is gewoon: als een man mij wil, dan doet ie zijn best. Punt uit. Dan wil hij me gewoon zien en laat hij van zich horen. Het is heel verhelderend om zo te denken vind ik en het scheelt een boel gepieker en getwijfel over mezelf. Wat niet wil zeggen dat ik altijd ga zitten wachten tot een man initiatief neemt hoor, maar als ik initiatief heb genomen en een man reageert niet echt, dan weet ik genoeg.
Alle reacties Link kopieren
Ja, zie het als experiment, kijken wat er gebeurt en hoe je er mee omgaat. Dat is je grootste uitdaging en als het lukt om anders te denken geeft je dat een enorme rust. Hoe kut het natuurlijk ook is als de liefde onbeantwoord is, dat blijft gewoon zo. Maar ik heb echt geleerd dat liefde van twee kanten moet komen.
Alle reacties Link kopieren
bedankt
Alle reacties Link kopieren
Heb er geen sexy foto´s opstaan, vind ik zelf. Gewoon gezicht, zonder decolote of duckfase



Misschien ligt t aan de site, badoo.

Maar vind het ergens wel prettig dat je er niet voor hoeft te betalen. Heb een tijdje op lexa gestaan, maar dat vond ik ook niks en zonde van het geld
Alle reacties Link kopieren
Je bent waarschijnlijk gewoon een onwijs lekker ding!





Badoo ken ik eigenlijk niet, ik zit op Paiq. Toevallig gisteren voor het eerst ¤ 3 betaalt omdat ik een leuke man zag en hem geen bericht kon sturen. Tot die tijd nooit iets betaalt, was bijna een principe ding. Maar ja, ik vond hem leuk dus toch gedaan. ¤ 3 is natuurlijk ook wel te overzien. Overigens ben ik verder niet een enorme Paiq fan hoor, maar had niet zo'n zin om een profieltekst te schrijven, dus vind het wel even prima zo.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gewoon naar binnen gevlucht omdat ik het koud krijg buiten, WTF???
Alle reacties Link kopieren
Haha viva, het is toch nog zoooooo warm (op de datingsites )
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Alle reacties Link kopieren
Bij mij is een gesprek gelukkig nog nooit over seks gegaan :-).

Nu ook weer even een pauze ingelast mbt het internetdaten.



Viva: ik heb ook nog nooit betaald. Is die ¤3 voor het sturen van alleen een bericht of een dagpas oid?
Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven